News
Pięć nocy z topowymi światowymi DJ-ami. Znamy lokalizacje eliminacji zawodów Red Bull 3Style
Między 7 a 11 lutego Red Bull 3Style przejmie Kraków!
Od środy do soboty najlepsi DJe z całego świata walczyć będą o tytuł Mistrza w czterech krakowskich klubach: Forum Przestrzenie, Shine, ZetPeTe i Studio. Zwycięzcy eliminacji spotkają się w niedzielę na deskach Teatru im. Słowackiego, przearanżowanego specjalnie na tę okazję na klubową przestrzeń. W tym wyjątkowym miejscu DJe będą musieli wspiąć się na wyżyny swoich umiejętności, aby zdobyć serca sędziów i publiczności.
Red Bull 3Style to zawody DJskie, których bogata historia plasuje je w czołówce międzynarodowych wydarzeń klubowych. Zawody Red Bull 3Style powstały w 2007 roku w Kanadzie i od tego czasu podróżują po całym świecie w poszukiwaniu najlepszych DJów. Lokalne finały, podczas których wybierany jest mistrz Red Bull 3Style danego kraju, oraz globalne finały, kiedy tytuł Mistrza Świata wędruje do jednego z DJów wyłonionego na poziomie lokalnym, to wydarzenia gromadzące uwagę międzynarodowej publiczności i środowiska klubowego.
Ósma edycja zawodów Red Bull 3Style jest wyjątkowa dla Polski. We wrześniu 2017 roku odbyły się lokalne finały Red Bull 3Style w Warszawie, zaś 2018 rok przynosi Polsce tytuł gospodarza głównego finału zawodów, który odbędzie się w Krakowie między 7 i 11 lutego. Znana jest już lokalizacja Wielkiego Finału, który odbędzie się w najbardziej nietypowym dla tego typu wydarzeń, jak i najbardziej prestiżowym miejscu Krakowa. Mowa o Teatrze im. Juliusza Słowackiego, gdzie po czterech dniach zaciętych potyczek zmierzą się najlepsi z najlepszych. Zwycięzca zejdzie ze sceny dzierżąc w dłoniach trofeum oraz tytuł Mistrza Świata Red Bull 3Style.
Zanim jednak dojdzie do ostatecznego starcia na deskach teatru, uczestnicy będą musieli przejść przez etap eliminacji. Noce eliminacyjne to nietuzinkowe wydarzenia, podczas których usłyszeć można muzykę z każdego krańca świata miksowaną przez Djów o najlepszych umiejętnościach oraz przeżyć niepowtarzalną imprezę. O to zadbają DJe, którzy do Krakowa zjadą się z Azji, Australii, Ameryki Południowej i Północnej, Europy a także Afryki, oraz wybrane z najwyższą starannością najlepsze kluby stolicy Małopolski. Ich zadaniem będzie porwać jurorów i zgromadzony tłum nie tylko samym setem, który łączyć ma w sobie minimalnie trzy różne gatunki muzyczne, ale także wykreowanym w ten sposób niezapomnianym klimatem. Każdej nocy wystąpi sześciu DJów, którzy zmierzą się ze sobą w walce o miejsce w wielkim finale w teatrze. Oprócz części konkursowej każdy wieczór uświetniony będzie występem reprezentantów rodziny Red Bull 3Style oraz jury sędziowskiego.
Pierwsza noc eliminacyjna odbędzie się w Forum Przestrzenie 7 lutego, kultowym miejscu zlokalizowanym nad Wisłą, które na klubowej mapie Krakowa pojawiło się w 2012 roku i od tamtej pory cieszy się niesłabnącą popularnością. Poza uczestnikami zawodów tej nocy będzie także można usłyszeć sety zagrane przez Mistrzów Red Bull 3Style – DJ Byte oraz DJ Nu-Mark. W czwartek w klubie Shine kolejni uczestnicy zmierzą się w walce o wejście do finału. Klub Shine to nowoczesne i ekskluzywne miejsce, którego wnętrza zaprojektowane zgodnie z aktualnymi światowymi trendami liczą ponad 1000 m2. Tę noc eliminacyjną uświetnią swoimi występami legendy DJingu – DJ Jazzy Jeff, Skratch Bastid oraz Hedspin. Piątkowa noc eliminacyjna gościć będzie w klubie ZetPeTe, mieszącym się w kultowym już kompleksie Dolnych Młynów. ZetPeTe to miejsce historycznie i ideowo związane z dawną Cygarfabryką, którego filozofia mająca na celu wspieranie kulturalnych działań twórczych, a tym samym doskonale współgra z ideami zawodów Red Bull 3Style. W ZetPeTe poza uczestnikami usłyszeć będzie można sety zagrane przez Aleqs Notal, DJa Shintaro oraz Ninę Las Vegas. Ostatnia impreza eliminacyjna odbędzie się w studenckim klubie Studio, które powróciło na imprezową mapę Krakowa po kilku miesiącach nieobecności. Zupełnie nowa, innowacyjna i atrakcyjna designersko przestrzeń, która posiada znakomitą akustykę to idealne miejsce dla wybrania ostatnich uczestników wielkiego finału ósmych zawodów Red Bull 3Style. Noce eliminacyjne zamkną gościnne występy poprzednich dwóch z dotychczasowych Mistrzów Świata Red Bull 3Style – ESKEI83, DJ Puffy oraz DJ Thugli. Kultowe afterparty po Wielkim Finale gościć będzie w klubie Prozak 2.0, słynnym z intensywnych i niezapomnianych imprez oraz doskonałego nagłośnienia Function One. Płynąć z niego będą dźwięki serwowane przez Mistrza Świata Red Bull 3Style 2018 i sędziów tegorocznych zawodów.
VIII Światowy Finał Red Bull 3Style
7-11.02.2018 r., Kraków
Pierwsza Noc Eliminacyjna zawodów Red Bull 3Style
07.02.2018 r., Klub Forum Przestrzenie, ul. Marii Konopnickiej 28, Kraków
Line up: 6 uczestników zawodów, DJ Nu-Mark, DJ Byte
Druga Noc Eliminacyjna zawodów Red Bull 3Style
08.02.2018 r., Klub Shine, ul. Starowiślna 16, Kraków
Line up: 6 uczestników zawodów, DJ Jazzy Jeff, Skratch Bastid, Hedspin
Trzecia Noc Eliminacyjna zawodów Red Bull 3Style
09.02.2018 r., Klub ZetPeTe, ul. Dolnych Młynów 10, Kraków
Line up: 6 uczestników zawodów, Aleqs Notal, DJ Shintaro, Nina Las Vegas
Czwarta Noc Eliminacyjna zawodów Red Bull 3Style
10.02.2018 r., Klub Studio, ul. Witolda Budryka 4, Kraków
Line up: 6 uczestników zawodów, ESKEI83, DJ Puffy, DJ Thugli
Wielki Finał zawodów Red Bull 3Style
11.02.2018 r., Teatr im. Juliusza Słowackiego, pl. Świętego Ducha 1
BILETY:
Imprezy eliminacyjne: wstęp darmowy do godziny 22.00 dla osób zapisanych na wydarzeniu na profilu Facebook. Po 22:00 oraz dla osób spoza listy FB wstęp płatny – 15 zł.
Wielki finał w Teatrze Słowackiego: bilety 59 zł dostępne są na: www.eventim.pl/playwithmusic
Afterparty: wstęp bezpłatny dla osób z opaskami z wielkiego finału w Teatrze Słowackiego
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
News
Pono nie zostawił żadnego majątku, tylko długi. Matka córki rapera zabrała głos
Córka rapera może odrzucić spadek.
Karina Wacławik, matka córki zmarłego Pono postanowiła wyjaśnić, jak wygląda jej sytuacja prawna i zawodowa w związku z założeniem zbiórki 500 tys. zł dla córki.
Pono nie zostawił żadnego majątku
Po założeniu zbiórki dla córki Pona, na jej matkę wylało się wiadro pomyj. Komentujący wskazywali, że Pono przecież coś po sobie zostawił i twierdzili wręcz, że ta zbiórka to „wyłudzenie”. Matka dziewczynki wyjaśnia, że jest całkiem odwrotnie.
– Po tacie Misi nie pozostał żaden majątek. Nie posiadał własnego mieszkania ani wartościowych rzeczy. W skład masy spadkowej wchodzą natomiast zobowiązania – dlatego zanim jakiekolwiek przyszłe wpływy z jego twórczości mogłyby trafić do córki, należy najpierw uporządkować kwestie prawne – informuje była partnerka rapera.
Brak renty po tacie
Po śmierci taty Misia nie otrzymuje też żadnych świadczeń państwowych:
• renta rodzinna jej nie przysługuje – tata nie był objęty ubezpieczeniem,
• wsparcie z Funduszu Alimentacyjnego nie przysługuje – alimenty nigdy nie były ustalone,
• nie było też ubezpieczenia na życie.
Co z tantiemami?
Jak informuje Pani Karina, wpływy z tantiem są nieregularne i z czasem maleją.
– Nie mogą stanowić pewnego źródła utrzymania. Postępowanie spadkowe jest niezbędne także z innego powodu: aby Misia mogła otrzymać pamiątki po tacie – jego zeszyty, notatki, ubrania, osobiste rzeczy – tłumaczy.
Możliwe odrzucenie spadku
Przyjęcie spadku wiąże się nie tylko z profitami, ale także ze spłatą zobowiązań po zmarłym. Dlatego matka dziewczynki nie wie jeszcze, czy zechce, żeby córka przyjęła spadek.
– Opinie zaprzyjaźnionych prawników różnią się co do najbezpieczniejszego rozwiązania dla Misi – przyjęcia lub odrzucenia spadku. Potrzebujemy wsparcia specjalisty, który jasno wskaże bezpieczną drogę i weźmie odpowiedzialność za rekomendacje. To również wiąże się z kosztami – wyjaśnia.
Zmiana kwoty zbiórki
Po kilkunastu dniach zbiórki w serwisie Zrzutka.pl zebrano niecałe 15 tys. zł. Zmieniła się też docelowa kwota z 500 tys. na 90 tys.

Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
News
Meek Mill oddaje hołd Young Thugowi za wsparcie podczas beefu z Drakiem
„Bali się nagrać ze mną zwrotkę”.
Meek Mill wrócił do czasów beefu z Drakiem i podziękował Young Thugowi za wsparcie.
Na koncercie w Filadelfii Meek otwarcie opowiedział o czasie, kiedy praktycznie cała branża odwróciła się od niego. Głośny konflikt z Drakiem sprawił, że wielu raperów nie chciało mieć z nim nic wspólnego, a wspólne zwrotki nagle przestały być tematem rozmów. Young Thug okazał się wyjątkiem.
– Mówię temu kolesiowi za każdym razem jak go widzę, kiedy miałem beef z Drakiem, ludzie zachowywali się jakby bali się nagrać ze mną zwrotkę.
Najmocniej wybrzmiała jednak historia o tym, jak daleko Thug poszedł, żeby wesprzeć Meeka.
– Ten koleś wpadał do mnie, kiedy miałem areszt domowy, dwa dni z rzędu. Wpadł, podniósł mnie na dachu i dał wsparcie. Więc Filadelfia, zróbcie hałas dla Young Thuga w tym miejscu.
Relacja obu raperów od lat jest zażyła i co chwila pojawiają się na swoich projektach. Wspólne numery stały się zresztą klasyką w katalogu Meeka. Od „We Ball” z Wins & Losses, po „Offended” z DC4, aż po późniejsze „That Go!” z udziałem T Shyne’a.
Meek Mill salutes Young Thug for standing by him when the industry backed away during his Drake beef:
— Kurrco (@Kurrco) December 6, 2025
“When I was beefing with Drake, n****s was acting like they were scared to do a verse with me… [Thug] got with me, pulled my confidence right back up”
pic.twitter.com/a63M8GA1hz
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
News
Klipy Quebonafide i PRO8LEMu ze statuetkami na PL Music Video Awards
„Za kreatywność, ikoniczność i potężny rozpi*rdol.”
W Łodzi zakończyła się 8. edycja PL Music Video Awards. Pięcioosobowe jury w składzie: Kasia Grabek, Mac Adamczak, Jacek Grudzień, Bela i Maciej Szupica przyznało nagrody w dziesięciu kategoriach – sześciu muzycznych i czterech specjalnych. Werdykt ogłoszono podczas uroczystej gali w wypełnionej twórcami i miłośnikami wideoklipów po brzegi sali Monopolis.
Grand Prix dla „CORE”
Najważniejszą nagrodę festiwalu – Grand Prix – oraz czek na 20 000 zł zdobył teledysk „CORE”, zrealizowany przez duet reżyserski Heleny Ganjalyan i Bartosza Szpaka do utworu Stefana Wesołowskiego. Klip nominowano w kategorii EXTRA, przeznaczonej dla prac, które nie mieszczą się w podstawowych muzycznych kategoriach gatunkowych.
Juror Mac Adamczak tak uzasadnił wybór: „Klimat oraz feeling wyróżniający się na tle innych klipów. Wspaniałe zdjęcia, reżyseria ruchu i uczucie, że oglądamy dzieło spójne na wszystkich poziomach. W jednym zdaniu: absolute cinema.”
„Futurama 3” z dwiema statuetkami
Dwie nagrody zdobył teledysk „Futurama 3” Quebonafide w reżyserii Andrzeja Dragana: w kategorii Hip-Hop, oraz w kategorii Superprodukcja.
Ważny Przekaz dla PRO8L3M – „Skansen”
Nagrodę w kategorii Ważny Przekaz otrzymał teledysk „Skansen” PRO8L3M-u w reżyserii Kacpra Zięby. Jury doceniło jego autentyczność i społeczny wymiar. Wyjątkowym elementem realizacji jest fakt, że cały budżet produkcyjny został przekazany na potrzeby wychowanków stowarzyszenia Projekt Błonie.
Nagrody specjalne od partnerów
Partnerzy festiwalu ufundowali nagrody rzeczowe dla laureatów wybranych kategorii:
- Ważny Przekaz – 5 000 zł na usługi oświetleniowe od Easy Film – PRO8L3M „Skansen”, reż. Kacper Zięba
- Mikrobudżet – 2 000 zł na usługi dyżurnego planu od Dyżurek – Dj Element, Krystyna Prońko, Kuba Knap, Ryfa Ri „Niewypowiedziane światy”, reż. Michał Korzewski
- Dance/Electronic – 5 000 zł wsparcia produkcyjnego od Film Produkcji – Kuxon „Rastacid”, reż. Diana Szczotka
Gala i wydarzenia towarzyszące
Galę tradycyjnie poprowadzili Paula Jeronim i Max Kapłon.
Bogaty program festiwalu obejmował także cykl warsztatów „Wszystko o AI”, kuratorowany przez Aleksandra Kropidłowskiego i Jakuba Polaczyka, na który złożyło się kilkanaście paneli i dyskusji poświęconych roli sztucznej inteligencji w branżach kreatywnych.
Osobną ścieżkę warsztatową stanowiły zajęcia „Taniec w teledysku”. Wszystkie wydarzenia towarzyszące odbywały się w gościnnych przestrzeniach Pałacu Biedermanna, należącego do Uniwersytetu Łódzkiego.
Lista zwycięzców:
GRAND PRIX
Stefan Wesołowski – „Core”reż. Helena Ganjalyan & Bartosz Szpak
Za klimat i feeling, które wyróżniają ten klip na tle całej stawki. Za znakomite zdjęcia, reżyserię ruchu i pełną spójność wszystkich elementów – muzyki, obrazu i emocji.
To dzieło kompletne, absolutne cinema. Werdykt jednogłośny.
ROCK / OSTRE BRZMIENIE
Metro – „Hej Aloszka”reż. Marlena Budzyńska
Za wyróżniającą się prostotę w świecie przebodźcowania i pełną spójność formy
z wizerunkiem zespołu.
EXTRA
Stefan Wesołowski – „Core”reż. Helena Ganjalyan & Bartosz Szpak
Za balansowanie na granicy sztuki i muzyki. Za zapierającą dech pracę kamery i stworzenie integralnego dzieła, w którym obraz i dźwięk stapiają się w jedną emocję. Po prostu: ciary.
DANCE / ELECTRONIC
Kuxon – „RASTACID”reż. Diana Szczotka
Za dynamiczne, oryginalne ujęcie tematu w dokumentalnym sznycie. Za świetny plot twist, podbicie muzyki i humor.
POP
Mrozu – „Pół na pół”reż. Nastka Gonera
Za świetną grę aktorską, intrygującą formę, piękne kostiumy oraz za przeniesienie nas do zupełnie innego świata.
ALTERNATYWA
BOKKA – „On Your Side”reż. Jędrzej Guzik
Za alternatywne podejście formalne i wizualne, jakiego nie było w żadnym innym klipie tej edycji.
HIP-HOP
Quebonafide – „FUTURAMA 3”reż. Andrzej Dragan
Za kreatywność, ikoniczność i potężny rozpi*rdol.
SUPERPRODUKCJA
Quebonafide – „FUTURAMA 3”reż. Andrzej Dragan
Za konsekwencję stylu, pomysłowość, mnogość odniesień i ogrom pracy, która przełożyła się na efekt najwyższej jakości.
MIKROBUDŻET
DJ Element, Krystyna Prońko, Kuba Knap, Ryfa Ri – „Niewypowiedziane światy”reż. Michał Korzewski
Za jednoujęciową produkcję w czasach dynamicznego montażu – sprytną, wciągającą,
z odsłanianą krok po kroku historią.
ANIMACJA
Łotry – „Take a Shot”reż. Paweł Żugaj
Za doskonałe wizualne podbicie muzyki i oryginalną analogową formę, która wygrywa autentycznością z nowymi technologiami.
WAŻNY PRZEKAZ
PRO8L3M – „Skansen”reż. Kacper Zięba
Bo prawdziwy przekaz jest poza mainstreamem. Za szczerość, surowość i autentyczność, które poruszają głęboko i bezpośrednio.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
News
Kizo opowiedział, jak poznał się z prezydentem Nawrockim. Stanowski nie mógł uwierzyć
„Naprawdę?”
Kizo i Karol Nawrocki pochodzą z Gdańska i są dobrymi znajomymi. Krzysztof Stanowski był ciekawy, jak raper poznał się z prezydentem.
Karol Nawrocki przed prezydenturą był dyrektorem Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku. To stąd zna się z Kizownikiem. – Zaprosił mnie kiedyś, żeby mi pokazać muzeum – ujawnił raper.
Krzysztof Stanowski nie mógł uwierzyć, bo był przekonany, że znają się np. z sali bokserskiej.
– Nie, zadzwonił przez kolegę, który powiedział, że „Karol cię zaprasza do muzeum i chce ci pokazać swoje muzeum”. I tak się zakumplowaliśmy – dorzucił raper.
W towarzystwie prezydenta ze świata rapu obracają się także m.in. Peja, który był jego gościem w pałacu Prezydenckim oraz Eldo, którego mogliśmy niedawno zobaczyć w towarzystwie głowy państwa.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
News
„Smalec, kiełbasa i disco-polo” – Dziarma o swoim weselu
Raperka nagrała swoje wesele na kasecie VHS.
Dziarma ogłosiła, że wzięła ślub i zrobiła to w stylu kompletnie innym niż dzisiejsze instagramowe standardy.
Kilka dni temu raperka ujawniła, że powiedziała sakramentalne tak, a na sobie miała suknię pożyczoną od teściowej, a po ceremonii udali się do pobliskiego baru z tajskimi fast foodami.
Sama Dziarma opisała ten dzień jasno i bez lukru:
– Najpiękniejszy dzień w moim życiu, najpiękniejsze życie z moim mężem. Już niestety nie pokażemy nic więcej z wesela i ze ślubu, bo zostawiamy to dla siebie i dla naszych gości. Nie było to duże wesele, nie był to duży ślub. Nie było to wesele i ślub typu Las Vegas, że poznaliśmy się wczoraj. Mało pokazuję z tej części mojego życia w internecie. Bardzo się kochamy. Na weselu była kiełbasa, smalec, disco polo, były oczepiny, bardzo wieśniackie. Bukiet i muszkę złapała para (…), tańczyliśmy do Elvisa. O 2 w nocy tańczyłam w Birkenstockach. No, najpiękniejsza chwila w moim życiu. Jestem z siebie dumna, że ogarnęłam to wesele. Wszystko jest nagrane VHS, z audio, bez ścieżki dźwiękowej, co było moim ogromnym marzeniem. Inspirowaliśmy się latami 80., 90., maksymalizmem. No, było idealnie, mordy.
Zamiast modnych loftów i ceremonii jak z katalogu młodzi postawili na klimat rodem z domówek naszych rodziców. Swojskie jedzenie, stara szkoła weselnych zabaw i maksymalizm wyjęty z lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych. Dziarma podkreśliła, że celowo nie chce robić z tego internetowego reality show i woli zachować większość wspomnień poza siecią.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
-
News4 dni temuThe Nitrozyniak dissuje Boxdela, Gimpera i Wardęgę
-
News2 dni temuBastek ma żal, że Firma mu nie pomaga, gdy został bezdomnym?
-
News4 dni temu„Kanapki z hajsem” – Dorota Masłowska i absurdalne oskarżenia o kradzież
-
News1 dzień temuLegendy rapu i kina w filmie opartym na wersach Elity Kaliskiej
-
News1 dzień temuKlip Bonusa RPK z neonazistą przebił magiczną granicę wyświetleń
-
News5 dni temuFani Filipka atakują mamę Przemka Fergusona. Ten wypuszcza drugi diss
-
News4 dni temuWielka głowa Maty przy Pałacu Kultury w Warszawie
-
News4 dni temuAnna-Maria Żukowska stanęła w obronie Malika Montany