Sprawdź nas też tutaj

News

Bandura o beefie z SB Maffiją: „Skompromitowaliśmy się bardzo”

Raper wspomina konflikt z Solarem i Białasem.

Opublikowany

 

W 2015 roku doszło do beefu na linii Aspiratio Crew – SB Maffija. Solar i Białas dissowali się ze Śliwą i Bandurą. Jak po latach były reprezentant poznańskiego składu wspomina ten konflikt?

– Stary ja miałem beef z SB Mafiiją, żeśmy z Białasem się wyzywali w kawałkach. (…) My się kłóciliśmy o bzdurę, o muzykę. Nam się coś nie podobało, się powyzywaliśmy w kawałkach. (…) No nas tak zjedli, ale ludzie zaczęli się interesować. My tam dostaliśmy ostrą przekopę. Przegraliśmy beef. (…) My się skompromitowaliśmy bardzo mocno, co na dwa lata nas wywaliło. To było naprawdę kupę lat temu, my mieliśmy zj*bane głowy i po prostu nam coś nie pasowało, jakieś trendy, które Białas wprowadzał z Solarem. Po prostu się prz*jebaliśmy o jakieś g*wno. Coś skomentowali i finalnie nagrali diss na Śliwę, my odpowiedzieliśmy i w sumie tak to się potoczyło. Finalnie dostaliśmy bęcki – wspominał Bandura w rozmowie z Fame MMA Cage. Co ciekawe, jego były kolega Śliwa ma podobne zdanie na ten temat: Śliwa o beefie z SB Maffiją: „Porwaliśmy się z motyką na słońce”.



Bandura od dawna nie współpracuje ze Śliwą, a skład Aspiratio Crew nie istnieje. Raper jest obecnie streamerem, działa w ekipach YFL Young Multiego oraz Crackhouse. 5 listopada zawalczy na gali Fame 16 z Alanem Kwiecińskim.



 
41 komentarzy
41 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
rado mc rdw
1 miesiąc temu

Zapomniał dodać, że potem ziomek Śliwa poskładał białasa muzycznie.

0biektywny Maciej
1 miesiąc temu
Reply to  rado mc rdw

Chyba 2 raz ksero-pener dostał wpi.erdol od rolnika ale jak wolisz

ApoloniuszTajger
1 miesiąc temu

Zjadł białasa na w tym beefie, tomba też XD polecam posłuchać Diss priorytetowy beka

Obiektywny Maciej
1 miesiąc temu

„Twoje dissy morda to jest hipokryzji szczyt, bo prujesz sie do Tomba a sam nie wysłałeś płyt” tym wersem Białas zamoczył ślifkę w kompot.

Wnuk Tedego
1 miesiąc temu

A to nie było już po beefie? Afera z płytami to chyba 2019.

Obiektywny Maciej
1 miesiąc temu
Reply to  Wnuk Tedego

Drugi beef Białas i Śliwa mieli w 2020 i wtedy to rzucił

ApoloniuszTajger
1 miesiąc temu

Przecież Śliwa wysłał płyty dzbanie XD

Gang Mutantow
1 miesiąc temu
Reply to  rado mc rdw

Co można o rolniku z Teresina powiedzieć to można, ale jego dissy Śliwę zgnoily.
Aspiranci,
Jesteś życiowo tak głęboko w pi… że ekspedycje wysłali po Ciebie…
W dissach rolniku jest TOP 3 w Pl rapie.

Dario
1 miesiąc temu
Reply to  rado mc rdw

No właśnie też się dziwię, że redakcja nie wspomniała. A yebią o Kizo dzień i noc.

Daily kryndz
1 miesiąc temu

Baran-rura

żENADA (GimBaO33)
1 miesiąc temu
Reply to  Daily kryndz

nie spierajmy się #ZAKAZWYZYWANIA

Zjadłbyś
1 miesiąc temu
Reply to  Daily kryndz

Mam pytanie – zjadłbyś gówno? Jeśli tak – czemu zjadłbyś gówno?

Anapolon
1 miesiąc temu
Reply to  Zjadłbyś

Stosowniejsze pytanie brzmi – za ile >?

Zjadłbyś
1 miesiąc temu
Reply to  Anapolon

Zaraz

Paweł
1 miesiąc temu

Ej polecacie usunąć instagram aby polepszyć jakość życia ?

Żanklod
1 miesiąc temu

Bandura i ten jego nieskażony inteligencją R Y J

HGH____
1 miesiąc temu

A gdzie wzmianka o Tombie przeciez ten Solar to asłuchalny gniot nikt jego muzyki nie słucha.. To Tomb i BIałas wygrali ten beef

Rap jest martwy
1 miesiąc temu
Reply to  HGH____

Tromba też walczy w fame mma

Tajemnice Poznania
1 miesiąc temu

Patryczek, pochwal się jak zostałeś zgwałcony analnie pod Bistro Tancereczka, pewnej lepiej nocy, po czym uciekałeś z płaczem do Czerwonaka hahahahahahaha

żENADA (GimBaO33)
1 miesiąc temu

Mam taką prośbę, przestańcie ich krytykować i wspólnie zatrzymamy tę falę.

Ojciec Tadeusz
1 miesiąc temu

Niby pomysł dobry, ale jedyne na co takie końcówy zasługują, to wulgarna, prymitywna krytyka.

Zjadłbyś
1 miesiąc temu

Mam pytanie – zjadłbyś gówno? Jeśli tak – czemu zjadłbyś gówno?

Zakolak kocha najbardziej
1 miesiąc temu

Najpierw dostali bęcki, ale Śliwa pokazał jaja nauczył się rapować i wrócił i rozjechał Białasa. Jest jedynym, który wygrał z nim beef. Białas za to jako jedyny sie postawił ulicznikom dukaczom, nie przestraszył sie TPSa jak Avi i za to też mu sie należy szacun, oraz za to, że naprawde wywalczyl sobie swoja pozycje w rapie od zera. I zrobil to rapowaniem na wbw , mluceniem plyty za płytą i rozwijaniem swojego duk-arsenału. Inna sprawa ze oni byli tak płytcy tak miałcy, tak bardzo nie mieli nic do powiedzenia, że to bardziej było po prostu rymowanie niż rap. Te Tomby, Solary, Białasy, te Beteo, te… jak on miał ten Rumun… te Blejki i cała reszta dukaczy-akrobatów – Ci ludzie nie mieli ABSOLUTNIE NIC CIEKAWE DO POWIEDZENIA, ja nie wiem skąd to sie wzieło że to pokolenie urodzone 1989-1992 było tak puste, tak jałowe i nijakie. To juz serio Mata, Bedoes i Young Igi miewaja w kawalkach wiecej do powiedzenia. Szok po prostu szok 🙂

WALENTY... TEN CO MA ODBYT SPUCHNIĘTY
1 miesiąc temu

WALENTY… TEN CO MA ODBYT SPUCHNIĘTY
od zaraz
Awaiting for approval

SKOMPROMITOWAL TO SIE BELMONDO,SENTINO,BOSKI ROMAN,PEZET I TAK DALEJ… WY WIELCY JAK NA WTEDY ULICZNICY DALISCIE SIE ZJESC I WYS RAC BANDZIE LAMUSOW…
TU DUM… TSSSS…

Jaga jaga joł
1 miesiąc temu

Bandura co ma małego siura!

ApoloniuszTajger
1 miesiąc temu

Śliwa później pomścił aspiratio zjadając białasa 🙂

SpławikFontanna
1 miesiąc temu

A to on był w tym składzie o którym śliwa rapował że się za nich wstydzi? XD

Morfeusz
1 miesiąc temu

Sami sztuczni ludzie !!!!!

Hehehe
1 miesiąc temu

ass piratio

MPC kaczybit
1 miesiąc temu

jedno i drugie to syf pozdrawiam gimbosłuchaczy rapu piss joł

Mateusz Gamrot
1 miesiąc temu
Reply to  MPC kaczybit

Arbuz czy to ty? Pdw

Popularne