Sprawdź nas też tutaj

News

Bonus RPK i Paluch z klipem „Nie ma dróg bez wyjścia”

Ruszył preorder albumu „Bloków Rezydent”.

Opublikowany

 

Ciemna Strefa prezentuje najnowszy singiel i klip Bonusa RPK, który promuje jego nadchodzący album „Bloków Rezydent”. Utwór nosi nazwę „Nie ma dróg bez wyjścia” i gościnnie udzielił się w nim Paluch. Za warstwę muzyczną oraz brzmienie odpowiedzialny jest WOWO, natomiast sam klip jest zasługą ekipy Digital Damage.

Premiera sklepowa albumu „Bloków Rezydent” przewidziana jest na 4 października 2019 roku. Preorder ruszył na bonusrpk.pl.

 
27 komentarzy

27
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Wasz ziom

Ktoś z was łyka jeszcze te ich farmazony ? Pierdolenie o szopenie. Kurwa 30 letnie dzieci

Orbio

Ja słucham razem z Wujkiem Andrzejem 🙂

Wasz ziom

Pozdrôw wujka jak z ciebie zejdzie 😉

Orbio

dzieciaku niedługo wrzesień pakuj kredki a nie wypisujesz takie teksty na poziomie gimbusa … żenada

Wasz ziom

Ja napisałem prawdę. Ty przeczytaj lepiej swój komentarz… gimbusie

Analny

Bonus RPK i Paluch z klipem „Anal to droga bez wyjścia”

Odb

Bonusowe paluchy drogą do klopa z którego nie ma wyjścia.

Marek Winicjusz III

NIE MA DRÓG BEZ WYJŚCIA ? CIEKAWE CZY Z CELI SPIERDOLI JAK GO WKOŃCU ZAMKNĄ

Pieluch

jak najbardziej jest taka droga i kolokwialnie mówi się na nią ‚spacerniak’

Anty

Drzwi na areszt Ty kurwa łbie

Ftghhj

Co to za spoleczniaki? ?

JA JEBE

Ten paluch jest tak mega chujowy ze nawet jednej jego linijki nie kojarze. Nawet nie wspomninajac o bitach

WrozkaZdupy aka konar mak grzegorz

Kciuk w dol I ten Co sie rozpruwa wszedzie. Szykuj anal

gownojebane

JESZCZE OSKAREK ZANIM OBSRAL ZBROJE TO BYL W MIARE LEGIT CZULEM SIE KURWA GROZNIEJSZY JAK SE SLUCHALEM W DRODZE DO ROBO W SWOJEJ LAGUNIE ALE JAK WIDZE KCIUKA TO MNIE CHUJ STRZELA CO ON PIERDOLI JAKIE BANANY KURWA JAK BY TA GRUPA SPOLECZNA MATKE ODJEBALA ALBO ZAPOMOGE ZABRALA , MUSISZ SIE POGODZIC PALEC ZYCIE JEST NIE SPRAWIEDLIWE NIE PLACZ JUZ TAK BO LUDZIE CO MIELI MNIEJ A MAJA TYLE ZE BY CIE WYJEBALI Z TYLNEJ KIESZENI NIE CHODZA I NIE PLACZA A JUZ NAPEWNO NIE NAGRYWAJA O TYM PLYT SZAMANIE ZAJEBANY

Ha ha

Geniusz z Europy? Eugeniusz

Rap is dead

Nie ma dróg bez wyjscia? Idz droga prowadzaca do aktywnego krateru wulkanu i nie zatrzymuj sie…..wezcie juz nie pierdolcie z ta prawilna napinka, bonus dilowal narkotykami i sie obsrał jak musi poniesc konsekwencje teraz robia jakies ckliwe prawilne zwrotki zeby sie wybielic i udawac ofiarę systemu!

ojojoj

Ty a złapałeś go kurwa za rękę w takim momencie gdzie komuś coś przekazywał… Nie to Utkaj dziurę pajacu bo coś czuję że jak Ty byś miał iść siedzieć spierdolil byś przez ocean kraulem do Ameryki… I sądzę że jak twierdzisz że rap is dead to słuchasz jakiegoś pedalskiego gowna czy jakiś innych spierdolonych shitow

Rino000aa

Piękny kawałek prosto z serduszka dla wrażliwych dusz 🙂

https://www.youtube.com/watch?v=QnrJUCgmeAQ

LA123

Kozacki kawałek,zajebista płyta się szykuję

Marcin

Nic ciekawego jak na Palucha

ALamuyDupaCicho

Mówi że będzie odsiadywał wyrok a ciągle nagrywa bonus rozjebałeś się jak pizda z tym dzisiejszym pseudo RAPEM

Pi7

kasiabaran krk

Twuj stary naHalne

Paluch gównozjad się pod każdego podepnie za trochę kwitu

Whatatyp

Nigdy nie wklejałem linków ale to musi być hymn glamrapu. Co za przechuje.
https://m.youtube.com/watch?v=tui5Y3JCPwY

BimberSztajn

KTOŚ TEGO SŁUCHA?
KTO TEGO SŁUCHA?
JAK WY MOŻECIE TEGO SŁUCHAĆ?
ZAL.PL
EOW.PL
UI.COM
ERO ZOP. IE

ProfesoorNauk

Wkurwiony huj to pała jebana i cwel

Trystydycymyt

Tak samo jak profesor łamistrajk!

Btw.
Narzucam klątwę na kurwy co się tu podemnie podszywały w czasie prohibicji glamrapowej.
Przed końcem wakacji rak na was spadnie, za te tanie numery.

Popularne