Sprawdź nas też tutaj

News

Cypis błyskawicznie spacyfikował Qbika dwoma dissami

„Masz takich znajomych, że sprzedali mi info, kiedy masz zamiar wypuścić diss”.

Opublikowany

 

40 minut temu Qbik wypuścił diss na Cypisa „Biała mela”. Nie minęło kilka minut, a Cypis odpowiedział mu aż dwoma kawałkami, do których dodano wideo. Są to: „Pan Tadeusz” oraz „Interwał”. Związany z Nagłym Atakiem Spawacza artysta błyskawicznie spacyfikował swojego oponenta.

Cypis wyjaśnił pod numerami, że wiedział, kiedy Qbik ma zamiar wypuścić swojego dissa, więc nagrał wcześniej dwie odpowiedzi.

Masz takich znajomych, że sprzedali mi info, kiedy masz zamiar wypuścić diss, więc z wyprzedzeniem nagrałem kolejny i wrzucam chwilkę po upublicznieniu twojego. W końcu kubek ruszyłeś kakaowe oko i wreszcie coś nagrałeś po półrocznej przerwie. Cieszę się, że mogłem ci dać odrobinę weny do nagrania tych farmazonów na mój temat. To jest dopiero początek Kubek. – komentuje Cypis.

Cypis vs Qbik – geneza beefu

  1. Qbik atakuje Cypisa: „Prosi się o granie za 1000 zł”
  2. Cypis dissuje Qbika. „Żebyś nie skończył jak Belmondo”
  3. Qbik „Biała mela” – diss na Cypisa
 
45 komentarzy

45
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Ślepy od swiatła

Z całym szacunkiem ale co to kurwa jest? ? ? Jeden i drugi wasze piosenki to jakies kocie wypierdy a bity rodem z teledyskow mk60, dwie jebane cioty co nie potrafią nawet sobie nawżucać, gimbotraptorzy, zespoł dziecięcy sezamki z Radomia brzmi o wiele lepiej od was, mela wam na ryj pedały

Paweł

piona Ślepy! Jechac z frędzlami

Fajans

diss faziego na Qbika już jest
https://www.youtube.com/watch?v=DGODJoV78sE

max

Znalazłem jak celebrytki pokazują szparki, sprawdźcie sobie na – https://dojrzalepanie.pl

DANIEL MAGICAL

STREAM POWROTNY Z GOSCIEM SPECJALNYM DZIS NA URZEDNICZEJ O GODZINIE 20:00 BEDZIE JACA GOHA BAOBAB MALYSZ I BMW ZOSTAWCIE SUBA A PROFESORNAUK I WNUK TEDEGO TO DZIECI UKRAINSKICH KUREW

Hejting

czy twoja matka będzie obsrana? to ważne

topór bojowy 2

ahahah tak sie jarasz tym debilstwem, ze musisz tu oglaszac to gowno? pakuj sie do wora frajerze

Odb

Cipis błyskawicznie spuścił się na Qrwika dwoma cumshotami

White

Spierdalaj, dla mnie jesteś szmata a nie czlowiekiem

Rammisena

Wejdź do najlepszego klubu erotycznego — http://Sextis.fun

W imie zasad kurwo

Skippy klapki text ukrainskiej kurwy jest a jakas sie jak 50centem

chuj wam w dupe pelikany

ale łykają kurwy że to prawdziwy magical, chuj wam w dupe gnoje 10 letnie, zróbcie coś z swym życiem

Hartkor igor

POMIDOR SIE ZASMUCIŁ Z WASZEGO POWODU

nice git

ciekawe czyją stronę trzyma Zenon Martyniuk?

DICK'S ON 69

Stronę miłości xd

Gonix priti szmuuulo wróć do rap gry!

podobnież raczej cypisyfa ze względu na naturalnie zielone oczy taty jego

Odb

Jebać mnie

FaZior

I twoją starą też

Wsa

Ten to dopiero kapitan błyskawica

Nore

Kurwa nie słucham tych patusów ale zrobiłem wyjatek i ten cały Cypis jednak ma lepsze dissy niż ten śmieszny Qbik

Rihanna dała lajk eve k2

raczej bity i to przez jeden, ot ten kurcze na pan tadeusz oraz trochę lepsze takie rasowe kurwa patollskie floł cypgrajka , bo warstwa liryczna obydwu zakrawa odrobinę na gołswrajting pewnego maćka z polskiej telenoweli

TRUE

To w disco polo tez są beefy?

HXDC

Żeby was kurwonawirus zajebał kurwy.

Rawel111

Jak dzieci….

japierdolę

te dissy to jakieś marne stolce, w sumie nie stolce, bo stolce są twarde, to jakaś z dupy rzadka sraka erdoprezidento wruć.

nice git

Ciekawe czy Tetris czuje ten beef?

Paweł

Ludzie czym wy sobie głowy zawracacie! Kim wogole jest ten Qbik i Cypis, jaki poziom a przede wszystkim jaką muzę robią!!!??? Przy ich utworach to nawet Zenon Martyniuk lepiej wypada

PussyDestroyer

Nie znam tych Discopolowców

żENADA

jeśli ich nie znasz znaczy że miałeś chujowe dzieciństwo

Bogdan z Geriartryka

Slon rozkurwie wszystkich cioty cwele zecpane szmaty! Jebac hejt kurwiska. Ruchajcie się za bułkę i pasztet

Nick

Cypis nie ośmieszaj się tymi treningami i MMA i „Dissami” ja rozumiem że tworzysz kontent dla dzieci i musisz trzymać ich poziom ale kurwa zachowaj chociaż trochę godności

CHADA Z PODZIEMIA

POMIDOR JUTRO WYPUSZCZA DISS NA OGÓRA SPRAWDZONE INFO KURWY

żENADA

POMIDOR JUTRO WYPUSZCZA KECZUP NA STOJĄCĄ PAŁĘ K2
A CZOPEK BĘDZIE ZLIZYWAŁ
AŁUUUU!!

panpe

powiązany z nagłym atakiem spawacza..

No i

Aha

Sentino

Mordy jak sie nazywa ten rusek ktorego wzial Cipis do Tadeusz?

hhFFFF

TWOJ STARY

żENADA

TRYSKACZA BYM SIĘ NAPIŁ,
ŚCIĄGNĄŁ SKURKĘ, KONIA ZWALIŁ
A PO TYM WSZYSTKIM SOBIE KONIA
DO TWEJ MORDY ZWALIŁ!,
PIS YOU

żENADA

FAKT FAKTEM PENIS ZMIENIŁ MÓJ CHARAKTER…
.
NIE MA JUŻ TEGO LUZU..

Czytelnik Słuchacz
Rasta

Nowy track mordki : https://youtu.be/NxQxKG31n-E

Złychuj

To jest rap!

Wpierdolilem rapgre wstecz

U mnie https://youtu.be/RdK5rg-BG9U pod tym linkiem najświeższe relacje obu Panów z dzisiaj z insta. Qbik wyzywa CYPISA na fame mma, Linkiewicz ciśnie Kubika. Cypis wkurwiony ostro odpowiada. Pozdrooo

żENADA

„SYNALKA” PONO
SYNALKA W DUPE JEBALKA !

CERSANIT

Syn Alka amebo umyslowa.

Popularne