Sprawdź nas też tutaj

News

DJ Decks w FFF – znamy jego przeciwnika

Producent pojawi się w oktagonie jeszcze w tym roku.

Opublikowany

 

decks mma

Koniec spekulacji odnośnie debiutu DJ-a Decksa w MMA. Były reprezentant Slums Attack, który w przeszłości trenował ju-jitsu, judo i karate wystąpi na gali FFF: Free Fight Federation MMA. Jego przeciwnikiem będzie kulturysta Tomasz Słodkiewicz.

Jesteście ze mną? – napisał Decks w social mediach przy informacji o swoim występie na drugiej odsłonie gali FFF. Przeciwnikiem hip-hopowca będzie Tomasz Słodkiewicz, który w przeszłości również trenował brazylijskie jiu-jitsu. – Tomasz Słodkiewicz, wiem o tobie wszystko. – dodał producent.

Gala FFF 2 odbędzie się 21 grudnia 2019 roku w zielonogórskiej hali CRS.





36 komentarzy
36 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
impresje
2 lat temu

Tak się kończy kurwa dowożenie tematu cwelom jebanym tranzystorom

BEKA
2 lat temu
Reply to  impresje

jak się kończy ? ciężkim analem na dwa baty ? kąpielą w gównie ?

Odb
2 lat temu
Reply to  impresje

DJ FFF zna Decksa i jego przeciwnika

KONSERWATYWNY MONARCHISTA TRADYCJONALISTYCZNY
2 lat temu

ZROZUMCIE LEWACY, TĘCZOWCY I SWAGOWCY, ŻE KULTURA HIP HOP JEST PRAWICOWA I POWSTAŁA W STRICTE KONSERWATYWNYCH WARUNKACH, CZYLI GETTCIE, GDZIE TRADYCYJNE OBYCZAJE I SLANG SĄ NA PORZĄDKU DZIENNYM. NP. TAKI WU TANG CLAN ŁĄCZY NOWOJORSKĄ KULTURĘ I BRZMIENIE WSCHODNIEGO WYBRZEŻA Z KULTURĄ WSCHODNIEJ AZJI, SAMURAJAMI, CZYLI JAPOŃSKĄ SZLACHTĄ, OBROŃCAMI CESARZA. KRS ONE NAWIĄZUJE DO AFRYKAŃSKICH TRADYCYJI, ZULU NATION, PONADMATERIALNEJ I METAFIZYCZNEJ SILE HIP HOPU. WIĘC ZROZUMCIE WRESZCIE, ŻE W RAPIE NIE MA MIEJSCA DLA PEDAŁÓW, LIL YATCHÓW, ŻABSONÓW I TRAPOWYCH TECHNIAWEK. LEWICA I MARKSIŚCI PRÓBUJĄ ZNISZCZYĆ NIE TYLKO TRADYCYJNE OBYCZAJE, ALE TAKŻE HIP HOP, BO HIP HOP ZAWSZE PROMOWAŁ TRADYCYJNY MODEL MĘŻCZYZNY I BYŁ PRAWICOWY. DZISIAJ WKRADAĆ SIĘ CHCE DO RAPU IDEOLIGIA GENDER. CO I JUŻ PRZEMYCANE SĄ W TEKSTACH I TELEDYSKACH PEDALSKIE TREŚCI I PROMOWANIE MATERIALIZMU I KONSUMPCJONIZMU. TO NIE JEST HIP HOP, ANI RAP, TYLKO LEWACKI PSEUDO-RAP.

BEKA
2 lat temu

KULUTRA HIP HOP WYROSŁA NA MURZYNACH A NIE NA ZADNEJ PRAWICY, JUZ JEDEN BYŁ TAKI TADZIK Z FIRMY KTÓRY ROBIŁ WYSTĘPY JAK NA APELU SZKOLNYM PRZED DUPĄ BO NAGLE ODKRYŁ ZĘ JEST WIELKIM HISOTRYKIEM, HIP HOP TO LEWICA JOINTY SEKS I ĆPANIE A NIE DO KOSCIÓŁKA I LODA BISKUPOWI

MWbb
2 lat temu
Reply to  BEKA

Nie porównuj USA do Polski debilu. Chcesz ciągnąć lachę Rafalala to se ciągnij. Czemu zeden pedał nie gra hh a jeśli nawet to się nie ujawni bo skończy jak bielmonda. Hip Hop tylko dla normalnych.
A to nowe gówno co kręcą dzieci urodzone po ’95 to kurwa koło Rapu nawet nie stalo

Euzebiusz
2 lat temu
Reply to  BEKA

teraz hh robią ćpuny dawniej robili dillerzy co pogardzali tym tałatajstwem doili ich jak prawdziwi kapitaliści

panpe
2 lat temu
Reply to  Euzebiusz

hehe ..

KONSERWATYWNY MONARCHISTA TRADYCJONALISTYCZNY
2 lat temu
Reply to  BEKA

RAP JAKO MUZYKA CZARNYCH BYŁA KONSERWATYWNĄ REAKCJĄ NA PANUJĄCY I DZIADOWSKI SYSTEM, KTÓRY ZBUDOWAŁ PO WOJNIE LEWAK I SOCJALDEMOKRATA ROOSEVELT. CZARNI BYLI REAKCJONISTAMI I SPRZECIWIALI SIĘ WTEDY DEMOKRATOM TAKIM JAK NATHAN BEDFORD FORREST, KTÓRY BYŁ LEWAKIEM I JEDNYM Z ZAŁOŻYCIELI KU KLUX KLANU. WIEM, WIEM.. PRZECIEŻ RASIZM TO PRAWICA, BO TAK MÓWIĄ W MEDIADH, ALBO PISZĄ NA SETKI RAZY EDYTOWANEJ PRZEZ GIMBÓW WIKIPEDII. NO JAK TO LEWAK I DEMOKRATA MÓGŁ ZAŁOŻYĆ KU KLUX KLAN. HITLER TEŻ BYŁ LEWAKIEM, REWOLUCJONISTĄ I CHCIAŁ ZMODERNIZOWAĆ CAŁY ŚWIAT JAK STALIN. RASY I KLASY NIEZDOLNE PRZYSTOSOWAĆ SIĘ DO NOWYCH WARUNKÓW ŻYCIA MUSZĄ ZGINĄĆ – SAM KAROL MARKS TAK GADAŁ. BO DLA LEWAKÓW I UTOPISTÓW W PEWNYM MOMENCIE REALNY CZŁOWIEK STAWAŁ SIĘ PROBLEMEM, KTÓRY NIE PASUJE DO ICH IDEOLOGII. NAJBARDZIEJ PRAWICOWYMI POLITYKAMI W TRZECIEJ RZESZY BYLI KONSERWATYŚCI Z KRĘGÓW JULIUSA JUNGA, KTÓRZY PRÓBOWALI WYSADZIĆ HITLERA, ZLIKWIDOWAĆ NSDAP I PRZYWRÓCIĆ W NIEMCZECH TRADYCYJNĄ MONARCHIĘ Z HABSBURGIEM NA TRONIE. TAK WIĘC KU KLUX, NAZIZM, MARKSIZM TO SĄ WSZYSTKO LEWACKIE, SATANISTYCZNE, PLEBEJSKIE I NOWOŻYTNE TWORY OPARTE NA BAZIE NOWOŻYTNEJ FILOZOFII, CZYLI KONKURENCJI DLA FILOZOFII CHRZEŚCIJAŃSKIEJ JAK ŚW. TOMASZ Z AKWINU ITP.

belzebub
2 lat temu

Roosvelt wyciągnął Amerykę z kryzysu ty kurwo pedofilska,a Polscy raperzxy nie ruchają dzieci,tylko wygolone stare rozdziewiczone 13-stki

Karq
2 lat temu

To musi być Tomasz z Poznania kojarzę z gadania

Ol'dirty Bastard
2 lat temu

Brawo!!!!

MOSIEK KACZYŃSKI
2 lat temu

HIPHOP POWSTAŁ W PRZESTĘPCZYCH ŚRODOWISKACH MURZYNÓW I NIE BYŁ TO WYRAZ REAKCJONIZMU. TO BYŁY ŚRODOWISKA O TENDENCJACH PRZESTĘPCZYCH I NIE MOŻNA TU DORABIAĆ ŻADNEJ WZNIOSŁEJ IDEOLOGII. PAN MONARCHISTA ODLECIAŁ

belzebub
2 lat temu

Dokładnie zabić raperów!!

ja jebe
2 lat temu

Śmieszy mnie gdy w kontekście rapu słyszę słowo „lewactwo” czy też „lewak”. Śmieszą mnie patriotyczno-konserwatywni raperzy, którzy razem ze swoimi „fanami” ochodzą od korzeni rapu i całej kultury Hip-Hop. Rap jako część tej kultury zawsze nawiązywał do wartości lewicowych. Rap wyrósł na patologiach społecznych i wykluczeniach, a nie w szklanych biurowcach kapitalistycznych wytwórni.

W skrócie:

Kultura Hip-Hop, która wyrosła na brudnych ulicach południowego Bronxu w latach siedemdziesiątych, zaczęła się kształtować w gnębionych ekonomicznie oraz społecznie gettach. Hip-Hop narodził się na gruzach społeczności zniszczonej przez kapitalizm – społeczności odsuniętej na bok. Historycznie, hip-hop narodził się na post industrialnej rzeczywistości Południowego Bronxu, jako forma ekspresji młodych Afroamerykanów oraz Latynosów, który zostali wykluczeni społecznie przez polityków oraz media. W czasach o których wspomniałem Nowy Jork przechodził kryzys zatrudnienia. Bronx stracił 600 tyś miejsc pracy, 40 procent sektora zniknęło. Bezrobocie wśród młodych wynosiło 60%. Tego typy czynniki wpływały także na zaludnienie miasta. Większość białej społeczności przeniosła się na obrzeża, pozostawiając centralne dzielnice miasta biedocie (ang: inner-city).
Rap w tamtych czasach poruszał problemy społeczne, ekonomiczne oraz polityczne – główne czynniki takich patologii jak: uzależnienie od narkotyków, bezrobocie, brutalność policji, niechciane ciąże.

ja jebe
2 lat temu
Reply to  ja jebe

„You grow in the ghetto, living second rate, and your eyes will sing a song of deep hate, the places you play and where you stay, looks like one great big alley way.”

Aż do 1979 roku wraz z wydaniem 6-minutowego utworu Sugarhill Gang zatytułowanego „Rapper’s Delight” – komponent muzyczny hip-hopu, czyli rap, nie oddalił się zbyt daleko od Południowego Bronxu. Podkreślenie tej daty jako powstanie rapu nie było by dokładne historycznie, bez zrozumienia korzeni z jakich Hip-Hop wyrósł. Pojęcie powstania kultury nieuchronnie pociąga za sobą pytanie o generację która ją stworzyła. Dlatego powstanie Hip-Hopu jest bezwględnie połączone ze zmianami ekonomicznymi lat 70’ w USA. Zmiany te obejmują upadek ruchu na rzecz praw obywatelskich, a także późniejszego Black Power Movement. Restrukturyzacja gospodracza po upadku myśli „Keynesizmu” i związanej z tym polityki oraz idące za tym przejście do neoliberalizmu. Deindustralizacja spowodowała ogromne bezrobocie, a Bronx był tego odzwierciedleniem. Kultura hip-hop, powstając w warunkach biedy, szybko zyskała popularność w miejscach o podobnej sytuacji ekonomicznej.
Hip-Hop dorastał na domówkach, w małych społecznościach, w lokalnych klubach i na ulicach. Walka o kontrolę nad kulturą była głównym tematem przez następną dekadę. Rap krytykował politykę państwa I na krótko zawitał do mainstreamowych mediów na początku lat 80’ zanim spotkał się z ostracyzmem i uprzedzeniami.

JA JEBE
2 lat temu
Reply to  ja jebe

Rap znalazł swoje miejsce koncentrując się na kulturze, podziałach klasowych czy zaniedbaniach społecznych. Public Enemy było jedną z pierwszych grup które głośno o tym nawijały. Jawnie popierały wyzwolenie Palestyny oraz opierały się imperlializmowi USA. W tamtych czasach można było znaleźć wiele nawiązań do Czarnych Panter – partii która skupiała się na tych samych problemach co Hip-Hop. Warto wspomnieć, iż jest to partia socjaldemokratyczna czy wręcz komunistyczna. Matka Tupaca, Afeni Shakur była aktywistką polityczną tegoż właśnie ugrupowania.

Lata osiemdziesiąte to bez wątpienia czas kreatywności, różnorodności i eksploracji granic Hip-Hopu jako subkultury. Pod koniec tej dekady dochodzi do „eksplozji” gangsta – rapu w sercu Los Angeles. I tutaj podobna historia: segregacja rasowa, niski poziom życia czarnoskórej części społeczności, wykluczenie przez rząd oraz wielki biznes – bezpośrednia przyczyna aktywności gangów w tej części kraju. Po raz kolejny rynek nieruchomości będzie miał duży wpływ na segregację Afroamerykanów i grupowanie ich w gettach przez podnoszenie cen w wybranych dzielnicach miasta.

JA JEBE
2 lat temu
Reply to  JA JEBE

W późniejszych latach kapitalizm zaczął przenikać do środowiska hiphopowego poprzez monopolizacje stacji radiowych czy wytwórni. To właśnie sprawiło, że kultura hip-hopowa musiała zbliżyć się do kapitalistycznego biznesu muzycznego. Komercyjne wytwórnie chcąc pozostać w biznesie, nie mogły ignorować popularności rapu. Ze względu na sprzedaż płyt wytórnie musiały odrzucać artystów niekomercyjnych czy rewolucjonistów o poglądach socjalistycznych, którzy nie sprzedali by się tak dobrze w mainstreamie. Korporacyjny rap, który stworzył takich raperów jak 50 Cent w 2003 roku całkowicie opierał się na gloryfikacji życia pseudo-gansterów sprzedając w mass-mediach śmierć, broń i narkotyki. Jak się okazuje ponad 60% konsumentów muzyki gansta to biali (Mediamark Research).
Kapitalizm korporacyjny, wspomagany przez neoliberalizm, deregulację i prywatyzację ukradł kulturę, wysterylizował jej treść – przekształcili na swój sposób jako ideologię dominującą.
Dlatego śmiem twierdzić, iż szeroko rozumiany wolny rynek zabił prawdziwy Hip-Hop i jego korzenie. Hip hop zawsze był mocno związany z problemami spółecznymi i zawsze miał zabarwienie lewicowe. Polityczna zawartość tekstów w ogromnej większości odnosiła się do spraw socjalnych. Dopiero w XXI nastąpiła silna komercjalizacja rapu, który obecnie (w większości) nie niesie ze sobą żadnej wartości. Promowanie bogactwa i eksponowanie cielesności w teledyskach jako wartości nadrzędnej są znakiem szczególnym ery rapu komercyjnego.

JA JEBE
2 lat temu
Reply to  JA JEBE

Jak na tle historii kultury Hip-Hopowej wypada nasz polski rap? Komicznie. Radykalno-konserwatywno-prawicowo-katolicki rap może jedynie śmieszyć.

Krytyka wartości lewicowych w rapie to zbrodnia przeciwko kulturze Hip-Hopowej.

Wirazer
2 lat temu
Reply to  JA JEBE

Kult pieniądza , siły, rzeczowe traktowanie kobiet to rzeczywiście przesłanie jak ze Szczuki i Biedronia.

BEKA
2 lat temu

ZMIERZY SIĘ W OKTAGONIE Z PEJĄ, OKTAGON WSZYSTKO ZEWRYFIKUJE , ROZWIĄŻE KONFLIKT KTÓRY NARASTAŁ JAK PENIS RALAFALI GDY WCHODZIŁA DO WANNY Z MŁOGDYM G

Siedzę i pierdzę
2 lat temu

No i dalej będą ściemniać że FFF to nie KSW?

BEKA
2 lat temu

FFF FIUT FIUTEM FIUTA FEDERATION

Asystentka
2 lat temu

Decks go rozjebie na lajcie 😉 dobry producent dobry człowiek i dobry sportowiec wiem co mówie

Miszcz
2 lat temu

Ale będzie w pizde… Szkoda, posluchał bym jeszcze jakiegoś mixtape-u…

Fufacz
2 lat temu

Teraz Fame niech robi Tede vs Peja

donzwaligon
2 lat temu
Reply to  Fufacz

Ale to sa walki jeden na jeden wiec przygłupy penera nie wejda na ring.

Mariusz
2 lat temu

A jaki był pierwszy hip hop-owy kawałek? O czym mówił i do czego nawiązywał?
Czy jak powstał ten pierwszy kawałek hip – hop u, to wiadomo było już że jest to nowy gatunek kultury w muzyce?
Ciekawe.

MIRAS X
2 lat temu

Ten horror mamy nie raz w roku lecz codziennie https://www.youtube.com/watch?v=uac62OmrD60

MIRAS X
2 lat temu

NIEKTÓRE RZE3 I MIEJSCA NIE BĘDĄ JUŻ TAKIE SAME GDY NAGLE ZABRAKŁO W NICH OSÓB KTÓRE NIEDAWNO NADAWAŁY IM WYJĄTKOWEGO ZNACZENIA https://www.youtube.com/watch?v=LAM4KfbzSGk

Prawda
2 lat temu

19:37 17

NEWSDJ Decks w FFF – znamy jego przeciwnika
Producent pojawi się w oktagonie jeszcze w tym roku.

Opublikowany 23 godziny temu / 31 Październik 2019 Przez Sebastian Skajnowski
decks mma

Ruspect
2 lat temu

Nie ma peji nie ma hajsu Proste

ELDZIO
2 lat temu

to fff nigdy nie pokona fame mma, bo ksw i fff jest dla starych ludzi

facio od krabów
2 lat temu
Reply to  ELDZIO

Fff jest dla dorosłych ludzi, fame mma dla zjebanych dzieci.

Eleonora Gejmondo
2 lat temu

Fff to gala noname freakfighterów, fame to Youtube i programy typu shore i ex

Sodomita
2 lat temu

NEWSDJ Decks w ANAL – znamy analnego przewodnika

Popularne