News
Dziarma reklamuje napój energetyzujący
„Wierzymy, że jej wsparcie pozwoli nam dotrzeć́ do młodej generacji”.

Polska raperka Dziarmazostała ambasadorką marki napojów energetyzujących Burn Energy Drink.
Dziarma to jedna z najbarwniejszych i najbardziej pracowitych przedstawicielek polskiego rapu. Na scenie pojawiła się kilka lat temu i od razu zyskała zaangażowaną rzeszę fanów. Dziarma łamie tabu, stereotypy i jest znana ze swojej szczerości. Jej twórczość́ to wysoka jakość́ muzyczna, mocne teksty oraz eksperymenty z brzmieniem i wokalem. Długo wyczekiwany album „Dziarma” ukazał się̨ w 2021 roku nakładem wytwórni 2020, z udziałem takich gości jak: Hodak, Szpaku, Kizo czy niemieckiej raperki Haiyti.
Tak jak Burn Energy Drink, Agata na swojej drodze i na scenie stawia na świetną̨ zabawę̨ w profesjonalnym wydaniu. Artystyczna kreacja Dziarmy i moc Burn dają cały wachlarz kontekstów do wspólnej komunikacji w social mediach – i to właśnie na tym obszarze ma opierać się współpraca artystki z marką.
Burn Energy Drink to marka napojów energetyzujących obecna na polskim rynku już̇ od wielu lat, która idealnie wpisuje się w strategię Coca-Cola HBC. Wciąż wzbogacane o nowe warianty portfolio dociera do szerokiej grupy odbiorców poszukujących w popularnych energetykach soczystych smaków, na każdą okazję i porę dnia. Każdy, kto uwielbia beztroskę i spontaniczną zabawę, z pewnością znajdzie coś dla siebie.
Współpraca z Dziarmą to kolejna duża aktywacja marki na polskim rynku. Największe muzyczne festiwale, czołowi influencerzy i promocje z wyjątkowymi nagrodami jak Fiat 500 czy podróż na karnawał do Rio to tylko niektóre z projektów z ostatnich lat.
– Unikalny styl, muzyka, mocna osobowość oraz niekonwencjonalne podejście do życia to cechy, które nas łączą̨. Dziarma to uosobienie marki Burn Energy. Jest ona jedną z najpopularniejszych przedstawicielek sceny rapowej w Polsce. Jest idealną osobą do opowiedzenia o marce. Wierzymy, że jej wsparcie pozwoli nam dotrzeć́ z naszymi produktami do młodej generacji, która stawia na autentyczność́ i dosadny przekaz, czyli wszystko to za co kochamy DZIARMĘ – mówi Monika Szczepańska-Rejch, Marketing Manager Burn Energy Polska.

-
News5 dni temu
Tede: „Chowam się za drzewem, bo jestem w Poznaniu”
-
News4 dni temu
Oliwka Brazil powołała do życia „Team Brazil”
-
News20 godzin temu
Josef Bratan szaleje na Instagramie z piękną tancerką
-
News4 dni temu
Tede złożył dla Borixona… rower
-
Felieton3 dni temu
Malik Montana – der rewolucjonista
-
News4 dni temu
Liroy i Fazi pogodzeni po 25 latach
-
News15 godzin temu
Ochroniarze mocno wczuli się w rolę na koncercie Smolastego
-
News2 dni temu
Starcie Janusza Walczuka z dziennikarzem. Poszło o foto zrobione z ukrycia
Z tym ryjem to mogłaby reklamować tylko tą najtańszą Cole z Biedronki.
JA MÓGŁBYM REKLAMOWAĆ TAKOM KOLE
POZDRAWIAM SPORTOWYCH ZAKAPIORÓW
SMACZNEJ KAWUSI
JK DO SPODU
IDĘ ROBIĆ CARDIO NA HULAJNODZE ELEKTRYCZNEJ
WIADOMO CO. WIADOMO KOGO
HEHE
2 litry to może mieć czajnik
2 litry to ma pojemność twoja kicha stolcowa. W sam raz na butle koli z biedronki siadasz.
Elo.
Ok, od dziś nie kupuję Burna
Przekleili notatke prasowa, czuc PR-owska nowomowe, wierszowka klepana w bezplatnych nadgodzinach przez Julke zatrudniona na umowe-zlecenie, ludzaca sie jeszcze, ze jej zycie bedzie kiedys jeszcze wygladac jak w „Na Wspolnej”. Brakuje jeszcze Jumbo, warszawskiego rapera XXX-lecia, ktory dodalby na koniec: „Kurwa.. No chyba po raz pierwszy zabraklo mi pewnosci siebie”
Napój z cipy admy
Lepiej sie jebana dziwko na escorcie zareklamuj jako trans z kutasem
Szmata tylko do tego się nadaje-do promowania trucizny. W końcu sama jest toksyczna zapewne.
Dlaczego dacie zdjęcie Belmondo w newsie o Dziarmie?
Tego gowna nawet bezdomny by nie tknal