Sprawdź nas też tutaj

News

Dziarma reklamuje napój energetyzujący

„Wierzymy, że jej wsparcie pozwoli nam dotrzeć́ do młodej generacji”.

Opublikowany

 

Polska raperka Dziarmazostała ambasadorką marki napojów energetyzujących Burn Energy Drink.

Dziarma to jedna z najbarwniejszych i najbardziej pracowitych przedstawicielek polskiego rapu. Na scenie pojawiła się kilka lat temu i od razu zyskała zaangażowaną rzeszę fanów. Dziarma łamie tabu, stereotypy i jest znana ze swojej szczerości. Jej twórczość́ to wysoka jakość́ muzyczna, mocne teksty oraz eksperymenty z brzmieniem i wokalem. Długo wyczekiwany album „Dziarma” ukazał się̨ w 2021 roku nakładem wytwórni 2020, z udziałem takich gości jak: Hodak, Szpaku, Kizo czy niemieckiej raperki Haiyti.

Tak jak Burn Energy Drink, Agata na swojej drodze i na scenie stawia na świetną̨ zabawę̨ w profesjonalnym wydaniu. Artystyczna kreacja Dziarmy i moc Burn dają cały wachlarz kontekstów do wspólnej komunikacji w social mediach – i to właśnie na tym obszarze ma opierać się współpraca artystki z marką.

Burn Energy Drink to marka napojów energetyzujących obecna na polskim rynku już̇ od wielu lat, która idealnie wpisuje się w strategię Coca-Cola HBC. Wciąż wzbogacane o nowe warianty portfolio dociera do szerokiej grupy odbiorców poszukujących w popularnych energetykach soczystych smaków, na każdą okazję i porę dnia. Każdy, kto uwielbia beztroskę i spontaniczną zabawę, z pewnością znajdzie coś dla siebie.

Współpraca z Dziarmą to kolejna duża aktywacja marki na polskim rynku. Największe muzyczne festiwale, czołowi influencerzy i promocje z wyjątkowymi nagrodami jak Fiat 500 czy podróż na karnawał do Rio to tylko niektóre z projektów z ostatnich lat.

– Unikalny styl, muzyka, mocna osobowość oraz niekonwencjonalne podejście do życia to cechy, które nas łączą̨. Dziarma to uosobienie marki Burn Energy. Jest ona jedną z najpopularniejszych przedstawicielek sceny rapowej w Polsce. Jest idealną osobą do opowiedzenia o marce. Wierzymy, że jej wsparcie pozwoli nam dotrzeć́ z naszymi produktami do młodej generacji, która stawia na autentyczność́ i dosadny przekaz, czyli wszystko to za co kochamy DZIARMĘ – mówi Monika Szczepańska-Rejch, Marketing Manager Burn Energy Polska.

12 komentarzy
12 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
Sentino Step Armia
1 miesiąc temu

Z tym ryjem to mogłaby reklamować tylko tą najtańszą Cole z Biedronki.

ROBERT RS77
1 miesiąc temu

JA MÓGŁBYM REKLAMOWAĆ TAKOM KOLE
POZDRAWIAM SPORTOWYCH ZAKAPIORÓW
SMACZNEJ KAWUSI
JK DO SPODU
IDĘ ROBIĆ CARDIO NA HULAJNODZE ELEKTRYCZNEJ
WIADOMO CO. WIADOMO KOGO
HEHE

Pasikonik Skurwiel
1 miesiąc temu

2 litry to może mieć czajnik

Chuju
1 miesiąc temu

2 litry to ma pojemność twoja kicha stolcowa. W sam raz na butle koli z biedronki siadasz.
Elo.

Bedoesik
1 miesiąc temu

Ok, od dziś nie kupuję Burna

Paluhh Jajoglow
1 miesiąc temu
Reply to  Bedoesik

Przekleili notatke prasowa, czuc PR-owska nowomowe, wierszowka klepana w bezplatnych nadgodzinach przez Julke zatrudniona na umowe-zlecenie, ludzaca sie jeszcze, ze jej zycie bedzie kiedys jeszcze wygladac jak w „Na Wspolnej”. Brakuje jeszcze Jumbo, warszawskiego rapera XXX-lecia, ktory dodalby na koniec: „Kurwa.. No chyba po raz pierwszy zabraklo mi pewnosci siebie”

Donatan fan
1 miesiąc temu

Napój z cipy admy

Vito Bambino OG B.O.R.
1 miesiąc temu

Lepiej sie jebana dziwko na escorcie zareklamuj jako trans z kutasem

Aby
1 miesiąc temu

Szmata tylko do tego się nadaje-do promowania trucizny. W końcu sama jest toksyczna zapewne.

get money od starych
1 miesiąc temu

Dlaczego dacie zdjęcie Belmondo w newsie o Dziarmie?

Mefedron Bałuty
1 miesiąc temu

Tego gowna nawet bezdomny by nie tknal

Popularne