Sprawdź nas też tutaj

Singiel

Edzio „Toyota” – nowy numer

Nowy album rapera trafił do sprzedaży.

Opublikowany

 

31 stycznia ukazał się nowy album Edzia „Hajs, fejm i wiara”. Kilka tygodni po premierze raper udostępnia do oficjalnego odsłuchu numer „Toyota”.

Po bardzo dobrze przyjętym albumie „Wygrany”, były mistrz Polski we freestyle’u wraca z kolejnym solo. „Hajs, fejm i wiara” to dzieło 24-latka, który, zmagając się z problemami chłopaka, wchodzącego w dorosłość, dąży po upragnione laury, starając się nie zatracić przy tym kluczowych dla siebie wartości, co nie zawsze jest proste. Autor bez eufemizmów opowiada o swoich trudnościach oraz upadkach, miejscami pokazuje się również z weselszej strony, a także prezentuje nam swoje atuty wyniesione z bitew freestyle’owych, takie jak świetnie poskładane, dwuznaczne, zaczepne linijki.

Album zawiera 14 różnorodnych utworów w klimatach od trapu, przez afro trap aż po klubowe rytmy typu house. Płytę o swoje gościnne zwrotki wzbogacili Opał, Bajorson, a także pochodzący z Texasu Citri Bell; ponadto o urozmaicające brzmienie utworów refreny zadbali zespół Kompanija i Jan Elf.

34 komentarze
34 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
Betonowy racuch
2 lat temu

Ale tak serio jak sie mozna nazwC edzio. No kurwa czemu nie jasio, maciuś albo filipek

Pih miał rację
2 lat temu

Chujowe rapsy, wygląd klasowego przygłupa, razem z tym drugim Filipkiem mogą się potrzymać za jaja kasztany, polscy beavis and buthead

Sernix
2 lat temu

Beavis and butthead akurat na propsie. Piękne czasy gdy w mtv była muzyka. A tych dwóch to bym bardziej przyrównał do głupiego i głupszego. Ten tutaj ma nawet adekwatny fryz

Pih miał rację
2 lat temu
Reply to  Sernix

W sumie racja kolego, powinno się zakazać w Polsce bitew freestylowych, to wylęgarnia kasztanów

Sernix
2 lat temu

Czy ja wiem. Miałem srogą satysfakcje jak ten burak frosti rege prawie się popłakał przez oxona

Fufacz
2 lat temu

Pedzio „Tociota” – nowy lamer
Nowy album pozera trafił do recyklingu.

POWRÓT do PRZESZŁOŚCI
2 lat temu

KURWA SKĄD ONI BIORĄ NAZWY TYCH PRZYŚPIEWEK I ALBUMÓW? I O CZYM ONI W OGÓLE NAWIJAJĄ? CAŁY JAJOWATY NEWSCHOOL TERAZ NIBY „RAPUJE” A JAK MIAŁEM 9 LAT I NA MUZYCE TRZEBA BYŁO WYSTĄPIĆ PRZED KLASĄ I WYKONAĆ DOWOLNĄ PIOSENKĘ TO JAK RAPOWAŁEM Z ZIOMKIEM HEMP GRU DROGA TO WSZYSTKIE KLASOWE CIOTY MIAŁY MINĘ JAKBY PIERWSZY RAZ COŚ TAKIEGO SŁYSZELI. A TERAZ TE SAME CIOTY SKŁADAJĄ RYMY DLA BAB I WRZUCAJĄ TO NA YT. HI PO KRY CI!!!

Odb
2 lat temu

Pedzio – „Idyota” nowy numer

Pih miał rację
2 lat temu

Ja pierdole do tych edziów, filipków i innych chłopczyków z zapomnianych przez postęp bencor powinno się strzelać jak do kolegów Eldoki, kolejny wieśniak wymyślił sobie, że będzie raperem, pojeździł po jakiś festyniarskich bitwach freestylowych co mają się w Polsce jak walka kurew w kiślu do Moskiewskiego baletu i będzie zjadał scenę, Edward spawać się naucz to jest twoja nisza kurwa jego mac

RISE UP
2 lat temu

https://m.youtube.com/watch?v=c2rMBwbDLdo
OBEJRZYJ! UDOSTĘPNIJ DALEJ! ZRÓB CHOCIAŻ TYLE

xxxxxx
2 lat temu

haha jaki kondon wchodzi i zminusował wszystkich, edzio wiem ze to ty

CERSANIT
2 lat temu
Reply to  xxxxxx

Juz to pisalam tu nie raz ale
Mam w sumie czas teraz to ci napisze flecie. Absolutnie kazdy, ktory uzywa nowopowstalego slowa: „kondon” jest jebanym tepakiem. Co to wogole
Niby jest, polaczenie kondom z london?

BeImondo Informator
2 lat temu

Mordę ma taką jakby jego matka puszczala się z ojcem Maty

EnoHoNo
2 lat temu

Edzio „Anal Toy” – nowy numerek z Rafalalą
Nowy raper trafił do wanny.

green
2 lat temu

hujowe nie sprawdzam

green
2 lat temu
Reply to  green

a tak poważnie to sprawdziłem, ale i tak hujowe

Betonowy racuch
2 lat temu

Pedzio – Idiota

Kermit
2 lat temu

Edzio to ciota

LirycznyRozpierdol
2 lat temu

Ale kwadratowy ryj. Musi miec ciezko w zyciu to sie w rapie realizuje xD

ania
2 lat temu

rafiki wypierdalaj do afryki hahahaha

Jebac przebujancow
2 lat temu

ALE MA MORDE CWELA XD

ProofesorNauk aka cydży
2 lat temu

https://youtu.be/CMP5mICq2yk Belmondo i rafalala

ProofesorNauk aka cydży
2 lat temu

No co wy kurwy cisnieta po Belmondzie i rafalali a tu mnie minusujecie kurwy. Wszystko się zgadza tylko Rafalala się nie przebrał w kiecke i peruki nie założył.

greennn
2 lat temu

wybacz, ale sam kiedys sprzedawałem wanne na złom, także tego

Beka z Bezbeka
2 lat temu

pEdzio – „AnalToyOtaaa”

dida
2 lat temu

jsts lbem

Rado rdw
2 lat temu

Nie słuchałem ale chujowe. Rozumiem się że kawałek jest o tym że jeździ Toyota? Czy to ksero Bonez Mc „Honda”?

Ślepy od swiatła
2 lat temu

Edzio dewoo matiz.Nie slucham bo na stopro hujowe, ale edzio ciota i prawdziwy pedzio

Goldstein
2 lat temu

EDZIO PEDZIO hahahah Ha Tfu! Łak pierdolony

matka kurka nie myje siurka
2 lat temu

Edzio ft Filipek „Ruchaj Nas”

MIRAS X
2 lat temu

Takich zdarzeń jest na setki ale czasami warto coś skminić https://www.youtube.com/watch?v=HAIYeIETXvM

Kononowicz
2 lat temu

Ryba znowu daje bit mi…

asDasdxa3213213123
2 lat temu
PTP
2 lat temu

Kim ty jesteś?

Popularne