Sprawdź nas też tutaj

News

Ero JWP udostępnia debiutancką płytę do darmowego odsłuchu

„Elwis Picasso” trafił na Youtube,

Opublikowany

 

Po niecałych dwóch tygodniach od premiery, Ero udostępnił całą swoją solową płytę „Elwis Picasso” do darmowego odsłuchu na Youtube. Na playliście zabrakło jedynie trzech bonusowych kawałków dostępnych tylko w preorderowej wersji.

„Elwis Picasso” to jeden z najbardziej wyczekiwanych krążków w historii polskiego rapu. Warszawski raper, znany z grup JWP oraz Bez Cenzury, zwany „Królem gościnnych występów”, po wielu latach oczekiwania i niezliczonej ilości nagranych zwrotek, nareszcie zdecydował się na pracę nad własnym projektem. Materiał udowadnia, że w 2019 roku klasyczny, osiedlowy rap może brzmieć świeżo i zaskoczyć każdego słuchacza. Jest to pierwszy album, który ujrzał światło dzienne nakładem polskiego oddziału legendarnej wytwórni – Def Jam Recordings.

Odsłuch

Tracklista

1. Intro (prod. Ero/Klimson)
2. Ja (prod. Whitehouse/Magiera) / DJ Falcon
3. Nie mogę przestać ft. Skip (prod. Sczur JWP)
4. Kiedy wychodzę… (prod. The Returners) / DJ Chwiał
5. To jest styl (prod. Klimson)
6. To jest koniec (prod. Poszwix) ft. Pyskaty
7. Proszę o uwagę (prod. TMK Beatz) ft. Miki JWP, Kuba Knap
8. Przerwa techniczna (prod. OER)
9. Sens jest prosty (prod. KPSN)
10. Totem (prod. Poszwix) ft. Hazzidy / DJ Decks
11. Być tam 2 (prod. NNFOF) / DJ Grubaz
12. Bez przesady (prod. Szwed SWD) / DJ Kebs
13. Piątek trzynastego (prod. Clix & Crax) ft. Pih
14. Dzisiaj jutro będzie wczoraj (prod. Szczur) ft. JWP/BC, Tomson
15. Rzeźnik (prod. Whitehouse/Laska) / DJ Falcon
16. Outro (prod. RTNPRODUCTIONZ) / DJ Urlich

Bonus (preorder):
17. Czasem (prod. Siudmy)
18. Nie tylko (prod. Siudmy) ft. Pono
19. Dno (prod. The Returners)

 
27 komentarzy
27 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
zapisałem się na joge, same napalone milfy ćwiczą
1 rok temu

Jebaniutki co poleciał, zdecydowanie topka 2019

Joga spoko, potwierdzam 95% lalek
1 rok temu

Dobry Album.

PS.
Nie chcę wkurwiać, ale takie są fakty – jednym z pierwszych (dla mnie pierwszym) który udostępniał całe albumy tuż po premierze na YT, (nie było jeszcze w Polsce, Streamingu) był TDF.
Na pewno nie Sokół, OSTR, Peja, Eldo, Donguralesko, Pezet, inne składy, itp., itd.
Od nich, to się czekało często po kilka miesięcy albo i dłużej!

Czekam, na jakieś inne przykłady…

PS.
Wyraźnie podkreślam – na samym początku, bo później to już większość skumała że…

Pozdrawiam.
Słucham wszystkich starych graczy i sporo nowych. 🙂

GLAMRAP OGARNIJCIE TEN GNÓJ
1 rok temu

Ludzie macie w ogole zamiar kiedys sie zabrac za te komentarze pod newsami? Tu leca same hejty i bluzgi razem z nickami. Pisalem do Was maile kilka razy i 0 odzewu… Zajebiście, ze jest Glamrap, ale sekcja komentarzy to DNO!

Ruspect
1 rok temu

Proponuję hip hop pl.normalne newsy nie ciagle o Rafalali

KRzYWY
1 rok temu

Zdecydowanie pozamiatane w tym roku:
– Wojtek Sokol wydaje płytę po której spodziewaliśmy się więcej generalnie slaboo
– Pezet wydaje płytę zjada Sokoła
– Eros wydaje pierwsze solo wpierdala ich obu zapewniając sobie płytę 2019.

olthebest
1 rok temu

Król Polskiego Rapu. Człowiek Hip-Hop.

ty kurwo
1 rok temu
Reply to  olthebest

chyba krolewna a raczej kurewna

ANONYMOUS
1 rok temu
Reply to  ty kurwo

Morda chamie bo cie połamie

ty kurwo
1 rok temu
Reply to  ANONYMOUS

haha pizdokleszczu zanim bys reke podniosl to juz bys kleknal i przepraszal

El bongo
1 rok temu

OMG solowka Ero.
Tyle lat czekania

Janosik
1 rok temu

To jest JWP na wieki wiekòw amen!

Prof. Miodek
1 rok temu
Reply to  Janosik

Ale co za Pyskaty ma floow o kurwa żal takiego gracza. Kawałek to jest koniec rozkłada na lopatki

Andriej Analnienko
1 rok temu

Chciałem pocisnac coś ale… No nie ma co kozak sztosiwo PS. jebac Rafalale

Vi Waldi
1 rok temu

Klasyk.

Prawda
1 rok temu

10:55 7

Opublikowany 2 dni temu / 16 Październik 2019 Przez Sebastian Skajnowski

Rap kiedyś a dziś
1 rok temu

TEN HZD KURWA UŁOMNY TO JAKIEŚ NIE POROZUMIENIE??????????????????? TEGO SIE SŁUCHAĆ NIE DA ERO I PONO?!

Rap kiedyś a dziś
1 rok temu

Kto komu zerwał dach? Ja sie pytam i kozak jest dziś prezentem jak ero wjeżdża na te pętle

LUCIANO LUCIANO
1 rok temu

Dobra ta płytka Erosik
Erosick Sztosick
https://youtu.be/FzXujVv_uuU

Franco Columbu
1 rok temu

Prawda jest taka, że ta solówka Erosa wyszła o kilka lat za późno i jest monotematyczna wręcz kurwa nudna. Jetlagz zjedzą tą jego płytę i wysrają.

Ruspect
1 rok temu

Spodziewałem się lepszej płytki.Ze strony muzycznej bardzo słabo,chujowe podkłady.Ale spox.W porównaniu do tego co teraz wychodzi i tak jest ok

Mordziaty Wojtyła Do Papy Od Tyła
1 rok temu

skąd tede wziął jedną ze swoich ksywek, czyli „flak”?

Socjopata
1 rok temu

Byle rym dla rymu – ilu takich skurwesynów? Jebał was pies. Cześć.

MWbb
1 rok temu

Lowciam

Chuj
1 rok temu

Chujnia

Odb
1 rok temu

Ero JWP udostępnia akrylową wannę do darmowej kąpieli i nie tylko.

Odb
1 rok temu

Ero „RazWDupe” udostępnia debiutancki anal i robi coming out

masta
1 rok temu
Reply to  Odb

W dupe to cie stary ruchał chlopczyku z patologicznej biednej rodziny

Popularne