Sprawdź nas też tutaj

Singiel

Fani czekali 12 lat. Kawałek Chady upubliczniony

Niespodzianka dla słuchaczy od wytwórni Step Records.

Opublikowany

 

Chada film Proceder

W nocy z wtorku na środę, do serwisów streamingowych trafił niepublikowany dotąd numer Chady „Dla niej”. Na ten kawałek fani czekali ponad 12 lat.

Fragment utworu „Dla niej” pojawił się w promomixie albumu „Proceder” z 2009 roku. Pełna wersja utworu nigdy jednak nie ujrzała światła dziennego – aż do dzisiaj. W serwisach streamingowych pojawił się wyczekiwany przez słuchaczy numer.

– Utwór śp. @tomaszchada „Dla niej” już na platformach streamingowych. Klip zrealizowany przez @9literfilmy pojawi się na kanale #StepRecords już w najbliższy poniedziałek o 13:00. – poinformowała wytwórnia Step Records.

 
75 komentarzy
75 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Bąk Bączysław
1 miesiąc temu

Szkoda, że nie ma nic o:
1) Okradaniu własnej matki (wyciąganiu bezczelnie pieniędzy z portfela)
2) „Z Peją BMW rozjebane po pijaku”
3) Epickim rozwaleniu kolejnego pojazdu (oraz przydrożnej kapliczki) i uciekaniu przed policją w pole kukurydzy
4) Licznym gwałtom na fankach będąc pod wpływem narkotyków
5) Pożyczaniu hajsu i nie oddawaniu
6) Robieniu dzieciaków na boku i występowaniu pod wpływem narko(?) (pamiętne video z Zulą)
7) Bycia zwykłym patusem, narkomanem i alkoholikiem
8) Przegranym beefie z Doniem i chorą psychicznie Gabi

To co Paweł Cock – może druga część filmu o chadanie?

PS: Dawaj coś o Bezczelu – póki truchło jeszcze się nie rozłożyło

Armand
1 miesiąc temu

To info o gwałceniu fanek pewne, czy jakaś niepotwierdzona plotka?

kolekcja SSGxPGR Pizdzichowo
1 miesiąc temu
Reply to  Armand

spytaj matki dlaczego jestes podobny do hady

Armand
1 miesiąc temu

To w byłych PGRach uchodzi za zabawne?

Wnuk Tedego aka Donaszan
1 miesiąc temu
Reply to  Armand

Na bank jakaś fama po co miałby gwałcić swoje fanki skoro te patusiary by mu na kutasie szpagat zrobiły żeby się potem chwalić na melinie

Seba
1 miesiąc temu

Wystarczy zrozumieć sens słów Tomka to w sumie jest o wszystkim co napisałeś, ty umysłowa amebo

Pezet
30 dni temu

Kolejny patus który nawet po śmierci sieje ferment rura frajerska. Czemu jak żył nie powiedziałes mu tego w oczy? Wydygana parówko 😉

GraczDLC
30 dni temu

Wypierdalaj słuchać ekipy lub sobelka czy tam tego całego maty którzy nawet nie mogą być nazywani raperami. A chada to legenda a panstwo polskie specjalnie rózne brednie mowili żeby zniszczyć mu zycie i jak mu zniszczlyli to go zabili i wpisali ze szkoczył z psychiatryka zeby ludzie uwierzyli

Latynoski Ogier
30 dni temu
Reply to  GraczDLC

Mocne…panie kornerze.

UkUk
1 miesiąc temu

Jako stary fan Chady powiem jedno. Chada mia wypuscic ten numer na album “Proceder” ten kawalek mial byc numerem milosnym dla Gabi ale ze sie rozstali finalnie ten kawalek po prostu nie trafil na plyte. I kto kurwa czekal? juz nie macie jak zarobic na jego osobie to odkopujecie juz doslownie co sie da.. Moim zdaniem to jest brak szacunku do Chady, gosc sam nie chcial zeby ten numer byl upubliczniony gdzie nawet jest wywiad z nim z dawnych dawnych lat gdzie mowil ze ten numer nigdy nie ujrzy swiatla dziennego. A wy co? Step Records wstydzcie sie parowy jebane to byl wasz zawodnik nr1 i dobrze o tym wiecie teraz to kulejecie jak pies po wypadku samochodwym bez Chady.
I nikomu nie lize dupy po prostu wydawanie tego jest bardzo slabe to dosc osobisty numer rowniez gdzie widac ze adresuje to do odpowiedniej osoby.

B1Lą
1 miesiąc temu
Reply to  UkUk

Nic przyjemnego, ale co z tym zrobisz?
Na umarlakach zarabia się najlepiej, szczególnie jak mieli fejm za życia: 2Pac, Biggie, Aaliyah czy inni znani z mainstreamu.
Jedynie Guru mało co wydaje po śmierci, to niby dobrze, ale nie zdziwiłbym się wcale jakby jego synek chciał coś takiego zrobić.
To jest biznes a hajs nie zna takich pojęć jak „sentyment” czy „emocje”. Taka prawda.

Nowy glamrap jest do bani.
1 miesiąc temu
Reply to  UkUk

A po chuj szacunek do szczyla co nie miał szacunku do innych? Gównoraper dla gównosłuchaczy.

Kozanostra
1 miesiąc temu

I chuj w dupe z minusem. Kurwa jeden szczebelek wyżej niż Peja.

UkUk
1 miesiąc temu

wez wyjmij kutasa z uszu kondonie i posluchaj sobie starych albumow chady balasie pierdolony. Gdzie nie mial szacunku dla innych? to byl kurwa naprawde w porzadku facet, poznalem go osobiscie rozmawialismy kilka razy na rozne tematy i za kazdym razem z pelnym szacunkiem i bylo widac gosc byl naprawde ulozonym kolezka naprawde w chuj w porzadku. Noo ale tak to jest gnojki jebane obsrance obejrzeli film czy cos nawet jednego albumu za dobrze nie znaja i pierdolicie farmazony idz kurwo sluchaj Maty i zamknij pizde sie nie wypowiadaj tfu

Profesorowie Madczakowie !!!
1 miesiąc temu
Reply to  UkUk

Przecież mata to Chada przebrany, upozorował śmierć by powrócić jako swój AWERS, odbicie samego siebie z mrocznej strony lustra!!!

Seba
1 miesiąc temu

Oby

Latynoski Ogier
30 dni temu
Reply to  UkUk

A za co mu ten szacunek? Dla mnie to przegrywa sam wyskoczył z okna, tchórz, popełnij samobójstwo. A co odpierdal na Fordonie?

Seba
1 miesiąc temu
Reply to  UkUk

Te ameby co słuchają chady bo w sumie każdy słucha jebać wszystkich

Latynoski Ogier
30 dni temu
Reply to  UkUk

To po co zrobił ten numer? Nie chciał go wydać ale zrobił? ALE PIERDOLENIE. ZEN…NA ..DA!!!

ZjebRecords
23 dni temu
Reply to  UkUk

Step Rec to jebane hieny. Z kazdego wyciskaja ile sie da a potem chuj kładą z tego co przez lata obserwuję.

Psisyn
1 miesiąc temu

Serio ktoś z Was czekał 12 lat?

Profesorostwo Madczak
1 miesiąc temu
Reply to  Psisyn

Np my

eew
1 miesiąc temu

zgniły chada najlepszy

Woźny w Step Records
1 miesiąc temu
Reply to  eew

Już widziałem na biurku Kroka zarys wydania nowej EPki. Ma nosić tytuł „Surströmming”, a na okładce mają być mordy hien z Króla Lwa.

Woźny w Step Records
1 miesiąc temu

Dzisiaj jest środa. Albo ktoś 2 dni pisał ten zacny tekst, albo ktoś chce wypuścić te kiszone truchło 1.11. – w dzień uroczystości Wszystki kurwa Świętych?! Nie jestem katolikiem, ale padło tego patusa nie powinno nawet na cmentarzu leżeć!
Zarówno pierwsze, tak i drugie wytłumaczenie wkurwiły mnie na tyle, że naszczam im dzisiaj w nocy do dystrybutora z wodą na korytarzu!

Paweł Krok
1 miesiąc temu

Wypiłem dzisiaj już 2 kubeczki i nic nie czuć, więc pewnie blefowałeś!

666
1 miesiąc temu

Dobrze, że go zajebali! Zapierdolony on został!

Profesorostwo Madczak
1 miesiąc temu

Przecież to zwykły 90s dukacz kreowany na 2paka bo uwaga uwaga UMAR
No ale na wszystkim zarobić można
Już nawet nasz syn lepszy bo nie ma tak kwadratowego flow i chociaż nie okradał rodziców

ChadXL24CM
1 miesiąc temu

Chada to zwykły bandzior i poza tym żaden szczególny ” raper ” .

Wnuk Tedego aka Donaszan
1 miesiąc temu

Żerowanie ma trupach ciąg dalszy. Ostatnio ten Koza z nosa coś opowiadał o jego stosunkach z Voltem teraz te pazeroty puszczają nieznane single a zaraz będą cztery lata po śmierci. To jest ohydne

sraku
1 miesiąc temu

Jebać krokowskich, maczetami, nogą od krzesła, tępym narzędziem. karma do nich wróci szybciej niż myślą.

pusia
1 miesiąc temu

Na obiad w Wietnamie gdzie walczylam i przezylam bywaly rozne rzeczy lecz zdarzaly sie smakolyki np Frytki z majonezem ktore dzis przyzadze na Stremie Start 19.00 MTV pussia

wTF
1 miesiąc temu
Reply to  pusia

ta, bywało też że ktoś Ci przypierdolił z patelni w ten pusty dzban, dlatego teraz pierdolisz od rzeczy jak potłuczony

pusia
1 miesiąc temu
Reply to  wTF

Zglaszam cie pizdo do prokuratury za mowe nienawisci

.................
1 miesiąc temu
Reply to  pusia

Po stronie Amerykanów czy Wietkongu walczyłaś?

pusia
1 miesiąc temu

zwyciescow

..........................
1 miesiąc temu
Reply to  pusia

Czyli komuchów z Wietnamu.

pusia
1 miesiąc temu

Komuchow z Ameryki gluptasku

666
30 dni temu

Chada to był żul oraz ćpun! Niedojeb katolicki!

Dizky
30 dni temu

JEST CHOCIAZ JEDNA OSOBA KTORA CZEKALA?

Tadeusz Rydzyk
28 dni temu
Reply to  Dizky

Ja kurwa czekałem jak mnie pocałuje w rękę i majtek odda

Lolek
1 miesiąc temu

Chuj mu w dupe stary cwel

farmazoniarz
30 dni temu

tomek czada wienzienie bada ;=]]

Dollo Popierdollo
1 miesiąc temu

Fani walili konia 12 lat. Sextape Chałwy upubliczniony.
Niespodzianka, bo fanom nie stanął na widok nagiego fiuta rapera.

Ściągnij skórę z chuja ojcu Chada
1 miesiąc temu

Pijani chlali 12 lat. Stypa jakiejś cioty na sex taśmach
Kutas w ucho dla asłuchalnych od wytwórni Step Sisters.

Misiek z nadarzyna
1 miesiąc temu

Opierdol laske cioto

Łysa kurwa
1 miesiąc temu

Gabi wyglądasz jak glonojad z meliny

dawid obsrywator
1 miesiąc temu
Reply to  Łysa kurwa

Coś w tym jest 😀

XDDDDD
1 miesiąc temu

Paweł kruk znowu zarabia na trupie chady. Pies cie jebal frajerze

Kleklun
1 miesiąc temu

Co za wstyd, by klepać hajs na zmarłym. Nie stać was na zakontraktowanie nowych graczy? Co za żenada…

Gabi
1 miesiąc temu

Dziękuje

Latynoski Ogier
1 miesiąc temu

Dla Gabi?:)

pusia
1 miesiąc temu

Czesc naprawilam skuter po wypadku i odstawilam marichuane , troszke przytylam jest co jebac ,,,pozdrawiam i napisz co tam u ciebie

MIREK ZLOTARACZKA
1 miesiąc temu
Reply to  pusia

PUSIA MOZE BYM PRZYJECHAL DO CB COS ZREPEROWAC PATASZYNO

pusia
1 miesiąc temu

dziekuje kochany jak sie teraz popsuje to dzwonie do ciebie pierwszego

Latynoski Ogier
30 dni temu
Reply to  pusia

Myślę o twojej pulchnej dupie. Również pozdrawiam

Jezus Ch
1 miesiąc temu

kawalek nagrany dla Piha?

Claus Schenk Graf
29 dni temu
Reply to  Jezus Ch

hahaha

szmalecc
1 miesiąc temu

CO ZNOWU CWANIAKI ZE STEP REC. CHCĄ ZAROBIĆ NA NIEŻYJĄCYM TOMKU CHADZIE ?

Icek Kopajcfel
1 miesiąc temu

Chada spoko był, jakoś tam gościa zawsze posłuchałem, ale ten kwadratowy flow od tylu lat potrafi zmęczyć ucho. To nawet Włodi już zaczął coś tam kombinować z rymami nawet, a poziom mieli bardzo podobny. No cóż, szkoda chłopaka, każdego młodego szkoda. Rip.

Kamila
1 miesiąc temu
Reply to  Icek Kopajcfel

Kwadratowe flow? To ja słuchać nie potrafię xd

Icek Kopajcfel
1 miesiąc temu
Reply to  Kamila

Szad Akrobata to to nie był

Latynoski Ogier
30 dni temu
Reply to  Kamila

Część Kamila. Masz ochotę na niezobowiązujący sex?

tommy77pl
1 miesiąc temu
dfdfdfdfd
29 dni temu

<a href=”https://live-clfsa.ws.asu.edu/sites/default/files/webform/free-cash-app-now-x7tu.pdf”>cash app money generator</a>

dfdfdfdfd
29 dni temu

[url=http://millionairex3.ning.com/profiles/blogs/ydfpamadfbadfaeriaekrae]…[/url]

JeffOne to marka
1 miesiąc temu

PLAN BE X DR. DRE – FORGOT ABOUT NAYEBUNNY
https://youtu.be/Sf84FAPO4Is

YO..
1 miesiąc temu

05:58 29
ady upubliczniony
Niespodzianka dla słuchaczy od wytwórni Step Records.

Opublikowany 18 godzin temu 27 października 2021Przez Mariusz Jop
Chada film Proceder

Chada na zawsze props
1 miesiąc temu

Jebać was hejterzy żebyście zdechli w mękach nie dojebane cwele

Popularne