Sprawdź nas też tutaj

News

Filipek chce walki z Sobotą

Raper ma za sobą wygrany pojedynek z Tombem.

Opublikowany

 

fot. szulc.aga

Od niedawna wiemy, że już wkrótce w oktagonie organizacji Fame MMA pojawi się Sobota. Raper już od kilku lat deklarował chęć udziału w podobnym przedsięwzięciu, tylko za odpowiednią stawkę. Włodarze freakowej organizacji chyba sprostali finansowym oczekiwaniom Soboty, bo kilka tygodni temu Wojciech Gola ogłosił, że pojawi się on w klatce. Na horyzoncie pojawił się też pierwszy przeciwnik, którym jest Filipek.

Kilka dni temu Wojciech Gola informował, że chciałby, aby Sobota zmierzył się z kimś z branży hip-hopowej. Żadne nazwisko czy ksywka nie padły, ale dowiedzieliśmy się, że do szczecińskiego rapera ustawiła się już kolejka chętnych. Spekulowaliśmy, że wysportowany raper mógłby spotkać się w klatce z równie wysportowanymi Jongmenem lub Kizo, którzy są podobnych gabarytów co on. Tymczasem na walkę z Sobotą jest chętny Filipek. – Mógłbym sportowo zmierzyć się z każdym. Widziałem, że Sobota szuka rywala na Fame MMA. Jestem w gotowości. – oznajmił raper na Instagramie.

Przypomnijmy, że Filipek ma za sobą przegrany pojedynek z Rybą oraz wygrany z Tombem. Czy włodarze federacji zgodzą się na taki pojedynek, jeszcze nie wiemy, ale warto zaznaczyć, że lubią oni, kiedy dysproporcje między zawodnikami są mocno zauważalne, więc to całkiem realna propozycja.

 
30 komentarzy

30
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Siedzę i pierdzę

Filipek chce seksu analnego z Sobotą.
Gej ma za sobą udany romans z Tombem.

Naśladowca Odb

Filipek chce wanny z Sobotą

efnbnbgkm

Pamiętacie jak Pedzik mówił o spotkaniu z Peją w Poznaniu ?
No to zobaczcie ile było prawdy w tym co powiedział ten impotent xd https://www.youtube.com/watch?v=mHxDkVVoYhk

BENBEN

myslisz ze jak wprowadzisz w blad to ktos poslucha tego twojego wysrywu? wystsrczy 10 sek sent sie sciac ze to gowno obesrane I ze jestes hujowy jak obiady twojej starej. tfuuuu jebac

Raptrappierdoly

Ty chory pojebie a pies Cię jebał a ojciec 3 dni w condonie za oknem trzymał

Odb

Filipek chce depilacji jak sobota

CiasnyOdbytek

Sobota miał stoczyć walkę ze swoją byłą żoną w ramach rewanżu za poprzednią porażkę, dlaczego filipek psuje to wydarzenie?

MEXHANIK

Niedługo kurwa Skiba z Wagina Papina się będzie napierdalal. I tak się kończy dowodzenie tematu cwelom jebanym tranzystorom

Kapuleci i Montecy

Skiba napierdalał Waginę w waginę że wyszedł Belmondo

xxx?

Podobno ma być walka Młody G-Waginna Papinna.Matka mu po akcji dowożenia tematu traktorom wyjebała w domu sztuke na jape,a ten zalalny farbą z kichawy powiedział jej że widzimy się w klatce Papi,tam to załatwimy.Ile w tym prawdy zobaczymy

Sanki

beka filipek pieniazki z muzyki sie nie zgadzaja co? nikt twojego gowna sluchac i kupowac nie chce, to trzeba sie w inny sposob „skurwić” za pieniazki co?

ProfesoorNauk

Lekcja 4
Temat: Władza budowana na kłamstwie. O tym jak dymać wszystkich, nawet swoją starą. „Król Edyp” – Sofokles.Według mitu Edyp został wyrzucony z domu jako niemowlę, ponieważ prorok ogłosił, że Edyp popełni ojcobójstwo i ożeni się z matką. Jak można się spodziewać przez omyłkę zajebał swojego starego. Potem na farta znajduje odpowiedź na zagadkę strasznego potwora Sfinksa (potwór ten miał twarz wkurwionego huja, tułów lwa i śmierdzącą dupe WnukaTedego). Po odgadnięciu zagadki sfinks dostaje gwałtownej sraczki, która strąca go w przepaść. Edyp zostaje królem Teb a jego żoną zostaje wdowa po zmarłym Lajosie (ojcu Edypa). Coś tu nie tak prawda? Prawda. Edyp posuwa własną starą. Na Teby spadają wszystkie plagi tego świata a wyrocznia mówi że nie będzie plagi jak znajdzie się morderca Lajosa. Edyp wielki kurwa Pan i władca oznajmia że znajdzie tego skurwysyna i powiesi go za jaja. Potem się okazuje że to on. Jego zrozpaczona stara Jokasta(tak się nazywała tumany) idzie się najebać i umiera po wypiciu drinka o nazwie roztopione żelazo. Sam Edyp oślepia się nagimi zdjęciami Rafalali i zostaje wypierdolony z miasta. Koniec. Słucham. Co dalej?

Sentino

Mordo dawaj teraz „Dżumę” Alberta Camusa. Chociaż to dla terazniejszych gimbusow może być za trudne do zrozumienia, nawet po krótkim streszczeniu.

kstyk ty aaahh

KURWA KISNE DAWAJ FAUSTA

Odlew kutasa tralalali to chuj ze stali

Dawaj Raskolnikova gdzie on był, a DAWAJ ZBORDNIA I KARA

PolicjaPolicjaMiDokucza

I dobrze, mam nadzieję, że napierdoli tego konfidenta. Kolejno Rena, tylko sędzia musi uważać, żeby się nie kopali po jajach.

MWbb

Czemu? niech się kopią

Sraka

Filipek to by wory wylizal mackowi z klanu na wizji za parę zyli.

Szukik

Przedwczoraj zajebalem z bara pewnemu raperów, prawie się przewrócił. Powiedział mi jeszcze przestraszony „sorry”. Hahaha nie powiem kto to bo wstyd, w swoich kawałkach jest gangusem.

Pan Stasio

a nic o tym, że Suja Ths odebrał diamentową płytą.

Szewach Weiss aka Chcewasz Hajs

Suja THS oberwał chodnikową płytą

potluck4life

Kto? Co? Za co?

Sobol

Jakie dysproporcje, kurwa Mac sobota ma 150 cm w butach na obcasie

Rich z Mody na Sukces!

A może by tak organizować walki raperów w wannie u Rafalali np ShemaleMMA? Bo jak tak wszyscy będą się pchać do klatki, to braknie miejsca i trzeba mieć alternatywę!

Kazimierz Gorski

podenies lepiej starego frajera najebanego, a nie tutaj piszesz jakies nie smieszne glupoty. Wyjebalbym ci na leb i bys siadl na dupie frajerze razem z tatusiem. A mamusie bym ci ruchal z kolegami na zmiane i byscie to ogladali.

Nikt

Ja czekam na walkę Młody Gej Wafalala ale w kiślu.

MWbb

I w wannie

Darios

Walczę z sobotą co weekend przy barze xd

devx

Nie dadza Filipka bo ten by rozjebal Sobote w minute i nie bylo by show.

Prawda

12:20 7
NEWSFilipek chce walki z Sobotą
Raper ma za sobą wygrany pojedynek z Tombem.

Opublikowany 5 godzin temu / 6 Listopad 2019 Przez Maxymilian Hozer

Popularne