Sprawdź nas też tutaj

szybkie donosy

„Gangster Popek uciekał wczoraj przed ekipą Wisły Kraków”

Opublikowany

 

– Zdążył otrzymać dwa stemple na pochlastany ryj.

Na popularnej stronie fanklubu Wisły Kraków "Gra w Wiśle to honor, nie obowiązek", który zrzesza grupę kilkudziesięciu bojowników drużyny z Krakowa pojawił się interesujący wpis dotyczący Popka…

 

– "Gangster Paweł Rak, znany szerszej publiczności jako Popek wczorajszego dnia salwował się ucieczką do Galerii Krakowskiej przed ekipą Wisły Kraków. Zdążył otrzymać dwa stemple na pochlastany ryj." – możemy przeczytać na stronie.

 

Na stwierdzenie jednego z komentujących, że Popek nie chodzi po mieście sam, padła taka odpowiedź ze strony fanklubu: – "Z drugim gangsterem Alibabą chodzi. Ten to dopiero jest zabijaka. Tego z połową fryzury Borixona zabrakło, bo został w garażu u Popka w Londynie. Popek ma lepszą obstawę od Baracka Obamy".

 

 
248 komentarzy

248
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
xxx

Jebani mitomani. A tak ogólnie kibole to najgorsze zjeby i chuj wam w dupy.

grzeczny gość

Jebany sajkofan. A tak ogólnie, kibole ruchaja mordę twojej matki.

xxx

Jechanie po matce przez net – tak robią śmiecie bez honoru. Nawet nie ma po co ripostować, bo do poziomu gówna jakie dumnie reprezentujesz nie zniżę się.

grzeczny gość

Jestem na poziomie twojej matki w takim razie. Kultury uczy jakaś kurwa, która chce innym wsadzać chuja do dupy. Brawo cwelozo. Teraz idź zerknij do matki czy „kibole” nie rozerwali jej mordy swoimi kutasami. Podobno dźgają jej twarz a w jej dupie płonie raca.

Ave Wisła

„Spinanie po matce przez neta to niski poziom”
Wiec twoje Spinanie po kibolach którzy takiego frajera jak ty mają na liścia to już jest poziom pedała w rurkach

Ave Maria

Ty się ciemnioku bez szkoły najpierw naucz co to cytat jest. Debile kurwa.

Ave Wisła

Ty natomiast przestań się spinac bo każdy z nas wie jaki ty groźny jesteś w realu. Taki Madafaka jak popek haha, banda gimbusow

pluje

Coś ty o mnie kurwa napisał,ty mała biedna kurwo? Wiedz śmieciu, że skończyłem studia oficerskie z najwyższymi ocenami i od razu po nich przyjęli mnie do GROMu, brałem udział w misjach w Kosowie, Nikaragui, Portoryko, Iraku, Afganistanie i Pakistanie i mam ponad 300 zabitych terrorystów na koncie. Jestem doskonale przeszkolony w walce partyzanckiej i jako snajper – dostałem odznaczenie dla najlepszego strzelca wyborowego Wojska Polskiego. Jestes dla mnie po prostu kolejnym celem, któremu mogę niespodziewanie rozjebać łeb z 800 metrów. Zmiote cie smieciu z powierzchni ziemii z precyzja dotad nieznana na tej planecie, slyszysz chujku? Myslisz psie, ze mozesz sobie pisac w internecie co tylko zechcesz nie poniesiesz za to konsekwencji? Blad skurwysynu, gdy to czytasz moi kumple z Agencji Bezpieczenstwa Wewnetrzego we wspolpracy z CIA namierzaja twoj adres IP, wiec szykuj swoja dupe na jesien sreniowiecza. Jestes juz kurewsko martwy, szczeniaku. Moge w tej chwili byc gdziekolwiek, ale i tak gdy tylko najdzie mnie ochota moge cie rozjebac na jeden z siedmiuset sposobow a i to tylko golymi rekoma. Poza doskonałym przeszkoleniu we wschodnich sztukach walki (znam kung-fu, karate – czarny pas, krav maga i zloty medal w jiu-jitsu) znam sie rewelacyjnie na broni, a tej mam caly arsenal i uwierz mi, uzyje jej tyle, aby z twojego marnego zycia nie zostal nawet najdrobniejszy atom . Gdybys wiedzial gowniarzu co sciagasz na siebie swoim „madralinskim” hejtem pewnie zesralbys sie cztery razy w gacie i pisal gdzie sie da, ze zalujesz chocby samego pomyslenia o tym. Ale nie mogles tego wiedziec i teraz suko zaplacisz za to najwyzsza cene. Jestes pierdolonym trupem.

charam

Na chuj te wywody, skoro i tak jestes glupia kurwa? Wypierdalaj cipo.

sda

Hahaha. Weź leki. Najlepiej duzo i popij wódą.

Człowiek_dobry

Całkiem fajnie przetłumaczyłeś tę kopiowklejkę z 4szamba.

dziunek

poważnie TY tyle wszystkiego znasz? Szacun wariacie 😉

Ernest

A z Ciebie taki madafaka że Misiek z kurwiami klub niemal zniszczyli, naplułeś im w twarz?

prognoza pogody

ja pierdole, kibice wypierdalac do kibicowa. tam mozecie sobie kibicowac, krzyczec, gwizdac i podskakiwac w gronie podobnych do siebie smierdzacych kibicow

hwdp100

[img]https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xlf1/v/t1.0-9/12933132_10209137664467907_8348616579843872199_n.jpg?oh=4f47b65623ee134f9b0f2bcb7c40a166&oe=57B3058D&__gda__=1467588146_38856be4d49b3c16276574b9a970a24f[/img]

JAKOS NIE WYDAC SLADOW WALKI

SZABADA SZABADA

KIEDYŚ JUŻ PISAŁEM, ŻE DUŻO LUDZI CZEKA NA POPUSIA:-)
PISAŁEM TEŻ, ŻE W UK BĘDZIE MU LEPIEJ NIŻ W POLSCE:-)
OD PEWNYCH KLIMATÓW NIE DA SIĘ UCIEC, NIGDY, A PEWNI LUDZIE TEŻ PEWNYCH RZECZY NIGDY NIE ZAPOMNĄ.

POPUŚ, TEN Z WÓDECZKĄ NA MECZU CRAXY, TO TY?:-)
[img]https://oi68.tinypic.com/1zf67w6.jpg[/img]

NO ALE NIEKTÓRZY SIĘ PRZYNAJMNIEJ OBUDZĄ, ŻE „KRUL” NIE JEST NIEZNISZCZALNY, ŻE NA NIEKTÓRYCH LUDZIACH I ŚRODOWISKACH, SZTUCZNE BLIZNY ROBIONE W STERYLNYCH WARUNKACH NIE ROBIĄ WRAŻENIA.

samara

…nie jakiś podrabianiec ale kto wie…
[img]https://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/12/31/24599E0E00000578-2892964-The_man_who_allegedly_attacked_Rene_with_a_cutting_instrument_Ro-m-74_1420063523543.jpg[/img]

OZZZO

Chujowa sytuacja dla czopka:)

Niech Popek spróbuje zaprzeczyć, niech się kurwa tylko na sekundę wychyli, że Wiślacy kłamią, to wiadomo czym to się skończy.

A to i tak tylko początek.

Teraz będzie pucowanko, że to stare czasy, że on za nikim nie trzyma, będą kawałki jak u Firmy „Nie chcę wiedzieć kto jest za kim, nie jesteśmy kibicami.”

To chyba tak nie działa, a raczej na pewno.

pasto

firma na poczatku za cracovia, po wpierdolach od wisly probowali przejsc na druga strone ale kiedy kazano im wypierdalac, to stwierdzili, ze beda kibicowac niecieczy albo dolcanowi zabki czy tam w ogole

tuba z pionkow ktore sa starymi dziadami a beda ruchani jak ofiary trynkiewicza albo turlac sie pod jubilatem

3NF5R98

PODSTAWOWA SPRAWA, JEST OD CHUJA OSÓB, KTÓRE CHCĄ UTRZEĆ NOSA TYPOWI, KTÓRY MA TAKĄ PRZEWÓZKĘ, JAKBY BYŁ BOGIEM (KRÓLEM), A JEST PRZEĆPANYM LUMPEM, KTÓRY ZE SWOJEGO CIAŁA I ŻYCIA ZROBIŁ POŚMIEWISKO.
CHODZĄ SŁUCHY, ŻE CHCĄ POKAZAĆ KRÓLA JAKO BŁAZNA, KLAUNA, NA KOLANACH.
NIKT MU NICZEGO NIE ZAZDROŚCI ALE TA PEWNOŚĆ SIEBIE, ŻE MOŻE WSZYSTKO…NIE, NIE MOŻE. SĄ TYSIĄCE TYPÓW, KTÓRZY REGULARNIE ĆWICZĄ, KTÓRZY PROWADZĄ ZDROWY TRYB ŻYCIA I JEDNYM ŁOKCIEM Z CHĘCIĄ RZUCĄ KRÓLA ALBANII NA KOLANA.
JEST SPORO OSÓB, KTÓRYM IMPONUJE TEN PRZYGŁUP ALE NIE BRAKUJE TAKICH, KTÓRZY ZROBIĄ WSZYSTKO, ŻEBY ALBAŃCZYK POZNAŁ SWOJE MIEJSCE W SZEREGU, ZWŁASZCZA W POLSCE.
WIADOMO, ŻE NIE ZAMIESZKA JUŻ W BLOKOWISKU, ŻE BĘDZIE SIĘ TRZYMAĆ Z DALA OD ‚SZARAKÓW’, BO ZNAJDĄ I ZROBIĄ NORMALNĄ SKARYFIKACJĘ.
OD WIELU LAT HAŃBIŁ DOBRE IMIĘ POLAKÓW, OD WIELU LAT WYSTAWIAŁ IM ŚWIADECTWO PROWOKUJĄCYCH IMBECYLI, NA DODATEK MIENIĄCYCH SIĘ ALBAŃCZYKAMI. TAK, WIEM, TO TAKI ŻART, ZABAWA MUZYKĄ ALE NIE WSZYSCY TAK UWAŻAJĄ.
ŚMIAŁ SIĘ Z KALIEGO, ŻE ON TERAZ W KATOWICACH SIEDZI, ŻE SZUKA MIEJSCA. POPEK SZUKA MIEJSCA JUŻ W CAŁEJ EUROPIE I NIE MOŻE SIĘ USTATKOWAĆ. TERAZ SZCZECIN, MOŻE BORIA COŚ MU WYKRĘCI W KIELCACH, SOKÓŁ TEŻ PEWNIE SWOJE ZROBI ALE NIGDZIE NIE ZOSTANIE NA DŁUŻEJ, BO ZNAJDĄ I RZUCĄ KRÓLA NA KOLANA.

NIE BĘDZIE ALBAŃCZYK PLUŁ NAM W TWARZ.

kasjopeja

każdy normalny kibol będzie gardził tą dziwką

DZIWNY ASZ

WYBIERZ JEDNO
>KIBOL
>NORMALNY

#KiboleToŚcierwa

kibole to są podludzie, popek już jest lepszy niż te łyse zjeby co myślą, że są prawilnymi mordeczkami, chuja robiąc i tylko niszcząc sporty, w głównej mierze piłkę nożną…każdej łysej pale z racą na stadionie powinno się legalnie dać kosę pod żebra jak to oni głoszą i odizolować ich w jakiś specjalnych gettach gdzie sami by się wykończyli

Szajba

Jestes miekkim hujem robiony lamusie

jebać kibolstwo

normalny kibol to oksymoron

xxx

Typowa scheda mentalności po prl’u. Jebane błazny – idźcie sobie dalej w tym jednym szeregu – oby w chuj

bezi

Jacy ludzie sa spierdoleni na tym portalu XD. Zazdroscicie Pawłowi i tyle.
Myslicie ze zajebianie komus po ryju to wszystko co jest potrzebne w zyciu.
To wlasnie wy takim zachowaniem pokazujecie swiatu jak bardzo spierdolony jest ten narod a pozniej gadacie ze to wina czlowieka ktory pocial sobie twarz tylko po to aby byc bardziej rozpoznawalnym w swiecie.

Obrona narodowa

nie żebym go bronił bo koło chuja mi to lata ale skoro te typy to takie kozaki to czemu chodzą zawsze po kilku i gonią w kilka osób, kiedyś jak się miało problem a było mężczyzną to była to sprawa jeden na jeden a nie 11 na jednego co to kurwa jest do chuja. Jakby była możliwość dostępu do broni a zaszła faktycznie taka sytuacja to typ miałby prawo ich odjebać, skasować na miejscu a mózg znalazłby się gdzies kilka metrów dalej.

B nów

Nie żebym się przypierdalał ale jesteś idiotą. Jest grupa kolegów i mają chodzić osobno, bo mogą spotkać jakąś kurwę, której nie trawią i muszą się liczyć z tym, że ma być 1 na 1?
Jak już spotkają tę kurwę jednak w grupie, to mają podejść i grzecznie poprosić o solo i zapytać, z którym chciałby walczyć?
Może rzut monetą? Papier, kamień, nożyce też mile widziane?
Trafiają na szmatę i jadą z kurwą. O czym tu dyskutować?
I tak miał fart, bo gdyby nie monitoring, gdyby spotkali się w innych okolicznościach, to największy kozak i król świata chodziłby z dziurawą dupą.
Nikogo nie obchodzi czy jest 1 na 1 czy 1 na 150. Wobec kurew nie ma zasad.

Matrix

Przeważnie ci co taksówek aja jak ty sami dupy dają i są kurwami

czerwona pixa

napisz po polsku, synu rozjebanej kurwy z wyruchanym ryjem

yo yo yo

Poczytaj o gitowcach syneczku (B nów) i zobaczysz jak się rozwiązywało kiedyś takie rzeczy. No ale zapomniałem, że Ty z tych czasów dresiarzy.

tasak

Poczytaj o swojej starej kurwo (yo kurwa yo) w gazecie „lubię w dupę”. Nie ma zasad dla tej szmaty. Będzie gnębiona na każdym kroku i nóż jej w dupę.

poszly zlecenia

odjebie was 123
wszystkich

opo

Ty patologio pierdolona

ja

na temat popka sie nie wypowiadam bo nie znam sprawy ale o gitowcach cos wiem pomyliles kolego gita z gitowcem a to dwie bardzo ruzne bajki kumaci wiedza o co chodzi pozdrawiam

ewe

sam jesteś kurwą i jak widać bez chonoru i zasad

anal fa beta 1,2,3

Honoru synu zajrzyj czasem w slownik

Felek

Powiedziala mega pizda chowajaca sie za kolega i(a oni za nim)

mrok

…no własnie, tak to się kiedys odbywało. facet był facetem a nie cipą kryjącą sie w grupie. grupa podchodziła, pytało się z którym chce się zmierzyć a reszta pilnowała siebie nawzajem żeby nikt sie nie wtrącił i nie”pomagał”

Marcus

Kiedyś ludzie mieli zasady.

slejzak

jeden na jednego i robicie pod siebie kozaki

dziś kibol to debil

Kolego B now , któremu nie wykształcił sie mózg!Kiedys tak własnie było, ze jak spotkałeś przeciwnika to mimo wszystko była walka na solo 1 na 1. a TERAZ BIEGACIE CIOTY GRUPAMI, BO TACY SŁABI JESTESCIE!!! 15lat temu takie cioty jak wy wszyscy skoriły mi na miescie barwy (6na 1). Wyłapałem pojedynczo każdego z osobna i pokarałem! Cioty w grupie jebanane:)

buzdygan

Lecz się człowieku, i Tobie podobni frustracin życiowi kipiący nienawiścią do siebie, świata, wyimaginowanych „szmat”… Duuuużo pracy

Wojtasss

To jest tak „chodź na solo to Cię dojebiemy”

Jonasz Marian Nowick

Eurosetempel – stemel pieczatki onlinnne drogo – pieczatkionline.eu

Jonasz Marian Nowick

Doświadczenie zobowiązuje – jak mało kto rozumiemy, że pieczęć to wciąż istotne narzędzie identyfikacji firmy. Liczy się więc nie tylko wygoda jego stosowania, ale przede wszystkim właściwie dobrana wielkość odbijanego znaku, czytelność i atrakcyjność układu informacji słownych i graficznych, kolor tuszu. Wieloletnia praktyka wsparta szerokim wyborem najwyższej jakości produktów stemplarskich to gwarancja optymalnej odpowiedzi na Państwa potrzeby.

wladek

paly w kilku jesteście kozaki a prawda jest taka ze jeszcze pojedynczo byście ppadali

tybek

kurwa jak to czytam to mi sie dziecko szkoda, i rzygac mi sie chce jak widze ze takie cos jak ty ma dostep do netu

hmmmm

TO VIENIO

smiechoduchadoucha

to takzwany „glasgow smile”. na wyspach tak sie zaltwia porachunki 😉

usmiech

glasgow smile 😉

Dorian_

i kto jeszcze wierzy w tą szopke ze on się ukrywał przed wymiarem sprawiedliwości?
niedługo wypierdoli z powrotem do brudnej nory w Uk, bo tu zbyt wielu chce go dojechać. Są tacy na ktorych jego mma nie robi żadnego wrażenia, bo go składają w moment. Tak, że wracaj królu straszyć jakichś leszczy co ci szybke rozbili, albo wpierdalać innemu leszczowi skórę z ryja do hamburgera, bo w Polsce szybko trafi kosa na kamień.

MAMA KUTASA TEDEGO

no tak jego mma nie robi wrażenia na tych pizdach co łażą po 20 w ekipie w dodatku z nożami a w rzeczywistości to pizdy na strzała

borikxon

ale spierdalał? spierdalał
przyjął klapsy? przyjął
koniec tematu

wladek

ciekawe czy sam byś wyjebal do niego kozaczku jebac cię

Elo partaczu

naucz sie pisac imbecylu

rozesmiane twarze

tylko tutaj cipy mozecie cwaniakowac a przychodzi co do czego, to uciekacie jak wasz idol z bliznami robionymi za kase

jebac was nozami, bo szkoda rak

Obrona narodowa

proponuje wstąpić do armii i dać się wypierdolić na misję, zobaczymy jak długo ty cwaniaku pochodzisz. Nie jeden był taki mądry a potem płakał po nocach za domem, więc zamknij kurwa ryj bo jesteś nikim. Banda pierdolonych kapsztolców którzy przy najbliższej okazji dezerterują.

rozesmiane twarze

a co ma cwelu piernik do wiatraka?
mozesz byc najsilniejszym czlowiekiem swiata, pojechac na wojne, a 10 kilowy snajper odpierdoli cie w ulamku sekundy

glupi kurwa jestes czy pojebany?
nikim jest twoja matka, bo wiedzac, ze cie wysra, nie spuscila cie w toalecie

kurwa jaki tuman, jaka logika

wiecej filmow o super bohaterach ogladaj cioto

pluje

Zaczalbym od tego, ze kibole to podludzie i chuj kogo obchodzi kto jest za jedenastoma chlopczykami biegajacymi jak pieski za pilka. Bez kitu, najwyzsza forma popierdolizmu. Jeszcze wymierzanie jakichs kar. Prawda taka, ze to akurat jest zawisc i jakies pierdolenie o pokazaniu autorytetu na kolanach to durna bajeczka, by miec wymowke. Gardze niemilosiernie. Nazywac kogos kurwa, bo se na mecz poszedl popic wodeczke i spuszczac mu wpierdol w 20 osob i jeszcze sie tym chwalic. Przeciez to wstyd jest ludzie…

maskat

Zaczalbym od tego, ze twoja rodzina jest gownem. Masz logike na poziomie 10-letniej cioty, na dodatek z rudymi wlosami. Jebac ciebie, twojego idola i twoja rodzine.

whiskadż

popuś, to ty?
[img]https://r-scale-0b.dcs.redcdn.pl/scale/o2/tvn/web-content/m/p1/i/9/8/98ac90e073d11ec0b3864055b095d1c3.jpg?type=1&srcmode=3&srcx=0/1&srcy=0/1&srcw=640&srch=360&dstw=640&dsth=360&quality=80[/img]
beka z idola gimbazy, który spotkał się z rzeczywistością, myślał cwel, że cała Polska będzie go wielbić i kochać

jebać cię

m?

[img]https://i41.tinypic.com/sywish.jpg%22[/img]

mojszesz

[img]https://www.chamsko.pl/demot/100_100_1556276402_Najlepszy_wyjazd_cracovi_przez_Tracer1906.jpg[/img]

Fiszik

Ten news jest piękny, pokazał wiele istotnych rzeczy.

PRZEDE WSZYSTKIM:

1. FANI POPKA NIE MOGĄ UWIERZYĆ, ŻE ICH IDOL PRZYJĄŁ DWA STRZAŁY NA PYSK. NIE MOGĄ UWIERZYĆ, ŻE UCIEKAŁ JAK CIOTA, BO ZAWSZE POWTARZALI, ŻE ON SOBIE DA RADĘ, ŻE POKONA CAŁĄ ARMIĘ AMERYKAŃSKĄ. NIESTETY, WYSTARCZYŁO RAPTEM KILKA DÓB I OKAZAŁO SIĘ, ŻE KRÓL NIE TAKI MOCNY, ŻE NA KAŻDYM KROKU MOŻE ZEBRAĆ WPIERDOL.
WIDAĆ TUTAJ, ŻE FANI POPKA PRAWDOPODOBNIE TNĄ SOBIE ŻYŁY ALBO TĘTNICE. MIT NIEZNISZCZALNEGO POPKA OBALONY W KILKA CHWIL.

2. JAK SIĘ CHCE POZOWAĆ NA GANGSTERA, NAWIJAĆ, ŻE JAK KTOŚ GO WKURWI, TO PRZYPIERDOLI, TO TRZEBA SIĘ LICZYĆ Z TYM, ŻE ZNAJDĄ SIĘ CHĘTNI, KTÓRZY TO SPRAWDZĄ I TAK TEŻ SIĘ STAŁO. SZYBKO SIĘ OKAZAŁO, ŻE POPEK JEST ZWYKŁYM, SZARYM CZŁOWIEKIEM, KTÓRY ZAMIAST PODJĄĆ WALKĘ, TO RATOWAŁ SIĘ SPRINTEM W STRONĘ KAMER I PUBLICZNEGO MIEJSCA.

3. MIAŁ DUŻO CZASU, ŻEBY UREGULOWAĆ WIELE SPRAW ALE WOLAŁ CHLAĆ, ĆPAĆ I OBRAŻAĆ POLAKÓW. WOLAŁ BYĆ ALBAŃCZYKIEM. NIE TYLKO KIBICOM ALE ZWYKŁYM POLAKOM NIE PODOBA SIĘ ‚KRÓL ALBANII’, OCZYWIŚCIE POZA DZIECIOM, KTÓRYM IMPONUJE GŁUPOTA.

4. TO PAWEŁ NAGRAŁ KAWAŁEK ‚AWANTURY’, GDZIE W SUMIE DOBRZE PRZEDSTAWIŁ PEWNE KLIMATY I MUSI SIĘ LICZYĆ Z TYM, ŻE TYSIĄCE OSÓB NIE ZAPOMNI MU TEGO Z KIM SIĘ TRZYMAŁ I NADAL TRZYMA. CHCESZ BYĆ PO LEWEJ STRONIE, LICZ SIĘ Z TYM, ŻE PRAWA ZAPOLUJE.

MOŻNA PUNKTOWAĆ PAWŁA W NIESKOŃCZONOŚĆ ALE ZAPRACOWAŁ SOBIE NA TAKIE TRAKTOWANIE I NIGDY WŚRÓD NORMALNYCH POLAKÓW NIE BĘDZIE PRZYZWOLENIA DLA IDIOTY, KTÓRY SWOJE ŻYCIE OPIERA O KRAJ BRUDASÓW, A ZA GRANICĄ RODAKOWI PODAJE DO JEDZENIA SKÓRĘ ZE SWOJEJ TWARZY.

MIMO WSZYSTKO FRUSTRACJA FANÓW POPKA JEST MIAŻDŻĄCA. WYSTARCZYŁ JEDEN DZIONEK I MARZENIA O SUPERBOHATERZE POSZŁY W PIZDU. SIEDZĄ TERAZ NA KRZESEŁKU I SIĘ BUJAJĄ, PROSZĄ MAMY O USZCZYPNIĘCIE Z NADZIEJĄ, ŻE TO TYLKO SEN.

POPUŚ, TO TY?

wsh

Wisła nie zapomina, przyjaciele też.

wsh

Popuś, TO TY?!
[img]https://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_wXO2BSNTVSWufG0abQqSDzZhasOncok3,w400.jpg[/img]

Tak więc gangster Popek, największy twardziel świata, pod ramię z panami z ochrony chodzi sobie po galerii. Pewnie ktoryś mu jeansy kupował za zrobienie laski.

Do zobaczenia Popuś.

NNNNN

O KURWA MYŚLAŁEM ŻE PROWO ALE ON BEZ KITU RATOWAŁ SIĘ OCHRANIACZAMI Z GALERII!

😀

HAHAHAHA, TRZEBA BYŁO NA PSIARNIĘ DZWONIĆ!

😀

Xxx

Ciota jestes hipsterze

michałowska

Ale wstyd i łzy niedowierzających fanów

HcLnPL

schowaj sie pajacu !!! tylko pasy k…. mac !!!

aabbcc

To te dwa pedały widoczne w rogu ekranu wysłały tego mmsa ? To jest ta ekipa co go dojechała ? Ja pierdole ale zjeb.

SC

jestes mega zakąpleksionym typem co Ty człekoksztalny huliganku sobie wyobrażasz normalna osoba wie odrazu że jak biegnie garstka zjebów z sprzętem trzeba uciekać proste Ci co tylko ze sprzętem na pieści dupa miękka Tacy jestesci

o2

Olsza 2 imperium zła 🙂

mario1981

Ha ha jakie cioty! TO NIE POPEK DEBILE!

Kogo wy ganialiscie ???

To on

Jest Live popka na YouTube jak jest na Krakowskim rynku i jest wlasnie tak ubrany … Jestem w szoku

TAK BYŁO

TWOJĄ STARĄ

slejzak

sześciu i to ze sprzętem ??? przecież to „ciota” i „leszcz” więc ta ekipa to niby kto ???

burfils

jestes zerem patafianie,nie mieszaj w to rodziny…to ze twoja stara to kurwa i rucha sie z kazdym to nie znaczy ze wszyscy to taka patologia…co ty kurwa w zyciu osiagnales?chuja!!!i chuja osiagniesz…dno i 2 metry mułu..piździelcu

Obrona narodowa

ty chyba mało wiesz o wojnie, snajperzy w dzisiejszych czasach są w większości do namierzania celu, a nie ściągania wroga to po pierwsze. Po 2 pije do tego że trzeba mieć jaja, tak kurwa jaja żeby pojechać na wojne i ginąć za ideały. Natomiast takie kurwy jak ty tego nigdy nie zrozumieją dlaczego, ano dlatego że nigdy nie będziesz wiedział co to jest honor i męstwo ty jesteś tylko chłoptasiem jak tobie podobni, więc skończ mi pierdolić jebany wymoczku bo używanie słowa matka w twojej mordzie to obelga. Nie masz żadnych wartości zasłaniasz się godłem ale jesteś zerem, dlatego podzielisz żywot psa rozjechanego na jezdni.

plasticzny

[quote]ty chyba mało wiesz o wojnie, snajperzy w dzisiejszych czasach są w większości do namierzania celu, a nie ściągania wroga to po pierwsze. Po 2 pije do tego że trzeba mieć jaja, tak kurwa jaja żeby pojechać na wojne i ginąć za ideały. Natomiast takie kurwy jak ty tego nigdy nie zrozumieją dlaczego, ano dlatego że nigdy nie będziesz wiedział co to jest honor i męstwo ty jesteś tylko chłoptasiem jak tobie podobni, więc skończ mi pierdolić jebany wymoczku bo używanie słowa matka w twojej mordzie to obelga. Nie masz żadnych wartości zasłaniasz się godłem ale jesteś zerem, dlatego podzielisz żywot psa rozjechanego na jezdni.[/quote]
twoja matka to kurwa

slejzak

widać stary właził ci do wanny
zły dotyk boli przez całe życie

michałowska

O czym mowa jakby był ściagany listem gończym odpowiednie organy zaraz by go ściągnęły i odstawiły we wskazane miejsce.

Długo sie nie nacieszył spokojem na ojczyźnie.

slejzak

na ciebie ? hahahah tylko zawołaj kolegów

HcLnPL

ssij pale kindybale !! popek zawsze zywy !! jebac wasze hejty !! TYLKO PASY KURWA MAC

???

Pan z lewej to nie ma na lewym bicepsie dwóch literek i dwóch cyferek czyli skrótu jedenej z warszawskich grup znanych(Piłkarsko hip hopowych)

true

DAC SWOJEMU RODAKOWI SKORE I ZROBIC Z NIEGO BEKE TO NIESTETY ZALOSNE…WIDZIALESCIE TEGO BIEDNEGO CHLOPACZYNE?WIDAC ZE PROSTY BIEDNY CHLOPAK ZAWIDZONY A TA KURWA ZROBILA SOBIE BEKE..TO SWIADCZY JAKIM PROSTAKIEM JEST TA MENDA Z POCIETYM RYJEM

RekinLech

Pierdolicie tak ,że był rodakiem i jak tak można było dać mu faceburgera, ale kurwa ludzie jak to był frajer co okradł ich na uncje jarania , jakby was okradł ktoś albo wam coś zrobił też byście byli dla niego mili bo to rodak?

gift

bo tam nie było żadnej walki tylko zwykły oklep. jak dostaniesz dwa leszcze na ryj i kopa gdzieś w okolicy bioder to na drugi dzień też nie będzie tego widać. rozumiesz?

hwdp100

[img]https://s22.postimg.org/uy44pjcmp/hwdp100.jpg[/img]

JAKOS NIE WYDAC SLADOW WALKI

JHFHGFGHF

POPUS MA TWARDĄ MORDE TO WIADOMO ZE NIE WIDAC TYCH DWOCH BOMB.

popuś to ty??

WALKI? PRZECIEŻ NAPISANE JEST, ŻE SPIERDALAŁ Z PODKULONĄ PIZDĄ

Oskar ram Pam PamPam

Widzimy się pod Jubilatem
[img]https://glamrap.pl/components/com_customproperties/images/c17/k98jk65i8jn_thumb.jpg[/img]

Bosski Norman

Popek nic się nie bój, mam swoją obstawę
[img]https://www.popkiller.pl/sites/default/files/images/bosskiroman_tech.jpg[/img]

OSKARPAMPAMPAMPAM

MUWILEM ZE ROZLICZE ICH WSZYSTKICH. POD JUBILATEM WIDZIMY SIE.

michałowska

Miałeś racje Oskar

HcLnPL

naucz sie j.polskiego ciotko !!!

Lemoore

Hehe a to jednak prawda.
Na forach mozna poczytać ze np kibice ruchu Chorzów tez chcą go dojechac.. Najpierw ukrywał sie po Londynie przed ludźmi, wyjechał do polski i czeka go to samo. Nigdzie sie nie schowa

killimgo

Ech ty kurwo usiądź do słownika lepej

weoui

ech ty jebana dziwko, usiądź na chuju swojej matki lepiej

gfhdfdg

A NIBY CZEMU NAGLE PATOLE Z CHORZOWA CHCĄ GO DOJECHAĆ? ZWYKŁA PLOTA CZY JEST JAKIŚ POWÓD?

Gan Albanii

Nie pozwolimy zrobić kszywdy Krulowi
[img]https://img.cda.pl/vid/oryginalne/14327416673499-61.jpg[/img]

ŁORDI

NO I DOBRZE,W WAWIE TEŻ PARE OSÓB POROZMAWIAŁOBY SOBIE CHĘTNIE Z TYM PAJACEM,ZNAJOMOŚĆ Z KACZYM MU NIE POMOŻE.

Krys

Panowie zapytam z ciekawosci. Skad wiecie, ze ktos chcialby sobie z nim porozmawiac ? Kolega kolegi powiedzial ?

plastuś

zdjęcie z drugiego komentarza to jeden z powodów
pieniążki to kolejny powód
chęć utarcia nosa samozwańczemu królowi też robi swoje

Belzebub.

Gangster Popek przez weekend imprezował ze swoimi starymi znajomymi z Zooteki i innymi więc przestańcie pierdolić bzdury.

był

mhm:-) ta:-) potem fruwał na bordowym jednorożcu i zrobił salto:-)

ŻYDKI KILLER

HALO WISŁA ODBIÓR WY KURWISZONY 😀 PISZE Z CAPSEM, ŻEBY W STREFIE SPADKOWEJ KURWY USŁYSZAŁY JAK SIĘ ŻYJE W POLSCE A 😀

a Popuś wracaj do Szna i rozjeb scene z Winim
Essa

pitanko

Jak mozna wrocic gdzies, skad sie nie jest? Wrocic, to on moze na Ukraine. Mikolajuw kurwa mac. Essa.

ŻYDKI KILLER

Już Ci mówię serdeczny kumplu jak się wraca gdzieś skąd się nie jest.. otóż normalnie #słownik #sjp #pwn
Skoro znowu tu piszę to NIE ZASZKODZI DODAĆ, ŻE WISŁA Z CHUJA WYTRYSŁA #KLASYG

Kryspin Krisperson

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Gs382qnr_Sg[/youtube]

Harroldo

KIBOLE TO JEBANE PIZDY BO JUZ ARGUMENTUJE :
CZUJA SIE ODWAZNI W GRUPIE W OBSTAWIE WIEKSZEJ NIZ POPUŚ (CZYLI W JEGO PRZypadku to był pewnie Alibaba)

Jebac tych jebanych bezmgozgow , pozabijajcie się jak najszybciej w imie nienawiści do klubów wy kurwy[img]https://img01.xmissymedia.com/galleries/gifmix/20160408-GifMix60/GifMix60-img011.gif[/img]

Ave Wisła

Groźny jesteś przez neta haha. Spinacie się w necie a z ulicy spierdalacie e-hoolsy popka jak on do galerii haha

fobos

To wy spierdalacie, gdy nie jesteście w grupie, kretyni xD Każda pizda może czuje się mocna w obstawie 20 typa, ale w pojedynkę żaden z was nie odważyłby się krzywo spojrzeć na Popka. Przy całej mojej antypatii do tego pana.

SŁÓJ

DOSTAŁ NA PIZDĘ I NIE MA TEMATU. BĘDĄ KOLEJNE OKAZJE.

Mariana

JAK O JAKIMS JEBANYM POWROCIE CZY PIERDNIECIU TEGO RUSKIEGO ŁAKA TO DAJECIE NA GŁÓWNĄ A TUTAJ TAKIE ZACNE INFO I HUJ KURWA

jut

po pierwsze nie bronie Popka bo uwazam go za cebulaka, ktory zrobil kariere w UK na cebuli, jesli ekipa pogonila jednego typa to czym tu sie chwalic? rozumiem, ze solo wymiekaja ?

Adolfo

Gdybyś tyle nie cwaniakował w komentarzach, a zagłębiłbyś się w ten profil, doczytałbyś, że jeden wiślak do niego wyskoczył.

jut

a po drugie Wisla to policyjny klub, wiec jak mial wybierac to slusznie wybral Craxe

Adolfo

Rzeczywiście świetna argumentacja…
Nie wiem co gorsze bycie psem czy żydem. Z dwojga złego wolę być 100%-owym polakiem, tak więc pierwsza opcja wydaje mi się być 10x lepsza.

paker

popieram przedmowce, wisla skisla i nie istnieje w krakowie

DoZOo

Jesteści bardzo przypierdoleni. Nie trzeba być geniuszem, żeby się domyślić, że Popek będzie w Polsce jedynie z doskoku. Siedzieć będzie w UK, bo tam ma rodzinę i tak mu wygodnie a w Polsce będzie miał poligon do robienia pieniedzy, między innymi na takich młotkach jak wy. Elo przygłupy.

ersw

te wszystkie uliczniki sa smieszne, najpierw zasady,honor, szacunek odwaga przeciwko kurestwu, 10 plyt o tym a potem przyjezdza Oskar Pam pam pod jubilat i pokazuje ze to wszystko bylo klamstwem, „uliczny rap”

Ma*er

Wisełka musieli wkoncu zablysnac z czegos skoro w lidze nie idzie banda peada*ów Tylko Manchester i Tylko United!!!! P.S> Zrobcie sobie koszulki z napisem Popek spierda*al 😀 Chyba ze juz k*rwo zapomnialas….?

cwelas

Siemka lubisz dojebac cwela kutasem?:)

Ma*er

Wisełka musieli wkoncu zablysnac z czegos skoro w lidze nie idzie banda peadałów Tylko Manchester i Tylko United!!!! P.S> Zrobcie sobie koszulki z napisem Popek spierdalal 😀 Chyba ze juz k*rwo zapomnialas….?

Lambo

He He… że co Wisła? widać było po ostatnich filmikach niby starcia z Ruchem. JEden chłop terroryzował kilku pseudo-kibiców w obcisłych spodniach z wisły którzy po meczu grzecznie wracają opowiadać swojej mamie jak było. Napinacze, onaniści groźni w komentarzach 🙂 w realu kop i pędem ucieczka.

quez

Z chujem swojej mamy w ryju nie byłeś taki wygadany. Co z ciebie za człowiek? 🙂

mario1981

W grupie kazdy kozak…jeden na jeden zaden by sie nie wychylil. Pajace na gumce

tury

Miała paść propozycja ale paweł uciekł. Co zrobić.

sda

Jaka kurwa propozycja cebulaku ? „Popek nie lubimy cie i chcemy cie zbić, bo jesteśmy debilami którzy nawet nie potrafią skierować swojej agresji w żadną konstruktywną strone” Srać na was. Jesteście leszczami z aspiracjami gangsterów. Podwórkowe bandy sebixów- większość z was skończy albo na monciaku, albo na zmywaku albo w glebie. Tylko z tej trzeciej opcji będzie pożytek – roślinki będą mieć na czym rosnąć.

Adolfo

A tak na poważnie, to jeden ziomek do niego wyskoczył, tak gwoli ścisłości. Od niego te dwa „pstryczki”.

Dominik Sobolewski

[img]Dominik Sobolewski [/img]

1920

Te pajace po pierwsze walicie miedzy soba to sie odjebcie od ruchu chorzow po dwa on sie nie bawi muzyka tylko napierdala tekstem tak aby reszta zjebow zaczela cpac i udaje cwaniaka apo trzy skonczcie sie klocic o jakiegos jebanego bezmozga ktory mysli ze jest kims a naprawde jest jebanym scierwem

Jazda z cwelami

On jebanym ścierwem no chyba kurwa nie zazdrosny jesteś kurwa czy jaki chuj pajacu jebany nie dorastasz mu do butów jebany łbie idź wydymać sąsiadke co na kurwia disco polo bo Popek nie dla ciebie złamasie nie ogarniasz jego muzy to zacznij sam kurwa nagrywać haha już to widzę a kibole zawsze będą pizdami oni nigdy nie chodzą sami bo na każdym kroku dupa pęka kozaki jebane w paru jedynie a po koleji to i paralityk by im dojebał cwaniaczki że zużytego kondona jebać takch jak wy!!! Z fartem hahaha Jebani

Klasycznie

Beka z popka ktory spierdalal jak panienka.

Thc

Wyjdzcie solo

krasnalu

bo popek to najwiekszy fighter swiata,co prawda dostal w mma wpierdol od jakiegos pionka ale zabija wszystkich
w kazdej wiosce znajdzie sie kilku chlopow, ktorzy tego smiecia zamiota jednym strzalem

kim jest kurwa popek? alkoholikiem i narkomanskim spaslakiem, ktory ze swoja kondycja przejebalby z bonusem bgc

kto ustala zasady? jak wojna, to wojna, nie ma zasad i jesli beda dzgac czarnooka ciote maczetami w milion osob, tzn., ze tak ma byc i chuj komu do tego

spierdolil i nie ma o czym gadac, zesral sie wielki wojownik

mario1981

Kozak w necie pizda w swiecie

Ciebie chyba chujami dzgali i ci mozg wyjebali

jew

dzgana to jest twoja stara w glowe i tylko woda jej chlupie, bo mozgu nie uswiadczysz

Antypies

Pewnie te szmaty wiślackie leciały za Królem po autograf i fotkę, zobaczył że to kurestwo z wisły i się zawinoł.. Mądre bydlaki w grupie i ze sprzętem..jeden na jednego by was rozjebał jak gnój po polu wiślackie kurwy… Niech żyje Król!!

dgfdgfgfg

CZYTAŁES TEN NEWS ? WEDŁUG WISŁY POPEK SPIERDOLIŁ DO GALERII KRAKOWSKIEJ. TU MASZ ZDJĘCIE POPKA W ASYSCIE OCHRONY W GALERII, PO TYM JAK UCIEKŁ PRZED WIŚLAKAMI.
[img]https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/13012616_1135448126512109_4139115943878217706_n.jpg?oh=0696804999987e2ae4f51f62715c1037&oe=57C07CC1[/img]

narkotixxx

wrzuc jeszcze raz bo nie ma

wwwRUCHAMwamMATKIcom

Wszystko jest na fb na tym samym wiślackim profilu, którego post umieszczono w tym artykule. 😉

sraxa żydowska

jeb.ać cie zydowska ku.rwo

Jazda z cwelami

Kim jest Popek dla ciebie kimś bo ty jesteś dla niego zwykła ciota zrób tyle co on dla muzyki za chuja bo jesteś zwykła pizda jedynie możesz udławić się własnym chujem dzbanie!!!

dgfdgfgfg

A co Popek zrobił dla muzyki ?

fobos

Ja nie wiem, czy oni się śmieją sami z siebie, czy co? Napaść całą bandą na jednego to szczyt żenady, kibole jednak nie mają mózgów ani zasad.. Powinno się eliminować tych podludzi.

krak

choćby w milion osób go zajebali, to nikt by nie płakał
jebać żyda

arturkula

a debilni kibole nie maja co robic tylko ganiac w kilkanascie osob frajerzy. wyjebanr w te kibicowanie, facetowi sir udalo w zyciu i git 🙂

Adolfo

Mnie bardziej ciekawi co przy bojówce Cracovii robi „etniczny polak”?
Będę wdzięczny za wyjaśnienie.

[img]https://oi65.tinypic.com/29m556c.jpg[/img]

kirk

wydaje mi się, że… stoi.

Adolfo

@kik śmiem twierdzić, że ziomkowi za nim również stoi.

Gnat

Po prostu zabladził

Este3

Ten „etniczny polak” to Ugan ; -)

TKWM

[img]https://patrz.pl/static/uploaded/images/169/169625/b0e152f843a45f7c21fc4e57a666afe0_1920.jpg[/img]

TKWM

[img]https://c.wrzuta.pl/wi3339/fa54a57e000662b04fffd04e[/img]

sda

Najgorsze śmieci. Utylizować

krak

Najgorsze smieci? Utylizowac? Przeciez tam sa dobre chlopaki na zdjeciu a nie twoi rodzice, cos ci sie pojebalo pejsata kurwo.

sda

Jebane bezmózgi, muszą sie wiązać w grupy, bo tylko wtedy ich zbiorowe iq przekracza 14. Ja was nie obrażam ja was opisuję. Indywidualnie jesteście gównem, jedynie będąc w grupie czujecie się dowartościowani. Pfffff, upośledzone pawiany.

Borewicz
mario1981

Kominiarki gang albanii? 😀

tralalala

[img]https://c.wrzuta.pl/wi13446/fc38a4e00000a3d348287bea[/img]

Smiecie

Huj z krakowiaczkami od tego smogu w głowach się wam popierdoliło nożowncy jebani mam nadzieję że wybijecje się niedługo sami kibice zajebani wasza śmieszna drużyna w ekstraklasie się nie utrzyma i do pierwszej ligi spadniecie z waszym Śląskiem pedziem.

TKWM

#Smiecie

Gratuluję kultury osobistej.

Nie pozdrawiam.

q-taz

[img]https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/t31.0-8/12998319_491898287670796_7648360982314705381_o.jpg[/img]

WIJANKA

HAHA

FANI MIKOLAJUWA JAKA SPINA

HAHAHA, MYSLELI, ZE SOBIE WPADNIE DO POLSKI I WSZYSCY BEDA WCHODZIC ALBANSKIEJ KURWIE W DUPE A TU TAKI CHUJ!

W WIELU MIASTACH SPOTKA GO TO SAMO. JEBAC POPKA, NIECH WRACA DO ANGLII, NIKT NORMALNY NIE CHCE TU TEJ KURWY.

rąbać

popka maczetami

YHYHYH

Sfrustrowane pajace. Ci kibole to większości typowe agresywne głupki, pracujące po jakiś zakładach stąd ta frustracja i chęć wyżycia się. Obiektywnie – ci debile deilami zostaną a Popek jak już go nie ściagą z urzędu ( list gończy zniknął ze strony ) to moze sobie jeździć gdzie chce , zarabiac hajs na gimbach i srac na tych frustratów, którzy muszą po ciężkiej robocie wracać do swojego m2 i chujowego życia bez perspektyw. Nie mówię tutaj o ludziach co coś znaczą w bojówkach, tylko o tych kura tepych pionkach co muszą sobie i światu pokazać, że coś znaczą chociaż nie znaczą nic.

YHYHYH

Zresztą – nie ma co rozstrząsać. Tu nie chodzi o żadne kurwa ZASADY ani nic z tych rzeczy tylko o zwykłą polską ZAWIŚĆ. Bismarck miał rację.

wwwRUCHAMwamMATKIcom

Zawiść? Jakoś Zenka Martyniuka nikt nie hejtuje i nikt go nie chce poczęstować pięścią, a poziom muzyczny taki sam jak tego rzekomego „króla”.
Ktoś pozuje na gangstera, a jak przyjdzie co do czego to dostaje po mordzie od jednego wiślaka. Ot co, cała gangsterka waszego „króla”.

YHYHYH

Ta? A skąd to wiesz ? Jesteś groupie Zenka ? KAŻDEGO rapera co jest na świeczniku spotykają podobne sytuacje. Specyfika tej zjebanej w polsce „kultury”. I nie pierdol mi że Popek jest jakimś moim królem, bo nie jest. Jakoś wątpię, zeby ludze którym Popek podpadł 10 lat temu ( dużo czasu na przemyślenia ) robili akcję w tak buraczanym stylu. To raczej było yyyyyy Seba pacz to yyyyy Popek, on 12 lat temu chodził na Craxe….yyyy weźmy mu najebmy.

ŻENADA

wwwRUCHAMwamMATKIcom

Każdego? Na ten prosty przykład KaeN, na którego jest masa hejtu. Odniósł nie lada sukces na polskiej rap scenie, podobnie jak Popka, słuchają go nawet ludzie, którzy nie mają nic wspólnego z rapem. Da się? Da.
Ale mu nikt nie najebie za sam sukces, bo po pierwsze nie pozuje na wielkiego „madafakera” jak Popuś, po drugie wszyscy jego hejterzy to jebane bąki, które jeszcze zjadają własne gile.

Nie chcę byś uszczypliwy, ale przed znakiem zapytania nie dajemy przerwy, tak samo przy otwieraniu i zamykaniu nawiasu, a wielokropek składa się tylko z trzech kropek.

Pozdrawiam.

YHYHYH

Już naprawdę ,ale nie miałeś sie do czego przypierdolić.

Ps: Tak , wiem że spację daje się po przecinku , a nie przed. Na telefonie piszę.

wwwRUCHAMwamMATKIcom

Odpowiedziałem, na Twój komentarz odnośnie rzekomo „każdego” rapera. Faktem jest, że masa polaków jest zawistna jeśli chodzi o czyiś sukces, ale nikt przypadkowy po ryju nie zerwie. A ten „gentelman” ewidentnie sobie na to zasłużył. Chce się być gangsterem, więc dostanie od innych gangsterów, tyle w temacie.

YHYHYH

Nawet zgadzając się ze wszystkim co napisałeś – nigdy nie uwierzę, żeby prawdziwi oponenci Popka chwalili się swoimi, no dosyć wątpliwymi dokonaniami via facebook. No kurwa. To nie były żadne porachunki gangsterskie, tylko typowa akcja chamów z osiedla, w której chodziło jedynie o pokazanie swojej „siły”.

wwwRUCHAMwamMATKIcom

Jak dla mnie po prostu pogonienie pozera i wyśmianie go publicznie (czyt. na fb). I na pewno na tym się to nie skończy, jestem tego pewien. Oby tylko Roberto niechcący nie oberwał. Na pewno nie chodziło o pokazanie jak to ująłeś „siły”, bo tutaj nie ma co udowadniać. Gdyby chcieli coś udowodnić to zamiast 2 „bomb”, otrzymałby pewnie 2 nowe (w dodatku darmowe) skaryfikacje. 😉

YHYHYH

Czas pokaże. Starczy teorii. Lepiej się zająć swoimi sprawami. Pozdro!

wwwRUCHAMwamMATKIcom

Zgadzam się. Pozdro!

pluje

Kaenowi chcieli wpierdolic w Sanoku z tego samego powodu. ‚Niewyrownane rachunki’, wiec nie pierdol jak gowno wiesz, blaznie. Gardze takimi ulicznikami najmocniej, jak tak mozna se zycie przepierdolic, tozto smutne kurwa.

Łobuz

Raczej kibole z policyjnego klubu są gówno warci. A Popek pomocy zawsze dostanie w poznaniu. Dla jednych jest raperem, dla innych naprawdę dobrą niedoszła legendą MMA Bo w przeciwieństwie do „bojówki” legii policyjnej (300 spartan na jednego), to w poznaniu ludzie bojówki maja na pewno więcej rozumu i jaj 🙂

NieŁobuz

Tak sie dałnie składa ze Popek w Londynie sie ziomował z Legią.Dla ŚP Maćka z TB nagrał pożegnalną piosenke

Babik

Kozaki w paru w Londynie by w pizde dostali Popek szacunek

Majki łazarz

wy kurwa pseudo kibice Wisły cwaniaki w grupie a Cracovia idzie wy spierdalacie

Wisła kozłówek

A potem przyleciał smok, a nad ranem przyszła do ciebie matka ze szmatą.
Jesteś równie obiektywny jak wikipasy xD

Popuś w sumie może sobie piątkę z Ośwą zbić, jeden i drugi pozuje na gangstera, a ten drugi to taki prawdziwy że jprdl… aż się chłopina do Poznania przeniosła. xD

Fanatyk Speedwaya

Popka nielubie ale jeszcze bardziej mi zal tych zakompleksionych nierobow z krakowi bez c

Fanatyk Speedwaya

Wisly a zreszta jedno gowno

oszo lom

kiedys przyszlo domnie na osiedle pieciu typa zeby mnie najebac oczywiscie zapalilem laczka po jakims czasie zapolowalem na trzech znich plakali jak niedojebane korwy tak samo bedzie z wami

axl

I dobrze że wyłapać. Kto za Srakovią tego w łeb. Jebać Judę!

sram na kiboli

JESTES ZWYKLYM GÓWNEM DO TEGO MITOMANEM.TAK NIEWYDAZONA CIOTA WALACA KONIA PRZED KOMPEM.ZNAJDZ MNIE TY PIERDOLONY CWELU CZEKAM.

Me

Jak na człowieka, którego nikt nie lubi cieszy się ogromnym zainteresowaniem… Pamiętajcie, nie ważne co, ważne że o nas piszą.

Xxx

Witamy w polsce 😉 to jest POLSKA a nie Wielka Brytania tu na kazdym rogu mozna zebrac wpierdol 😉

Popularne