Sprawdź nas też tutaj

News

GOSPEL „PIZDY, BLIZNY SMRÓD BIELIZNY” – PREMIERA 13 CZERWCA / SINGIEL

Opublikowany

 

Premeira drugiego mixtape’u Gospela „Pizdy, blizny smród bielizny” została wyznaczona na 13 czerwca 2013 r.

Pierwszym singlem promującycm album jest utwór pt. „Wyjmijcie język z mojej dupy”. Mixtape można zamawiać pisząc na: gospelgos@gmail.com

Gospel – wyjmijcie język z mojej dupy ( prod. Hopsin)

 
31 komentarzy

31
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
syn_penera

[img]https://oi47.tinypic.com/vfec1.jpg[/img]

RealNigger

[IMG]https://i40.tinypic.com/2bxma0.gif[/IMG]

tak!

poza ostatnim jpgiem popieram!!!

bueh

kopie robo zniszcz tych łak emsiss !

[img]https://24.media.tumblr.com/tumblr_ldbehbmaF81qejdp2o1_500.gif[/img]

Łooooooo_Na_Legalu

USUWAJĄ TO, KOMUNA WRÓCIŁA !!!

!!!UWAGA OD DZIŚ OFFICIAL NA LEGALU!!!

4 X TAK DLA:
-WYPIERDOLENIA GIMBAZY Z GLAMRAPU
-PROPSOWANIA JOTPEGÓW DOBRYCH DUPECZEK NA GLAMRAPIE
-NIEKASOWANIA POWYŻSZYCH PRZEZ ADMINÓW, NO CHYBA ŻE GAY GIFY TO WIECIE CO Z NIMI ZROBIĆ
– I WYPIERDOLENIA GIMBAZY Z GLAMRAPU
4 X TAK
[img]https://resources1.news.com.au/images/2013/04/25/1226629/095297-robert-lewandowski.jpg[/img]

LEWY JEST ZA, POTWIERDZONE INFO.

UWAGA!!!

ZWYCIĘZCĄ NA DZIEŃ 25.04.2013 JEST PONIŻSZY GIF

[img]https://imgwiz.com/images/2013/04/25/3dYQa.gif[/img]

GRAMY DALEJ !!! DOPÓKI PIŁKA W GRZE !!!

UWAGA- BEZAPELACYJNIE WYGRYWA DZIŚ OLKA, WIELKIE ŁOOOOOOOOOOOOOOOO DLA NIEJ !!!

KRÓLOWĄ DNIA 26.04.2013 JEST OLA Z NA WSPÓLNEJ

[img]https://e5.pudelek.pl.sds.o2.pl/0a9a126157169e38e49ab432c3e6b66332733ba9[/img]

PROPS OD 1795R. ZA CYCKI ( GIMBY NIE ZNAJĄ DATY )

!!!UWAGA WIADOMOŚĆ DNIA !!!

ELDO PRAWILNIE DOŁĄCZA DO AKCJI, CO PRAWDA NIE PODOBA MU SIE USUWANIE GAY GIFÓW ALE DOBRĄ DUPECZKĄ TEŻ NIE POGARDZI,

3 X TAK Z JEGO STRONY, DOBRE I TO, POTWIERDZONE INFO:

[img]https://userserve-ak.last.fm/serve/_/19043139/Eldo+3333.jpg[/img]

DO ADMINISTRACJI GLAMRAPU:

4 X TAK PROPAGANDA MA SIE DOBRZE I TRWA NADAL

TYMCZASEM JOTPEG SPECJALNIE DLA WAS, WNIOSKUJĘ ŻE TO LUBICIE :

[img]https://cdn19.se.smcloud.net/t/photos/thumbnails/135779/anna_grodzka_teraz_jestem_kobieta_640x0_rozmiar-niestandardowy.jpg[/img]

RealNigger

Btw,gospel to gówno na odstrzał z tym ścierwem.

nono

CHUJOWE, NIE SLUCHALEM

superktos

No to Bisz, Zeus, Tedas, i Tadka teraz dalej na co wydam 30 zł

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Yn7rDp7LS0g[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=K-UpRTMIaVk[/youtube]

sadsadas

[img]https://v020o.popscreen.com/enFkVy1XMFhIVkUx_o_hopsin—sag-my-pants-official-music-video-hd.jpg[/img]

RealNigger

@Łooooooo_Na_Legalu
Ziomek nie wpierdalaj jednego posta na całą stronę.

RealNigger

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=JFkg3cHztmo[/youtube]
Przypominam jakie gówno dawał gospel i jak został zjedzony przez białasa.

Siemasz,SkądKlikasz?

kurwa mać, nie rozumiem jak mozna słuchać, a tymbardziej jarać się tym gospelem. Gorszego gówna nie słyszałem, wyłączyłem po 10 sekundach. Chyba tylko takie pojeby, którzy wrzucaja tu gify jak rucha się 2óch gejów słuchaja tego czegoś. Jeśli kiedykolwiek spotkam tego gospela oko w oko od razu walę go na łeb i szczam na kurwę. Jebać jego i tych, którzy sie nim jarają. Jebać.

Łooooooo_Na_Legalu

[quote name=”RealNigger”]@Łooooooo_Na_Legalu
Ziomek nie wpierdalaj jednego posta na całą stronę.[/quote]
POSTARAM SIE SKRÓCIĆ

HAJHITLA

DLA GOSPELA
[img]https://img7.burak.pl/img/a/e/1/8/kaftan-bezpieczenstwa.jpg[/img]

Łooooooo_Na_Legalu

[quote name=”Łooooooo_Na_Legalu”]POSTARAM SIE SKRÓCIĆ[/quote]
ŻARTOWAŁEM

HAJHITLA

[img]https://oi44.tinypic.com/a4tnp5.jpg[/img]

Klaus Schulze

PROPSY DLA NOWEGO GRACZA , PRZED WAMI ROBERT L !
[img]https://s6.ifotos.pl/img/robert-lj_nheehsn.jpg[/img]

Klaus Schulze

[img]https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/563861_349374625182603_167020718_n.png[/img]

Anonaim

ja ci dam smród bielizny

[img]https://imgwiz.com/images/2013/04/26/roe2p.gif[/img]

eldoka na szybko

[quote name=”sadsadas”][img]https://v020o.popscreen.com/enFkVy1XMFhIVkUx_o_hopsin—sag-my-pants-official-music-video-hd.jpg[/img][/quote]
Hopsin proooops

dff

[img]https://imgwiz.com/images/2013/04/26/0oEuq.gif[/img][/quote]

A$AP_ELDOKY

[img]https://www.popkiller.pl/sites/default/files/styles/w430/public/images/gospel_wilki.jpg?itok=ZkrKwB4A[/img]

CO ZA ŁAK

HEGEMON

[img]https://www.popkiller.pl/sites/default/files/images/rapaddix_nieuciekniesz.jpg[/img]

HG PROPS

GOSPEL KURWA BĘĆ

Browar Junior

[quote name=”Siemasz,SkądKlikasz?”]kurwa mać, nie rozumiem jak mozna słuchać, a tymbardziej jarać się tym gospelem. Gorszego gówna nie słyszałem, wyłączyłem po 10 sekundach. Chyba tylko takie pojeby, którzy wrzucaja tu gify jak rucha się 2óch gejów słuchaja tego czegoś. Jeśli kiedykolwiek spotkam tego gospela oko w oko od razu walę go na łeb i szczam na kurwę. Jebać jego i tych, którzy sie nim jarają. Jebać.[/quote]
Stary, co tak agresywnie, uważaj na słówka, ciekawe kto się kryje za ekranem po tamtej stronie 😀

Siemasz,SkądKlikasz?

[quote name=”Browar Junior”]Stary, co tak agresywnie, uważaj na słówka, ciekawe kto się kryje za ekranem po tamtej stronie :D[/quote]
stary, bo taka jest prawda, przecież widać, że ten gospel to jest taki łeb, ze głowa boli. wyobraź sobie jego jak idzie ulicą w tym swoim pedalskim kostiumie, w który był ubrany na tym klipie „młodych wilków”. nie wiem jak tam u Ciebie na wiosce, ale u mnie po ulicy nie przeszedłby 10 metrów, bo by został po prostu dojechany za sam wygląd. tyle

wtf

ale gówno ja pierdole

CHOOYOZA

[quote name=”Łooooooo_Na_Legalu”]USUWAJĄ TO, KOMUNA WRÓCIŁA !!!

!!!UWAGA OD DZIŚ OFFICIAL NA LEGALU!!!

4 X TAK DLA:
-WYPIERDOLENIA GIMBAZY Z GLAMRAPU
-PROPSOWANIA JOTPEGÓW DOBRYCH DUPECZEK NA GLAMRAPIE
-NIEKASOWANIA POWYŻSZYCH PRZEZ ADMINÓW, NO CHYBA ŻE GAY GIFY TO WIECIE CO Z NIMI ZROBIĆ
– I WYPIERDOLENIA GIMBAZY Z GLAMRAPU
4 X TAK
[img]https://resources1.news.com.au/images/2013/04/25/1226629/095297-robert-lewandowski.jpg[/img]

LEWY JEST ZA, POTWIERDZONE INFO.

UWAGA!!!

ZWYCIĘZCĄ NA DZIEŃ 25.04.2013 JEST PONIŻSZY GIF

[img]https://imgwiz.com/images/2013/04/25/3dYQa.gif[/img]

GRAMY DALEJ !!! DOPÓKI PIŁKA W GRZE !!!

UWAGA- BEZAPELACYJNIE WYGRYWA DZIŚ OLKA, WIELKIE ŁOOOOOOOOOOOOOOOO DLA NIEJ !!!

KRÓLOWĄ DNIA 26.04.2013 JEST OLA Z NA WSPÓLNEJ

[img]https://e5.pudelek.pl.sds.o2.pl/0a9a126157169e38e49ab432c3e6b66332733ba9[/img]

PROPS OD 1795R. ZA CYCKI ( GIMBY NIE ZNAJĄ DATY )

!!!UWAGA WIADOMOŚĆ DNIA !!!

ELDO PRAWILNIE DOŁĄCZA DO AKCJI, CO PRAWDA NIE PODOBA MU SIE USUWANIE GAY GIFÓW ALE DOBRĄ DUPECZKĄ TEŻ NIE POGARDZI,

3 X TAK Z JEGO STRONY, DOBRE I TO, POTWIERDZONE INFO:

[img]https://userserve-ak.last.fm/serve/_/19043139/Eldo+3333.jpg[/img]

DO ADMINISTRACJI GLAMRAPU:

4 X TAK PROPAGANDA MA SIE DOBRZE I TRWA NADAL

TYMCZASEM JOTPEG SPECJALNIE DLA WAS, WNIOSKUJĘ ŻE TO LUBICIE :

[img]https://cdn19.se.smcloud.net/t/photos/thumbnails/135779/anna_grodzka_teraz_jestem_kobieta_640x0_rozmiar-niestandardowy.jpg[/img][/quote]
kup starej nowe biki ni zią !!

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=7VB7Jdn9gyA[/youtube]

xpatox

jakim kurwa on jest cieciem to szkoda słów

NieWiem*Kurcze

[quote name=”Siemasz,SkądKlikasz?”]stary, bo taka jest prawda, przecież widać, że ten gospel to jest taki łeb, ze głowa boli. wyobraź sobie jego jak idzie ulicą w tym swoim pedalskim kostiumie, w który był ubrany na tym klipie „młodych wilków”. nie wiem jak tam u Ciebie na wiosce, ale u mnie po ulicy nie przeszedłby 10 metrów, bo by został po prostu dojechany za sam wygląd. tyle[/quote]
Gosoel wynajmuje cos w mojej okolicy, bo go czesto widze, i ubiera sie normalnie w miare. A wizerunek sceniczny ma pojebany, ale ysle, ze jest w miare normalny. 😉

Popularne