Sprawdź nas też tutaj

Recenzja

Guzior „Pleśń”: wyjątek na scenie – recenzja

Najcięższa płyta w dorobku artysty.

Opublikowany

 

Jeśli mam czegoś dosyć w polskim hip-hopie, to przede wszystkim tworzonych przez korporacje artystów, wyzysku oraz lansowania używek. Tak jak do dwóch pierwszy kwestii jeszcze kiedyś wrócę i się szerzej wypowiem, ot, tak, żeby mi ¾ wytwórni założyło sprawy sądowe, to ostatni aspekt wykańcza mnie już powoli psychicznie. Znajdź mi tegoroczny album dowolnego rapera, gdzie niewymieniony został synonim słowa gibon. Proszę państwa, nowy szósty element kultury hiphopu. Przechodząc do meritum. Dzień dobry. Dzisiaj posłuchamy (znowu) rapu o paleniu marihuany. Nie jesteście zszokowani? Ja też niezbyt. Z tą różnicą, że do czynienia mamy z Guziorem. Z personą, która jako jedna z niewielu na tej smutnej jak Dawid Pasieka po fizyce scenie, radził sobie jeszcze z tym tematem. Po ostatnim wybryku Beteo w ramach “Hoodie” będę (znowu) czepliwy.

Wzrok pilnie za nią podąża, ja zatrzymać tego nie umiem
Ona ma z cipki wodospad, ona nie wie, że jest w klubie
Nie skończyło się na sztuce, nie, nie byliśmy w teatrze

Jest ciężko. Guzior nie bawi się w bycie romantycznym psycholem jak kolega pół roku temu. To nie jest popówka, która trafi do każdego. Wolne bity, wypełniane pogłosem wokalu, z naciskiem na akcentowanie końcówek wersów tworzą vibe. Vibe, dla którego odpalamy twórczość tegoż muzyka. Z tym że “Pleśń” na tle dyskografii wrocławianina jest jednak najleniwszą i nadzwyczajnie przesyconą mrokiem pozycją. Jakby tego było mało, nad tym wszystkim wisi otoczka nocy. Nie jest to z pewnością tak łatwe do przełknięcia dla przeciętnego odbiorcy. Muzyka takiego typu, że musisz się w pełni na niej skupić lub nie odpalać wcale. Czy był to celowy zabieg artysty? Wątpię. Całość zdaje się na tyle niechlujna, iż powątpiewam w większe zamiary artysty. Ten album to tylko zbiór piosenek, spójnych dzięki podobnym bitom. Raper dysponuje paroma flow, jednak to jedynie pochodne jego głównego stylu. Bez względu na wykonane operacje głosem, muzyk się pogubi. Ponadto, nie widzę żadnego pomysłu na “Pleśń”. Intrygujące jest to o tyle, że nie wydaje mi się, aby Guzior specjalnie takiego nawet potrzebował ze swoim vibem. Przykład istnego talentu oraz doświadczenia. Szkoda, że pozbawionego większego nakładu pracy. Mogłaby być płyta roku.

Lecę z blantem, a nie syfem, złości się Lucyfer
Gruby przelew, dzisiaj nie widziałem tylu cyfer
Odpalam nowy wózek gestem, nie kluczykiem
Zapętlony z blantem jak na gifie Lil Uzi Vert Guzi Lil Uzi Vert

Musimy w końcu przejść do tych używek. Tematyka zażywania THC, jak można było się spodziewać, prowadzi słuchacza przez cały materiał. Guzior podczas palenia topa rozważa nad kwestiami subiektywnej rzeczywistości. Jak to bywa w takich tematach, robi się przeważnie sentymentalnie. Nie brakuje tego, że raper nie miał a teraz ma. Z tego miejsca pozdrawiamy Kizo. Urzekające jest jednakże podejście, w którym artysta nie sili się na mędrca narodu, tylko dlatego, że zażył narkotyk. Nie doświadczycie przemyśleń mających na celu zmianę waszego podejścia do wszechświata. Z tego miejsca pozdrawiamy Kaliego i Majora SPZ. “Pleśń” jest osobista i nastawiona na to, iż nikt poza samym autorem nie będzie mógł się z tą liryką utożsamić. Reasumując ten felerny komponent, jest to droga do przetrwania, aczkolwiek nużąca. Mamy prawie 2021. Nikogo nie podnieca słowo blant, a cbd dostaniecie nawet z automatu przy metrze centrum. Z tego miejsca pozdrawiamy właściciela. Przechodząc dalej. Mateusz ponownie udowodnił, iż pisać potrafi. Tyle że tylko udowodnił. Fenomenalnie skomponowane gry słowne razem z rozłożeniem rymów, ilością sylab oraz umiejscowieniem akcentu, to chleb powszedni dla zawodnika Quequality. Zdecydowanie przypomina on o tym słuchaczowi, ale bez żadnych innowacji. Nie można też powiedzieć, aby każdy numer był jakoś wyrafinowanie złożony. Przypomina mi to pewien eksces z “Młodego Księcia” od White2115. Zawodnik SBM z jednej strony nagrał całkiem poważny materiał, jednak dorzucił trzy typowe letniaki mające na celu zaznaczyć, że wypalony to on jeszcze nie jest i królem wakacji pozostanie. Tak samo pismo widzę u Guziora. Ze spraw technicznych. Wybranymi do współtworzenia “Pleśni” producentami zostali: Bero, FANTØM, Favst, Kosmos, Kubi Producent, Sergiusz i Skrywa. Wokalnie natomiast udzielili się Kukon, Oskar oraz Szpaku. Bez większych zastrzeżeń. Z tego miejsca pozdrawiamy wyżej wymienionych.

Przełączam, gra mi nowy Kanye – Gospel, lubię ten krążek, bo trochę odleciał
A ja to w sercu kumam dobrze, czesze mi czosnek, że patrzysz jakbym był najdroższy

Guzior pali marihuanę i rozmyśla sobie nad błahymi aspektami życia, tym jest “Pleśń”. Tak jak nie potrafiłbym posortować porozrzucanych numerów z ‘Evil_Things” oraz “Evil Twin”, to utwory z tegoż wydawnictwa mają wyraźniejszy zarys. Mateusz to artysta zarówno zdolny, jak i już trochę doświadczony. Z łatwością przychodzi mu tworzenie multimilionowych hitów, a zebrane na tym krążku tracki nie będą tutaj żadnym wyjątkiem. Szkoda, że kosztem wersów mówiących o wodospadzie z waginy. Przepraszam, nie mam 12 lat. Dla mnie to bardziej żenujące niż imponujące. To ja już wolałem Igiego z jego kolegę, co “dotyka koleżanki siusiakiem”. Spoglądam na ostatnie dwa zdania i nie dowierzam, do jakich konkluzji można dojść, słuchając polskiego rapu. 

Suko, żyję lavish, żyję trapstar
Los na prośby tak łaskawy, kiedyś parskał
Smutek, kiedy widzę blizny na nadgarstkach

Ocena płyty Guzior „Pleśń”:

8 Ocena redakcji
8 Ocena słuchaczy (4 głosy)
Teksty8
Bity7
Flow9
  Zaloguj się, żeby ocenić
Sort by:

 

Verified

Show more
{{ pageNumber+1 }}

Tracklista

  1. ZAKAS
  2. BLUEBERRY
  3. TRAPSTAR
  4. BOILER ROOM ft. Kukon
  5. WTC
  6. FALA ft. Oskar83
  7. 2018
  8. KUSHKOMA
  9. SOWA ft. Szpaku
  10. FALA (2)
 
82 komentarze
82 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Pan Czlajner
1 miesiąc temu

Recenzję napisał typ do szczania – miernota,
Serdecznie cię pozdrawiam – Bartłomiej Ciepłota.

"""
1 miesiąc temu
Reply to  Pan Czlajner
Alberto GM2L
1 miesiąc temu
Reply to  """

MACIE WRAŻENIE, ŻE TO WSZYSTKO OSIĄGNĘŁO JUŻ TAKI POZIOM ŻENADY I DEGRENGOLADY, ŻE PRZYSZEDŁ TERAZ JAKIŚ RESET?? MUZYKA RAP RYJĄCA BANIE DZIECIOM..”JA TAK JAK KOT 7 ŻYĆ I BALUJĘ CAŁĄ NOC” MALIKI MONTANY, ŻABSONY, POPKI, TYMKI. W KINACH „365 DNI”, VEGA CZY INNI „SWINGERSI”. NA INSTAGRAMIE 7-LETNIE DZIEWCZYNKI PODZIWIAJĄ LINKIEWICZ OD SPOCONYCH AFROAMERYKANÓW. W TV „WARSAW SHORE”. NIE CHCĘ NIKOMU ŻYCZYĆ ŹLE, ALE TYM WSZYSTKIM RAPERKOM TROCHĘ BRAKU KONIUNKTURY NIE ZASZKODZI

Alberto GM2L
1 miesiąc temu
Reply to  Alberto GM2L

Słabe jednostki, degeneraci, frajerzy, cwele – to są gwiazdy polskiego hip hopu
.
1. Belmondo – cwel ktorego zruchal w dupę stary pedofil Rafalala w wannie
2. Oyche Doniz – cwel, ktorego chujem po mordzie wychlastalo to cos Rafalala
3. Kartky – napierdalacz kobiet, tyran psychiczny, zlodziej i znany dluznik
4. Tede – slynny flak, ktory jedyne co potrafi to kopiowac zagraniczne triki
5. Peja – 50 letnia ofiara paralizu twarzy, antykomercyjna dziwka z TVNu
6. Roman Bosski – wielki G, ktory dostal w pizdę pod Jubilatem od Oskara Pam Pam
7. Tadzio – narodowiec, czlonek firmy ktory sie zesral na widok oklepu od Oskara
8. Bonus RPK – frajer, który rapował całe życie o JP100% i dilowaniu a wszystko było fikcją
9. Żabson – cwel dostał w pizdę od wąsatego ochroniarza i się popłakał
10. Bedoes – wielki G w kamizelce kuloopornej, na ktorego koncertach mdleja starsi ludzie
11. Fazi – pierdolony ćpun i degenerat
12. Sokół – groźny narrator z antyflowem, który dupę sprzeda wszędzie gdzie się da
13. Chada – ścierwo rapujące o JP100% które jedyne co potrafiło to wjebać w kapliczkę
14. Paluch – głupi chuj, który ma zawsze coś głupiego do powiedzenia na każdy temat
15. Sobota – typ, któremu wpierdol spuściła własna czarna małpa i musiał dzwonić po policję
16. Gural – rymów się nie boi, na straży stoi, władca pokoji, chuj mu nie stoi
17. Ewa Schwesta – kurwa polskiego pochodzenia
18. Borixon – miłośnik zużytych kobiet i obuwia
.

Robert Lewandowski
1 miesiąc temu
Reply to  Alberto GM2L

Jebać ciebie i jebać rap

ceerudeo
1 miesiąc temu
Reply to  Alberto GM2L

błagam twórz dalszy spis polskich raperów

Filvtbak
28 dni temu
Reply to  Alberto GM2L

Świat umiera Człowieniu, jeden ch…

Wieśniaczyna
1 miesiąc temu
Reply to  Pan Czlajner

Nie lubię tych niuskulowych raperów, ale czy to jest powód by tak wylewać żółć na artystów?

Maciej Rybus
1 miesiąc temu
Reply to  Pan Czlajner

Wypierdalaj

Pissing Cock
1 miesiąc temu
Reply to  Pan Czlajner

Zwalilem dzis gruche pod ta plytke

Robert Lewandowski
1 miesiąc temu
Reply to  Pissing Cock

A, to już wiem

EJ TY KOLO !!!
1 miesiąc temu
Reply to  Pan Czlajner

EJ CHUJE DO SZCZANIA ALE NUDY, SIEDZĘ NA CHACIE SAM, OJCE POSZLI NA ORGIE, TAK WIĘC WALĘ POD TRANSY I NA ZMIANĘ DO FILMÓW ŻE SRANIEM. A WY JAK SPĘDZACIE NIEDZIELĘ CHUJE DO SZCZANIA?

BeImondo Informator
1 miesiąc temu
Reply to  EJ TY KOLO !!!

Czym się te cytaty różnią od np tego
No więc idzie nas trzech każdy z nas ma kaca
Patrzymy jakiś niebieski samochód zawraca
Chłopcy gdzie jedziecie
Do nocnego podwieziecie…

Albo tego
Moim bogiem jest zielony pan owinięty w biały szal
Nie prowadź z nim gadki tylko go pal
Kiedy twój umysł poczuje blantowe stymulacje…

Przeciez to się niczym nie rozni od tych czasownikowych rymow

EJ TY KOLO !!!
1 miesiąc temu

Z LEGII PIŁKARZE NAJWIĘKSZE MAJĄ MIĘŚNIE. PIŁKARZE LEGII STRZELAJĄ NAJLEPSZE BRAMKI. Z LEGII PIŁKARZE TO WSZYSCY MOGLIBY BYĆ Z NICH BRAMKARZE, TACY DOBRZY SĄ I DOBRZE GRAJĄ NANANANA NANANANINA. Z LEGII CHŁOPAKI TO… SIUSIAKI! SIUSIAKI? O ŻESZ TY!!
A KTO LEGII NIE SZANUJE TEN KÓŁKIEM NA RĘKU NIE PRACUJE RARARIRA RARARARA RARARA.

EJ TY KOLO !!!
1 miesiąc temu
Reply to  EJ TY KOLO !!!

EJ CHUJE DO SZCZANIA, CZEKAM W CHUJ NA KOLEJNĄ PORCJĘ PRAWDZIWEGO RAPU OD GUZIOR. WSZYSTKIE PŁYTY STOJĄ W ORGINALE NA PÓŁECZCE!

EJ TY KOLO !!!
1 miesiąc temu
Reply to  EJ TY KOLO !!!

-A JA TO JESTEM STARYM DZIADKIEM, I BYM CHCIAŁ SIĘ ZAPYTAĆ TEGO KIBICA LEGII YY CZY ZA PACZKĘ MOCNYCH DAŁ BY SIĘ WYRUCHAĆ?
-RACZEJ TAK, TAK.
-TO FAJNIE WIEDZIEĆ ŻE TAKI JESTEŚ, TO SŁUCHAJ JA CI DAM PO PROGRAMIE DWIE PACZKI MOCNYCH I CIĘ ZERŻNĘ A PÓŹNIEJ DAM CI JESZCZE DUPKĘ DO WYLIZANIA, DOBRZE?
-OOOO.

EJ TY KOLO !!!
1 miesiąc temu
Reply to  EJ TY KOLO !!!

TO ZNOWU MY, ZAGŁĘBIE SOSNOWIEC, DO JAPONII I KOREI ROBIMY AUTOKAR, JADĄ SAME KONKRETY, DWÓCH KARATEKÓW, JEDEN JUDOKA, JEST TEŻ KONDUKTOR, ŻE JAK NIE BĘDZIEMY MIELI BILETÓW TO NAM ZAŁATWI TAŃSZE MANDATY, TRZECH TAPICERÓW JAKBY KTOŚ POCIĄŁ NOŻEM SIEDZENIA I JEDEN MURARZ…

EJ TY KOLO !!!
1 miesiąc temu
Reply to  EJ TY KOLO !!!

A JA JESTEM ZWYKŁYM PINDOLEM, I W DOMU MAM TAK BRUDNO ŻE PAJĄKI ZA TAPCZANEM MAJĄ PO 6 KILO, A STARA WPADŁA W PAJĘCZYNĘ I OD TYGODNIA NIE MOŻE WYJŚĆ.

EJ TY KOLO !!!
1 miesiąc temu
Reply to  EJ TY KOLO !!!

CHCIAŁEM POWIEDZIEĆ ŻE MY JESTEŚMY KIBICAMI KONKRETNYMI, NIE MAMY DOMÓW, JESTEŚMY BEZDOMNI, JAK JEST ZIMNO TO RAZEM POCIERAMY SOBIE TAK, RĘKAMI ROBIMY I JEST OD RAZU CIEPLEJ WTEDY, I CHCIAŁEM POWIEDZIEĆ JESZCZE ŻE PO PROSTU NIE MAM ZĘBA.

EJ TY KOLO !!!
1 miesiąc temu
Reply to  EJ TY KOLO !!!

EJ CHUJE DO SZCZANIA, BOY TO PO ANGIELSKU CHŁOPAK, A JAK JEST CHŁOPISKO? BOISKO. HAHAHA DOBRE CO NIE?

EJ TY KOLO !!!
1 miesiąc temu
Reply to  EJ TY KOLO !!!

-CZYM SIĘ RÓŻNI EJ TY KOLO! OD GÓWNA?
-GÓWNO MNIEJ ŚMIERDZI.
-HAHHAHAHAHAHAHAHAHA

EJ TY KOLO !!!
1 miesiąc temu
Reply to  EJ TY KOLO !!!

KURWA!!!!!! JESZCZE NIGDY NIE NAJADŁEM SIĘ TYLE WSTYDU!!!!! WYOBRAŹCIE SOBIE, ŻE WCZORAJ, PIERWSZY RAZ SPRÓBOWAŁEM SEKSU Z MOICH PSEM FAFIKIEM. TAK NA MARGINESIE, FAFIK JEST DUŻYM LABRADOREM O JASNYM UMASZCZENIU. NO I TERAZ NAJLEPSZE – PRZY PRÓBIE POKRYCIA FAFIK ZAKLESZCZYŁ SIĘ SWOJĄ KUŚKĄ W MOIM ODBYCIE. STARY MUSIAŁ WEZWAĆ POGOTOWIE I TAK ZŁĄCZONYCH PRZETRANSPORTOWALI NAS DO SZPITALA. KURWA! JESZCZE DO TERAZ CZUJĘ NA SOBIE DRWIĄCE SPOJRZENIA LEKARZY.

EJ TY KOLO !!!
1 miesiąc temu
Reply to  EJ TY KOLO !!!

░░░░░░░█▀▀░░█░░░░░░
░░░░░░▄▀▀▀▀░░░░░█▄▄░░░░
░░░░░░█░█░░░░░░░░░░▐░░░
░░░░░░▐▐░░░░░░░░░▄░▐░░░
░░░░░░█░░░░░░░░▄▀▀░▐░░░
░░░░▄▀░░░░░░░░▐░▄▄▀░░░░
░░▄▀░░░▐░░░░░█▄▀░▐░░░░░
░░█░░░▐░░░░░░░░▄░█░░░░░
░░░█▄░░▀▄░░░░▄▀▐░█░░░░░
░░░█▐▀▀▀░▀▀▀▀░░▐░█░░░░░
░░▐█▐▄░░▀░░░░░░▐░█▄▄░░░
░░░▀▀▄░GUZIOR ░▄▐▄▄▄▀░░░
░░░░░░░░░░░░░░░░░

EJ TY KOLO !!!
1 miesiąc temu
Reply to  EJ TY KOLO !!!

JA TO JEBIE ZA 1800 BRUTTO, NAJDALEJ BYŁEM W KALISZU A MIESZKAM OK. 20 KM OD KALISZA, PRACA DOM I TAK W KÓŁKO, MAM 28 LAT, ROBIE DORYWCZO, MAM KONKUBINĘ, ONA NIE ROBI. DODAM ZE TE 20 KM DO KALISZA ROBIE ROWEREM. CHETNIE WYSTOMPIE W PROGRAMIE DŻENTLEMENI I WIEŚNIACY.

EJ TY KOLO !!!
1 miesiąc temu
Reply to  EJ TY KOLO !!!

TAKIE GREJTEJST HITS ZROBIŁEM CHUJE DO SZCZANIA, JESZCZE NIE POWIEDZIALEM OSTATNIEGO SŁOWA.

Robert Lewandowski
1 miesiąc temu
Reply to  EJ TY KOLO !!!

Wypierdalaj przegrywie

Kimposibile
1 miesiąc temu
Reply to  EJ TY KOLO !!!

To teraz możesz ją ruchac bez problemu. Propsy

PaluchSraluchGównoCCCP
1 miesiąc temu

Nowa Płyta Palucha Nadciśnienie to jest takie Gówno że masakra same populizmy i farmazony

Przesłuchałem żebyście wy nie musieli tego gówna słuchać

Miałem nadzieje żę po 2 letniej przerwie wróci z czymś nowym orginałnym a on dalej 6 płyta na tych samych farmazonach i populizmach

wersy bez pokrycia

JEBAĆ PALUCHCCCP

Paluch CHWAŁĄ WALCZĄCYM ZAPAMIĘTANA PIATKI Z CCCP ZBIJANA

PaluchSraluchGównoCCCP
1 miesiąc temu

nie miałem nadzieje że paluch nagra coś nowego … hehe

bo wiedziąłem że nagra takie same gówno jak poprzednie płyty pelne populizmów i farmazonów

Agnie
18 dni temu

Cześć! Nazywam się Agnieszka, mam 23 lata. Chcę znaleźć mężczyznę do intymnych spotkań i komunikacji. Z przyjemnością odpowiem wszystkim, napisz do mnie na stronie randkowej, oto moja strona – http://loveto.one/agnie ♥

....
1 miesiąc temu

Przecież ta płyta to jest Gówno zwykłe Chaotyczna jeden wielki Chaos Byle Rym dla Rymów i tyle ….

Janek z Woli
1 miesiąc temu

fajną ma żonę lewy

Robert Lewandowski
1 miesiąc temu
Reply to  Janek z Woli

Szczerze mówiąc to jeszcze się nad tym nie zastanawiałem

CiepłotaCoRuchaKota
1 miesiąc temu

Czy to prawda, ze recenzje napisal miernota Ciepłota? Jak tak, to yebac coorwe!!!

..""
1 miesiąc temu
Lubię w czoko
1 miesiąc temu

Zglaszam do prokuratury. Bagiety już jadą. Dziękuję za uwagę.

EJ TY KOLO !!!
1 miesiąc temu
Reply to  Lubię w czoko

CIEPŁOTA MOŻE SKOCZYSZ DO MNIE NA CHATĘ.

Komisarz Ciepłota
1 miesiąc temu
Reply to  EJ TY KOLO !!!

Wjadę ci na chatę z ułanami. Zapukają lancą w okienko

(▓▓▓(̅(_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅() ڪے
1 miesiąc temu

KTÓRY JEST CHĘTNY NA PŁYTĘ MAŁACH/RUFUZ, CENA TYLKO 574,99 ZŁ
https://www.empik.com/relacja-2012-malach-rufuz,p1061366377,muzyka-p

Baz Kałagane
1 miesiąc temu

O kurwa, hahha. Ale jaja. Nie wierzę

(▓▓▓(̅(_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅() ڪے
1 miesiąc temu

Z jakiegoś powodu kobiety mają szersze biodra, a mężczyźni barki. Ja tego nie wymyśliłem. Próba zamieniania ról społecznych na siłę jest głupia.

TPS TPS TPS jebał cie jebał cie jebał pies
1 miesiąc temu

Nie marnujcie na czasu na czytanie recenzji tego idioty.Panie ciepły to ma być recenzja?

JaToJa
1 miesiąc temu

Guzior to frajer, a Szynol dobrze o tym wie. Zakłamana scena hipokrytów i kłamców, byleby zarobić

....
1 miesiąc temu

Coraz Bardziej Gówniane wychodzą płyty w tym nowym hip hopolo

Gówniany Taco Sraco

Popowy Quebo Srebo

Farmazon Gang Świeżaków 2144 Bedopies

Jakiś Bananowiec Mata Srata

jeszce White Srajty

Szkoda strzępić RYJA NA TE WSZYSTKIE GÓWNA

erer
1 miesiąc temu

Guzior Wyjątkowe Gówno

Wlazł ciepłota na płota i mruga
1 miesiąc temu

Nie uznaje opini Pana Cie*łoty bo to dzieciak bez wartości i nie jest kompetentny do tego typu rzeczy

Redakcja Glamrapu i Tede
1 miesiąc temu

Prokurator już wszczął dochodzenie w sprawie pomówienia jakie wystosował pan w stosunku do naszego dziennikarza. Lokendant wysłał patrol żeby pana doprowadzić na przesłuchanie. Pozdrawiamy

Prokurator
1 miesiąc temu

Czekam z wnioskiem o tymczasowe aresztowanie użytkownika Wlazł ciepłota na płota i mruga. Będzie dojechany.

Lokendant
1 miesiąc temu

Zero jeden zgłoś się. Udaj się na zatrzymanie obywatela. Zgłoś zakończenie interwencji i dowieź zatrzymanego do prokuratury.

Patrol 01
1 miesiąc temu
Reply to  Lokendant

Czekamy z pałami w rękach

Mecenas
1 miesiąc temu
Reply to  Patrol 01

Teleskopowymi?

Tede
1 miesiąc temu

Sprułem się na papier

Prokurator
1 miesiąc temu

tu prokurator zapraszam wszystkich na orgietke ze straponami w rolach głównych. Jak nie to będzie wyrok haha!

Wlazł ciepłota na płota i mruga
1 miesiąc temu

Na mszy byłem Kurwa sorry.
Ale już czekam w domu
Jakby co

Sierżant Bagieciarz
1 miesiąc temu

Nie ma za co sorry.
A teraz kurwa otwieraj drzwi, ułan z lancą już czeka!

krzysztof krawczyk banging
1 miesiąc temu

jak poszedł w świat ylloM to dało się go słuchać, potem zaczął robić kompletne gówno i widać do dnia dzisiejszego nic się nie zmieniło

Facio od krabów
1 miesiąc temu

To ten lamus co kiedyś zrobił z siebie fake popka?

branża to rzadka sraczka
1 miesiąc temu

znacie balasa aka bolski drake ? nie? to odwiedzcie mafie jedyną na czele której stoi dwóch gejów lubiących męski dotyk , stolec balas kswyki bez przypadku bo wydają gówniaka jakim jest pedocwel który stuka 14 latke a potem farmazony wciska że 21 lat miała , obsraniec jebany zawsze farmazon wcisnie podobnie ta jego grupka gansterów , chuj ci na matke żulare frajerzyno

branża to rzadka sraczka
1 miesiąc temu

BALAS THE ESBEK

Janek
1 miesiąc temu

co myślicie o tym materiale
https://www.youtube.com/watch?v=RR4o3E-H9aE

Kuba
1 miesiąc temu

Pozdrawiam

....
1 miesiąc temu

ZWYKŁE GÓWNO I NIC WIĘCEJ MUZYCZKA DLA ZJEBÓW I IDIOTEK

Maciej Rybus
1 miesiąc temu
Reply to  ....

I dla patologii

SLW
1 miesiąc temu

Śliwa to jest Wybitny Raper od Początku Prawdziwy Wszystkie płyty Kozackie jest prawdziwy Real a dopiero teraz wchodzi na szczyt

a Farmazony robią miliony na swoich farmazonach

GDZIE TU LOGIKA ??????? BEZ FEJMU NIC NIE ZROBISZ

..............
1 miesiąc temu
Reply to  SLW

Przypominam Śliwa od 10 lat w rap Grze

PunktWidzenia
1 miesiąc temu

To wszystko wina raperów na scenie że farmazony robią kariery

Przykłąd Farmazona Bedopies

No pomyślcie sobie jak tylko bedopies zacząl nawijać GANG to już wtedy wszyscy go powinni dissować i by się zesrał na rzadko jakby z nim pojechali dissami wszyscy

ale wiadomo że tak się nie stało tylko jakieś wpisy na fejsie raperki potrafią pisać żadnych dissów bo jeszcze wizerunek upadnie i płyty się nei sprzedadzą albo przejbią beef

NIGDY
1 miesiąc temu

TO NIE JEST HIP HOP I NIGDY NIE BĘDZIE HIP HOPEM

Łukasz Piszczek
1 miesiąc temu
Reply to  NIGDY

Racja człowieku, to nie jest hip hop.
A teraz wypierdalaj.

OBRONCA PRAWDZIWEGO HIPHOPU
1 miesiąc temu

TEN JEGO ALBUM TO NAPARWDZE PLESN JAK CHUJ

Wypierdalać
1 miesiąc temu

Narzeka a potem wystawia 8/10. Z tego miejsca serdecznie wypierdalaj

Sierżant Bagieciarz
1 miesiąc temu
Reply to  Wypierdalać

Zaaresztuję cię i zagazuję ty zakolaku

qweq
1 miesiąc temu

Byle Rym dla Rymów ile takich Skurwysynów

Prawda
1 miesiąc temu

Prawda jest taka że kiedyś to byli Raperzy Prawdziwi a teraz to jakieś wszystkie wykreowane i sztuczne

Kiedyś Fejkowi rapery byli jechani jak szmaty a dzisiaj ???

Bedopies nawija GANG SRANG w co 2 numerze robi z siebie OG i nic …. wszyscy dupa cicho

Te wszystkie Gówna typu Quebo Taco Bedopies Mata to zwykłę Gówna i nic więcej

Odb
1 miesiąc temu

Gacior „Piss”: anal na scenie – recenzja

jacke z baraniewa
1 miesiąc temu

jebac tego obciagaczea

Real
1 miesiąc temu

Śliwa Feat. ZBUKU, Kafar DIX37 – Pukam Do Nieba Bram
Premiera za Parę Godzin Udostępniajcie wszyscy

https://www.youtube.com/watch?v=4omGxxwE_7A

Maciej Rybus
1 miesiąc temu

Farmazoniarz

xzcz
1 miesiąc temu

Co na to Paluch ????

nbnb
1 miesiąc temu
Masujsieparuwko
1 miesiąc temu
Reply to  nbnb

Koniu buty hahahahahahahahahahaahahahahahaaha xd

Baz Kałagane
1 miesiąc temu

Co to za dziwaczna „recenzja”? Ta płyta jest naprawdę spoko.
A pisanie o niej, że to album przed którego odsłuchem trzeba się albo skupić albo nie słuchać to jakaś głupota. Jedynym słusznym stwierdzeniem jest to, że to album przed którego odsłuchem trzeba się porobić albo go sobie darować. Ćpuński na maksa klimat, serio (może nie mefedronowo-długowo-kasynowy jak Problem), ale ogólnie dobrze to brzmi w całości naprawdę dobrze.

EJ TY SUKO!
1 miesiąc temu

Pisiora (;a; bo jest dziewczyną) ;Pleśń na serze i kutasie starego; pączek na arenie – analezecenzja

Popularne