Sprawdź nas też tutaj

Singiel

Hinol rapuje o pandemii

„Łapcie coś na poważnie”.

Opublikowany

 

Wytwórnia DistrictAREA opublikowała na kanale Polskiej Wersji odsłuch do utworu pt. „Pandemia”. Za muzykę odpowiedzialny jest Kamil PSR Pisarski.

Wszystko fajnie pięknie pompeczka pompeczka zabawne memy z papierem toaletowym (sam mam beke) ale teraz łapcie coś na poważnie. – komentuje Hinol

 
41 komentarzy

41
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
odbtochuj

OD CHINOLI MAMY KORONAWIRUS, OD HINOLA RAKA USZU ELO

Raper

Dobra lece z dobrym rapem
Patrz facet
Mam wypłate
Jak twoja matka
Sprzątaczka
Robaczka
Dziwka – szwaczka
Twoja matka – prukwa
Chuj jej w dupe #dziupla
Chuj ci w dupe #youtrans
Chuj ci w pupe kurwa
Wjeżdzam ci na starego
Jebać w dupe podstarzałego
Dziada
Bragga
Składam
Zmiataj
Rucham ci w dupe siorke
Wielkim pisiorkiem
Bardziej pisiorem
Ty szczekasz za monitorem
Jebac twoja laske jest zwyklym szonem
Ją też wyrucham w dupe lubie ruchać w dupe
Wyłącz komputer, wyłącze ci odbyt
Moim wielkim fiutem, jest ogromny j
Jak dorosły morświn
Jak dorosły chomik
Twój stary to wąglik
Wciąga białe proszki
Potem na obiad wpierdala groszki
Jestem gruby jak frosti
I mam grubego fiuta
Lubie nawijać o moim fiucie dla cweli
Jest jak katapulta
O kurwa zaraz wystrzeli

Red

Łoooooo….

Xyz

Uwazaj bo sie posrasz kolego ty i to twoje rozbujane ego poskladal bym xoe dziwko jak klocki lego szmato za 2 zeta dziekuj matce ze cie urodzila i kindona nie zalozyla

odbtochuj

Ale macie downa dziekuje

Samozwaniczy celebryta

Ten to kto? nastepny parodjujacy rapera, kurwa ze oni wstydu nie maja. Ich ksywki mowia same za siebie

Peja

Nie ma sensu tego komentować

Czendler

Jezu zaraz nie wytrzymam. Wszystko mnie swędzi kurwa od stóp do głów mrówki chodzą po mnie czy mi sie wydaje????

Odb

Pandemia duka o hinolu

Ryj cwaniaku.

Jebana zwykła pała jesteś.

Profesoor Trapu

CO ZA KURWA DEBIL
.
„ZYJE TAM ZIEMSKA RASA CO MYSLI ZE JEST LEPSZA NIZ RASA CO TAM MIESZKA”
.
A KTO KURWA NA ZIEMI INNY MIESZKA? KOSMICI?
.
ODPOWIEM CI PEDALE
.
TAKIE CWELE I PAROWY JAK TY CHINOLU PIERDOLONY!

WUJA

Rafalala wirus – wirus z rodziny transwirusów przenoszony poprzez kontakt z wanną zakażonego. Atakuje ośrodek mózgowy odpowiedzialny za poczucie orientacji seksualnej. Zakażony zapada na zespół ChPF – Chorobliwe Pragnienie Fiuta – bez względu na orientację. Nie istnieje leczenie przyczynowe, leczenie objawowe sprowadza się do specjalnej kwarantanny zwanej kwaranwanną.

żENADA

PANDEMIA LGBT

Boryxanax

Marzy o tym każdy chłopacyna z blokuuuu

pih

Mieć mieszkanie, kozacki samochod

Kamuflaż

Propsy za przekaz!

Profesoor Trapu

PRZEKAZ DURNY JAK DURNA PALA TEGO PEDALA, KONFIDENTA POLICYJNEGO

Bucano

Typowy glamrap, czy wy przyglupy jebane sluchacie czegokolwiek z polskiego rapu? Pewnie ten belmondo czy deys to wasz gust. Hinol props za mej duszy dziecko.

Ssssok

Bucano cwelu stul ryj,to twoj styl

BeImondo Informator

To według Ciebie słuchacz polskiego rapu to nie przyglup tylko kto?

żENADA

RAFLALAWIRUS

Kros

Sztos

ile jestem wart ja ?

obsrane jak cała branza z pizdy

Dj szambo

Suty??

Xyz

Szmata zeby zdobyc hajs pobiegnie na spotify

Ministranci

Tylko prawdziwy katolicki rap https://youtu.be/P4jAb_b9kEs

Stx

Ja pierdole jak ja mam dość tego patologicznego rapu bez jakichkolwiek skillsów…

MIRAS X

Na kogo wypadnie na tego bęc https://www.youtube.com/watch?v=XcGeV6jO2vY

Rena rucha Tede

Pisze się Chińczyk.

To ten co ruchał nietoperze?

Cs piaski

Jano niby taki koleszka A złotówki dla BONUSA nie przekazał jebać pseudo raperów

Dropcode

Ładnie Łukasz trafia do bani

Profesoor Trapu

TRAFIA DO HASIOKA, NAPISALEM DO TAŁRONA ZE SKLADAM REKLAMACJE I CHCE ZWROT ZA 2 MINUTY STRACONEGO PRONDU ZA WYSLUCHANIE TEGO GOWNA, ODPISALI ZE TO GOWNO JAKICH MALO I ZWRACAJA BEZ PROBLEMU

max

spoko stronka, same nowości – https://extrafilmy.pl

Kacper jebany w dupe śmieć

Hinol jebany cwel, jaki to jest śmieć to inwektyw braknie. Wypierdalac mi z tym dnem

Twój Wróg

Jebany cwel to Cię ojciec zrobił 😉 zwazka na słowa.

Profesoor Trapu

O CHINOL SLYSZALEM NA BLOKACH ZE KABLUJESZ NA PSACH, CZY TO PRAWDA?

Chinol

Tak jestem monterem kablówki. Ostatnio robiłem telewizję na psach masz mnie. Może też chcesz kablówkę do domu zobaczysz że istnieje coś innego niż TVPIS.

....

Megaaaa.. Uwielbiam Cię słuchać ☺️☺️☺️✌✌

Profesoor Trapu

SAM SE CHYBA TE KOMENTARZE PISZESZ ALBO JESTES GLOWNYM HYDRAULIKIEM Z FIRMY BELMONDEX

TAJGER BONZO

Dobrze pocisnął

żENADA

astalawista

Popularne