Sprawdź nas też tutaj

Singiel

Jacuś & Young Leosia z singlem „Piątek wieczór”

Imprezowy kawałek zwiastujący płytę „Prezes”.

Opublikowany

 

jacuś young leosia
fot. materiały prasowe

Jacuś opublikował kolejny singiel z nadchodzącej płyty „Prezes”. W kawałku „Piątek wieczór” pojawiła się Young Leosia.


Singiel pojawił się dzisiaj w serwisach streamingowych. O godz. 18:00 do sieci trafi także teledysk. Przypomnijmy, że Jacuś opublikował w tym tygodniu tracklistę nowej płyty, na której pojawi się kilku ciekawych gości: Kękę, Ifi Ude, Skorup, Tede czy Belmondawg.

Jacuś „Prezes” – tracklista

  1. Na Rauszu (Ft. Ifi Ude)
  2. Take A Nap
  3. Wikipedia
  4. Dzwonnik Z Notre Dame (Ft. Tede)
  5. I’M OK PT.1
  6. Progres
  7. Piątek Wieczór (Ft. Young Leosia)
  8. Życie Miasta
  9. Blat Kuchenny (Ft. Belmondawg)
  10. Mario
  11. PENTHOUSE
  12. Argumenty (Ft. Skorup)
  13. Roli Roli Roli
  14. Papież (Ft. KęKę)
  15. Panie Prezesie
  16. Na Zdrowie



 
22 komentarze
22 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
Tata muminka
10 miesięcy temu

Dwa pytania:
Kto to kurwa jest i co to kurwa jest?

DMYTRO AUS KHARKIV
10 miesięcy temu
Reply to  Tata muminka

TO NIE JEST JACUŚ TYLKO SERHIJ SPOD ZAPOROŻA. TERAZ W POLSZY BĘDZIECIE DUŻO MIELI TAKICH WYNALAZKÓW.

Damian
10 miesięcy temu
Reply to  Tata muminka

Bejbi hip hop

Qtaz
10 miesięcy temu

Tede, KęKę? Czyli żyjemy w tym równoległym świecie gdzie wszystko jest popierdolone

Piotr Świerczewski
10 miesięcy temu
Reply to  Qtaz

A to rozumiem oni wg ciebie robią zajebistą muzykę z klasą i jesteś zaszokowany że nagrywają z takim gównem? XD dorośnij

Qtaz
10 miesięcy temu

Nie rozumiesz, wypierdalaj

Z ROKU NA ROK CORAZ GORZEJ
10 miesięcy temu
Reply to  Qtaz

Typ nie skumał nic z tego co napisałeś hehe, a tu jest więcej takich ananasów. Kolego Qtaz, szkoda palców strzępić na nich:/

pacino aldente
10 miesięcy temu
Reply to  Qtaz

Sprzedajne kurwy jedna i druga ta od budyniu to juz totalnie bo tede nigdy sie nje kryl z tym,ze robi muzyke dla bananow

Keke pizdeke
10 miesięcy temu
Reply to  Qtaz

Ja tam pierdole te moje udawane przeslanie o nie piciu i ta moja zezowata kurwe z budyniem, od dzisiaj tylko sylikonki leosi mmmmmm jako poduszeczki co noc, zrobie wszystko nawet wsadze butelke wodki w dupe i wciagne cala jej zawartosc jak kuba knap leszczy

Jechać jacusia
10 miesięcy temu
Reply to  Qtaz

Jazda jak skurwysyn też jestem w szoku

BarmitzvaWPolin
10 miesięcy temu

Bez teledysku to nie ma sensu chcemy Leosi grasujacej w skompym odzieniu a nie jakies pseudo imprezowe bangiery z raszyna wypierdalac do piaseczna ALE JUZ !!

Waszka G21
10 miesięcy temu

Ciekawe czy dała mu polizać nowe cycki

Putin do gazu
10 miesięcy temu
Reply to  Waszka G21

To było nagrywane przed robieniem cyców

Mam zakola jak TPS
10 miesięcy temu

Mega łaczyska

BODZIO SNAPCZATOWIEC-POZA KONTROLO ŚPIEWA TEŻ:
10 miesięcy temu

JA ZAKRYWAM NIEGO KŁADĘ WIEKO NA ELO BREKO

eeee
10 miesięcy temu

O kurwa wiśniewski robi rap

Damian
10 miesięcy temu

Muzyka dla 15 latkow

pacino aldente
10 miesięcy temu

Jacus i leosia opierdalaja berlo dla sorosa i innych fanow marxa

On
10 miesięcy temu

Oni naprawdę nazywają to rapem czy hh? Banda jebanych zjebow, różowa pizda niech zainwestuje w psychiatrę, a nie sobie cycki robi(chyba,że przewidziała swoja przyszłość na ulicy) i jeszcze ten cały Jacuś z wąsem na styl zabsona- cwelsona. Wypierdalać z tym gównem

Aaadddss
10 miesięcy temu

Jebac pop

Anonim
10 miesięcy temu

Co to za muzyka, dla dzieci z podstawówki. Świat schodzi na psy…masakra:(((

Popularne