Sprawdź nas też tutaj

News

Jędker vs WSZ na Fame MMA? Jest reakcja włodarzy

Weterani sceny spotkają się w klatce?

Opublikowany

 

Jędker WWO

Od kilku dni wrze na linii Jędker – Wujek Samo Zło. Raperzy przerzucają się w sieci komentarzami, a Jędker wyzywa Wujka na pojedynek na Fame MMA. W końcu doczekaliśmy się reakcji włodarzy gali na ewentualny pojedynek raperów.

Jesteśmy wstępnie zainteresowani tą walką i rozważamy wystawienie tego zawodnika w przyszłości. Jędker chce konkretnie walczyć z Wujkiem Samo Zło. – poinformował Wojciech Gola w rozmowie z CGM.

Włodarz freak fightowej organizacji poinformował także że Jędker mógłby się pojawić nawet na jednej z najbliższych gal i to niekoniecznie z Wujkiem Samo Zło.

 
52 komentarze

52
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Sentino

Ja pierdolę, dwóch niedorozwiniętych przećpanych dziadów. To Fame leci na pysk, na początku było śmiesznie, teraz jest już tylko żenująco skoro takie „gwiazdy” mają kaleczyć tę zabawę. Dajcie im te pieniądze i niech spierdalają.

Eleonora

A kurwy obiecywali, że alkoholików i narkomanów nie biorą po tym jak magical złamał noge.

oł dżi

JEBAĆ ŚMIECIARZY CO KUPUJĄ I NIE WPŁACAJĄ

https://www.youtube.com/watch?v=f7aRjV0EXss

Jedker Jedker

Nie piję mordo bo nie mam za co a jak jakiś sos łatwy się trafi to na szlugi idzie. Generalnie środa jakoś mi zleciala pobuszowalem trochę po śmietnikach i po ulicy parę nie dopalkow się trafiło także dzień jakoś zleciał teraz byle jakoś przenocowac, wczoraj mi się udało w Macu 24 nawet wysepilem od turystów zestaw także całkiem przyzwoicie. Ponawiam apel jakby ktoś miał jakieś robótki drobne lekkie i nieskomplikowane to biorę coś typu zamiatanie chodnika, przeprowadzki, wynoszenie śmieci z remontów dam sobie radę i raczej nic nie pojebie. Robi się późno a na dworze pizga więc szukam jakiejś dziupli na nockę a kto by pomyślał że to wszystko przez tego zjeba Wsz-ta żadnego koncertu nie zagrałem w zeszłym roku no srogo mnie los potraktował.
Ps. Mogę też zaśpiewać na weselu w remizie coś repertuaru WWo czy Monopol kto co lubi biorę wszystko stawka 100 za godzinie plus wyzywienie.
# Life is Beautiful
# Wensday is funday

Odb

Jąder vs MSZ na Shame MMA? Jest reakcja wanniarzy

Tarantanoo2004

Czytam wasze posty i ja pierdole, co wy kurwa wiecie o rapie dzieciaki? Lepiej sprawdzajcie chłopaków, są dużo lepsi niż wasi wszyscy idole razem wzięci. Zobaczycie, że jeszcze sporo namieszają w polskim hip hopie!
https://www.youtube.com/watch?v=H5uDRah7ht0

Tonyhalik

Zamieszać to o mogą szałot chyba albo bigos głową…)

UzBbY

Patologia ten Jędrek,,, nic mu nie dawać żadnej walki zapierdalaj do pośredniaka bucu

WannaBelmondziaka

Jedker to jebany atencjusz któremu poprzewracało się w głowie, tu trzeba lekarza od głowy, a nie żeby jeszcze go bito dodatkowo

Włodzimierz

Warunkiem jest występ bez majtek z dildem w dupie

Rolnik

Serio? W takim razie cała moja lgbt mafja tam zawalczy :*

CypisCypisSolooo

STUL KURWE WIEŚNIAKU PIERDOLONY I DAWAJ ŁAPY W GÓRE POD NUTĄ CHŁOPAKÓW ELOO
https://www.youtube.com/watch?v=H5uDRah7ht0

Mieczysław

FAME MMA to najlepsze co spotkało chujowych raperów ever. Te wszystkie filipki, kubanczyki, jętkery i wujki powinny całować włodarzy po rękach za to że im dają cokolwiek zarobić

SoobSoonek2004

https://www.youtube.com/watch?v=H5uDRah7ht0
https://www.youtube.com/watch?v=H5uDRah7ht0
https://www.youtube.com/watch?v=H5uDRah7ht0

ZAPRASZAM DO SPRAWDZANIA CHŁOPAKÓW JEŚLI CHCECIE POSŁUCHAĆ PRAWDZIWEGO, DOBREGO RAPU Z PRZEKAZEM I DOBRĄ LIRYCZNĄ NAWIJKĄ!

Keke sreke kurwa mać

Zamknij juz ta pizde cwelu jebany kurwa

Tak się kurwa kończy dowożenie towaru cwelom...

Niejaki rafał z Gdyni chętnych „sprawdzi” chłopaków…

Damian Paw

Teraz nadeszła taka spierdolona moda że wszyscy chcą nakurwiac się w tym cwel MMA. A takie sprzedajne kurwie jak żędker to by wzięły z dupy do papy nawet bykowi żeby tylko tam zawalczyć i przytulić piniąchy. Wszystkim takim spierdolinom po 5 gówien w żarcie kropka

BRAWO2020

No i widzisz Jedker udało ci sie CEL ZDOBYTY zarobisz sobie hajs także teraz zapierdalaj na trening bo to może być twoja szansa życiowa jak wygrasz walkę z klasą to może będą kolejne

🙂 🙂 🙂

Karol Krawczyk

Jeszcze nadejdzie taki dzień, że zawalczy z Sokołem.

heuheuhueu

Kafar Dix ostatnio go tam wyjaśniał na fejsie a teraz pewnie Będzie Wkurwiony żę Jedker zarobi GRUBY HAJS 🙂 hehe

Jarosław Zbawiciel

Jaki gruby hajs? Hahah żul i ten drugi patałach dostaną maks 20 koła na łeb i tyle. Choć w przypadku tego garbatego pisowca to będzie największy hajs jaki w życiu przytulił

XXXXXEXTENTEN

https://www.youtube.com/watch?v=H5uDRah7ht0

Człowieku ten twój kafar dixon może buty lizać tym typków z linku

Jan Claude Wanne Dau

Jądrker Onanista vs Wyższa szkoła zawodowa WSZ na WANNE MMA?jest erekcja włodarzy

Wini

Gościu ostatnimi czasy wysłał mi płytę, ale nie dało się tego kurwa mać słuchać
Essa!

Sokół PROSTATO

Chyba ssał ci pyte grubasie

OkW23

No to Co Jedker czas otworzyć szampana za 10 złotych narazie

Niedlugo będziesz otwierał Don Perinon za 2 tysiące 🙂

Jakie to wszystko jest SZALONE I PRZEWROTNE

CO NA TO KAFAR DIX 37 ???

KillaPriest

No w końcu coś śmiesznego. Coś co bawi ducha i cieszy oko! Oto twarz polskiego hip-hopu!
Bo ile można czytać o tym żałosnym półświatku chujowych raperów pazernych na hajs wyłudzony od gimbusów?
Wincyj takich newsów!
Wincyj

Jądrker Onanista

Jądrek w wujkiem wspólnie pobawia sie w wannie genitaliami

Quebonafidel

Brat prawnik przewraca się w swojej warszawskiej kancelarii

JASZCZOMB

Co na to Sokół?

Sokół

Ziąki i pszyjaciele do końca!

TakByło11Lutego

Pewnie siedzi wkurwiony bo nie poszło po jego myśli jedker miał zostać z niczym …. a tu Zwrot Akcji

Także Binzesmen z Reklamy wkurwiony na MAXA 🙂

Azazel

Jędker życzę Ci żebyś wyszedł z gówna..Wstyd mi za te komentarze o stańców którzy źle ci życzą.. Mam nadzieję że los zwróci każdemu jad który wylał żeby Ci zaszkodzić..

Pykipyk

Oglądamy jedkera na każdej gali, żeby jego walki miały spory fame. Każdy będzie miał z tego korzyść my niezła beka A jedker hajs za bycie workiem treningowym.

EnoHoNo

Jędker vs WSZ na Female MMA? Jest reakcja Rafalali
Weterani wanny spotkają się u proktologa?

Tomasz

Walka będzie na 100% bo obaj są puści w ryj.

Radek

Jedker do roboty lamusie a nie zale cisniesz jaka Ty sierota pff

Areon

https://m.youtube.com/watch?v=QCBnmLvS6W0 wy tu gadu gadu a Tede już trenuje w ukryciu do famemma

SoobSoonek2004

https://www.youtube.com/watch?v=H5uDRah7ht0
https://www.youtube.com/watch?v=H5uDRah7ht0
https://www.youtube.com/watch?v=H5uDRah7ht0

ZAPRASZAM DO SPRAWDZANIA CHŁOPAKÓW JEŚLI CHCECIE POSŁUCHAĆ PRAWDZIWEGO, DOBREGO RAPU Z PRZEKAZEM I DOBRĄ LIRYCZNĄ NAWIJKĄ!

ap666

https://www.youtube.com/watch?v=6K7VdvBNSTo
Ten to by się na to fama mma idealnie nadawał

Sir Zdzich

Ten bez kasy został to się brzytwy chwyta jak przysłowiowy tononcy, wujek hujek jako przeciwnik, ten niemiał kogo wybrać,
jedker vs sokòł może ciekawe kiedy jastrzab w klatce się pojawi

Pjotr

zawodnika

Robo

Jak ten cały Jędker nie ma co wypierdalać to niech sobie robotę znajdzie ćpun pierdolony,wolę już oglądać jak się chopy tłuką na wiejskiej imprezie taneczno walecznej niż tych dwóch lizohui poruszających się się jak dwóch osiemdziesiecilatkow z Parkinsonem po zażyciu wiagry

ALE JA NIE

Nie bylem ani nie jestem fanem Jędkera. Ale kurwa to środowisko go tak hejtuje i nienawidzi jak by był jakimś jebanym mordercą/gwałcicielem a nikomu krzywdy nie zrobił nikt sluchać tego nie musiał. W obecnych czasach by ten Monopol każdy nazywał rapem i robil z tego mega sztuke. Ps. Gdzie jest Paluch by wytknać quebofide za pokazywanie sie w tvn i jak to mówi „manekin chalenge” i nagrywke z natalka SCHREDER bo do Fokusa to skakał i skakał za dode. Niech idzie pod prad i broni swych zasad nie bojac sie że psychofani kubusia go zjezdzą.

Eleonora

Dostanie w pizde i się skończy kozaczenie

Straciłzęba

https://m.youtube.com/watch?v=QCBnmLvS6W0 Jongmen vs Gang PP nowa drama

Gielo

Jedker ty cwelu bity, wez juz zdechnij i zniknij robaku na kopa

Azazel

Gielo Powinieneś dostać w ryj buta za ten komentarz.. Śmieciu ludzki nigdy nie życz nikomu śmierci.. Matka cię chyba wysrała nie urodziła.. Kupo…gó…

Wirażka

Konkubentowi jego matki który ruchał wraz z proboszczem jego i jego młodszą siostrę od czwartego roku życia też ma nie życzyć śmierci?

Popularne