Sprawdź nas też tutaj

News

Kali komentuje konflikt Bedoesa z Marcinem Flintem

Raper załagodzi nerwową atmosferę?

Opublikowany

 

Kali / fot. @white_michal

Kali zabrał głos na temat wywiadu, w którym wziął udział, i od którego rozpoczął się konflikt Bedoesa z Marcinem Flintem. Przypomnijmy, że dziennikarz podczas wywiadu z cyklu „Najgorsze pytania” zadał Kaliemu pytanie „Gang czy Maffija?”. Nieco zaskoczony Kali odpowiedział krótko: „Wiadomo przecież, sami jesteśmy Ganja Maffija”. Bedoes odebrał to jako próbę prowokacji ze strony prowadzącego w swoją stronę ponieważ Flint podobno od dłuższego czasu z niego szydzi i się naśmiewa. – Po co w ogóle prowokujesz takie sytuacje? Jak ma być na polskiej scenie dobrze, skoro dziennikarz muzyczny chce sprowokować coś takiego? – mówił Bedoes na Instagramie. Całą sytuację skomentował teraz sam Kali.

Kali apeluje do Flinta i Bedoesa: „Wyluzujmy”

Dziennikarz odniósł się do słów Bedoesa w jednym z komentarzy na swoim profilu na FB. – Słyszałem, że karierę baletową rozpoczął, trzymam kciuki, chłopaki niech tańczązadrwił z rapera Flint nawiązując do jego słów: „Jeśli ty jesteś dziennikarzem muzycznym to ja jestem baletnicą”.

Konflikt zdecydował się załagodzić Kali, który napisał na Instagramie: – Panowie, może wyluzujmy z deka. Ja w tym pytaniu nie widziałem „podchujki”, tak jak i w mojej odpowiedzi jej nie było. Pozdrawiam – skomentował raper.

 
41 komentarzy

41
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
skarpetkazdrowanieuciskowa

czy to jest ten flint cio kiedys w klanie receznowal jako flinstone? jesli tak… to kurwa chlopie… mialem pompe z twojego redaktorzenia juz w 1997… nie wspominajac juz o tym ze z tego gnojka bedoesa jest taki raper jaki z flinta dziennikarz… jak mawial odb.. (pawdziwy,nie ten bezbek z komentarzy) NIGGA PLEASE !!!

werwolf

Nic dodać, nic ująć.

Flint to przemądrzały lamus z wadą wymowy.
Te pytanie dla Kaliego typu „jaki kamień szlachetny kupiłbyś swojej kobiecie wziął chyba z „Tele Tygodnia”

Charakterny

To ten co na christmas rappin’ miauczał cos do Piha i Pyskatego i płakał bo z ziomkami stał harpagan jebany i prowo do piha i pyskatego robił.
PS FLINSTON, POZDROW SWÓJ SŁÓJ NA SPERME

flinston

Więcej, niż na rapie zarobiłem na allegro
Teraz (ha) już nikt mnie nie okrada
Ale co z tego, gdy nie ma sensu wydawać
Bo polski rap to 20 punchline’ów
Z czego połowę słyszałem na freestyle’u
Dają mi demówki na tydzień gdzieś z siedem
Tak chujowe, że aż Flinstone o nich nie wie

nieznany aper

BEKA Z FLINTA ZAWSZE BYŁA GRANA OD ZAWSZE CHUJA ZNAŁ SIĘ NA RAPIE A CWANIAKOWAŁ

CHUJ KURWA

HOKUS POKUS CZARY MARY
WALI STOLCA SE DZIŚ KALI
SRA DO KIBLA AZ SIĘ DYMI
BO ODBYT MA JAK U ŚWINI
NAJADL SIĘ BIGOSU
NAJADL SIĘ KAPUSTY
A I TAK NIE JEST TŁUSTY
JEBIE MNIE DZIS TEN NEWS
JESTEM CHUJEM
NO I CHUJ

Odb

Kali komentować konflikt bedoes i marcin flint

wnusio

BEKA Z TEGO HOMOSEKSUALNEGO PISMAKA PAMIĘTAM JAK W SW WŚLIZGU WŁAZIŁ W DUPĘ WSZYSTKIM RAPEROM I BAŁ SIĘ TYLKO SKRYTYKOWAĆ. WE WŚLIZGU NAWET ŻUROM MIAŁ POZYTYWNĄ RECENZJĘ!

żabson do gazu

ale bedoes nic nie pisze, to jaki niby z niego pismak

twoja_stara

Gdzie dwóch się kłóci tam trzeci liże kutasy.

McGnach

To ten gowniarz z tej hujowej wytwórni SB Maffija. Tam nikogo dobrego nie ma w kozaczeniu są dobrzy ten Bedoes co na scenie taki kozak A później udowodnił że cipa I frajer z niego

ProfesoorNauk

Idą kurwy na rekord. Drugi komentarz usunięty pod jednym newsem. Komentarz był moim emocjonalnym pożegnaniem więc widocznie nue chcą dać mi odejść bo wiedzą że razem ze mną odejdzie reszta aktywnych użytkowników i portal upadnie. A to kurwy. JEBAĆ GLAMRAP! ELO! Już tu nawet nie wchodzę zobaczyć czy to też usuniecie chuje.

SynProfesooraNauk

TAAATOOOO !!! KUPE MI SIE CHCE !!!

SmoczyHuj

Wypierdalaj

Hiena

Weź już przestań pierdolić i wypierdalaj, bo powtarzasz się od miesiąca

Analny

Pod tym starym komentarzem ci napisałem, że masz zamknac pale bo ci rozpierdole maske wiec tutaj tez to napisze fajo, lepiej sie pilnuj

ProfesoorNauk

To dawaj kurwo za pół godziny pod Jubilatem.

Analny

jbc pare godz temu pod jubilatem dostal w pizde i dlatego sie nie odzywa, tak gwoli scislosci

satan's bitch

^tak było

Pykipyk

Słyszeliście, że bedopies jest majtkomanem? Kradnie starym babom majtki z kosza do wachania. Kiedyś był u mnie i mojej babci zginęły 3 pary… ponoć potem lepiej mu się spiewa to cale disco polo

Obla Di Obla Da

„Pamiętasz, ten pismak, pucołowata pyza, gęba – wypełniona szambem prezerwatywa”

Weezy F Baby

Zostało wspomniane Christams rappin no to moze warto też przypomnieć jak za czasów spięć na linii RRX Desant i ekipa z T1 na czele z Obrońcami Tytułu Flint waflował tym drugim…I wkońcu przyjął od Borixona chuja na czoło pod klubem…Nie pamiętam czy nawet jakiś mocz na ryj nie wchodził wtedy w gre? 😀

nieznany aper

OSZCZAŁ GO WTEDY BORJA

kurwa

ó̸̧̧̡̧̧̢̢̝͎͖̜͖̳̯͙͉͉͓̩̬̥̮̭̪̠̥̞̖̣̝̪͍̟̻̭͓̪̱̙̱͔̗̠̼̩̼̥̰͙̦͚̎̿̓̎̔̋̈́͜͝ͅͅ ̶̨̢͙͓͓̹̳̟̝̩̠̰̲̥̥̹̤̙̹̼̣̱̜̯̦̥̄͊̈́̑͋͆̋ͅţ̶̨̡̧̛̻͎̰̣̖̱̞̭̞̩̠͖̦͔̺̰̜̺͈͇̫̥̰̝̥͔̻̺͐̐̑̅̽͗̆͑̌͗̈́̏̌́͋̅̕͘͝͝ͅ ̸̧̧̡͎̦͈͖͇̤̪̰̘̰͕̱̰̮̦̟͎̠͓̩̟̖̞͈̗̫̖̪̮̬̪̝̫̬̺̖̦̺̻͉̪̠̯̻̽̄͐̓͊̃̓͘t̸̡̨̨͖̝͍̹͇̩̫̩͇͕̥͍̘͍̤̼͚̠̜̰̞̳͇̮̝̪͍̝̙̞̗̞̘̣̝̯͓̲̒̊͐͒̈́̈́̊̉̌̎̓̎̇̿̾̊͊̋̆͑͘͘͜͜͠
ó̸̧̧̡̧̧̢̢̝͎͖̜͖̳̯͙͉͉͓̩̬̥̮̭̪̠̥̞̖̣̝̪͍̟̻̭͓̪̱̙̱͔̗̠̼̩̼̥̰͙̦͚̎̿̓̎̔̋̈́͜͝ͅͅ ̶̨̢͙͓͓̹̳̟̝̩̠̰̲̥̥̹̤̙̹̼̣̱̜̯̦̥̄͊̈́̑͋͆̋ͅţ̶̨̡̧̛̻͎̰̣̖̱̞̭̞̩̠͖̦͔̺̰̜̺͈͇̫̥̰̝̥͔̻̺͐̐̑̅̽͗̆͑̌͗̈́̏̌́͋̅̕͘͝͝ͅ ̸̧̧̡͎̦͈͖͇̤̪̰̘̰͕̱̰̮̦̟͎̠͓̩̟̖̞͈̗̫̖̪̮̬̪̝̫̬̺̖̦̺̻͉̪̠̯̻̽̄͐̓͊̃̓͘t̸̡̨̨͖̝͍̹͇̩̫̩͇͕̥͍̘͍̤̼͚̠̜̰̞̳͇̮̝̪͍̝̙̞̗̞̘̣̝̯͓̲̒̊͐͒̈́̈́̊̉̌̎̓̎̇̿̾̊͊̋̆͑͘͘͜͜͠
ó̸̧̧̡̧̧̢̢̝͎͖̜͖̳̯͙͉͉͓̩̬̥̮̭̪̠̥̞̖̣̝̪͍̟̻̭͓̪̱̙̱͔̗̠̼̩̼̥̰͙̦͚̎̿̓̎̔̋̈́͜͝ͅͅ ̶̨̢͙͓͓̹̳̟̝̩̠̰̲̥̥̹̤̙̹̼̣̱̜̯̦̥̄͊̈́̑͋͆̋ͅţ̶̨̡̧̛̻͎̰̣̖̱̞̭̞̩̠͖̦͔̺̰̜̺͈͇̫̥̰̝̥͔̻̺͐̐̑̅̽͗̆͑̌͗̈́̏̌́͋̅̕͘͝͝ͅ ̸̧̧̡͎̦͈͖͇̤̪̰̘̰͕̱̰̮̦̟͎̠͓̩̟̖̞͈̗̫̖̪̮̬̪̝̫̬̺̖̦̺̻͉̪̠̯̻̽̄͐̓͊̃̓͘t̸̡̨̨͖̝͍̹͇̩̫̩͇͕̥͍̘͍̤̼͚̠̜̰̞̳͇̮̝̪͍̝̙̞̗̞̘̣̝̯͓̲̒̊͐͒̈́̈́̊̉̌̎̓̎̇̿̾̊͊̋̆͑͘͘͜͜͠
ó̸̧̧̡̧̧̢̢̝͎͖̜͖̳̯͙͉͉͓̩̬̥̮̭̪̠̥̞̖̣̝̪͍̟̻̭͓̪̱̙̱͔̗̠̼̩̼̥̰͙̦͚̎̿̓̎̔̋̈́͜͝ͅͅ ̶̨̢͙͓͓̹̳̟̝̩̠̰̲̥̥̹̤̙̹̼̣̱̜̯̦̥̄͊̈́̑͋͆̋ͅţ̶̨̡̧̛̻͎̰̣̖̱̞̭̞̩̠͖̦͔̺̰̜̺͈͇̫̥̰̝̥͔̻̺͐̐̑̅̽͗̆͑̌͗̈́̏̌́͋̅̕͘͝͝ͅ ̸̧̧̡͎̦͈͖͇̤̪̰̘̰͕̱̰̮̦̟͎̠͓̩̟̖̞͈̗̫̖̪̮̬̪̝̫̬̺̖̦̺̻͉̪̠̯̻̽̄͐̓͊̃̓͘t̸̡̨̨͖̝͍̹͇̩̫̩͇͕̥͍̘͍̤̼͚̠̜̰̞̳͇̮̝̪͍̝̙̞̗̞̘̣̝̯͓̲̒̊͐͒̈́̈́̊̉̌̎̓̎̇̿̾̊͊̋̆͑͘͘͜͜͠
ó̸̧̧̡̧̧̢̢̝͎͖̜͖̳̯͙͉͉͓̩̬̥̮̭̪̠̥̞̖̣̝̪͍̟̻̭͓̪̱̙̱͔̗̠̼̩̼̥̰͙̦͚̎̿̓̎̔̋̈́͜͝ͅͅ ̶̨̢͙͓͓̹̳̟̝̩̠̰̲̥̥̹̤̙̹̼̣̱̜̯̦̥̄͊̈́̑͋͆̋ͅţ̶̨̡̧̛̻͎̰̣̖̱̞̭̞̩̠͖̦͔̺̰̜̺͈͇̫̥̰̝̥͔̻̺͐̐̑̅̽͗̆͑̌͗̈́̏̌́͋̅̕͘͝͝ͅ ̸̧̧̡͎̦͈͖͇̤̪̰̘̰͕̱̰̮̦̟͎̠͓̩̟̖̞͈̗̫̖̪̮̬̪̝̫̬̺̖̦̺̻͉̪̠̯̻̽̄͐̓͊̃̓͘t̸̡̨̨͖̝͍̹͇̩̫̩͇͕̥͍̘͍̤̼͚̠̜̰̞̳͇̮̝̪͍̝̙̞̗̞̘̣̝̯͓̲̒̊͐͒̈́̈́̊̉̌̎̓̎̇̿̾̊͊̋̆͑͘͘͜͜͠
ó̸̧̧̡̧̧̢̢̝͎͖̜͖̳̯͙͉͉͓̩̬̥̮̭̪̠̥̞̖̣̝̪͍̟̻̭͓̪̱̙̱͔̗̠̼̩̼̥̰͙̦͚̎̿̓̎̔̋̈́͜͝ͅͅ ̶̨͙͓͓̹̳̟̝̩̠̄͊̈́̑͋͆̋ͅ

Euzebiusz200

MAYCIN FLINT WYPIEYDALAJ XD

ja widzialem

kto widział zdjęcie matki popka?

Nick

ten cały flint czy flintsone to jebany dyletant

SmoczyHuj

Jebac wkurwionego chuja, pierdolony podszyw

wkurwiony huj

smoczyhuj aka dupa parzy aż przyjemnie

Nuker

Jebac kaliego sami to krzycza ja nie zmuszam ich do tego. ^_^

JANEK

SPUSZCZAM CI NA MORDE KLOCA MILCZENIA

Analny

no i chuj janek ty świro

Nuker

Jebac kaliego sami to krzycza ja nie zmuszam ich do tego ^_^ . (Bedoesa esa floresa tez jebac i flinta rozowa przypinka ).

Pejoka na wolno

Dobrze wiem co z nim zrobi ! Kalego dobić !

Rap is dead

|\G/|\

zbyszek ziobro

chce zwiedzac anal jak pedal twardy kal gniesc na mial

Odb

Kali z Marcine flintują Bedoesa.

jebać kielce i boriksona

chyba fistingują

JANEK

BEDOES JEBANA ATENTYJNA KURWA, NIC DO NIEGO NIE MAM, NAWET SZACUNKU

Popularne