Sprawdź nas też tutaj

News

Kali o Rubym: „Dostaniesz w pysk, nie nazywaj się Ganja Mafia”

Konflikt rapera z byłym podopiecznym.

Opublikowany

 

Kali / fot. @white_michal

Jesteśmy świadkami kolejnego konfliktu na scenie. Jak się okazuje trwa on od dawna, ale opinia publiczna dopiero teraz się o nim dowiaduje. Ruby, z którym Kali wydał kilka płyt pod banderą Ganja Mafii nie jest od dłuższego czasu członkiem wytwórni. Tytułowanie go przez portale jako reprezentanta GM okazało się być solą w oku Kaliego, który zdecydował się w końcu oznajmić, iż nie łączy go już nic z tym raperem. – Wstyd to przynosił ten typ i pomimo, że był odpulony dawno temu (we własnym gronie), to ciągle się honorował, że jest GM – napisał Kali pod przerobionym zdjęciem Rubego, które umieścił na Instagramie. Na odpowiedź nie musieliśmy długo czekać. – Został sam w GM, nagle po roku sobie przypomniał, że odszedłem z GM. Nigdzie się nie posługuję określeniem “Ganja Mafia” i wstyd mówić ludziom, jak traktowałeś “ekipę” – ripostował Ruby.

„Zawsze się musieliśmy za ciebie wstydzić”

Kali zdecydował się jeszcze raz skomentować postać Rubego. Tym razem nagrał kilkuminutowy filmik, na który zwraca się do słuchaczy. – Słuchajcie, krótki filmik dla was, nie dla Rubego, bo jemu powiem to wszystko w pysk. Mówię to wam, bo nie lubię jak opinia publiczna sugeruje się pi*rdoleniami jakiegoś typa, który tak naprawdę jest skończony i spalony wszędzie – zaczyna raper. Tłumaczy on, że to jak rozpadła się Ganja Mafia zostaje między nimi. – Dalej podajemy sobie ręce z chłopakami jak się widzimy. Możemy nawet zapalić jointa – wyjaśnia raper, po czym zwraca się do Rubego. – Ty możesz sobie pi*rdolić po kątach. Jedyną kulawą osobą w tej ekipie zawsze byłeś ty. I taka jest prawda. Zawsze musieliśmy się za ciebie wstydzić i tłumaczyć. Nie będę tutaj podawał szczegółów, żebyś ty później nie miał co podłapać, żeby sobie tę gówno burzę toczyć. To, co ty odj*bałeś przez te wszystkie lata, to dobrze Ty wiesz, wie o tym Śląsk. Ja nie mam się czego wstydzić. Ja chodzę po Śląsku z głową podniesioną do góry. Ty jesteś zwykłym fletem, który każdemu jest winien pieniądze. Za to, że nazwałeś mnie “pseudo-prawilniakiem” dostaniesz w pysk i tyle – mówi Kali.

Kali chce beefu?

Atak Kaliego na Rubego część słuchaczy odebrała jako chęć beefu. Ciężko jednak oskarżać Kaliego o to, żeby chciał się z kimś teraz konfrontować, skoro sprzedaje jedne z największych nakładów płyt w kraju. Ewentualny konflikt mógłby mu tylko zaszkodzić, tym bardziej, że Ruby to raper o raczej podziemnych wynikach sprzedażowych i wizerunkowych. – To nie było żadne prowokowanie beefu. Ja ci robię teraz reklamę na tego twojego gniota, co go niedługo wydasz. Życzę ci powodzenia i żebyś leszczu pamiętał , żebyś nigdy się nie nazywał Ganja Mafia – zakończył Kali.



Kim jest Ruby?

Ruby to reprezentant katowickiej ekipy Fonos. Od dłuższego czasu działa również solowo, ale bez większych sukcesów. Rozpoznawalność raperowi przyniósł udział w programie „Ex na plaży” czy przegrany pojedynek MMA z Arabem w 2017 roku na gali FEN. Obecnie raper promuje nową płytę „No Love”, który ma się ukazać 29 marca. Dzień później zobaczymy go na gali Fame MMA, gdzie zmierzy się z Krychą.

Geneza konfliktu Kali – Ruby

  1. Kali atakuje Rubego, ten mu odpowiada
  2. Kali o Rubym: „Dostaniesz w pysk, nie nazywaj się Ganja Mafia”
  3. Ruby jak Bezczel, chce się bić na pięści. Tylko, że z Kalim



59 komentarzy
59 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
rozumiem ten ból
3 lat temu

Kali bardzo agresywny jak na 50kg wagi

Luka Dončić
3 lat temu

Małe psy najgłośniej szczekają

Fifarafa
3 lat temu

W Firmie to same takie pizdy wyszczekane były, a później się okazuje, że każdy to leszczyk na strzała.

Odb
3 lat temu

Ruby dostanie ganje w pysk od mafii Kaliego nazywając się.

ANAL MAFFIA
3 lat temu

Stare chłopy a się potrafią wyzywać za pomocą insagramu albo glamrapu hahahahahahha „dostaniesz w pysk” „jesteś chujem” „nie to ty jesteś idiota” itd itd hahahahahaha

Ka ka ka ka Kali nie jąkaj się bo nie ma wiatru

Maria
3 lat temu
Reply to  ANAL MAFFIA

Nie obrażaj kaliego jak nawet go. Kurwa nie znasz a to co mówi sobie to jego sprawa nikt mu nie zabroni ma do tego prawo od tego Chyba instagramy i inne portale że by się kontaktować debilu

Nieważne
3 lat temu
Reply to  Maria

A czemu ty obrażasz skoro też nie znasz osoby do której odnosi się twój komentarz ? Czy to nie hipokryzja ?

Kali cwel
10 miesięcy temu
Reply to  Maria

ami sie wydaje ze ktos juz takdo kaliego mowil,boski?tadek?co kaliiteraz nagle ty tak kogos?

matheoo
3 lat temu

ten Ruby to taki pozer że żal dupe ściske.. pozuje na rapera a jest marny i asluchalny, pozuje na jakiegoś mega ruchacza amanta a jest jebanym krasnalem bez bajery, i jeszcze pozuje na zawodnika mma a jest cipką w dodatku skopiował pseudonim „No love” od Cody Garbranta i myśli że nikt sie nie zczai w cebulandii. żałosny pajac i kseroboi

KrystianCHP
3 lat temu
Reply to  matheoo

Podziwiam wgl za sprawdzanie takich kmiotow muzycznych. Mi by się nie chciało tracić czasu na syf

hwoarang
3 lat temu

CO TEN ZACPANY WACK MOZE ZROBIC POWAZNEMU ZAWODNIKOWI MMA

Hyper2000 i wzwód chociaż raz na 2 miesiące - Tede
3 lat temu
Reply to  hwoarang

poważny zawodnik mma co ledwo wytrzymał do 2 rundy i dostał wpierdol od freaka co ledwo walczyć umie.

hwoarang
3 lat temu

i dostanie wpierdol drugi raz jeszcze mowi na konferencji że przyszedl tam głównie promować płyte xDDD jaki leb

Glazurnik
3 lat temu

Ja tam wyjebane mam na jakiegoś Kaliego i Rubego.
Siedzę, Piasta piję zimnego, fajeczkę palę i chuj im w dupę, niech się dissują.

huj
3 lat temu
Reply to  Glazurnik

CIEBIE STAĆ TYLKO NA KURWA VIPA Z BIEDRY WIEC ZAMKINIJ MORDE JEBANY GLAZURNIKU. KURWA KAFELKI OSTATNIO MI HUJOWO ZROBILES. ZNAJDE CIE SKURIWELU

Glazurnik
3 lat temu
Reply to  huj

Za to Twoją matkę elegancko zrobiłem, chociaż ona mi dziękuje.

huj
3 lat temu
Reply to  Glazurnik

JESTEM KURWA SIEROTĄ PIPIPIPIZDO

WIESŁAWA MAGNUSZEWSKA
3 lat temu

JA PIERDOLE JAKĄ TEN FILAR MA FATALNA CERE
PRYSZCZE GUZY DZIURY WYKWITY WYPRYSKI
POLECAM WIZYTĘ U DERMATOLOGA

WIEPRZ BYŁ NP U UROLOGA I WCZORAJ SWIETOWAL DZIEŃ MASTURBACJI XD

Karlof
3 lat temu

Palenie żenionego syfu nikomu nie wyjdzie na dobre

Kali
3 lat temu

co ma w dupie pełno robali

Jahu
3 lat temu

Kali ty kurwo to ty powinieneś tuby na łeb przyjąć za zniszczenie mi lat szkolnych kiedy każda męska zacpana czyscipala katowała twoja niedojebana muzykę na przerwie. Tfu

Glazurnik
3 lat temu
Reply to  Jahu

To Ty chyba do OHPu chodziłeś

Janusz z Grazyna
3 lat temu

Pseudo celebryci zbior pokemonow ze zmijami, homoseksualistami, prostytutkami i gwiazdorami rynsztoka. Jak was moze krecic ta cwel impreza siegajaca poziomem walki 2 zuli o paczke kiepow.. Pokazac sie na takim czyms to jak smarowac sie fekaliami..

Janusz z Grazyna
3 lat temu

Mam na mysli Fakes&Snakes AnalMMA

Luka Dončić
3 lat temu

Co jak co ale kali to chyba nawet większy whack niż ruby. Nie znam rubego, ale od kalego na 100% lepszy

A$AP $MROKU
3 lat temu

I tak potem będzie zgoda dla pieniążków i jakieś wspólne numery jak na pizdy i lizodupów z gejowego lasu przystało, gardze parchami

Karlof
3 lat temu

Kurwa wyjaśnili by to jak normalni ludzie, a nie jakieś podjazdy przez glampudle. Najmniejszy karakan rzuca się jak prawilny buldog. Groźby na poziomie gimbazy.
Jeszcze ten spedalony kierowca. Na chuj wtrąca półsłówka jak nie ma nic do powiedzenia? Jebać wszystkich hipokrytów

Eusti
3 lat temu

Ruby to BYŁY reprezentant ekipy fonos. Chłopaki nie wydali 2. płyty bo „Rubemu odjebało do reszty” czy jakoś tak

Newonce zapraszamy
3 lat temu

Newonce najlepsza strona o rapie wpadka mordo

Naśladowca Odb
3 lat temu

Mafia o dostaniu: ,,Ganjujesz w nazwe, nie kaliuj się Ruby pysk”

Kornhauser
3 lat temu

Skończ już

Wyruchany
3 lat temu
Reply to  Kornhauser

Odb nigdy nie koncz

Odb
3 lat temu
Reply to  Wyruchany

Odb nie kończy nigdy

MariuszBuzianocnik
3 lat temu
Reply to  Odb

Odb pieść sobie ODByt… hue hue.

Kuba
3 lat temu

Piszecie że Ruby reprezentuje Fonos ale Fonosi też go dawno wyjebali xD

Żurom
3 lat temu

A ten czubek znowu ćpa

Kapelan
3 lat temu

kali to ten taki niby rozwinięty duchowo co odbył podróż przez wszystkie czakry i wrócił oświecony żeby teraz nauczać czy to już inny kali?

ZiomeczkiZiomkoweMojZiomek
3 lat temu

Nasze ziomki hende ho!

Beu
3 lat temu

Kali zacznij jeść albo idź do lekarza bo wyglądasz jak anorektyk. Ciągle gadasz jaka gandzia jest dobra ale widać po tobie też skutki uboczne

Kraków
3 lat temu

Kali taka sama parówa ja Ruby.
Kali już zapomniał jak cały Kraków go jebał i przez to uciekł na Śląsk..
Filar z waty….
Wszędzie pajac długi miał jedno szczałowy cwel.

QueboRPK
3 lat temu

Szacunek dla Kaliego,jebać gRubego

GLAMRAPSSIE
3 lat temu

DWOCH FEJKÓW KŁÓCI SIĘ O JAKĄŚ NAZWĘ ISTOTNĄ TYLKO W GRONIE 13 LATKÓW XDDDDDDD

ESELU
3 lat temu

Kali wroci do FIRMY ?

SENIOR SIARA
3 lat temu

SZACUN DLA KALIEGO ZE POCISNAL TEGO POZERA CWELA

you mad?
3 lat temu

Kurwa jak dziadek józef wyszedł

Marek
3 lat temu

Kali sam tez jesteś nikim. Po tym blancie co na kozaka palisz w samochodzie nawet sie wysłowić nie potrafisz żenada

ddk
3 lat temu

Mój ziomek mój ziomek

Ten
3 lat temu

Czy to tylko kolejny fake z okazji wydania płyty. promo mix trzeba robić. Kali nie wiem czy to czytasz ale przypomnij sobie rzeczy jak zostałeś po koncercie firmy w Legnicy było zajebiście. Po GM stary na światłach w kato ludzi nie poznajesz. Mam nadzieję że zakmninisz i się w końcu odezwiesz Pozdro

Żółw
3 lat temu

Po pierwsze wiem że Kali to czyta więc się udzielę. Znam i jego i Rubego, bardzo dobrze. Wiem co Kali próbuje teraz osiągnąć – uderza w Rubego żeby zrobiło się głośno o nim bo to chłopak który szuka atencji.
Po drugie, jak może cisnąć że Ruby jest pogoniony w Katowicach? Często go spotykam, na mieście i od nikogo też nic takiego nie słyszałem.
Po trzecie Marcin przypomnij sobie za co cię pogonili z KrK? Jak sam się żaliłeś że ci grożą bo nie masz jak floty oddać. Słuchaj, dużo mi pomogłeś, ale to jest w chuj zjebane zachowanie.
W pysk dasz Rubemu? Stary, Bartek by cie zjadł i wysrał i dobrze o tym wiesz. GM upadło i o tym też wiesz.
Znajdz sobie inny sposób na podbicie fanbase’u a nie taki szczeniacki. Ruby już dawno nie sygnuje sie GM i nie dziwię się dlaczego.
Nara, Żółw.

Kalisrali
3 lat temu

Hahahahaha Jebac Takich Prawilniakow. Jeden smieszniejszy od drugiego.
Taka prawda że Kali jest kulawy. Najpierw Firma i jaki on to nie jest pokrzywdzony, później Śmieszna GM najpierw Kacper Hta odchodzi później GM się rozpada.
„pojebało się od hajsu”
Taka prawda Gdyby nie jego talar to wielka Miss nawet by na niego nie splunela, przecież on wyglądał jak cpun który uciekł z Monaru.
A że „Żona” musi błyszczeć to ogarnia trochę „Prawilniaka” który Gimbazie nawija że Ganja jest zajebisty i jaka to nie naturalna a później latają jak zombie.
A dzieciaki 14 lat zero pasji, ambicji szare komórki wypalone i tylko latają i kręcą na epke zioła bo są z GM hahaha.

Maria
3 lat temu

Kali nie przejmuj się debilem gandzia mafia zadzi powodzenia życzę gandzia

Esempe
3 lat temu

specjalnie wszedłem drugi raz dzisiaj na glamrap żeby skomentować
kali wieśniaku co ty taki agresywny się zrobiłeś może od tej medycznej marihuany co nawet nie klepie co za lamus XD
jak chcesz to możesz ze mną się spróbować w fame mma wieszaku pierdolony

Matka
3 lat temu

Ale on jest zniszczony.

Szelki
3 lat temu

Jakbym basztowa czytał kto jest skąd hahaha

00:12 i 17
3 lat temu

NEWSKali o Rubym: „Dostaniesz w pysk, nie nazywaj się Ganja Mafia”
Konflikt rapera z byłym podopiecznym.
Opublikowany 3 godziny temu Przez Mariusz Jop

22:07 7

PCH 2 K ONE
3 lat temu

kali TO CHAM I PROSTAK

Marek
3 lat temu

KALI SOSNOWIECKI ĆWOK

Solek123
3 lat temu

KALI PROPS! Jebac nsql i ulice

Karlof
3 lat temu
Reply to  Solek123

nsql kurwa pisać normalnie nie umiesz?!

Popularne