Sprawdź nas też tutaj

News

KULFON ODSZEDŁ Z DIXON37. NIE BĘDZIE GO NA PŁYCIE

Opublikowany

 

Kulfon opuścił szeregi zespołu Dixon37.

Raper pracuje obecnie nad własnym projektem. Jego wszystkie wokale na nową płytę Dixon37 zostały usunięte. Poniżej oficjalne oświadczenia.

 

Dixon37:

– Gdy naście lat temu zaczynaliśmy przygodę z hip-hopową sceną nawet przez chwilę nie marzyliśmy, że nasze kawałki będą dawały ludziom w Polsce i za granicą tyle radości i powodów do przemyśleń typu „nie jestem sam” czy „też tak miałem, mam a może mieć dopiero będę”. Nikt wtedy nie myślał o niczym innym, liczyła się Ekipa, Muzyka i na ostatnim miejscu pieniądze. Zarabiane w sposób różnoraki jak na „dzieciaki z bloków” przystało. Jeśli ktoś kiedykolwiek mieszał w tej kolejności i przedkładał je ponad Ekipę zegnał się z Nią bardzo szybko. Zostało nas stosunkowo niewielu, wszyscy uważaliśmy, że to dobrze bo ziarna od plew należy oddzielać. Nikt nie jest idealny i każdy ma coś na sumieniu – po to są przyjaciele by przy sobie trwać, ale do czasu…Pewnych zachowań nie można tolerować i wciąż przymykać na nie oko. Jakże łatwo jest tylko wymagać, tylko brać i czerpać korzyści ze wspólnej sprawy a później opluwać ją dla swych korzyści… A przypomnę, że DIXON37 to nie żadne raperki pozerki tylko Ekipa z krwi i kości, wielu z nas nie nagrywa rapu a jest Jej integralną częścią bez której by Jej po prostu nie było…

Niestety żyjemy w czasach pędzącej i wszechobecnej globalizacji i jak pomyślimy, że musimy pisać „oświadczenie na facebooku” (kurwa jak żałośnie to brzmi) na temat ludzi, których kiedyś nazywaliśmy Przyjaciółmi robi nam się po prostu niedobrze. Kulfon, bo o nim tu mowa od samego początku idzie w swoja stronę – nie ma już nic wspólnego z Ekipą DIXON37 prócz wspomnień, które dla własnych egoistycznych pobudek postanowił przekreślić. To jego wybór i mimo wielu rozmów na ten temat bo walczyliśmy o to by był z nami pokazał nam plecy i ile jest dla niego warte kilkanaście lat „przyjaźni”. W skrócie Kulfon nie jest już z nami. Brać, brać, brać nie dając nic w zamian? Niestety! Nie tutaj i nie z nami. Pozdrawiamy słuchaczy, sami będąc w szoku ze musimy tą sprawę załatwiać w ten sposób…Braci Się Nie Traci – w bogactwie czy w biedzie DIXON37 OZNZ !!! Płyta się przez to nie opóźni – już robione są ostatnie szlify i wyjdzie na pewno w tym roku.

 

Kulfon:

– Gdy kilkanaście lat temu zaczynałem przygodę hip-hopową na pamiętnym koncercie  nawet przez chwile nie przechodziło mi przez myśl, że muzyka ma tak ogromną siłę. W miarę upływu czasu, a raczej poprzez kolejne nagrania, czy też liczne spotkania z ludźmi uświadomiłem sobie, że coraz więcej osób, które spotykam na swojej drodze – żyje i postrzega świat podobnie do mnie. Muzyka od zawsze łączyła ludzi jak też wyznaczała pewne granice.

„Czysta zajawka – ponad podziałami”
Urodziłem się w 1985r. i prawie połowę swojego życia spędzałem „z muzyką”  lub też poświęcałem jej znaczna większość wolnego czasu. Nie zmieniłem gustu muzycznego do dzisiaj, mimo tak licznych rozbieżności  na scenie czy też wśród odbiorców. Miałem możliwość nagrywania z ludźmi, którzy są w moim mniemaniu ikonami i mój dorobek muzyczny na ich tle jest znikomy – za co dziękuje. Pracuje obecnie nad projektem z osobą której personalia nie są zupełnie istotne na ten moment (jest ostatnią osobą która chce upublicznić swój  wizerunek czy robić szum wokół swojej osoby).  Mój muzyczny lot na całe życie – trwa. Wiele życiowych etapów za mną  i wiele przede mną. Zapracowałem na to aby zrealizować marzenia z z dzieciństwa i każdemu życzę możliwości samorealizacji.

„…a jeśli mam się zmienić to tylko na lepsze”
Ustalenia wewnątrz ekipowe są moją/Naszą prywatną sprawą i nie powinny być eksponowane publicznie w takiej formie w jakiej zaistniały gdyż znamy się od lat i odbyliśmy stosowną rozmowę z której wypłynęły jednoznaczne wnioski. Nie interesuje mnie wirtualne zdanie osób które nigdy nie miały sposobności poznać mnie osobiście. Odpowiadać za swoje czyny przyszło każdemu kto  żyje świadomie bądź też nie świadomie. Łatwiej ocenić człowieka, gdy  działania tejże osoby są ogólnodostępne.  Krytyka dotykała mnie nie raz, nie raz sam też krytykowałem – doceniam  konstruktywną krytykę którą broni przyziemna argumentacja.  Moje wszystkie zapisane wokale na płytę DIXON37 „OZNZ” zostały usunięte co jest faktem. Jest mi przykro ze względu na brak porozumienia przy rozmować.

 

Dixon37 – zespół pochodzący z dwóch warszawskich dzielnic: Ursynów i Mokotów. Początki grupy datowane są na rok 1999.7 kwietnia 2008 roku zespół (Saful, Kafar, Michrus, Kulfon i Rest) wydał swój pierwszy album „Lot na całe życie”. Na debiutanckim albumie znalazło się wielu gości: Hemp Gru, Pjus, TZWM, Zgrzyt, Pono, Dżambodżet, Wigor, Miodu (Jamal) i Włodi.

przesłał: SynUlicy

0 0 votes
Article Rating
 
68 komentarzy
68 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
zygi
8 lat temu

odbil od patusow. props dla kulfona

ONLY
8 lat temu

Ależ oni elokwentni! Najlepszy jest ten tekst o „datowanych początkach”. Niemalże jak początki Polan. To takie typowe grzyby po deszczu w polskim hh. Klony Molesty. Zawsze się śmieję, jak widzę te ich oświadczenia, prawilne to takie, a pózniej gorzkie żale. Cyrk trwa dalej!

Z.U.
8 lat temu

Po pierwsze to nie odszedł tylko został wyjebany. Po drugie „kolegów” chyba trochę zżarła zazdrość. Po trzecie nic nie odjebał, a w obsranym oświadczeniu dają do zrozumienia, że odjebał. Ludzie mający po prawie 30 lat zachowują się jak małe dzieci, które są wciąż zamknięte na przysłowiową ursynowską klatkę. Wielcy uliczni raperzy co pokończyli bananową uczelnię ŁAZARSKI (Rodzice musieli nieźle wybulić:-), w klipach robią się na groźnych chuliganów. Pozory przede wszystkim. Wszystko wyjdzie w swoim czasie. Też przez kilka lat współpracowałem z tym zespołem i powiem jedno: to zwykli pozerzy! Żadna ekipa. Tyle. Zjednoczony Ursynów

a.hitler
8 lat temu

kto? skad?

Wilq bez zebów kilku
8 lat temu

CO WY GIMBY WIECIE O KULFONIE
[img]https://images.wikia.com/nonsensopedia/images/f/fe/Kulfon.jpg[/img]

.xJJ.
8 lat temu

PRZYPOMINAM PRAWILNIE, IŻ KULFON JEST JEDEN
[img]https://images.wikia.com/nonsensopedia/images/f/fe/Kulfon.jpg[/img]

A$AP_ELDOKY
8 lat temu

NAPRAWDĘ INTERESUJĄCE
[img]https://25.media.tumblr.com/2a464eed376fe3055fe007e70a5985a6/tumblr_mk8ksu3jFz1qcxjv8o1_500.jpg[/img]

BEKAZPENERA
8 lat temu

[img]https://www.google.pl/url?sa=i&source=images&cd=&cad=rja&docid=tPyUIZFxjWE9zM&tbnid=hlDT8zNTdx4Q7M:&ved=0CAgQjRwwAA&url=http%3A%2F%2Fwww.popkiller.pl%2Ftaxonomy%2Fterm%2F6059&ei=TuVWUtuhLOnw4QT_94HoAg&psig=AFQjCNGo53HOIbHbaAKrj3hbNg_a9zYPmQ&ust=1381512910867739[/img]

PŁYTA ROKU,GIMBY NIE ZAPOMNIJCIE O NIEJ MIMO TEGO D2.
PROPSY !

asapi
8 lat temu

R.I.P KULFĄ
[img]https://jestemrodzicem.pl/wp-content/uploads/2012/12/Kulfon-300×211.jpg[/img]

gulasz12345
8 lat temu

[IMG]https://static.tumblr.com/blhf71k/Pq5m06mx0/d12-04-1280x1024b.jpg[/IMG]
DOBRA KURWA WYMIENIAC MI ZA KOLEJO ALBO WYPIERDALAC!

Pani od gegry
8 lat temu

Kulfon jest tylko jeden
[img]https://images.wikia.com/nonsensopedia/images/f/fe/Kulfon.jpg[/img]

agahahjsjs
8 lat temu

KURWA SZKODA…

999kuhwaaaa
8 lat temu

#jebać łaka
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=VY9VtLJekos&list=FLhstQXGMZLeGX_DKzyf5lsw[/youtube]

muhai
8 lat temu

przecież gimby nie znajo moniki i kulfona beeeka właśnie sobie uświadomiłem, jaki jestem stary

monikaaaa
8 lat temu

KULFON NO CO TY ODPIERDALASZ
[img]https://d.naszemiasto.pl/k/r/b2/d6/4ff366a29f58c_gd.jpg[/img]

xxxx
8 lat temu

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=jzNHEiDaSxM[/youtube]

noc_rap_samochod
8 lat temu

Tany tany tany, tany tany tany, dixon zawsze najebany!!!!!!!!!!!

abc
8 lat temu

A kogo to obchodzi?

RTJKET6KLRY7O
8 lat temu

„Gdy naście lat temu zaczynaliśmy przygodę z hip-hopową sceną nawet przez chwilę nie marzyliśmy, że nasze kawałki będą dawały ludziom w Polsce i za granicą tyle radości i powodów do przemyśleń..”

DOBRZE MYŚLELIŚCIE.

kałenek
8 lat temu

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ar2QRy8vr0A[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ar2QRy8vr0A[/youtube]

jebacsystem
8 lat temu

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=z_L_p5OWZx8[/youtube]

nastówężetakjest
8 lat temu

[img]https://i2.listal.com/image/3211258/600full-dani-jensen.jpg4[/img]

ehehehe
8 lat temu

[quote name=”gulasz12345″][IMG]https://static.tumblr.com/blhf71k/Pq5m06mx0/d12-04-1280x1024b.jpg[/IMG]
DOBRA KURWA WYMIENIAC MI ZA KOLEJO ALBO WYPIERDALAC![/quote]
Czarny wieprz, blondyna, miszcz drugiego planu, żółtek i jakieś murzyny

SŁON BGC
8 lat temu

[quote name=”gulasz12345″][IMG]https://static.tumblr.com/blhf71k/Pq5m06mx0/d12-04-1280x1024b.jpg[/IMG]
DOBRA KURWA WYMIENIAC MI ZA KOLEJO ALBO WYPIERDALAC![/quote]

OD LEWEJ , JAKIŚ CZARNUCH,EMINEM, JAKIŚ CZARNUCH , JAKIŚ CZARNUCH , JAKIŚ CZARNUCH, JAKIŚ CZARNUCH

POZDRAWIAM

xBooldogx
8 lat temu

[quote name=”gulasz12345″][IMG]https://static.tumblr.com/blhf71k/Pq5m06mx0/d12-04-1280x1024b.jpg[/IMG]
DOBRA KURWA WYMIENIAC MI ZA KOLEJO ALBO WYPIERDALAC![/quote]
Od lewej:Bizarre, Eminem, Kon Artist, Proof, Kuniva i Swifty.

+10 do lansu

JerzyKryszak
8 lat temu

Brać, brać, brać nie dając nic w zamian? Niestety! Nie tutaj i nie z nami. hehe może nagra wspólna płytę z Kalim? kurwa mać zrozumcie, wcześniej czy później każdy będzie chciał zarobić dlatego ludzie idą swoją drogą, to samo było z Firmą, chociaż „nie sprzedała sie i nie sprzeda się nigdy” 😀 teraz Dix37, hajs hajs i jeszcze raz kurwa hajs panowie, teraz tylko siano się liczy, żadne kurwa zasady

KĘKI
8 lat temu

[quote name=”gulasz12345″][IMG]https://static.tumblr.com/blhf71k/Pq5m06mx0/d12-04-1280x1024b.jpg[/IMG]
DOBRA KURWA WYMIENIAC MI ZA KOLEJO ALBO WYPIERDALAC![/quote]
CZARNUCH CZARNUCH CZARNUCH CZARNUCH CZARNUCH AMERYKAŃSKI KAŁEN

JerzyKryszak
8 lat temu

[quote name=”gulasz12345″][IMG]https://static.tumblr.com/blhf71k/Pq5m06mx0/d12-04-1280x1024b.jpg[/IMG]
DOBRA KURWA WYMIENIAC MI ZA KOLEJO ALBO WYPIERDALAC![/quote]
ci co stoją od lewej: Bizare, Kon Artis czy jakoś tak, Proof (R.I.P.), Kuniva no i kucający Eminem i Swift, dobrze czy się pomyliłem? D12 na propsie wiadomo, RIP BUGZ & PROOF

HEJTERTEYMENT YO
8 lat temu

KTO? JAKI KURWA KULFON?

pantharei
8 lat temu

[quote name=”gulasz12345″][IMG]https://static.tumblr.com/blhf71k/Pq5m06mx0/d12-04-1280x1024b.jpg[/IMG]
DOBRA KURWA WYMIENIAC MI ZA KOLEJO ALBO WYPIERDALAC![/quote]
od lewej : najgrubszy murzyn , najchudszy murzyn pod nim jakas podrobka KaeNa , żółty murzyn , wysoki murzyn i modlący sie murzyn , dawaj trudniejsze albo wypierdalaj , gimby … a chuj mnie obchodzo gimby

hgfghfgh
8 lat temu

[quote name=”abc”]A kogo to obchodzi?[/quote]
może twoją siostre

Rozkraczona Syrena
8 lat temu

[img]https://images.tinypic.pl/i/00454/1awrlj18v9yu.jpg[/img]
ODSŁUCH PŁYT Z POLSKIM RAPEM ONLINE https://szczurowaplytoteka.blogspot.com/
ZASSYSAJ RAP W 100% ZA FREE https://szczurownia.blogspot.com/

Kurwa TEj
8 lat temu

Sprawdźcie mnie na proformie konkurs , dałem lepiej niz orginal XD
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=9876D6nmwv4[/youtube]

beakdancre
8 lat temu

[quote name=”Kurwa TEj”]Sprawdźcie mnie na proformie konkurs , dałem lepiej niz orginal XD
https://www.youtube.com/watch?v=9876D6nmwv4%5B/quote%5D

WYPIERDALAJ ŁAKU

rapPL premieryPL
8 lat temu

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=DwEzkDHz9jE[/youtube]

RAP PRZEGLAD
8 lat temu
dana
8 lat temu

kogo to kurwa obchodiz

oldschoolziooom
8 lat temu

Eminem pierdoli marnych grajków !
[img]https://24.media.tumblr.com/25929a44a6753996eb4f1fb6b165a8f9/tumblr_mudb769pMb1rqkjmno1_500.gif[/img]

CZIKO
8 lat temu

PATRYK CZEMU ?!!?!?!?
kuflon jaki mogles

Akim
8 lat temu

Nie dobra my wam to przybliżymy.. GOŚCIU MIAŁ FLOW w OPÓR.. R.I.P Rap Gra, BeHe adN CzIkO.

geekcek
8 lat temu

EP (skrót od ang. Extended Play; pot. epka) – minialbum; symbolem tym oznacza się album muzyczny, który jest zbyt długi by nazwać go zwykłym singlem czy też – ze względu na zawarty na nim materiał – nie kwalifikujący się jako maxi singel

KULFON?
NIKT GO NIE ZNA
JEDYNE CO DOBREGO ZROBIŁ
TO JEGO WYSTĘP GOŚCINNY
NA EPCE PATOLOGIA

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=shbmup-jeaE[/youtube]

MATSON
8 lat temu

RAZEM Z KULFONEM PLANUJEMY KOLEJNEGO DISSA NA PIKEJA, BEDZIE GRUBO #SWAG

JESTDOBRZEWCHUUUUJ
8 lat temu

Kto to jest?

pppp
8 lat temu

[quote name=”rapPL premieryPL”]https://www.youtube.com/watch?v=DwEzkDHz9jE[/quote]
wez wypierdaj z tym gownem zjebane pokolenie pedalow

bax
8 lat temu

[img]https://data2.whicdn.com/images/47626467/tumblr_mc0n8t8ppk1r9drwqo1_500_large.jpg[/img]

as
8 lat temu

[img]https://userserve-ak.last.fm/serve/500/50441183/Xzibit.png[/img]

Absolwent
8 lat temu

Łazarskiego to kończył Kulfon własnie bo sam z nim studiowałem. Cytując klasyka „na łazarskim rejonie nie jest kolorowo”. #potwierdzoneinfo

[quote name=”Z.U.”]Po pierwsze to nie odszedł tylko został wyjebany. Po drugie „kolegów” chyba trochę zżarła zazdrość. Po trzecie nic nie odjebał, a w obsranym oświadczeniu dają do zrozumienia, że odjebał. Ludzie mający po prawie 30 lat zachowują się jak małe dzieci, które są wciąż zamknięte na przysłowiową ursynowską klatkę. Wielcy uliczni raperzy co pokończyli bananową uczelnię ŁAZARSKI (Rodzice musieli nieźle wybulić:-), w klipach robią się na groźnych chuliganów. Pozory przede wszystkim. Wszystko wyjdzie w swoim czasie. Też przez kilka lat współpracowałem z tym zespołem i powiem jedno: to zwykli pozerzy! Żadna ekipa. Tyle. Zjednoczony Ursynów[/quote]

ta
8 lat temu

Popieram przedmówcę to 1 a po 2 to huj z tym ,ludzie ci goście wydali tylko 1 płyte. kulfon sie gdzieś dograł kilka razy nawet solowego kawałka nie ma ,to czym sie przejmować ???WIECEJ ICH ZNAM Z UBRAN I TELEDYSKU Z HEMP GRU

Z.U.
8 lat temu

[quote name=”Absolwent”]Łazarskiego to kończył Kulfon własnie bo sam z nim studiowałem. Cytując klasyka „na łazarskim rejonie nie jest kolorowo”. #potwierdzoneinfo[/quot

Kulfon też na łazarskim rejonie 🙂 Co nie zmienia faktu, że cała ekipa ma tam korzenie 🙂

Absolwent
8 lat temu

kto jeszcze? bo ja tylko Kulfona kojarze, z Bonusem BGC może na solo nagra?

[quote name=”Z.U.”][quote name=”Absolwent”]Łazarskiego to kończył Kulfon własnie bo sam z nim studiowałem. Cytując klasyka „na łazarskim rejonie nie jest kolorowo”. #potwierdzoneinfo[/quot

Kulfon też na łazarskim rejonie 🙂 Co nie zmienia faktu, że cała ekipa ma tam korzenie :-)[/quote]

Popularne