Sprawdź nas też tutaj

News

„MÓJ ZIOMEK” DIAMENTOWY!

Opublikowany

 

alt

Singiel sprzedał się w 100 tysiącach kopii.

Jeden z najpopularniejszych numerów ostatnich miesięcy zdobył dzisiaj diamentową płytę. Mowa o singlu „Mój ziomek”,  za którego odpowiadają członkowie wytwórni Ganja Mafia. Follow up do numeru YG „My nigga” został odsłuchany od października 2015 roku, tylko w serwisie Youtube – 29 milionów razy. Oznacza to, że lwia część „sprzedaży” pokryta została właśnie streamingiem.

 

250 odsłuchów nagrania jest równoznaczna ze sprzedażą 1 singla. W przypadku singla „Mój ziomek”, 29 milionów odsłuchów na YT = 116 tysiącom sprzedanych kopii. Diamentową płytę zdobywa się za 100 tysięcy sprzedanych egzemplarzy.

 

Poniżej objaśniamy w jaki sposób naliczana jest sprzedaż.

 

___

1 płatne pobranie digital utworu w formie pojedyncze nagranie audio (single track) , muzyka w tle (ringback tone) lub dzwonek telefoniczny wykorzystujący wyłącznie oryginalne nagranie (master ringtones), lub ilość 250 szt. streamów (odsłuchów) jest równoznaczna ze sprzedażą 1 singla. Kwalifikowane są single, których premiera odbyła się od 1 stycznia 2015 roku.

 
34 komentarze

34
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
chochlik

patologia

HST

DOŻYWOTNIA BEKA Z GIMBO MAFII

[img]https://i61.tinypic.com/t7k5g7.jpg[/img]

PS: OBOZOWY KAPO TY KURWO, PIZDO, DZIWKO, SZMATO.

udka z kurczaka

[img]https://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_GUfuv25XERadfVXq7RCuDVSgaPVrYrdM.jpg[/img]

Kiko

zrobili ksero-gówno z hameryki, dodali swoje pierdolenie o konopii i diament. Polski rap umarł

HEEHEHHE

TYLKO DOBRE GESSY! WIESZ CO SIE KRUSZY? KALI NAJLEPRZY RAPER W PL [img]https://i61.tinypic.com/o5p7b5.jpg[/img]

RuchamCiBabke

DIAMENT JAK CHUJ 116TYŚ KOPII Z TELEDYSKU WIĘC PLATYNA ZA DIGITALA
NIE MA NAD CZYM SIĘ SPUSZCZAĆ

dziad2011

kali niezbyt ; /… ale zdjęcia z Andrzej;em Dudą bardzo fajne, dawać tego więcej bo już traciłem wiarę w tą stronę

luuke

NIE FOLLOW UP,TYLKO XERO.NIE MAM NIC DO KALIEGO,ALE CZARNUCH POWINIEN ZGŁOSIĆ SIĘ PO DOLE.

asdsadadadsa

WARTO DODAĆ, ŻE KALI W TYM SINGLU MÓWI SŁOWO ZNÓW TUDZIEŻ ZNOWU 10 RAZY

htththt

no kurwo kapo na co czekasz? juz 22 minuty po dodaniu newsa ty kurwo. co sie opierdalasz? stara kolacje do kompa podala i opierdalasz 3 raz dzisiaj mortadele, bo zasilek przyszedl?

udka z kurczaka

[img]https://i1.kwejk.pl/k/obrazki/2016/04/4db072377e8e2d6c6d662ec725f421fc.jpg[/img]

ObozowyKapo

PROPS ZA GDY ZGAŚNIE SŁOŃCE I ZA DOBRE JAK NA POLSKIE CHUJOWE WARUNKI REFRENY! PROPS ZA ZGASZENIE BOSKIEJ ROMKI I TADZI!

udka z kurczaka

[img]https://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_qQf8e55NQ1Iq8SuKQAM4OxUPPaEvADPj.jpg[/img]

phopsy

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=2_4TtzyW2cc[/youtube]

_aqq_

głąby nie wiedzo :)))

Kim są wzmiankowani pobieżnie w Księdze Rodzaju „synowie Boga”, którzy mieli spłodzić z ziemskimi kobietami olbrzymów – nefilim? Kontynuację ich historii podaje apokryficzna Księga Henocha, wyjaśniając, że byli to upadli aniołowie zwani „obserwatorami”, którzy zstąpili na Ziemię i zaczęli uczyć ludzkość podstaw cywilizowanego życia.
https://strefatajemnic.onet.pl/extra/synowie-boga-i-nefilim-czy-biblia-mowi-o-obcych/2s1bt8

nefilim nie oznacza „olbrzymi” tylko „potężny”

—————

power of muscle
power of character
power of intelect
power of mockery
power of will
power of experience

—————

[img]https://img05.deviantart.net/983b/i/2014/291/8/e/half_human_half_demon_by_kozeycake-d83bm94.png[/img]

Bez Pardonu

TERAZ POROWNAJCIE SOBIE TE GOWNO OD KALIEGO Z TYM KLASYKIEM Z LAT 80. NIEBO A ZIEMA TAKA ROZNICA.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=tUYGzZ0tQpA[/youtube]

ObozowyKapo

Spoko, ale Say you Will dużo lepsze

_aqq_

Warunki powodzenia przeszczepu
– zgodność tkankowa
– właściwy dobór dawcy i biorcy
– zastosowanie dobrego płynu prezerwacyjnego i metody prezerwacji dla transplantu
– odpowiednie leczenie immunosupresyjne
– umiejętność rozpoznania i leczenia procesu odrzucania narządu przez organizm biorcy
– zapobieganie powikłaniom i ich leczenie
https://pl.wikipedia.org/wiki/Przeszczepianie_narz%C4%85d%C3%B3w

pierwsze dwa punkty mają największe znaczenie

[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/cd/64/ac/cd64ac397e2e7b0e1395302143cb7248.jpg[/img]

Bez Pardonu

Dzięki

ObozowyKapo

Polacy to tacy Janusze, że nawet nie wiedzą o tym, że lekarze mogą pobierać organy do przeszczepu bez pytania 😀
i handel organami kwitnie 😀
bogacz ma hajc to stać go na wszystko #Testoviron #Janusz Tracz #Stonoga

kruszwica

[img]https://66.media.tumblr.com/9914c61acf16e7694f8720a674023c25/tumblr_o6msxjl67p1rnmshxo1_1280.jpg[/img]

rthrhth

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=RiWjoB1G_V8[/youtube]

rychupejatosyngeja

A EJ ZIOMEK CHUJOWY

TRACZFAN

WIECIE CO JEST KURWA NAJLEPSZE W TYM WSZYSTKIM ? MOZNA SKSEROWAC UTWÓR , PO PROSTU WSZYSTKO Z NIEGO ,NAZYWASZ TO „FOLLOW UP” I WSZYSTKO JEST OKEJ XD

jordan 10

jaka bzdura z tym streamingiem,niedlugo sowa bedzie mial zlote plyty

dsds

JAKI KRAJ TAKI YG HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH

hsd

Co to za pedalskie gówno xD

No haha

Haha śmiech na sali to teraz odtworzenia na YouTube oznaczają ilośc sprzedanych singli ? Hahah beka w chuj, bez YouTube to by zloto było ciezko zdobyć 🙂

Jaro921

Jaki kraj taka muzyka 🙂 SŁABO!!

Motonoi46 aka Joe Joe

To smutny dzień w historii rapu w Polsce.

KUKUKU

Co wy wiecie o ziomkah. Muj ziomek podcieraca mi dupe kiedy sram na mordy raperuf

...

DOPIERO TERAZ SOBIE TO PRZESŁUCHAŁEM I POWIEM WAM ZE TA ZWROTKA KALEGO TO JEST TURBOBEKA, NAPRAWDE

KASTET

!! HA !

NO ELO

JAK „MÓJ ZIOMEK” TO TYLKO
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=9gZCLSnEA6w[/youtube]

Popularne