Sprawdź nas też tutaj

News

Najpierw film o Chadzie, później o Kalim

Historie raperów trafią na kinowy ekran.

Opublikowany

 

Kali / fot. white_michal

Od kilku lat Kali zapowiada swój własny film, który początkowo miał nawiązywać do wydanej przez niego książki „Krime story”. W 2018 roku informowaliśmy jednak, że Kali porzuca ten pomysł na rzecz wysokobudżetowego filmu o sobie samym. – Będziemy realizować zdjęcia do filmu na podstawie mojego życia, opowiadającego historię mojej przemiany – mówił w ubiegłym roku raper. W produkcji mają się znaleźć wątki Firmy, pobytu w więzieniu i początkach muzycznych. Kali zapewniał, że budżet filmu jest spory i pojawią się w nim znani aktorzy, a sama produkcja ukaże się w kinach w 2019 roku. Dziś wiemy, że ten termin nie zostanie dotrzymany.


„Film należy się bardziej Chadzie”

W rozmowie z Kubą Głogowskim Kali zdradził, że film opowiadający jego historię ukaże się później niż planowano. – Z producentem, z który mieliśmy robić film podjęliśmy decyzję, że najpierw on zrobi film o Chadzie – mówi raper. Wyjaśnia on, że producent odpowiedzialny za jego film miał najpierw w planach zrobienie filmu o Chadzie. Tego pomysłu nie udało się wtedy zrealizować i pojawiła się możliwość zrobienia filmu o Kalim. Z powodu śmierci Chady producent powrócił jednak do pierwszego pomysłu nakręcenia najpierw filmu o życiu warszawskiego rapera. – Stwierdziliśmy, że ustąpimy pola, żeby najpierw powstał film o Chadzie – mówi Kali. – Uznaliśmy, że jemu się to bardziej należy, bo jakiś pomnik za to co robił i jestem za tym, żeby taki film powstał – dodaje. Szef Ganja Mafii przyznał również, że też będzie maczał palce w produkcji o Chadzie. Przypomnijmy, że od kilku miesięcy wiemy, że Kali pojawi się w „Procederze”, w którym zagra Pabla. – Po premierze filmu o Chadzie będziemy się brali za nasz film – zapewnił na koniec raper.

Film o Chadzie „Proceder” ma planowaną premierę na jesień 2019 roku, zatem filmu o Kalim możemy się spodziewać najwcześniej w 2020 roku.



Nowa płyta Kaliego?

W 2018 roku Kali wydał platynowy krążek „V8T”, który powstał z jednym producentem Flvwlxss. W wywiadzie raper przyznał, że podoba mu się współpraca z jednym producentem. – Już coś planuję, ale na razie nie powiem do końca co. Faktycznie będzie to album z jednym producentem, ale na razie wszystko jest w powijakach. Jest plan i szkielet, ale nic się nie dzieje na tyle, żebym mógł coś powiedzieć – tłumaczy. Kim jest tajemniczy producent? Tego Kali nie chciał zdradzić, chociaż wiemy, że to popularna postać pochodząca z Wrocławia.

 
35 komentarzy
35 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
NIEBYT
3 lat temu

NASTĘPNY FILM PO KALIM TO O MARCIE LINKIEWICZ.

bogasTV
3 lat temu
Reply to  NIEBYT

a kolejny o LECHU ROCHU PAWLAKU!?
Kali w bluzach z kapturem do marynarki, ofiara mody i chuda pipa
https://www.youtube.com/watch?v=kDRkB7jBdyc

Innertia
3 lat temu
Reply to  NIEBYT

Zarys fabularny filmu:
Historia człowieka który stał sie ćpunem, następnie na chwile przestał być ćpunem, a później znów został ćpunem

huj
3 lat temu
Reply to  Innertia

KURWA NIE SPOILERUJ, CHCIALEM OGLADNAC. ALE JAK COS TO FRANEK PODDRZEWO KAZE WYPIERDOLIC PORT. A I CZYTALEM TEN KOMENTARZ PNAUK O MNIE. CIEBIE TEZ POZDRAWIAM, KURWO

Nienawidze hejterow
3 lat temu
Reply to  Innertia

Po chuj czytasz i komentujesz skoro go nie lubisz czyzby zazdto dupsko ściskalo???

Sebastian "Anal king" Alvarez
3 lat temu
Reply to  NIEBYT

Ogladalbym

Tomek
3 lat temu

Gość maa wybujałe ego jak chuj xd Kiedyś go lubiłem ale zaczął świecić kurwa kajdanami, jaki to z niego nie Bogacz i szacunek stracił. Nie ma w tym nic z zazdrości, po prostu kiedyś nawijał inaczej 😉 z resztą jest coś w tym że firma go po pierdoliła, a teraz chłopaki z fonos. Jebac te chuda szkape!

Mosiek Kaczyński
3 lat temu

Szczyt pychy i megalomanii. Kim ty qrwa jesteś? Jedyna przemiana to status materialny dzięki gimnazjalistom, którzy łykają brednie o thc i chakrach. Kim był ten Chada żeby robić o nim film? Włamywał się ludziom do domów. W dodatku był noskillem.
Kałi Rogal rapował o tobie „gloryfikujesz szkoła gandzie? Wiesz komu wypierdalaj że to naturalne”

MEXHANIK
3 lat temu

oooooo za follow uo o DDLu szanuję

farmazon to farmazon
3 lat temu

Wypierdalać z tym gównem. Popularność zbudowali na farmazonie, a teraz po prostu chcą to zmonetyzować.
Kurtyna.

stara kukona
3 lat temu

nie no kurwa, może jeszcze powstanie film o męczeństwie wentyla albo flaku tedego?

you mad?
3 lat temu

Już bardziej o peji bym film widział, początek z zadziornym młodzikiem w czapce z daszkiem i czym o czym miałby być film o kalim???

farmazon to farmazon
3 lat temu
Reply to  you mad?

o pejce? o tym bananowcu pozującym na ulicznika? i o czym miały być ten film? o farmazonie jaki sprzedaje na trackach i wywiadach? beka w chuj.

PychaKroczyPrzedUpadkiem
3 lat temu

Hejtuję hejterów na GlamRapie ale tym razem przyznam im rację. Pomnik pychy niesamowity.Fajnie że chłopak zarobił 8 ma ciężką kasę. Ale kręcić film o samym sobie to zły znak. Zły znak dla siebie samego.

Odb
3 lat temu

Najpierw Chada filmuje późno Kaliego,

Emigrant Pl
3 lat temu

Kali jesc, kali pic, kali robić film, kali byc bogaty,

Gandzior
3 lat temu

Nie lepiej poczekać aż Kali popełni samobójstwo po jego chujowej maczanie by większa była oglądalność tego filmu?

Tadek ze Spychowa
3 lat temu

Hajs się nie zgadza? Są dużo lepsi jak Molesta, Peja, Sokół. Stara gwardia z lat 90 a nie chujograjcy. Kiedyś śpiewali o rzeczach sensownych teraz o wegorzach i kajdanach. Hip Hop upadł

Kukon machen
3 lat temu

Czekam na film o kukonie o jego starej

huj
3 lat temu

CHCE WYDAC OSWIADCZENIE DO PNAUK, ZACZNIJMY OD TEGO ZE JESTES PSEM, OSTATNIO TAKIM ZJEBEM JAK TY BYM KURWA JUDASZ MIMO TO ZOSTAL ŚW. (JANEK CZEKAM NA PLYTE). W SUMIE TO NIE MAM NIC DO DODANIA. HEIL RAWICZ!

????
3 lat temu

Totalny upadek. Film o typie, który podpierdalał matce hajs, a potem o neptku promującym używki. Przecież to jakaś kolosalna żenada. Co to kurwa ma być?

Aro
3 lat temu

Żeby tylko zostały poruszone wątki w filmie o:
-Waleniu w chuja z ziomami
-Pracy w Anglii
-Braku rozliczeń hajsu
-Spierdoleniu do Katowic
-Rozpadku GM
-……..wypierdolić od Rubego

Tak bym to widział.
Pozdrawiam.

Ems
3 lat temu

Jak dla mnie film o Chadzie to zwykły chwilowy bum, który nabije kieszenie producentom, a ś. P. Chade pokaże nieco szerszej niż zwykle publiczności. Moim zdaniem będzie tak samo jak z filmem o paktofonice – zlecą się fani za dyche i skończą wyświetlenia na yt pod kawałkami, i co poza tym? Tomkowi nic to nie przyniesie, bo jego słuchacze zawsze go będą pamiętać, a nie tylko po premierze filmu. A co do kaliego : fakt, zrobił progres od wyjścia z firmy, ale nie na tyle, żeby to filmować. Jak dla mnie cała rap scena mocno siadła…

Wasz ziom
3 lat temu

a co on takeigo zrobil ? Kazdy jeden mc z Firmy to huj nie raper. Zero skilla. Kali jak I hemp gru zbudowali marke na Marihuanie. Tyle

YoYo
3 lat temu

fa fa fanbase 🙂

SIWKA
3 lat temu

Brak słów Kali wielki „Prawilniak” siedział wielki „Git” i będzie grał w filmie o „Frajerze” z więzienia? Od hajsu pojebało się całkowicie w dupie. Jebac Kurwy Maczetami!!!

Łak
3 lat temu

Pełen odlot

Wasz ziom
3 lat temu

A I jeszcze ta jego stylowla. Plaszcz do dresow I bluza z kapturem. Ostra bieda

wasz ziom
3 lat temu

najbardzej zjebana stylowka w polskim rapie

elo320
3 lat temu

PAŁA JAK CHUJ niech sie odjebie od tego filmu najlepiej o chadzie bo tylko wstyd samemu sobie robi ani razu z nim nie nagral a wpierdala sie dla pieniedzy bedzie pabla gral dla mnie to jakas komedia nawet na ten film nie ide bo sie porzygam jak kaliego zobacze

dj ango
3 lat temu
14:07 47 17:00 27
3 lat temu

Opublikowany 3 godziny temu Przez Łukasz Fatowy

14:07 47 17:00 27
3 lat temu

20:16 17

Co Za Dzban
3 lat temu

Polecam jeszcze film o Otso zrobić

Popularne