Sprawdź nas też tutaj

Opublikowany

 

Kilka tygodni temu dowiedzieliśmy się, że Paluch przymierza się rozpocząć promocję nowej płyty. Dzisiaj na oficjalnym kanale rapera na Youtube BORCREW OFFICIAL ukazał się pierwszy singiel „Spłata” z nadchodzącej płyty.

„Spłata” to osiedlowy numer w letnim klimacie, z teledyskiem zrealizowanym w całości na poznańskim Piątkowie. Jak mówił kilka dni temu raper, to  wprowadzenie do kolejnego albumu z zahaczeniem ogólnego tematu i zamysłu całego projektu. – To konkretny hymn dla osiedli, natomiast puszczamy go w drugiej połowie sierpnia, dlatego, że forma jest dość letnia i na to padło. Mam nadzieję, że to siądzie. Ja jestem zajarany. Lirycznie jestem to cały czas ja. Jest świeżo, jest fajnie – mówił raper w rozmowie z Mateuszem Natali z Popkiller.pl.

Singiel na bicie Julasa zasili nowy album Palucha „Czerwony dywan”. Data premiery nie jest jeszcze znana, ale wiemy, że raper jest w 1/3 pracy na krążkiem i chciałby go zaprezentować jeszcze w tym roku. Możemy więc obstawiać, że premiera odbędzie się tej zimy.

„Jestem świadomy, że zostanę wyparty ze sceny”

Paluch to obecnie jeden z najpopularniejszych raperów w Polsce. Konsekwencja i upór zaprowadziły go na sam szczyt i dzisiaj to on zdobywa najważniejsze wyróżnienia w kraju. Marcin Misztalski z redbull.com, który przeprowadził wywiad z raperem zauważa, że na wydanym 11 lat temu albumie „Biuro ochrony rapu” obok Palucha pojawił się gigant poznańskiej sceny, Donguralesko. – Twoja ubiegłoroczna „Złota owca” ukazała się z kolei w tym samym dniu, co „Dom otwartych drzwi” Gurala właśnie. Pierwsza pozycja na liście OLiS przypadła jednak tobie, nie starszemu koledze. Jak odebrałeś to – nazwijmy to – symboliczne zwycięstwo? – pyta dziennikarz.

– Ciężko odpowiedzieć na to pytanie. Donguralesko jest ode mnie starszy i działa dłużej na scenie. Kiedy zapraszałem go do numeru „Wokół mnie”, miał już na koncie kilka płyt, które osiągnęły spory sukces. Przez wiele lat nie miałem do niego podjazdu pod kątem ilości granych koncertów, czy nakładów, w jakich rozchodziły się nasze płyty – odpowiada raper przyznając, że jest za wcześnie na takie porównania. – Czas pokaże, czy ludzie będą o mnie pamiętać za kilka lat, tak jak wciąż pamiętają np. o Guralu. Nie wiem, czy moja muzyka będzie ważna dla tej sceny – o ile jest ważna teraz – za jakiś czas. Stary, już pojawiają się raperzy dużo młodsi ode mnie, którzy za rok będą sprzedawać więcej płyt niż ja. Każde pokolenie ma swoje pięć minut. Biorę pod uwagę to, że za jakiś czas ludziom może znudzić się mój ryj i nawijka. (śmiech) Jestem świadomy, że przyjdzie taki moment, w którym zostanę wyparty ze sceny. Na szczęście nic w tej chwili na to nie wskazuje, więc dalej w spokoju robię swoje – dodaje.

 
19 komentarzy
19 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
huj
3 lat temu

kciuk jak zwykle to samo pierdolenie od kilku lat aż nie ma co komentować

Daniel Magical
3 lat temu

Czasem się zastanawiam, czy ludzie tacy jak Łukasz Paluszak cierpią na jakąś chorobę, są niepełnosprawni umysłowo czy po prostu nie mają godności tworząc to coś.

djdecks
3 lat temu
Reply to  Daniel Magical

TY SPASIONA KURWO MYŚLISZ, ZE JAK PEZET SIEDZI U CIEBIE NAĆPANY DZIEŃ I NOC TO WJEDZIESZ NA JEGO PLECACH DO RAPGRY????????????

Tede
3 lat temu

gówno dla cweli takich jak żabson, rap z poznania dla pedałów HAAAAAAA

djdecks
3 lat temu
Reply to  Tede

JACA POZDRO MORDO

GANDZIOR
3 lat temu

JEBAĆ TEGO DURNIA! OD LAT PIERDOLENIE O TYM SAMYM, BITY JUŻ OSRANE I OKLEPANE TE SAME! WSPÓŁCZUJE KAŻDEMU FANOWI TEGO GÓWNA ŻE MA TAKIEGO CHUJA W USZACH, JEBAĆ PFU

Wojtek
3 lat temu
Reply to  GANDZIOR

Jebac to ciebie kondomie, dupa ci peknie, paluch jest zajebistym raperem idzc jeleniu posluchaj chłamu young multiego dla gimbazy

sdfdsfsd
3 lat temu

Hej, jakby ktos potrzebowal słów

chuj
chuja
chujach
chujami
chuje
chujek
chujem
chujka
chujkach
chujkami
chujki
chujkiem
chujkom
chujkowi
chujków
chujku
chujni
chujnia
chujniach
chujniami
chujnią
chujnie
chujnię
chujnio
chujniom
chujom
chujowa
chujową
chujowe
chujowego
chujowej
chujowemu
chujowi
chujowizn
chujowizna
chujowiznach
chujowiznami
chujowizną
chujowiznę
chujowizno
chujowiznom
chujowizny
chujowiźnie
chujowo
chujowości
chujowościach
chujowościami
chujowością
chujowościom
chujowość
chujowy
chujowych
chujowym
chujowymi
chujów
chuju

ciiastko
3 lat temu
Reply to  sdfdsfsd

No tego sie nie spodziewalem 😮

Ehee
3 lat temu

Koszulka psg juz jest, niedługo kolejny bedzie nagrywał afrotrapy XD

djdecks
3 lat temu

SIEMA BOLEC. BO CHODZI O TO ŻEBY BYŁO MIŁOO

Solek123
3 lat temu

CO ZA SYF XDDD
MOŻE GDYBY RAZ ZMIENIŁ FLOW I TEMATYKE TO BYŁOBY OK

PimpJuice
3 lat temu

dobra to pokolei:

– klip mega dobry, zajebisty poziom.
– bit…. za suchy, gdzie jest bas? gdzie jest przejście? za biednie. ale no ok.
– produkcja, master, zajebista, super wyciegniety glos palca.
– tekst… szalu nie ma ale jakos tam trzyma sie to kupy.
– spiew…. Paluch posluchaj dobrej rady.. nie spiewaj tyle albo spiewaj mniej… napierdalaj nawijaj,,, kurwa masz mega glos do rapowania, skladaj geste teksty, nie podspiewuj sobie jak araby z berlina, a tez mozesz na hooki brac kogos kto potrafi spiewac ale juz zajebiscie.

no anyway top w PL ale moze to byc duzo lepsze. i ostatnia rzecz, to samo do bialasa:

– przestancie kopiowac tak bardzo te brzmienia z fr, de us. wezcie jakiegos mlodego kota, niech wam zrobi nowoczesne bity alejakies kurwa INNE niz te afrotrapy. ja wiem ze sie hajs musi zgadzac ale zrobcie cos co pozwoli powiedziec ze mamy w pl jakis wlasny sound tej muzyki, chociaz troche.

pozdrawiam

Kazek
3 lat temu
Reply to  PimpJuice

dziekujemy ekspercie za nic niewarta opinie
paluch zjeb

PimpJuice
3 lat temu

https://www.youtube.com/watch?v=I_1mCQwyIVo to jest kurwa zajebisty nowoczesny rap, brzmienie wypierdala z butów. trapy i truski zadowolone za 1 zamachem. bierzcie sobie takie pierdolone bity i zapierdalajcie na nich jakby to bylo pierwsze demo. rap musi mocno kąsać albo kopać prosto w jajca – na tym polega ta muzyka.

Elue
3 lat temu

O i Ciągmen w klipie. Przejazdem był, z Festiwalu Piosenki Romskiej w Ciechocinku.

MANAGER KOKOZIEŁ
3 lat temu

WY TO LEPIEJ SPRAWDZAJCIE TYCH CHŁOPAKÓW KTÓRZY ROBIĄ ŚWIETNY RAP !!
NIESTETY GLAMRAP WOLI PROMOWAĆ TAKIE COŚ…

http://www.youtube.com/watch?v=pcQrJSJDS50

GANDZIOR
3 lat temu

PALUCH TWOJA MATKA DO DZIŚ ŻAŁUJE ŻE NIE POSZŁA NA SKROBANIE

Anet
3 lat temu
Reply to  GANDZIOR

Jebnij ty się w łeb chory pojebie .

Popularne