Sprawdź nas też tutaj

szybkie donosy

Paluch- trasa koncertowa „Syntetycznej Mafii”

Opublikowany

 

B.O.R. Records, G-Shock&TikTaki.pl,DiilGang, Unhuman.pl i VertSHOP.pl zapraszają na Trasę koncertową „Syntetycznej Mafii”.




Już 21 października w Poznaniu rusza największe wydarzenie tego roku. Paluch wspólnie z Dj Story i Gedzem odwiedzą 18 miast w całej Polsce.

 

Zagrają materiał z najnowszego albumu Palucha „Syntetyczna Mafia” oraz z poprzednich krążków „Bezgraicznie oddany” czy „B.O.R.”.



 

 

 

 

 

 

21-10 Poznań- „U Bazyla”
22-10 Lublin- „Kazik”
27-10 Gdynia- „Ucho”
28-10 Wrocław- „Flow”
29-10 Toruń- „Bunkier”
03-11 Płock-„Kino”
04-11 Szczecin- „Były D.K. Kolejarz”
05-11 Poznań- MTP Terrorym Fever 2
11-11 Konin- „MCC”
17-11 Bydgoszcz- „Egoist”
18-11 Warszawa- „Sen Pszczoły”
19-11 Piła- „Barka”
24-11 Częstochowa- „Rura”
25-11 Kraków- „Rotunda”
26-11 Łódź- Gala KSW 17
01-12 Olsztyn- „Andergrant”
02-12 Białystok- „Herkulesy”
10-12 Wałbrzych- „Kosmos”

40 komentarzy
40 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
tomik
11 lat temu

Przyjedz do Gdanska smieciu…masz gwarantowany wpierdol, jak twoj guru peia. Nie bez powodu penera nie gra koncertow w Gdansku…zreszta, po obiciu w 'Parlamencie’ tez nie chcialbym wracac:)

kejti
11 lat temu
Reply to  tomik

pisze się Peja a nie peia frajerze

@tomik
11 lat temu
Reply to  tomik

1)Sam jesteś śmieciem pizdo nie myta
2)Pisze się Peja :p
3)jak to paluch ujął „ktoś cie wyruchał w uszy i pozatykał spermą”

@tomik
11 lat temu
Reply to  tomik

masz rozdziewiczony mózg i dla tego tak piszesz

zat
11 lat temu
Reply to  tomik

Ogarnij człowieku kulturę po pierwsze.
Paluch jest zajebisty. Też nie przepadam za Peją, ale nie mam zamiaru oceniać rapera po tym z kim trzyma w swoim fachu. Płyta jest nie do ogarnięcia rozumem, tak świetna. Bezczelna, PRAWDZIWA.

kosznia
11 lat temu

Dobrze wiedziec, za te pedalskie zagrywki, znajdzie sie 'pare’ osob, ktore z checia wypierdoli ci te zebiska… Dowiesz sie, co to psychofan…

smoku
11 lat temu

widze, ze w wawie nie zagrasz. i dobrze, zostalbys tu wygwizdany. katowice tez zgotowalyby ci ladne powitanie. tak sie nie robi szczerbaty grajku.

.,,
11 lat temu

Mezo go zjadł

Toruńskoo
11 lat temu

scisnijcie dupska wiejskie koŁki z gdańska i wawy.uwas liczy sie tylko pede i reszta cwel pompek.Jebac Psychofanow z przed kompa

Bydgoszcz
11 lat temu
Reply to  Toruńskoo

Cwelozo torunska, pierniku pierdolony spod napleta kopernika…wiem, ze lizesz dupsko kciukowi, bo ten gra z pizdami z ptp…ale i tak jestes smieciem i kurwa,jak twoja matka zreszta.

Toruńskoo
11 lat temu

Bydgoska kurwo zamknij pizde pewnie masz z 15 lat i twoja matka kurwa nie pozwala CI wychodzic po 22.nikomu nie lize dupy bo poco jak mamy do lizania dupy Ciebie cwelu.a Bydgoszcz to najwiekszy spęd kurew i pedałow.Jebac Cweli z Bydgoszczy!!!

ona22
11 lat temu
Reply to  Toruńskoo

Bydgoszcz rządzi pałoooo!! ssaj

koszalin
11 lat temu

W Koszalinie tez wiedza ze paluch to pedal a torun to miasteczko kurew i cweli.

Bdg
11 lat temu

żeby jeszcze któryś z Was kozaki z przed kompa, był taki dobry w mordzie jak w pisaniu komentarzy i powiedział paluchowi wprost to, co o nim piszecie to by było dobrze. i teraz pewnie zacznie się anonimowe jechanie mnie, bo przecież tak trzeba zrobic. zapewne wszyscy z Was to lapsy nie mający znajomych, dlatego siedzicie całymi dniami na kompie, oczerniając ludzi, którzy do czegoś doszli. AHOJ HEJTERZY 😉

SLUkasz
11 lat temu
Reply to  Bdg

Jebać HEJTERÓW! Syntetyczna mafia wita…

ano
11 lat temu

#smoku
skąd ta pewnośc, że paluch zostałby wygwizdany? to, że Ty i Twoi koledzy słuchacie britney spears, czy może piha to nie oznacza, że cała warszawa od razu nie wie co to rap 😉

Toruńskoo
11 lat temu

zgadadzam sie z ano.POzdro

Ten Typ Mes
11 lat temu
Reply to  Toruńskoo

Dlaczego w Toruniu wszyscy 'jo’ gadaja? To miasto czy wies?

TEN CO MA!
11 lat temu

WSZYSTKICH WARSZAWIAKOW POWINNI PRZEZ OSWIECIM PRZEPUSCIC

Toruńskoo
11 lat temu

Toruń to miasto.każde miasto ma swoja gwarę.pozdr

Dada
11 lat temu

CIEKAWE CZY NA KTORYS KONCERT PRZYJDZIE WIECEJ NIZ 15 OSOB

szwecho
11 lat temu
Reply to  Dada

max 15 osób przyjdzie, za to masa fanów

SLUkasz
11 lat temu

mordy taam!! Paluch the best i witamy go w LBN już 22 paź 🙂

Majkel
11 lat temu
Reply to  SLUkasz

Własnie Lubilin przujmie go jak należ 😀

wloczyblant
11 lat temu

cipki jesteście, rap to rap i nie ma co się za niego mordować.

Bart
11 lat temu

Witamy 4 listopada w Szczecinie Paluch!:D Zrobimy gnój w chuj! A co do poziomu nie których komentów „.. Ty stoisz na koncercie, anonimowy hejcie, ja pluje tobie w ryj choc stoisz w 20 rzedzie, PODZIEMNIE dożywotnio hardkor! ” Dziekuje Dobranoc 🙂

aga
11 lat temu
Reply to  Bart

Widze ze Bart juz poszedl spac;)

aga
11 lat temu

Paluch jest zajebisty

aga
11 lat temu

A czy ktos mi powie ktorego Paluch wystepuje w Bydgoszczy?

BDG
11 lat temu
Reply to  aga

17 LISTOPADA W EGO ; )

aga
11 lat temu

Czyzby juz wszyscy spali?

tutiturum
11 lat temu
Reply to  aga

Aga ty stara kurwo:D

ano
11 lat temu

#aga
17.11.11 r. ;]

rych
11 lat temu

jebac was pedały jak mozna nie doceniac tak zajebistego rapera jakim jest Paluch.A co najgorsze jeszcze po nim jechac ,jestem z Wrocławia i chuj mnie obchodzi ze poznaniacy są naszymi wrogami,a i tak jestem zdania ze w tej chwili jest to nasz najlepszy raper,posłuchajcie tych bitów i to jak on sie w nie wbija.Pozdro dla Palucha z W-W

Toruń
11 lat temu

wie ktos moze gdzie mozna kupic bilety na koncert w przedsprzedazy w Toruniu?????

BDG...
11 lat temu

JEBAĆ TYCH CO JEBIĄ a szczegolnie JEBAĆ TORUŃ KURWISKA hahahahahaha kto na kujawach rzadzi BYDGOSZCZ Smiecie hahahaahahhaahah

ano
11 lat temu

można zakupic w HempShop’ie. teraz stoją po 20 zł, w dniu koncertu za 25 zł 😉

west
11 lat temu

Paluch wymiata i tyle

AndrzejGKS
11 lat temu

A można wiedzieć kiedy w Kato? gorąco z kumplami powitam.
a Wy hejterzy ogarnijcie się troche pierdolicie tylko przekleństwami co świadczy zapewne o zasobie słów (przy okazji o wieku)
Paluch kozak sama prawda, a prawda boli jak widać Was strasznie.
Jebać tedego, i całą ekipe jego. pozdrawiam

oLy
10 lat temu

Północ Power

Popularne