Sprawdź nas też tutaj

News

Peja do Krzysztofa Kozaka: „Piszesz bzdury”

„Nikt nigdy nie proponował mi odkupienia praw do płyty Na Legalu?”.

Opublikowany

 

Peja

W tym tygodniu między Krzysztofem Kozakiem a Borixonem doszło do spięcia w kwestiach wydawniczych. Ten pierwszy ogłosił, że zamierza wypuścić płytę z nieznanymi kawałkami kieleckiego rapera, na co Borixon odpowiedział, że ewentualne próby wydania jakichkolwiek materiałów będą blokowane i trafią do sądu. W swojej odpowiedzi Borixonowi Krzysztof Kozak wspomniał m.in. o Peji, który ma mu teraz za złe, że wywleka pewne sprawy na forum publicznym.

„Pewne rzeczy nie powinny być w ten sposób poruszane”

Dlaczego Rychu przegrał sprawę o reedycje „Na legalu”? Dlaczego nie położy za w/w album 100 koła? – napisał szef RRX-u, na co odpowiedział mu w komentarzu sam Peja. – Zadziwiające z jaką łatwością wchodzisz w szczegóły spraw, które bezpośrednio Cię nie dotyczą w dodatku pisząc bzdury. Szanujmy się człowieku – czy ja wypisuję publicznie na temat Twojej rozprawy w temacie „Jesteś Bogiem?”, gdzie akurat świadkowałem na Twoją korzyść w walce o Twoje dobre imię (choć nie zawsze miałem o Tobie takie zdanie) za co mi później dziękowałeś? W odróżnieniu od Ciebie byłem na Twojej sprawie Ty na mojej nie – i w odróżnieniu od Ciebie nie gadam o tym, bo to bez sensu, a po drugie jesteśmy dorośli więc pewne rzeczy nie powinny być w ten sposób poruszane. Przynajmniej ja tak uważam – napisał Poznaniak.

„Wiem to od Delisia”

Peja przyznał w swojej wypowiedzi, że nikt nigdy nie proponował mu odkupienia praw do płyty „Na Legalu?”. – Jeśli chcesz napisać książkę, to zadbaj o źródło informacji lub zdaj się na prawdomówność chyba, że swoją książka celujesz w target, który łyka opowiadania skruszonych gangsterów. Rozumiem, że rozliczyłeś się już do końca z mecenasem, którego Ci ogarnąłem w w/w sprawie? W końcu umowa to umowa. Zarówno pisemna jak i słowna. Pozdrawiam Cię druhu – dodał na koniec Rychu.

Kozak przyznał, że informację o albumie „Na Legalu?” ma od Arkadiusza Delisia, właściciela wytwórni T1-Teraz, która była wydawca krążka z 2001 roku. – Słowa samego Arkadiusza, którego wiozłem 6 miesięcy temu – stwierdził KNT.

 
29 komentarzy

29
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Kutas na czole

Peja nie pijesz spoko ale chociaż zacznij znowu brać sterydy bo wyglądasz jak sflaczały hipster.

Fufacz

No właśnie andropauza is kaming, teściu spada więc trzeba bić

Gimbus

Może i sflaczały hipster ale chuj sztywny jak sztacheta w płocie. A co tam u Tedasa w majtach? Tam to jest dopiero sflaczały hipster

Kolega mamy gimbusa

Zapytaj swojej starej co tam u Tedasa w majtkach

Gandzior SLU

A tdf ma flaka i tez nic nie zrobisz z tym krzysiu

Odb

Krzysztofa do bzdury:”Piszesz Peja Kozaka”

ddd

na widok linkiewicz kazdy by mial, chyba ze lubisz zoofilie

Multi Igi

ale ten ralph loren to jest żenada

prawdziwy ulicznik

Daf

Ralph, Emporio, Hugo, a przede wszystkim Tomi to marki polskiej cebuli by mogła błyszczeć jak gówno w sreberku

00:12 i 17

Armani jeans jongmen

III Sobieski

Tak parówko, zapierdalaj w Prosto ona jest dla lamusa..

txxxx

Haahaha Ralph Lauren to marka nyggasów z NY posłuchaj sobie kawałka Fredro Starr – Polo Wars a potem wróć i przeproś zes niedouczony. Lo jest jak najbardziej marką street wear-ówą w ny kradli ciuchy na potęge Ralpha i można też było za nie wpierdol niezły dostać = kroili. Thirstin Hollow III, C Ray Walz i inni polecam Polo rican

TYGA BONZO

Rychu. Z Ciebie to kawał kabana i debila, ale kozak widzę konsekwentnie próbuje zrobić „wielkie grupowe zruchanie raperów vol. 2” po kilkunastu latach. Niech zajmie się lepiej czymś pożytecznym, a nie przez ostatnie 4 lata wylizywał rodzyny dookoła i stał się aktywny w branży, żeby teraz ponownie wypierdolic dupska raperom, serwując odgrzewanego kotleta z hamburgera z cpn’u (Z lat 90 tych)

Fufacz

Zamknij pipe on jeest ładny, kocham go

ProfesorNauk

Moja zona nie dość że kłoda to jeszcze jej kutas nie staje, przemyślałem , nie znikam z GR bo wpadne w depresje, nie mam zajęcia, jestem niezaradny życiowo żona z kutasem mnie olewa, tylko tutaj pod kilkoma nickami mogę dać upust swojej frustracji, ale zaraz idę do cydżego i kredensa na orgie i taplanie się w odchodach, i to jest druga oprócz GR rzecz która trzyma mnie na nogach.

Pjoter

No kurwa, wie to od Delisia tego zlamasa. Porzadne zrodlo informacji.

Peja

Na zawsze Brodzik Skład!

HAROLD

PEJA NIE TAK DAWNO MOWILES ZE NIE JESTES PAN FACEEBOK WHATEVA SHIT A DZIS FACEEBOKI ITD ITP

BEZ HEJTU

FaN

On też nawijal o k.. z tvn-u i co? Do tvn-u trafił. Dla mnie gość za to się skończył.

Daras324

Tyle że Rychu dla tvnu nie pracował jak tede… A wydawcą programu Agent jest inna firma a nie tvn… Masz trochę chujowych informatorów kolego… Przyjebał es się do Rycha po to żeby go niewiem… Ośmieszyć czy co…znasz wogóle temat że pierdolisz takie bzdury.?
Posłuchaj wywiadów i poczytaj trochę dlaczego wziął udział w programie pusty dzbanie…

jebacglamrap

Peja – PEI
nie PEJI
idioci jebani
kurwy nauczcie sie pisać i odmieniać, jebać was

modelowy wychechłaniec

i kto to mówi 😀

zloty

a walic tego wychechlanca i jego pierdolenie farmazonow

Huotre

Widzę ze rysiu juz nawet stylówke od Tedego podpierdala, broda, czapeczki itd.

maciej gandzior kobrowski

wychechłańcu, czemu nie przyjąłeś oferty do nowej edycji „celebryci tańczą na lodzie”? Za mało zaproponowali?hahahaha

Won

Weź już utkaj kurwe z tym wychechłańcem bezbeku jebany. Ile kurwa można to samo pisać niedospermiony gimbusie?

Kutas na czole

A wiesz dlaczego Peja jest wychechlancem bo wyprowadził się z Jerzyc i nie ma już kto dorzucić się do gorzały i pożyczyć też ni ma od kogo dlatego Peja to wychechlaniec bo zrobił w chuja swoich kolegów nieudaczników i nic im już nie daje jak kiedyś.

uliczna poza. ulica sezamkowa welcome

pejki nawet nie byłoby stać się dorzucić do jabola skoro sam musi pałętać się po programach typu „Agent”.

Wuja Tedego

Dobrze ze Ciebie stać na pampersy gimbzyjny atencjuszu

Popularne