teledysk
PUMA celebruje swoje 75-lecie, więc Avi zaprasza na „Grand Prix”
„Nie bój się działać pod prąd i sięgaj po najwyższe cele”.
Nowy teledysk Aviego, w którym gościnnie pojawia się Jann, to idealne podsumowanie hasła Forever.Faster., którym komunikuje się PUMA. Tak samo zresztą, jak sam tekst utworu „Grand Prix”, za którego produkcję odpowiada Magiera.
– To do nas należą te dni. Wiemy jak to jest nic nie mieć. Jak widzisz cel, no to biegnij. Po coś więcej niż puchar i wieniec – rapuje w nowym kawałku Avi. To słowa o robieniu kariery, walce z przeciwnościami losu i konkurentami, wierze w zwycięstwo i niepoddawaniu się za wszelką cenę. Idealnie pasują on też do sportowej, bokserskiej rywalizacji, którą ukazuje teledysk. Wreszcie: to Forever.Faster. w pigułce – mantra PUMA, legendarnej firmy kończącej w tym roku 75 lat. Od ponad siedmiu dekad wspiera ona sportowców i dopinguje ich w wyścigu o topowe miejsca na podium, ale i promuje satysfakcję z pokonywania własnych granic. Otwarcie mówi o byciu sobą i o tym, że czasami ważniejsza od starcia z przeciwnikiem jest walka z własnymi ograniczeniami. – Nie bój się działać pod prąd i sięgaj po najwyższe cele – mówi Avi przy okazji promocji singla „Grand Prix”. O to właśnie chodzi w Forever.Faster.
Wróćmy do samego klipu Aviego, bo jest tu na czym się skupić. Za jego wizualny aspekt odpowiada Piotr Kujda (reżyser) i Igor Połaniewicz (operator). „Grand Prix” to historia dwóch kumpli, których łączy robota i pasja. Młodzi mechanicy pracują na co dzień w warsztacie samochodowym, ale kochają boks i spędzają każdą chwilę na treningu. Wkrótce jeden z nich dostaje szansę wejścia do ringu i wzięcia udziału w ważnym pojedynku. Podczas walki coś się jednak wydarza i nasi bohaterowie muszą uciekać. Czy zawinił menadżer, grany popisowo przez Aviego, czy jednak ich szef uniósł się honorem i to druga strona rozpoczęła nagonkę i nocny pościg? Tego możemy się tylko domyślać. Podobnie jak tego, kto prowadził na punkty w walce, bo sędzia – w tej roli Jann – nie zdradza nam tego do końca.
„Grand Prix” idealnie wpasowuje się w 75-lecie marki PUMA. Zresztą z jubileuszem koresponduje już sam tekst utworu Aviego, w którym przywoływane są legendy sportu współpracujące przez lata z marką – kierowca wyścigowy Lewis Hamilton i piłkarz z tzw. „ręką Boga”, czyli Diego Maradona. Fabularnie w klipie wszystko się składa – mamy rywalizację, przełamywanie barier, pokonywanie przeszkód, nieustanny rozwój i emocje do ostatniej minuty – fani sportu dobrze to znają. Wspomniane wcześniej hasło Forever.Faster. manifestuje się też jeśli chodzi o dobór bohaterów tej jubileuszowej kampanii. Jak? I kto jest tu Forever., a kto Faster.? Już tłumaczymy.
Zacznijmy od Aviego. Z jednej strony tegoroczny debiutant, który dopiero w tym roku zdecydował się wydać solowy album „Mały Książę”. Z drugiej strony to już legenda polskiej sceny rapowej, który ma na koncie mocną płytową trylogię nagraną z Louisem Villainem. Avi to konkretny zawodnik, którego pewność siebie manifestuje się w tekstach i poparciu wśród fanów. Ufali mu oni przy poprzednich płytach, uwierzyli też w solowe wydawnictwo („Mały Książę” okazał się jednym z 5 najpopularniejszych albumów pierwszego półrocza w Polsce!). Szczery przekaz Aviego to ukłon w stronę tradycji, klasyki, ponadczasowości. To właśnie Forever. – niezachwiany pewniak, na którego zawsze można liczyć. Jann to natomiast czarny koń ostatnich miesięcy. Wszyscy pamiętamy zamieszanie, które towarzyszyło finałowi krajowych eliminacji do tegorocznej Eurowizji. Wszyscy pokochali 24-letniego wokalistę, wybrano go głosem fanów, ale to jednak Blanka pojechała do Liverpoolu. Nikt nie mówił tutaj jednak o porażce – dla wielu osób Jann i tak był wygrany, bo na własnych zasadach, nie idąc na kompromisy, osiągnął sukces i zachował twarz. Młody, odważny i pewny siebie. Skory do eksperymentów i przełamywania schematów – w stylu i w muzyce. Czy może być coś bardziej Faster. niż to? Czy tych dwóch artystów – Aviego i Janna – można było lepiej dobrać? To teraz czas na wspólny album!
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
teledysk
Na cieplejsze dni podczas majówki – singiel od Pampi 042
Efekt współpracy Warner Music wspierany przez Step Records.
Podczas majówki idealnie sprawdzi się kawałek Pampi 042 „Przeznaczenie”, jako efekt współpracy z Warner Music Poland, wspierany przez Step Records.
Pampi znany wcześniej ze współpracy z takimi artystami jak Pusher, 730 Huncho czy Onar dzisiaj przychodzi z miłosnym kawałkiem, który dostępny jest w serwisach streamingowych.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
teledysk
Deemz, Bambi, Young Leosia, Waima i Kizo odświeżają „Bohemę” Wilków
Takiego teledysku jeszcze nie widzieliśmy.
30 kwietnia 2024 – Producent Deemz, wraz z topowymi artystami polskiej sceny rapowej Young Leosią, bambi, Waimą i Kizo, z dumą ogłasza premierę swojego najnowszego singla.
„Lecę bo chcę” jest świeżą interpretacją wszystkim dobrze znanego utworu “Bohema” autorstwa zespołu Wilki. Numer jest efektem kreatywnej kolaboracji między Deemzem a najbardziej rozpoznawalnymi artystami ze świata rapu: Young Leosią, bambi, Waimą i Kizo. Inspiracją do stworzenia tego utworu była chęć połączenia różnorodnych talentów w niepowtarzalnej kompozycji, która zaskakuje zarówno brzmieniem, jak i przesłaniem.
Deemz określa „Lecę bo chcę” jako energetyczną kompozycję, łączącą elementy elektroniczne, popowe i hip-hopowe. Utwór emanuje pozytywną energią i jest przepełniony oryginalnym nowoczesnym brzmieniem inspirowanym Jersey Clubem.
Według autorów tekstu, zwrotki w „Lecę bo chcę” odzwierciedlają pragnienie wolności i odwagi, manifestującą się w życiu codziennym. Każdy z artystów interpretuje swoją część w sposób osobisty i autentyczny.
Teledysk do „Lecę bo chcę” jest dziełem znanego reżysera Jana Dybusa, który wraz z zespołem producenckim stworzył jedyną w swoim rodzaju wizualizację opartą w 99% o CGI i efekty specjalne. Teledysk przenosi widza w świat całkiem nowych doznań związanych z wizualną stroną odczuć podczas słuchania utworu. Czegoś takiego na Polskim rynku muzycznym jeszcze nie było!
Deemz to uznany producent muzyczny, który przez lata tworzy niepowtarzalne produkcje łączące różne gatunki. Każdy chociaż raz słyszał jego hitowe produkcje w takich utworach jak między innymi “Uzi” z Białasem i Soblem, “Eldorado” Bedoea czy ostatni ponadczasowy hit ze Szpakiem “Plaster” Jego przyszłe plany obejmują kontynuację eksperymentów z dźwiękiem i współpracę z wieloma utalentowanymi artystami.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
W piątek swoją premierę miał najnowszy singiel Adiego Nowaka, na którym gościnnie udzielił się Sebastian Fabijański.
„Rentgen” to najnowszy singiel z nadchodzącej płyty Adiego Nowaka, na której znalazły się ostatnie single takie jak 8 KÓŁEK, ZBRODNIA i ZWAŁA oraz MINDBLOW. Gościnnie na Rentgenie udzielił się Sebastian Fabijański, który wzbudza sporo emocji wśród fanów. Utwór jest dostępny również w serwisach streamingowych.
„Rentgen” to mocno liryczny numer z mrocznym vibe’m. Artyści świetnie się uzupełniają i tworzą razem zgrany duet co pokazują także reakcje fanów, którzy są bardzo pozytywnie zaskoczeni wspólnym singlem tej dwójki.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
Mati Szert 2 tygodnie temu powrócił po niemal równo pół rocznej od wydania albumu „VIRRR” i zaprezentował słuchaczom EP-kę zatytułowaną „VIRRRUS”. Na kanale MaxFloRec TV właśnie ukazał się 3. wizual promujący wydawnictwo, a tym razem gościem jest K2.
Warto przypomnieć, że od dnia premiery (12 kwietnia) ukazały się także wizualizacje do „Krzyża” z gościnną zwrotką VNM-a i „Trash Talku 2.0” z Leehym na feacie.
„VIRRRUS” wcałości do sprawdzenia jest także w streamingu. Tym razem znajdziemy na nim produkcje od sorryfalkonna oraz @wcalenieleehego.
Tracklista
- Krzyż ft. VNM (prod. sorryfalkonn)
- Trash Talk 2.0 ft. Leehy (prod. Leehy)
- Bluescreen ft. K2 (prod. Leehy)
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
teledysk
SH1333 i J Aspn udowadniają że trap jest robiony nawet w święta
Reprezentanci Olsztyna i Warszawy „przywożą hajs jak Santa Claus”.
Mikołajki na wiosnę fundują nam reprezentanci Olsztyna i Warszawy, czyli SH1333 i J Aspn. „Santa Claus” to wspólny numer traperów.
Po wydaniu w ubiegłym roku krążka „To nie flex, to reklama”, SH1333 nie spoczywa na lurach i prezentuje kolejny numer, ale tym razem w duecie z warszawskim graczem J Aspn. „Santa Claus” to trapowy numer inspirowany florydzkim rapem. – Dla osiedla przywożę hajs tak jak Santa Claus – słyszymy w kawałku.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
Po serii ekscytujących gościnek („Followup” na H.A.U. EP) na scenę oficjalnie wraca Dizkret, legendarny MC i pionier truskulu.
Nowy singiel Dizkreta pojawił się na kanale Poppyn związanym z Belmondziakiem. Za produkcję kawałka „Rewanż” odpowiada Moo Latte.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
-
News5 dni temu
Chada sprzedany do Polsatu – emitują o nim serial
-
News4 dni temu
Polski raper zagrał koncert na pikniku policyjnym w Sieradzu
-
News22 godziny temu
Strachu odda całą gażę za walkę Psychotropowi?
-
News3 dni temu
Wyciekły zdjęcia Sentino po spotkaniu z panią do towarzystwa
-
News3 dni temu
Sentino jest w ciągu alkholowo-lekowym. „Miesza wszystko”
-
News3 dni temu
Tede nie pójdzie już na wywiad do Winiego i tłumaczy dlaczego
-
News2 dni temu
Zainwestował 400 tys. zł w Sentino i ujawnia kulisy
-
News5 dni temu
Oliwka Brazil znów oskarżona o „muzyczną inspirację” – oświadczenie