Sprawdź nas też tutaj

News

Rafalala szantażuje Młodego G

„Chodzi o zupełnie inną rzecz, której nikt tak naprawdę się nie domyśla”.

Opublikowany

 

Nie milkną echa spotkania Młodego G ze znanym transseksualistą. Przypomnijmy, że raper został nagrany jak kąpał się w wannie u Rafalali. Kilka godzin po opublikowaniu zdjęć został wyrzucony ze składu Mobbyn. Jak potwierdził Oyche Dozniz, Belmondo miał wydać 25 tys. zł ze wspólnej kasy zespołu. W oświadczeniu raper przeprosił fanów i powiedział, że jego muzyczna droga dobiega końca, a przewodnictwo w Mobbyn przejmuje GSP.

„Belmondo ma dobę na przeproszenie”

Tymczasem transseksualista Rafalala publikuje co chwila w social mediach grafiki, którymi zaczyna szantażować Belmondo, który miał go obrazić i zasugerować, że dowoził mu narkotyki. – Przekażcie wiadomość Belmondo. Ma dobę na przeproszenie mnie i mojej koleżanki za to jak nas nazwał na nagraniu, które krąży w sieci. I niech odszczeka, że przywiózł nam narkotyki, bo my ich nie zażywamy. Słowo na zachętę dla niego „Eleonora”. – napisał na Snapchatcie.

Kolejne wideo z udziałem rapera

W sieci pojawiło się też kolejne wideo z udziałem Belmondo, który przyszedł do transseksualisty po zostawiony telefon. Tak wygląda ich rozmowa, która w pewnym momencie się ucina:

Rafalala: Ja idę spać. Trzymaj się Tytus.
Belmondo: Nie chce mi się iść od ciebie. Idę jeszcze w Gdańsk k*rwa. Wyjeżdżasz jutro?
R: Nie, w sobotę
B: Mogę nie iść stąd?
R: Jest jeden problem…

Rafalala opowiada o spotkaniu z Belmondo

Rafalala wraz z innym transseksualistą postanowiła nagrać film o spotkaniu z raperem. Dowiadujemy się z niego, że Belmondo jest bardzo zagubiony i nienawidzący własnego siebie. – To nie chodzi o to czy on lubi pić, lubi narkotyki czy jest biseksualny, homoseksualny czy heteroseksualny tylko chodzi o zupełnie inną rzecz, której nikt tak naprawdę się nie domyśla. – mówi Rafalala.

Z nagrania nie dowiadujemy się, co dokładnie raper robił u Rafalali. Zagroziła ona jednak, że jeżeli Tytus nie odda im pieniędzy, które jest im winien, wtedy udostępnią kolejne nagrania z nim w roli głównej.

Warto przy okazji dodać, że w czerwcu w serwisie Youtube pojawiło się nagranie transseksualisty Tsmagiccandy, który ostrzega wszystkich panów przed Rafalalą. – Nagrywa wszystkich swoich klientów, upublicznia to później na Snapchatcie i próbuje wyłudzić od nich pieniądze. – mówi w nagraniu.

Belmondo, Rafalala i Mobbyn – harmonogram wydarzeń

  1. Belmondo w wannie znanej transseksualistki?
  2. Belmondo przyznaje, że to on był u Rafalali (wideo)
  3. Belmondo usunięty z Mobbyn
  4. Oyche Doniz miał rację? „Belmondo zadaje się z transeksualistami”
  5. Młody G został pobity, bo wydał wspólne pieniądze Mobbyn?
  6. Młody G oświadcza: „Zawiodłem moją chorobą psychiczną”
  7. Paris Platynov o Belmondo u Rafalali: „Myślałem, że to fejk albo promocja”
  8. Oyche Doniz do Młodego G: „Nie wracaj do Warszawy, bo cię zaj*biemy”
  9. Co dalej z Mobbyn? Grupa zmienia nazwę
 
130 komentarzy

130
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Lucjan

10 year challenge polski rap edycja

2009 – tak kończą frajerzy

2019 – tak sie konczy dowozenie kurwa tematu kurwa cwelom jebanym tranzystorom

roman bosski

no to kurwa macie swoich transow na glamrapie za ktorymi tak teskniliscie niech ten cyrk sie juz zakonczy

Wołodia z Krymu

Ciekawe ile trole pracujące dla glam-cwela dostają hajsu??? Trzeba mieć chorą głowe żeby codziennie nakręcać komentarzami te pedalskie hiphopolo.Jebać was a szczególnie profesora mopstera 8 odb mośka sentino i reszte jego trolowych odbić.Zawsze kurwy jestescie gotowe na odpowiedz jak cieć na dyżurce hehe

Sentino

zamknij kurwe psie macedoński

Tu jest wyjaśnienie sprawy...
77777

Dokładnie kurwa

Wołodia z Krymu

A tak w ogóle to siorbałem Rafalali knagę świeżo wyjętą z czeko-tubki Belmonda. Mmm czekoladowa pycha.

Dexterrr

Dajcie do sieci namiary, na tych chłopów spedalonych w sukienkach!!!

Trzeba to coś zutylizować!!!

Eros666

Ciebie trzeba zutylizować bo jesteś zagrożeniem dla szatanowi ducha winnych ludzi

Dexter666

tY eros69, wypierdalaj pedale na rokse, bo ci zajebie młotkiem w tryby i wsadzę go w dupę!

Dexterrr

Moja matka jest na roksa.pl – Białystok, ksywa w_rzopsko_bez_gumy_50zł

Dexterrr

No wiem, że to twoja podszywie!

…a więc chcesz młotkiem w dupę, pedale w sukience!!!

Dexterrr

A tak w ogóle to siorbałem Rafalali knagę świeżo wyjętą z czeko-tubki Belmondo. Mmm, czekoladową pycha

Tedeusz

U nas na NWJ lubimy takie klimaty

rzabka rzk

Dlatego musi wrocic bekowo
Tutaj caly film z belmondo aka eleonora w stringach jak odkurza i nacpany prosi o kutasa
https://youtu.be/493f7FUqE7g

Janek pracownik zoo, stracił rękę przez aligatora

Tak się kończy kurwa dowożenie tematów kurwa cwelom jebanym aligatorom

Misjonarz, zaraził się ebolą

Tak się kończy kurwa dowożenie tematów kurwa cwelom jebanym z ebolą

coldfox

darkw .pl/index. php?r=76895 – PIERWSZA ROCZNICA POWSTANIA FORUM! Darmowe gry, filmy HD, albumy muzyczne i wiele innych ciekawych rzeczy… Sprawdź nas!
(usuń spacje)

Wyruchany

Cwelw .pl/index. php?r=76895 – PIERWSZA ROCZNICA POWSTANIA FORUM! Darmowe gry, filmy HD, albumy muzyczne i wiele innych ciekawych rzeczy… wyruchaj nas
(usuń spacje pierdolony cymbale!!)

Odb

Rafalala zeszczał się na młodego g

cydży

Tak się kończy kurwa dowożenie tematów kurwa cwelom jebanym segregatorom

sara

cześć mam ochotę się zabawić, zapraszam do siebie. Moja cipka jet już wilgotna i czeka na jakiegoś miłego pana, który ją dokładnie wyliże hihi

jestem na tym portalu, gdzie odpisuje na wiadomości – https://sara18.pl

Dexterrr

@sara: matka, nie rób mi siary nawet na Glamie!

Dexterrr

ty jebany podszywie – wsadzę ci wiertarkę na pełnych obrotach w dupę a szpadlem odrąbie ci łeb!!!
Psia końcówo! Tfu…

­­­ej kurwa, to nie wszystko

śledzę tę historyjkę, bo ubaw po pachy jak kurwa w cyrku xD Ojciec Dionizy umawiał się z tym drugim trabznosporem na MASOWANIE TWARZY STOPAMI

Prawo&Sprawiedliwość

Odsunąć tą rafaello od polskiej rap gry

bo tak

hahaha nooo a taki fajny był, taki charakterny, taki twardy 😀 hahaha

JA JEBE

PRZYWROCIĆ BEKOWO

Lucjan

Nie ma sensu. Polski hip hop to jedno wielke bekowo.

Frytka

Ahahah myślałem, że już pewnej poprzeczki nie da się przeskoczyć a jednak. Z filmiku wynika, że Oyche Doniz też niezły zawadiaka, z tranzystorami esemeski są pisane 😀

Dawać ich na Fame MMA – Belmondo vs Oyche Doniz vs Rafalala vs ten drugi trans. I niech się pizgają wszyscy ze wszystkimi.

Sentino

Kutasami po twarzy. A Doniz to lubi lizac stopy transom. Taka sama spierdolina jak Mlody Gej Belmondziara. Same pedaly w tym rapie.

vagina papina

Czy Rafalala jest w Mobbyn?

­­­TRANSATLANCYCKI

była parę razy

olliwa

Rafalala przejęła dowodzenie w Mobbyn, Belmondo i Ojcze DIonizy zostali wyruchani, lizaki stopy i kursy tranzystoro DZIEKUJE DOBRANOC

wilq

kurwa placze z beki XD

PRZYGANIAŁ PEJA GARNKOWI

POŁOWA NOWEJ SZKOŁY TYCH WSZYSTKIK LIL JOUNGÓW ITP WOLI SSAĆ KUTASA PO KONCERCIE SWOJEMU KOLEDZE I PIĆ JEGO SPERMĘ NIŻ RUCHAĆ DUPKI, BANDA PEDAŁÓW W SKÓRZANYCH KURWA RURKACH

grzesiu z chetyna

Ale po co te nerwy – więcej „dupek” do ruchania dla ciebie

grzesiu z chetyna

I spoko, bo ja wolę obrobić dłuto fxjnemu ziomeczkowi

Wawamuflon

Ja nie wiem, ale dla mnie to jest jakaś abstrakcja, że można się tak upodlić. To już jest jakiś wyższy poziom spierdolenia i degeneracji.

Luzacki

Ja się zastanawiam co trzeba mieć we łbie żeby uprawiać seks z facetem, co ma prawie dwa metry, szerokie bary, nadwagę, a do tego perukę, makijaż i sztuczne cycki. Jak można czuć pociąg seksualny do takiej osoby i jeszcze za to płacić.
A jednocześnie strugać jakiegoś hustlera prawilniaka. Sentino przy nim to normalny typ.

Alisson Becker

Nie dość że te dwa cwele zniszczyły Belmondo to jeszcze preferencje Oycha Doniza wyszły na jaw.. no kurwa cyrk.. 2 prawilniaki w poszarpanych galotach

Odwykowwo

Obstawiam, że rafalala to stary młodego g. Taka tajemnica.

Bonus HWDP

może być, albo siostra… a jak się okaże, że stary wyruchał syna?
haha o cie luju przenajswiętszy

Dałno Pedowar

Nowi folołersi.

Budda z san francisko

Kurwa to wszystko jest proste w chvj.. połączcie fakty.. transy pierdolą, że sprawa jest grubsza, gejmondo pierdoli, że jest chory psychicznie, ludzie którzy nie akceptują swojej odmienności idą do psychiatry się leczyć, dla mnie sprawa wygląda tak: belmondo sam jest transem, źle się czuje w swoim ciele, chodził do „koleżanek” po wsparcie bo one są już po zmianie płci, on się czuje zagubiony bo nie wie co ma robić, czy ćpają czy nie to seks pewnie wchodził w grę, a tajemnicza ksywka eleonor czy jak tam było to alterego gejmondziaka, a nie jego lovera 😀 gejmondziak to trans i uważa że jest chory psychicznie 😀 Rafalala ma na bank fotki gejmondziaka jako drag queen i to ujawni i wam psychofanom mobbyn wtedy pójdzi w pięty, że jedziecie transów a sami jednego słuchacie xD frajernia

wCZOKOnieJESTspoko

Dobra teoria, serio

pszyjemny wojowonik

to samo odrazu pomyslalem, bingo

niezla beka

Oyche Doniz tez sie lubuje w kobietach z penisami? XD jeszcze troche materialow od rafalali i okaze sie ze polowa pl rap sceny lata do transow na ruchanko

Kasztan

Wyobraź sobie że pół roku temu ktoś wysyła ci wiadomość że Oyche Doniz oraz Belmondo bźikają się z tranzystorami, teraz już wiesz że w życiu możliwe jest wszystko.

Polak żydowskiego pochodzenia

Około 15 minuty fragment o Oyche Donizu ::D:D:D:D::D:D:D:D

Paweł Kremówkowski

Rafalala wygląda lepiej niż moja była, która ode mnie kiedys odeszła i strasznie rozpaczałem. Teraz to mi nawet nie żal 😀

Bestia z Wadowic

Paweł widzę, że wiele nas łączy. Uwielbiam kremówki szczególnie te kremówkowskie. Byłby z Ciebie dobry ministrant:) Bóg zapłać

Luka

Bo tak naprawdę Belmondo chce zmienić płeć, od zawsze czół się kobietą.

Ruspect

A co to kurwa ma wspólnego z rapem.Pewnie w redakcji glamrap też sa jakieś pedały jak ciągle o tym piszą i się tym jarają

Analny

Rafalala penetruje analnie Młodego G

Are

Paris Hilton, Pamela Anderson itp. zrobili kariery, więc Belmondo dawaj sex taśmy i jazda! fejm to podstawa

Twoj stary synku

HAHHAHAHAHHAHHAAH KURWA CO TU SIE ODPIERDALA… STAN MI STOPAMI NA OCZACH HAHHAHAHAH IDZ PAN W CHUJ PANIE RAPER. PRZYKRO

Pele

Hehe najwieksza beka ze znaja G przez oycze doniza. Tego co najwiecej w necie krzyczy . Cyrk po prostu

Oyche penizz

Jaki ojciec taki syn :’/

Pjoter80

Dlaczego trawelus jeszcze w ryj nie dostal? No pytam sie bo tego nie czaje.

Ķ U H W A

w warszafce same pedały mieszkają

WSP ŚRÓ WWA

Twuj ojciec tu mieszka

Cwelmondo

Był 2005 a może 4 przyjechałem do Warszawy ruchać transy

krx

ja pierdole afera wszechczasów. i chuj tyle był ten trap warty.

B1Lą

Nazwa gatunku adekwatna do jego zawartości.

WSP ŚRÓ WWA

A czemu kurwa nie wspominnacie przez kogo algida poznal rafala i to cos drugie ? Przez lukaszka … jaki ojciec taki syn aaaa pttffuu kurwa

Oyche penizz

Dosc LGBT 13 głosować na PiS . Zbigniew Ziobro zrobi porządek z rap grą .

falcone1988

Fajna ta koleżanka Rafalali, possałby jej dzyndzelka

Pssałbyś kutasa

Kolega Rafała, dwa pedały!!!
Tfu…

TEDEF

KURWA ZIĄ CZUJE ZENADE, CZUJE WIELKĄ ZENADE

WnukTedego

Ja wam mówię Kurski już serial o tym kręci . Zaraz wyjdzie że jest pedofilem albo sam jest tranzystorem . Kręci się na grubo tam . Pierdole to jeszcze będzie się ciągło z miesiąc

Andrzej

Mi się wydaje ze jest pedofilem. Dewiant jak chuj z niego wnioskując po trakach

To Coś

Wszystko da sie zrozumiec..
No ale musiales sie zwiazac akurat z tym tranzwestorem o tak wysokim ilorazie inteligencji xD?

PATROL RUTKOWSKI

My już rozwiązaliśmy ten problem, dokładnie z tym o czym wspomniało Rafalala. Tzw Belmondo jest bratem przyrodnim Rafalali z tej samej psiochy, ale z innego chuja. Braciszko-siostrzyczka wspomnianego Belmonda aka Algidziaka poprostu dba o swojego braciszka, bo się mocno spocił pierdolony, jak biegł z siuwaksem do swojego siostry i chciała, żeby się wykąpał, bo jebało od niego jak w murzyńskiej chacie po deszczu. Sprawa zamknięta.

knaga rocco siffredi`ego

27-letni przystojniak Belmondziak odwiedza panów w sukienkach w ich domach. Jego „temat” ma przynajmniej ze 13 cm długości ?

Michal

Pedały jebane

CiasnyOdbytek

Pojebana rodzina

Aende

jebac tego cwela nad cwele rafalale w pizde go uwalic i zapomniec o sprawie

Janusz

Koło raperów to nawet nie stały te wszystkie wypierdki na liścia… Wysyp ciot z internetów i innych gówien…

bo tak

a ja się zastanawiałem skąd tacy ludzie mają pieniądze na życie, balety, ścianki, ciuchy…

wCZOKOnieJESTspoko

Znałem taką pannę od nas z wioski, nie skończyła nawet zawodówki bo zaszła w ciążę z jakimś przećpanym typem, później poroniła. Ogólnie w domu bieda, miała dużo rodzeństwa, do pracy się nie garnęła. Niedawno, po kilku latach trafiłem ją na insta- miejsce zamieszkania Warszawa, ponad 3 tys follołersów, zdjęcia typu „kawusia w modnej warszawskiej knajpce”, oczywiście fitness, sztuczne rzęsy, pazury, salony kosmetyczne w stolicy i balety. Tak sobie pomyślałem skąd ta panna ma hajs skoro ani wykształcenia ani nic. Jak się później okazało wyjechała z naszych okolic bo pracowała w burdelu w pobliskim mieście i coraz więcej ludzi zaczęło ją rozpoznawać 😀 także wszystko jest możliwe.
A czasy są kurwa takie że pajacowanie, lgbt, pedalstwo, kurestwo jest w modzie i jest promowane. Co trzeci”celebryta” właśnie w ten sposób żyje, na kurestwie się wybijają jak Marta Linkiewicz, Rafalala, Julia Dybowska… Zobaczcie kurwa co nam serwuje telewizja, Warsaw Shore, Love Island itp.

Real HH 90

Ależ Kurwa temat do komentowania kogo to obchodzi ja pierdolę news dnia i nocy ja pierdolę mnie tak to obchodzi jak nadchodzące wybory., Jebać to gówno.

Ryszard Cebula TVN UWAGA!

Dobra nie pierdol. I tak wiemy, że ty też bierzesz kąpiel u Rafalali.

Janx

Tej ten rafalala zanim powiedział idę spac tytus, powiedział : ona jest na Ciebie zła . To on kurwa chyba nie przylazł do niego.

Polski HIB HOB

Ten tranzystor powinien teraz nagrac płytę. Skoro jakis zjebany kamerzysta może, to czemu nie trans? Polski Hip Hop zostałby wzniesiony na nowy level spedalenia.

Ojcze kondomiz

Pewnie młody g sam wbija sie w rajstopki i perukę xDD Bożek gimbów opierdala petarde pewnie nawet za hajs xD

Analinios

ej ten raper od co miał w clainie buczyć to który ?

tHe Underground

Ta tralalala to dopiero szmajura z kutasem. Co z tego że Pedelokondo lubi w srake przecież wiadomo że to pedał

Mmg

Chyba trzeba to zgłosić na psy

HAHA

OOO KUUUURWA, W CHUJ PRZYPAL ZE SIĘ TYPY RUCHAJA Z TRANSAMI!!!!! HAHAHAHA, DOBRE JEST OD 15 O OJCU DIONIZYM, TRANSY W POLSCE TRZĘSĄ RAP GRA!!!!!!

SEWERYN

To jest tak popierdolone że aż chore, przemyślcie sobie teraz sytuacje odwrotną że kobiety poprzerabiane na facetów przychodzą do belmondziaka, kurwa też chore!!! i teraz z innej beczki, jak te hujozy z lgbt wygrają to takie sceny beda coraz czestsze wsrod mlodziezy

Qtaphone

Belmondo, a nie ojebał byś mi też kukurydzy?

Marcel

Rafalala chce wam powiedzieć że Belmondo lubi chodzić w damskich ciuszkach i to ta cała tajemnica

Karq

Hahaha czyli oyche doniz też pedal ale jaja

AHMED PIECZARA

OSAMA CIE ZAJEBIE GEJMONDZIAK ZA ROBIENIE LASKI TRANSYCWELOM

No nie powiem

Rafalala nadal wygląda lepiej niż większość transwestytów, lol.

Antek

xD ale tych biednych ? te niektore transy by mogly startowac na miss.
tu widac ze to pokaźny typ

Ķ U H W A
Ķ U H W A

Popularne