Sprawdź nas też tutaj

News

Red: „80% polskiej sceny rap to klauny w perukach i makijażach”

Raper nie zostawia suchej nitki na newschoolowcach.

Opublikowany

 

Jeden z pionierów polskiej sceny, który współtworzył grupę Obóz TA bardzo krytycznie wypowiedział się na temat dzisiejszej polskiej sceny rapowej. – Klauny w perukach i makijażach – napisał raper z chorwackimi korzeniami na Instagramie.

Red postanowił włączyć nową opcję na Instagramie i odpowiedzieć na kilka pytań fanów. – Zadaj mi pytanie mądre, może dziś odpowiem – zachęcił raper słuchaczy do nowej formy zabawy. Pytania się posypały, a na kilka z nich znalazły się odpowiedzi. – Najbardziej przereklamowany obecnie raper w Polsce to? – zapytał jeden ze słuchaczy. Odpowiedź Reda jest bardzo krytyczna – 80% polskiej sceny rap to są klauny w perukach w makijażach, co wam wpajają farmazony jak siemasz – napisał raper.

Poniżej znajdziecie pozostałe odpowiedzi Reda.

Red zaczepia Peję?

Dwa miesiące temu Red wrócił po wieloletniej przerwie z nowym singlem „Haram”. Wzbudził on wiele emocji, ponieważ w kawałku Red wydaje się rozliczać rapową scenę oraz zaczepiać Peję. Słuchacze oraz niektóre media sugerowali, że słowa Reda są skierowane do Poznaniaka, który wystąpił w programie „Agent-Gwiazdy”. Część odbiorców zwracała jednak uwagę na to, że w programie TVN-u brał również udział Vienio i równie dobrze może chodzić o właśnie niego. Zapytaliśmy u samego źródła i skontaktowaliśmy się z Redem z prośbą o jakiś komentarz w tej sprawie. Oto co nam wtedy odpisał: – Kto śledzi scenę nie od dzisiaj na pewno zrozumiał, ja nie będę promował ludzi, których zachowanie nie jest moim zdaniem ok. Poza tym… zaraz byłbym osądzony o chęć wykorzystania ich do własnej promocji, do tego, że opieram się na czyichś plecach. Jest takie polskie powiedzenie „uderz w stół a nożyce się odezwą”. Ciekawe czy i tym razem tak będzie.

 
27 komentarzy

27
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Gość

otyły atencjusz znowu atakuje, ale no nie sposób się z nim nie zgodzić

definicje

paradoks
tytuł „klauny w perukach i makijażach” a za tło robi smutny typ który swój ryj chyba rzadko ogląda w lustrze, kurwa jak tu na zakupy wyjść..

Murczielago

Az dziwne ze nikt nie przypomnial legendarnego cytatu

„Red, czyli w wolnym tlumaczeniu – burak”

maly

i to mowi kurwa typ ktory mial stycznosc z tv (polsat, mtv) oraz byl w „zespole” monopol

Andrzej

I jak zwykle zero konkretów, strzały w niebo, choć pytanie było o przereklamowanego rapera xd.

Redneck

Może i trochę ma racje ze połowa z tych pseudo raperów to hłam ale sorry on sam jest zwykłym scierwem a ten haram to co to kurwa jest niby jeszcze takiego gowna to ja nie słyszałem , to ma być rap ??? No proszę cię hahahah
Red zawsze był burakiem i pseudo raperem.
Zawsze wkurwialy mnie jego wypowiedzi jakby pozjadał wszystkie rozumy a sam huja zrobił .
Elo

PimpJuice

On tam gra w tym klipie, jako kaleka tańcząca w klubie o kulach. Obczajcie, giba się do bitu tupaca.

ewgeg3e

ASLUCHALNY ARAB

Rose

Za to ty jesteś oryginalny

vex 3

Thank you for sharing the article. Look at him really hard
vex 3

CoToZaPopierdułka

Haram ci na starą i na ciebie wieprzu.

hahahaa

Z tymi pisankami sam wyglada jak klaun
Beka z Tucznika

QueboRPK

Co za jebany hipokryta,Red to jebany kurwa leszcz,sprzątaczka roku wytwórni Def Jam

TwojaStaraŻujeMojegoKontoma

Ahhh ta grozna mina na zdjeciu, szkoda że każdy wie że to jedna z największych piz w polskim rapie zaraz po żabsonie i bedoessie.

red jestes zajebisty

dobrze ze ktos to w koncu powiedzial

Człowiek, który pozostał psychopatą

Dobrze, że ktoś to powiedział, ale zmienia to faktu, że jest kozojebcą.

Człowiek, który pozostał psychopatą

Przecież kozojebcy mają brodę po to, żeby czyścić sobie jaja jak robią sobie nawzajem laskę 🙂

hejter

ciężko się tego słucha
przestań stękać red buraczku jeden

Egon

To on był jakimś pionierem?

rer

dorbze ze mówi o sobie i wie gdzie jego miejsce blazen co wyglada jak lawka w podstawowce

Harpagan

Chuj z tą grubą bambaryłą XD
Ale dobrze prawi, polać tucznikowi
PS.
Kurwy oddajcie stary glamrap!!1

Już wolę słuchać sam siebie, a na Reda charam stfu
fewefwf

rozumiem ze z camronem to taki zarcik

Waldi

Dobrze prawi co teraz w tych tekstach jest i ten pedalski ubiór to upadek na samo dno a jeszcze gorsze jest to ze to się sprzedaje

beka

RED jest najbardziej brawdziwym raperem w tym śmiesznym kraju naszym. Obczajcie sobie jego historie, pracował w def jam, bujał się z niekwestionowanymi ikonami rapu, siedzi w tym już z 25 lat. Czasami coś pierdoli ale ogólnie szanuje bardzo. Obczajcie sobie jego podcasty na youtubie CGM „czerwona kartka mixtape”

Snupdragidrag

PiS joł Red nagramy frystajl wierze

CzesieG

Dobra dajcie coś o quebonafide bo coś za mało 🙁

Popularne