News
Spotify sponsorem… FC Barcelony
Zmianie ulegnie m.in. nazwa stadionu hiszpańskiej drużyny.

Od 1 lipca 2022 roku nazwa firmy Spotify będzie widniała na przedniej części koszulek i strojów treningowych zarówno męskiej, jak i damskiej drużyny. Globalna platforma streamingowa jest także pierwszym w historii klubu partnerem tytularnym stadionu, który zostanie przemianowany na Spotify Camp Nou.
FC Barcelona i Spotify, najpopularniejszy na świecie serwis streamingu audio, zawarły porozumienie, na mocy którego szwedzka firma zostanie Głównym Partnerem Klubu i Oficjalnym Partnerem Streamingu Audio od sezonu 2022/23. Począwszy od sezonu 2022/23 marka pojawi się na przedniej części koszulek drużyny męskiej i żeńskiej przez kolejne cztery sezony. Spotify będzie również sponsorem koszulek treningowych od sezonu 2022/23 przez kolejne trzy sezony.
Umowa zatwierdzona i podpisana przez Zarząd FC Barcelony podlega ratyfikacji przez Nadzwyczajne Zgromadzenie Członków Delegatów, które odbędzie się 3 kwietnia w drodze głosowania elektronicznego. Klub wkrótce zajmie się wszystkimi szczegółami logistycznymi, co zbiegnie się w czasie z publicznym ogłoszeniem tego zgromadzenia.
Pierwsze w swoim rodzaju partnerstwo i wyjątkowa przestrzeń dla artystów
Partnerstwo Barcy i Spotify to pierwsze tego typu przedsięwzięcie dla klubu, które łączy świat muzyki i piłki nożnej, zapewniając graczom i artystom globalną scenę na stadionie Spotify Camp Nou oraz tworząc nowe możliwości łączenia artystów i graczy z fanami na całym świecie. W ramach współpracy ujednolicono również nazwę Partnera Głównego dla obu klubów – męskiego i żeńskiego – co jest częścią zaangażowania obu organizacji w pielęgnowanie i wspieranie różnorodnych talentów teraz i dla przyszłych pokoleń.
Długoterminowa umowa dotycząca praw do stadionu wejdzie w życie w lipcu 2022 roku i będzie obowiązywać przez cały okres ambitnej przebudowy Camp Nou w ramach projektu Espai Barça, który przekształci obiekty i otoczenie klubu w światowej klasy, nowe, otwarte dla całego miasta, zintegrowane centrum rozrywki Barca.
Ponadto FC Barcelona i Spotify będą współpracować przy wykorzystaniu stadionowych powierzchni promocyjnych klubu, aby prezentować i wzmacniać twórczość artystów przed globalną widownią telewizyjną Blaugrany. Wraz z powstaniem Espai Barca, Spotify dołącza do klubu w kolejnym rozdziale jego historii.
– Jesteśmy bardzo dumni, że możemy ogłosić pionierską współpracę, taka jak ta, ze światowej sławy organizacją, jaką jest Spotify. To partnerstwo pozwoli nam nadal przybliżać Klub do jego fanów i sprawi, że poczują się oni jeszcze bardziej częścią rodziny Barcy dzięki wyjątkowym doświadczeniom, łączącym dwie aktywności, takie jak rozrywka i piłka nożna, co umożliwi nam nawiązanie kontaktu z nowymi odbiorcami na całym świecie. Jest to również partnerstwo, które pozwoli nam kontynuować kroczenie naprzód w tej nowej erze, którą rozpoczęliśmy, i które po raz kolejny pokazuje innowacyjny charakter i ciągłe poszukiwanie doskonałości, które wyróżniają Barce i uczyniły ją wyjątkowym klubem na świecie – oświadczenie Joana Laporty, Prezesa FC Barcelona
– Nie moglibyśmy być bardziej podekscytowani współpracą z FC Barceloną, łączy ona światy muzyki i piłki nożnej. Od lipca, dzięki naszej współpracy, artyści, piłkarze i kibice będą mieli do dyspozycji globalny zasięg nowopowstałego Spotify Camp Nou. Zawsze wykorzystywaliśmy nasze inwestycje marketingowe, aby wesprzeć artystów, a to partnerstwo wzniesie to podejście na nowy poziom. Cieszymy się, że będziemy mogli stworzyć nowe możliwości kontaktu z fanami FC Barcelony na całym świecie. Misją Spotify jest uwalnianie potencjału ludzkiej kreatywności i wspieranie artystów, aby mogli utrzymywać się ze swojej sztuki i nawiązywać kontakt z fanami. Wierzymy, że to partnerstwo stwarza wiele możliwości realizacji tej misji w unikalny, pomysłowy i skuteczny sposób – oświadczenie Alexa Norströma, Chief Freemium Business Officer, Spotify.

-
News2 dni temu
Josef Bratan wyproszony z wesela
-
News3 dni temu
Ochroniarze mocno wczuli się w rolę na koncercie Smolastego
-
News1 dzień temu
Ex Josefa Bratana: „Został obrzucony kamieniami. Nie bijcie go”
-
News1 dzień temu
Kobieta, z którą Josef Bratan ma dziecko mówi, że raper nie płaci alimentów
-
News2 dni temu
Nitro upokorzy Sentino i wypuści koszulki „Fuck Siciarios”?
-
News3 dni temu
Josef Bratan szaleje na Instagramie z piękną tancerką
-
News2 dni temu
Josef Bratan na live: dwie dziewczyny i zabawa w wannie
-
News3 dni temu
Joda jak Szpaku – odszedł z wytwórni Palucha. Co na to szef BOR-u?
Barca się skończyła po odejsciu karakana na sterydach
Zanim odszedł to już leżała na deskach i finansowo i kondycyjnie. Teraz maja zajebisty wiatr w plecach i idą jak burza , jutro grają z Galatasaray na wyjeździe, daję 0-1 dla Barcy.
Ja myślę, że nawet 2-0. Aubameyang strzeli jedną, a de Jong drugą.
0-2 debilu jak już
Graja na wyjezdzie
Byłbym waszym starym ale mnie
pies na klatce schodowej wyprzedził
Nawet nie sprawdzam odpowiedzi
Wszystko tu ma małe siusiaki
I mieszka z rodzicami
Wstawaj dziadek, policja pod Żabkę już jedzie.
Wreszcie coś o rapie!!!!
Nie lubię łączyć piłki z rapem. Pamiętacie jak Lewandowski słuchał bro na filmiku z hotelu? Trochę to naciągane było
Źródło
https://youtu.be/Q6emkTRFYq8
Jebać Real Madryt