Sprawdź nas też tutaj

News

Spotify sponsorem… FC Barcelony

Zmianie ulegnie m.in. nazwa stadionu hiszpańskiej drużyny.

Opublikowany

 

spotify barcelona

Od 1 lipca 2022 roku nazwa firmy Spotify będzie widniała na przedniej części koszulek i strojów treningowych zarówno męskiej, jak i damskiej drużyny. Globalna platforma streamingowa jest także pierwszym w historii klubu partnerem tytularnym stadionu, który zostanie przemianowany na Spotify Camp Nou.

FC Barcelona i Spotify, najpopularniejszy na świecie serwis streamingu audio, zawarły porozumienie, na mocy którego szwedzka firma zostanie Głównym Partnerem Klubu i Oficjalnym Partnerem Streamingu Audio od sezonu 2022/23. Począwszy od sezonu 2022/23 marka pojawi się na przedniej części koszulek drużyny męskiej i żeńskiej przez kolejne cztery sezony. Spotify będzie również sponsorem koszulek treningowych od sezonu 2022/23 przez kolejne trzy sezony.

Umowa zatwierdzona i podpisana przez Zarząd FC Barcelony podlega ratyfikacji przez Nadzwyczajne Zgromadzenie Członków Delegatów, które odbędzie się 3 kwietnia w drodze głosowania elektronicznego. Klub wkrótce zajmie się wszystkimi szczegółami logistycznymi, co zbiegnie się w czasie z publicznym ogłoszeniem tego zgromadzenia.

Pierwsze w swoim rodzaju partnerstwo i wyjątkowa przestrzeń dla artystów

Partnerstwo Barcy i Spotify to pierwsze tego typu przedsięwzięcie dla klubu, które łączy świat muzyki i piłki nożnej, zapewniając graczom i artystom globalną scenę na stadionie Spotify Camp Nou oraz tworząc nowe możliwości łączenia artystów i graczy z fanami na całym świecie. W ramach współpracy ujednolicono również nazwę Partnera Głównego dla obu klubów – męskiego i żeńskiego – co jest częścią zaangażowania obu organizacji w pielęgnowanie i wspieranie różnorodnych talentów teraz i dla przyszłych pokoleń.

Długoterminowa umowa dotycząca praw do stadionu wejdzie w życie w lipcu 2022 roku i będzie obowiązywać przez cały okres ambitnej przebudowy Camp Nou w ramach projektu Espai Barça, który przekształci obiekty i otoczenie klubu w światowej klasy, nowe, otwarte dla całego miasta, zintegrowane centrum rozrywki Barca.

Ponadto FC Barcelona i Spotify będą współpracować przy wykorzystaniu stadionowych powierzchni promocyjnych klubu, aby prezentować i wzmacniać twórczość artystów przed globalną widownią telewizyjną Blaugrany. Wraz z powstaniem Espai Barca, Spotify dołącza do klubu w kolejnym rozdziale jego historii.

– Jesteśmy bardzo dumni, że możemy ogłosić pionierską współpracę, taka jak ta, ze światowej sławy organizacją, jaką jest Spotify. To partnerstwo pozwoli nam nadal przybliżać Klub do jego fanów i sprawi, że poczują się oni jeszcze bardziej częścią rodziny Barcy dzięki wyjątkowym doświadczeniom, łączącym dwie aktywności, takie jak rozrywka i piłka nożna, co umożliwi nam nawiązanie kontaktu z nowymi odbiorcami na całym świecie. Jest to również partnerstwo, które pozwoli nam kontynuować kroczenie naprzód w tej nowej erze, którą rozpoczęliśmy, i które po raz kolejny pokazuje innowacyjny charakter i ciągłe poszukiwanie doskonałości, które wyróżniają Barce i uczyniły ją wyjątkowym klubem na świecie – oświadczenie Joana Laporty, Prezesa FC Barcelona

– Nie moglibyśmy być bardziej podekscytowani współpracą z FC Barceloną, łączy ona światy muzyki i piłki nożnej. Od lipca, dzięki naszej współpracy, artyści, piłkarze i kibice będą mieli do dyspozycji globalny zasięg nowopowstałego Spotify Camp Nou. Zawsze wykorzystywaliśmy nasze inwestycje marketingowe, aby wesprzeć artystów, a to partnerstwo wzniesie to podejście na nowy poziom. Cieszymy się, że będziemy mogli stworzyć nowe możliwości kontaktu z fanami FC Barcelony na całym świecie. Misją Spotify jest uwalnianie potencjału ludzkiej kreatywności i wspieranie artystów, aby mogli utrzymywać się ze swojej sztuki i nawiązywać kontakt z fanami. Wierzymy, że to partnerstwo stwarza wiele możliwości realizacji tej misji w unikalny, pomysłowy i skuteczny sposób – oświadczenie Alexa Norströma, Chief Freemium Business Officer, Spotify.

8 komentarzy
8 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
Codowiec
3 miesięcy temu

Barca się skończyła po odejsciu karakana na sterydach

lrxvg
3 miesięcy temu
Reply to  Codowiec

Zanim odszedł to już leżała na deskach i finansowo i kondycyjnie. Teraz maja zajebisty wiatr w plecach i idą jak burza , jutro grają z Galatasaray na wyjeździe, daję 0-1 dla Barcy.

Hidalgo
3 miesięcy temu
Reply to  lrxvg

Ja myślę, że nawet 2-0. Aubameyang strzeli jedną, a de Jong drugą.

RooneyZKlanu
3 miesięcy temu
Reply to  Hidalgo

0-2 debilu jak już
Graja na wyjezdzie
Byłbym waszym starym ale mnie
pies na klatce schodowej wyprzedził
Nawet nie sprawdzam odpowiedzi
Wszystko tu ma małe siusiaki
I mieszka z rodzicami

Mały siusiak mieszkający z rodzicami
3 miesięcy temu
Reply to  RooneyZKlanu

Wstawaj dziadek, policja pod Żabkę już jedzie.

Tps
3 miesięcy temu

Wreszcie coś o rapie!!!!

JanFapowanie
3 miesięcy temu

Nie lubię łączyć piłki z rapem. Pamiętacie jak Lewandowski słuchał bro na filmiku z hotelu? Trochę to naciągane było
Źródło
https://youtu.be/Q6emkTRFYq8

Bedoesik
3 miesięcy temu

Jebać Real Madryt

Popularne