Sprawdź nas też tutaj

ranking

SPRZEDAŻ PŁYT W POLSCE – OLIS 25.08.2014

Opublikowany

 

Ganja Mafia debiutuje ze swoją składanką. Pokahontaz opuszcza zestawienie.

W tym tygodniu na oficjalnej liście sprzedaży płyt w Polsce, pojawiło się osiem wydawnictw Hip-Hopowych.

 

Listę opuściły albumy:

Pokahontaz – "Reversal" – 1 tyg. na liście

 

Notowanie obejmuje okres sprzedaży płyt 

od 11.08.2014 do 17.08.2014. 

Pozycja Artysta/Album Tydz. temu Tyg. na liście Najwyżej
15 Gural – "Kroniki betonowego lasu" 18 8 4
17 Lukasyno – "Bard" 9 4 2
22 Eldo – "Chi" 21 12 1
26 Tede – "#kurt_rolson" 25 14 3
38 Slums Attack – "Na legalu?" 42 8 27
39 Chada – "Syn Bogdana" 36 15 2
44 White House – "Kodex 5" 37 14 1
49 Ganja Mafia – "Wiesz co się kruszy" nowość 1 49

 

 
35 komentarzy

35
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
parianadi

pierwszy pod tym gównem

KORASEK

[img]https://25.media.tumblr.com/tumblr_m2m2kkVYv91r9olnfo1_400.gif[/img]

2PAC

ganja mafia debiutuje czyli gimby mialy przyplyw gotowki…. Jebac tanich grajkow czyli 90 % naszej sceny
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=cPRKsKwEdUQ[/youtube]
I don’t care what anyone says but Cappadonna has been the official tenth member since Winter Warz.

glam fap

kupowanie polskich ‚rap’ płyt jest mniej chujowe tylko od kupowania polskich ‚rap’ ubrań

jebac1

jebac frajerow

#hopsin

[img]https://oi44.tinypic.com/mr86a.jpg[/img]

DARMOZJAD

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=2D_KoL719w0[/youtube]

designer

TEDE PROPSY ZA OLIS

P.S JEBAĆ PENERE PEJE

treme

A PEJA TO KURWA 🙂

bvrgbgb

NO TO SIE REVERSAL UTRZYMAŁ DŁUGO ….

Mopek Ponster

[img]https://s23.postimg.org/9qv9svx7v/10570543_635005383264336_8341052296543287088_n.jpg[/img]

ahhh

HAHAHA POKAHONTAZ JEDEN TYDZIEN NA OLISIE :DDD

Mefedron

[quote name=”ahhh”]HAHAHA POKAHONTAZ JEDEN TYDZIEN NA OLISIE :DDD[/quote]
[img]https://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_TLWG4D6hi5Erb4w6NH49AFRM7gmgey7d.jpg[/img]

vieri

Gimb Mafia…kto to kupuje?5c7pc

UkrytySkurwiel

[img]https://images49.fotosik.pl/1749/904a1472a81de2ebmed.jpg[/img]

UkrytySkurwiel

[img]https://i.imgur.com/uIbZo.jpg[/img]

UkrytySkurwiel

pamiętają klasyka?

[img]https://rymimg.com/lk/f/l/9af169c34f78689e516643d8bb819ad9/2663959.jpg[/img]

GIMBO MAFIA

ZAWIODLEM SIE W CHUJ

GIMBO MAFIA? SERIO KURWA?

CO SIE DZIEJE Z TYM SWIATEM… DZIECIARNIA NABIJA KAPUSTE TYM LAMUSOM A POWINNI SKRECAC DLUGOPISY POD MOSTEM.

tymek88

a eldoka od 12 tygodni na liscie, jak tam gimby beka z fristajlu nadal grana?

witson

[quote name=”tymek88″]a eldoka od 12 tygodni na liscie, jak tam gimby beka z fristajlu nadal grana?[/quote]

do końca świata póki sam nie przyzna że był hujowy

jjauhegudjdj

TEDE 14 TYDZIEN KURTA ROLSONA NA OLIS! BRAWO SLUCHACZE! DOBRY WYBOR!

QPA

[quote name=”ahhh”]HAHAHA POKAHONTAZ JEDEN TYDZIEN NA OLISIE :DDD[/quote]
NAPEWNO WRÓCI JAK PENER ALBO CHAŁWA

QPA

[quote name=”jjauhegudjdj”]TEDE 14 TYDZIEN KURTA ROLSONA NA OLIS! BRAWO SLUCHACZE! DOBRY WYBOR![/quote]
BRAWO SŁUCHACZE CHADA NA OLISIE 15 TYDZIEŃ

BAXX

[img]https://31.media.tumblr.com/6adacc474e17ed6944bec11a2bbd3321/tumblr_n7k79eE3jZ1s6r7huo1_500.jpg[/img]

Szpadman

Siemano licze sie w rap grze

https://s9.postimg.org/84ux34yhr/137008971693.jpg

dobra dupeczka na powitanie elo elo

Szpadman

SORRRY ODJEBALEM DUPECZKA TUTAJ

[img]https://s9.postimg.org/84ux34yhr/137008971693.jpg[/img]

dissdiss

tede? hahahhaaaaaaaaaaaahahahhaahahhaahahahaahha. gimby sie jaraja tym gównem kurt rolson hahha co za gowno.. najwieksze gowno na swiecie . bekaa

DZIEKAN

[quote name=”glam fap”]kupowanie polskich ‚rap’ płyt jest mniej chujowe tylko od kupowania polskich ‚rap’ ubrań[/quote]

WYPIERDALAJ CEBULAKU. JEBAĆ BIEDAKÓW TAKICH JAK TWOJA RODZINA. ŚCIĄGASZ PŁYTY NA SWOJEJ CHUJOWEJ RADIÓWCE 128KB/S TY SZMATŁAWCU A UBRANIA BIERZESZ Z CZERWONEGO KRZYŻA CIPO

gimby tańczo

[quote name=”glam fap”]kupowanie polskich ‚rap’ płyt jest mniej chujowe tylko od kupowania polskich ‚rap’ ubrań[/quote]
Jak się jest pierdolonym cebulakiem to się śmiga w koszulkach z lidla, życie

bałwan

Gural rządzi na olisie

olek25

[quote name=”dissdiss”]tede? hahahhaaaaaaaaaaaahahahhaahahhaahahahaahha. gimby sie jaraja tym gównem kurt rolson hahha co za gowno.. najwieksze gowno na swiecie . bekaa[/quote]
Patrz ja gimbem nie jestem rapu zaczynałem słuchać jak Tede, Peja Molesta i reszta całej gwardii zaczynała go tworzyć i uwarzam kurta za jedną z najlepszych płyt tego roku a na pewno za jedną z najrówniejszych Tedego. Słucham różnych nurtów w rapie może dlatego nie mam problemu ze zrozumieniem tego na muzykę trzeba się otworzyć. Sprawdź recenzje jakie ta płyta zdobywa. Ludzie którzy znają sie na hh oceniają ją bardzo wysoko. Pokahontaz raczej wróci

CzytamHamleta

jebac
[img]https://i.imgur.com/w7C7wXe.gif[/img]

tnt

TDF KRÓL!!!

zbirooo

[quote name=”UkrytySkurwiel”]pamiętają klasyka?

https://rymimg.com/lk/f/l/9af169c34f78689e516643d8bb819ad9/2663959.jpg%5B/quote%5D

haha, nie uwierzysz człowieku ale pod tamtym tematem na forum ja zaprojektowałem tę okładkę. Niestety do dziś hajsu za to nie zobaczyłem, a podobno sprzedaż była w chuj.

Bylejakie

Jak tak przeczytałem wszystkie te komentarze to tak jak bym pomieszał wszystkie gówna … kupy po zwierzętach różnego gatunku w jedną masę … dobrze ze nie dotarliście tu do KaeNa bo byście pociągneli z 2 strony takie jeszcze . chylę czoła i modle sie o poprawe tego wszystkiego jak najszybciej …….

Popularne