Sprawdź nas też tutaj

News

Szpaku nie odpowie na diss Bezczela?

To prawdopodobnie koniec beefu.

Opublikowany

 

szpaku
Szpaku

Konflikt Bezczela i Szpaka rozciągnął się do granic możliwość i zwyczajnie znudził słuchaczy. Po kolejnej ciszy, tym razem spowodowanej atakiem hakerskim Bezczel udostępnił w tym tygodni wyczekiwaną odpowiedź Szpakowi w postaci numeru „KO”. Piłeczka jest po stronie reprezentanta BOR-u, który nie ma zamiaru jej raczej odbijać.

Koniec beefu?

Przedwczorajszy kawałek Bezczela to jeden z najgorszych, które wydał w trakcie beefu, twierdzą jednogłośnie komentatorzy. Szpaku prawdopodobnie nie chce ciągnąć już tego i tak nic nie wnoszącego pojedynku na tracki. Podczas wczorajszego koncertu w Lublinie raper miał powiedzieć, że nie zamierza więcej odpowiadać Bezczelowi. Wygląda więc na to, że to koniec beefu, ale na pewno nie konfliktu. Między raperami jest jeszcze sporo złej krwi, ale decyzja o braku odpowiedzi wydaje się być w tej sytuacji całkiem słuszna. kto wie, może panowie jednak zdecydują się stanąć w klatce na Fame MMA?

Geneza beefu: Bezczel – Szpaku

  1. Szpaku vs Bezczel – nowy konflikt!
  2. Szpaku dissuje Bezczela!
  3. Bezczel komentuje diss Szpaka
  4. DJ Decks o relacjach z Peją i beefie Szpaka z Bezczelem
  5. Bezczel zdissowany
  6. Bezczel odpowie Szpakowi, ale ma poważne problemy zdrowotne
  7. Bezczel szykuje „Paróweczkę”. Szpaku reaguje
  8. Bezczel „Paróweczka” – odpowiedź na diss Szpaka!
  9. Szpaku „28 dni później” – diss na Bezczela
  10. Paluch zaangażuje się w beef Szpaku-Bezczel?
  11. Bezczel „Don CweliSzon” – drugi diss na Szpaka
  12. Szpaku „Klęska” – trzeci diss na Bezczela
  13. „Paluch powinien złapać Szpaka za ucho i dać mu klapsa”
  14. Szpaku i Bezczel otrzymali propozycję z Fame MMA
  15. Social media Bezczela znikają. Co się dzieje?
  16. Bezczel nie ma dostępu do social mediów. „Włamali się”
  17. Bezczel wciąż walczy z hakerami
  18. Co z trzecim dissem na Szpaka? Bezczel tłumaczy
  19. White 2115 komentuje beef Szpaku – Bezczel
  20. Bezczel wrócił i „zaczyna nowy rozdział”
  21. Bezczel o beefie ze Szpakiem: „Chyba nieźle sobie radzę”
  22. Bezczel „KO” – diss na Szpaka!
 
44 komentarze

44
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Artur Szpilka

Jeden z najchujowszych beefow ever

Odb

Bezczel na Szpaku nie dissuje odpowiedzi

piesciejebal

Artur idź jeszcze raz na Śnieżkę troglodyto ty

ProfesorNauk

Zacząłwmn se pić whisky w domu. Najebałemb się. Jebać kł9dę. Wsiadam w bete jadę na miasto kurea

JANusz PAWulon DWójA

Jebać kłodę

Jacek

odezwał się jeden z najchujowszych bokserów ever powiedz lepiej komu konia na kadrze waliłeś

Toxic Fucker

Panowie doszli do porozumienia i w ramach pojednania wystąpią w najnowszych gejowskim epizodzie Podrywaczy. Zdradzić mogę że Bezczel swoimi blond włosami będzie czyścił Szpakowi odbyt po sraniu

Staszek

O kurwa chyba wykupię dostęp dzięki za info.

Wojton

Jebać szpaka łaka.

Pisze do głupka

Walić wojtona walonego pieroga

Staszek

Ptaku na jakimś Gej MMA? Chyba tylko jakby mógł wejść z kolegami. Ale szanuję za to że nie nagrał kolejnego gówna, szkoda że tamtych trzech nie usunie.

EMINEM

jak to przeciez bezczi ma jeszcze 99tys wersów nagranych to co on z nimi zrobi

Świeżaku

te wersy to:
ty kurwa paroweczko jebana
ty jebana kurwa paroweczko
paroweczko jebana ty kurwa
kurwa ty jebana paroweczko
jebana paroweczko ty kurwa

SoV

Nie zapominajmy o
Tu świnko peppo

Pisze do mądrego

Świeżaku +10000000

Szpaku

Fejk News. Jutro idę z Bezczelem na piwko i nagrywamy epkę! Znowu wygrał hip-hop.

Jebac gr

Dobrze bo dissy szpaka to najchujowsze dissy w rapie.

Brd

Nie mogą być najchujowsze jeżeli dissy Bezczela są chujowsze. Uzyj mózgu debilu.

głos rozsądku

Poziom riposty jak w podstawówce

Kaszysz

Bezczel mógł już tego ostatniego gówna nawet nie wrzucać. Jego drugi diss rozjebałeś grubego, ale tym trzecim się skompromitował. Przynajmniej sobie nie kupuje lajków na yt w przeciwieństwie do ptaka i to u niego na plus

FDSFSD

NA MIEJSCU BEZCZELA TO BYM SKASOWAL KONTO, JAKOSC JEGO DISSOW TO JAKAS TRAGEDIA. JEBANY ALKUS NAJEBANY ROZPIERDALA SIE NA WLASNYM KONCERCIE https://youtu.be/E70MfCacgxk?t=78 NA SZCZESCIE JUZ ICH NIE GRA AMEN I JEBAC SMIECIA.

Biuro Ochrony Biedronki

Bezczel musial sie dostosowac do hujowego poziomu szpaka i tyle! Zapewne bezczel pisal te disy stopa

Hehehe

Twoja stara tez sie musiala dostosowac do chujowych fabol w podrywaczach i jakos p tym nie szczekasz. Nie masz co powiedziec to nie otwieraj japy.

gdsgsd

Redakcjo spytajcie kukona kogo by chcial zdissować

Szpaku bor

BEKA Z BONUSA RPK WIELKI ULICZNIAK A TAK NAPRAWDĘ ZWYKŁY FARMAZON CAŁA DYSKOGRAFIA O ULICY I WIĘZIENIU A CO PRZYCHODZI DO CZEGO TO CHŁOP OBSRANY I PROSI LIROYA O POMOC XD.TAK WYGLADA POLSKA RAP SCENA PCHANIE FARMAZONU ŻEBY PŁYTKI SIĘ SPRZEDAWAŁY. BONUS NIE CHCIAŁEŚ ZAPROSIĆ POMIDORA NA PŁYTĘ A ON W PRZECIWIEŃSTWIE DO CIEBIE BYŁ W WIĘZIENIU I WRACA TAM Z PODNIESIONA GŁOWĄ

B . O . R

No i dobrze że Szpaku nie będzie odpowiadać po co robić promo takiemu śmieciowi.

Znów Sokole co ?

Szukam kawalerki na Jarotach

Ghrtg

Ciekawe czy się domyślili tytułu

jan_raposranie

kotrolowany beef dwoch gajow

00:12 i 17

Opublikowany 14 godzin temu Przez Mariusz Jop
szpaku

11:11 17

SETIF

Jebac ich wszystkich! Chuj nie raperzy

Wasz Ziom

Nie odpowie bo z czym do hujowego dissu beszczela. Obaj siebie warci. Farbowaniec co co sezon zmienia image I malolat, ktory mysli ze zlapal pana boga za nogi I kozaczy.

Killuminati

Ja poie… Beszczel szpaku hahah co to jest raperzy z dupy wzięci hahaha a lemingi lykaja to gówno koniec świata

Nie wazne

Szpak się wbił jak w pizde na Bezczela fb i przeczytał wszystkie wiadomości, nie chce odpowiadać bo za dużo wie.. A jak to co wie ujrzy światło dzienne to Szpak będzie skończony, takie moje zdanie. Pzdr

Alvaro Soler

Bezczel odpowie na nie szpaku diss

P.S kutafion korazon kalma e razon kupafion

WitamPaństwa

Konstruktywna wypowiedź w temacie DISSU BEZCZEL VS SZPAKU
https://www.youtube.com/watch?v=PmGTS-D82bg

Mati

Dawać ich do FAME MMA. A nie tam jakieś słowne przepychanki.

Wactoja

Chyba nie beda ryzykowac, patrzac na mase bezczela moglby sie zlamac od samego chodzenia a co dopiero jakby dmuchawy wlaczyli :d

Real Hip Hop For Life

Szpaku idolek gimbazy sam atakował youtuberów a sam dostał po dupie od Bezczela Szpaku ty kutasie złamany Bezczel pokazał ci gdzie twe miejsce ale zgadzam się z tym że ostatnia odp.Bezczela na tego lamusa na autotune wyszła średnio.

Informator

Real hip hop for life co ty pier*olisz, widze tez jestes alkoholikiem jak bezcwel, nie masz pojecia co to prawdziwy rap, napewno nie to co tworzy ten bezmozg. Wyjmij ch*uja z uszu, ten zjebcwel skonczyl sie dawno temu,kiedys tez go sluchalem, ale kiedys, teraz to zero.
Pozdro morda, Pociag SKM feat. Tramwaj MPK
SPIER*DALAJ :d

Real Hip Hop For Life

Widać odezwał się słuchacz pl rapu gówno wiesz ile zjesz tyle w temacie i nie mam zamiaru tego jak i ciebie komentować huj ci w dupę frajarze kiss my ass whore.

Real hip hop for People

Większość komentujących tutaj są na poziomie gimbazy. I każdy z was jedyne co tu wnosi to gówno, Ty również! Więc stul

Real Hip Hop For Life

Sam jesteś gimbazą pojebie ja mam 38 lat więc stul mordę KURWO.jak chcesz to przyjedź do Jeleniej na dolnym Śląsku KURWO Jebana.

Ruspect

Beszczel i tak poległ to po cholerę mu odpowiadać

Popularne