Sprawdź nas też tutaj

Singiel

Trap Typieee rapuje o swoich zaburzeniach psychicznych

Posłuchajcie singla „Nerwica Lękowa”.

Opublikowany

 

„Nerwica Lękowa” to utwór Trap Typieee, którego słuchacze mogą kojarzyć z trackiem „Zupki”, czy nawet „Trapstory”, w którym gościnnie udzielił się razem z Bajorsonem. 20-letni Raper z Trójmiasta, zaprosił na numer Cheatz’a, który również choruje na podobne schorzenia psychiczne.

Raper w utworze „Nerwica Lękowa” opowiada o swoich stanach lękowych, przez które nie jest w stanie naturalnie spojrzeć na świat. Słowami „w sieci jestem uśmiechnięty, ale dalej w sieci”, ma na celu przekazać słuchaczom sposób, w którym stara się być odbieranym jako pozytywna osoba bez problemów, przyznając się do tego, że jednak tak nie jest. Trap Typieee przyznał się na swoim Insta-stories, że jego stany lękowe to odległy skutek zażywania narkotyków i nadużywania alkoholu.

W pewnym momencie wszystko się obróciło do góry nogami, zacząłem mieć miliony myśli naraz, podskoczyło mi ciśnienie tak mocno, że przestałem panować nad swoim ciałem. – tłumaczy raper, który odważył się wykonać właśnie taki utwór, produkując beat i mixując wokale swoje, oraz nadesłane przez Cheatz’a.

 
105 komentarzy

105
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
PejaTVN

14 latek stany lekowe… ja pierdole zabrońcie tym gowniarzom robić rap bo ze smiechu zaraz nie wytrzymam.

molesest_smieciewement

Boi się że będąc raperem będzie na starość wpierdalał śmieci i się kurwił w tefałenie.

p0lki walą DORSZEM

Mit o najpiękniejszych na świecie Polkach wziął się z czasów PRL-u, gdzie Polacy jako ogół nie mieli żadnego powodu do dumy (bycie wg propagandy dziennika telewizyjnego jedną z największych gospodarek świata, wysokie miejsce w wydobyciu czarnego złota i wykorzenienie analfabetyzmu nikogo nie napawa dumą), więc wymyślili sobie tą bajkę, aby się dowartościować.
Prawdopodobnie trafiło na kult kobiet, ponieważ katolicyzm w Polsce opiera się w dużej mierze na kulcie jednej z nich.
Wracając do tematu, tamci Polacy, waląc konia do wątpliwej urody rodaczek, nie wiedzieli, że w ten sposób zboostują ego ksiemżniczkom, swoim wnuczkom i córkom oraz nałożą pętlę na szyję swoim synom i wnukom

tylko Niemki

Właśnie wróciłem po rocznym pobycie w Niemczech i muszę powiedzieć, że największym stereotypem i wysrywem jest mówić, że Niemki to bardzo brzydkie kobiety i że Polki są dużo ładniejsze. Mi się podoba w Niemkach to, że nie malują się tak jak te p0lskie karyńska. Bardzo dużo kobiet w Niemczech, takich np. 6/10 jest ładniejszych niż taka nasza 7/10 ze względu na to, że umie się poprostu malować lub nie nakłada na twarz tyle szpachli, co polska karyna, nie wspomnę już o tych sztucznych rzęsach i szponach.
Odnoszę wrażenie, że Polskim kobietom może brakuje pewności siebie? Hmm nie wiem. Może rywalizują swoim wyglądem o facetów? A może po prostu jest u nas taka, a nie inna moda. Niemniej podobają mi się kobiety, które nie nakładają na siebie tony szpachli. Widać że nie mają żadnych kompleksów, budzą moje zaufanie.

Eminem to sprzedawczyk

Myjesz dupska starym niemką i to cię jara.

bekaztypa
cydży

Tylko trapy i new school z USA i tacy gracze jak Migos, Drake, Lil Uzi Vert, Xxxtentacion, Lil Skies, Lil Xan, Lil Pump, Gucci Mane, Lil Pimp, Chief Keef, Trippie Redd, Kodak Black, City Morgue, Tekashi 69, Meek Mil, ASAP Rocky, Ronnie J i wielu innych. Tylko bogactwo, hedonistyczny styl życia, dziwki z kutasami i bez, drogie auta, drogie alkohole, drogie rezydencje, biżuteria, ciuchy, jachty i prywatne samoloty. Tak sie żyje polaczki z bloków gdzie szczytem mozliwosci sa buty balenciagi z uciułanych przez lata drobnych. Zal mi was i gardze wami biedaki, a ta polska muzyczka hiphopolowa to jakies niesamowite nieporozumienie i smieszne pseudoraperki za 100 zl brutto. Gaaaaaaaardze.

Odb

Robiłem twoją starą za 99 zł brutto

krysztalowyksiaze

przemówił jebany nie przekręcając kogos tekstu wow

EJ TY KOLO!

20 LATEK Z 14 LATKIEM, ZALATUJE PEDOFILIĄ.

Margot gangsta

Nigdy nie zrozumiesz tej miłości.

EJ TY KOLO!

STRAŻNIK LASU TY JEBANY ULANY 30 LETNI OBWISIE BAUAHHAHAHAHHAA

Margot gangsta

Tak chamsko do kobiety??? Ssij czekoladowe rodziny stalone

Robert Lewandowski

Nie nie

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

Spierdalaj

Shitfler

Siorbnij mi odbyt po sraniu.

Margot gangsta

BURAKI LEJE NA WAS ODBYTEM

EJ TY KOLO!

KTO CI ROBIŁ LEWATYWE CHUJU DO SZCZANIA.

Margot gangsta

Już nie pamiętasz? A mówiłeś, że kochasz.

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

Właśnie tak mnie niszczyliście

Robert Lewandowski

Cześć tu Robert Lewandowski

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

Cześć tu Milena Rakieta Petarda

EJ TY KOLO!

EJ CHUJE DO SZCZANIA CZEKAM W CHUJ NA KOLEJNĄ PORCJĘ REAL RAPU OD TRAP TYPIEEE, WSZYSTKIE PŁYTY STOJĄ W ORGINALE NA PÓŁECZCE.

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

Ej ty kolo na pewno broni masonerię. Adres IP już namierzam także o to się nie martwcie. Typ podający się za Roberta Lewandowskiego broni pedofilów i jest opłacany przez Prosto. Julka-tłuk jest tak zakompleksiona na moim punkcie że kopuje-wkleja moje teksty. CERSANIT to nick Kate Poryl na gr.

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

Kate Poryl
hahahaha
Nie to teraz ci odjebie
Nie nie ujawniaj naszych tajemnic
hahaha

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

Jebać masonów
Jesteście
zakałami Narodu Polskiego

Ja
Potomkini Dmowskiego
#nacjonalistka
#katoliczka
#antyislamistka
#antymasonka –> Milena Petarda Rakieta (FB)

Margot gangsta

Wszystkich was przeruchamy chłopaki. Ja i moi przyjaciele.

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

A ty to kto porycka jebsna

Margot gangsta

Ja to ciepłe białe złoto na twojej twarzy, które budzi cię co rano. Ja to jedwabny język który drażni twoje oko proroka przed sraniem. Znasz mnie. Jestem twoim pragnieniem. Jestem twoim smietankowo-czekoladowym nadzieniem, które nadziany polykasz łapczywie co wieczór.

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

Ja na prawdę przepraszam

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

Luczjano słyszysz mnie

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

Mój FB: Milena Petarda Rakieta

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

Hahaha

Margot gangsta

W sypialni nie jesteś taki wulgarny….. A SZKODA!!!

Cześć

Robert lewandowski tu Cześć

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

Powiem coś od czego pęknięcie
Kutanator okrężnicy
Bóg jest potężniejszy
Bóg dał mi dar widzenia poprzez duszę
Ej ty koło! jest kochankiem Sokoła na 101 %
Hej raperzątka z Prosto
Jesteście tylko raperami a nie bogami

EJ TY KOLO! NA 101%

KUTANATOR OKRĘŻNICY NIGDY NIE PĘKA. ON MA ZAWSZE TWARDY ŁEB.

Sokol

Nie potwierdzam. Nie zaprzeczam.

masta

Stoi kutas twojego przecwelonego starego w twoim ryju

Margot gangsta

Nareszcie jakiś porządny homo na tym forum. Poznajmy się ogierze.

Robert Lewandowski

Muszę już lecieć także hehe do zobaczenia

EJ TY KOLO!

WRÓCIŁA TA KURWA MEMBER OBLEŚNY KURWISZON OBRZYDLIWA MASZKARA, NIKT NAWET NASRAC NA CIEBIE BY NIE CHCIAŁ CHUJU DO SZCZANIA. ROZJEBIE CIE SZMATAO, JA MASON.

Margot gangsta

Daj mu spokój. Idź się znęcać nad jakimś hetero.

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

Właśnie tak mnie niszczyliście

EJ TY KOLO!

░░░░░░░░█▀▀░░█░░░░░░
░░░░░░▄▀▀▀▀░░░░░█▄▄░░░░
░░░░░░█░█░░░░░░░░░░▐░░░
░░░░░░▐▐░░░░░░░░░▄░▐░░░
░░░░░░█░░░░░░░░▄▀▀░▐░░░
░░░░▄▀░░░░░░░░▐░▄▄▀░░░░
░░▄▀░░░▐░░░░░█▄▀░▐░░░░░
░░█░░░▐░░░░░░░░▄░█░░░░░
░░░█▄░░▀▄░░░░▄▀▐░█░░░░░
░░░█▐▀▀▀░▀▀▀▀░░▐░█░░░░░
░░▐█▐▄░░▀░░░░░░▐░█▄▄░░░
░░░▀▀ TRAP TYPIEEE▐▄▄▄▀░░░
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

Pan Paweł

Właśnie mordo miałem to samo pisać. Tylko, że wszedłem tu przed chwilą. Kurwa strach pomyśleć co będzie miał za 5 lat

EJ TY KOLO! NA 101%

ELO W MORDO

MEMBER U MEMBER CHUJOZA

Właśnie tak niszczyliscie mi odbyt. Było przyjemnie.

KWAZY NA 100%

TY KURWA NORMALNY JESTEŚ JEDEN Z DRUGIM?

Julia

Mhm nie ma to jak mamie cycuszki

Julia

Część tu Julia

Julia

Milenka troszkę się pogubiła ale życzę jej jak najlepiej

AVE KUTANATOR!

U NAS MA OSIEDLU TU KLOPOTY SIĘ CZAJĄ KUTACZ I OoDeBete W GRĘ ZYCIA CIĄGLE GRAJĄ.

soczyste pancze ostrzegam

ostrzegam!!!

Adrian

Tak, bo jak ma 14 lat to nie ma uczuć.

Młody raper z Poznania

Czy skoro mając 14 lat jeszcze nigdy nigdzie nie wsadziłem siusiaka ale byłem już posuwany w tyłek to czy można powiedzieć że już ruchalem?

EJ TY KOLO!

EJ CHUJE DO SZCZANIA MA KTOŚ Z WAS DOJŚCIE DO TTV, JAK ZROBIĆ BY WYSTĄNPIĆ W DŻENTLEMENI I WIEŚNIACY, JA JAKO WIEŚNIAK. CHCĘ POZNAĆ TROCHE POLSKI I BOGACTWA.

EJ TY KOLO!

EJ CHUJE DO SZCZANIA, BOY TO PO ANGIELSKU CHŁOPAK, A JAK JEST CHŁOPISKO? BOISKO. HAHAHA DOBRE CO NIE?

EJ TY KOLO!

JA TO JEBIE ZA 1800 BRUTTO, NAJDALEJ BYŁEM W KALISZU A MIESZKAM OK. 20 KM OD KALISZA, PRACA DOM I TAK W KÓŁKO, MAM 28 LAT, ROBIE DORYWCZO, MAM KONKUBINĘ, ONA NIE ROBI. DODAM ZE TE 20 KM DO KALISZA ROBIE ROWEREM. CHETNIE WYSTOMPIE W PROGRAMIE DŻENTLEMENI I WIEŚNIACY

EJ TY KOLO!

KURWA!!!!!! JESZCZE NIGDY NIE NAJADŁEM SIĘ TYLE WSTYDU!!!!! WYOBRAŹCIE SOBIE, ŻE WCZORAJ, PIERWSZY RAZ SPRÓBOWAŁEM SEKSU Z MOICH PSEM FAFIKIEM. TAK NA MARGINESIE, FAFIK JEST DUŻYM LABRADOREM O JASNYM UMASZCZENIU. NO I TERAZ NAJLEPSZE – PRZY PRÓBIE POKRYCIA FAFIK ZAKLESZCZYŁ SIĘ SWOJĄ KUŚKĄ W MOIM ODBYCIE. STARY MUSIAŁ WEZWAĆ POGOTOWIE I TAK ZŁĄCZONYCH PRZETRANSPORTOWALI NAS DO SZPITALA. KURWA! JESZCZE DO TERAZ CZUJĘ NA SOBIE DRWIĄCE SPOJRZENIA LEKARZY.

EJ TY KOLO!

-CZYM RÓŻNI SIĘ EJ TY KOLO! OD GÓWNA?
-GÓWNO MNIEJ ŚMIERDZI.
-HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

PIES FAFIK!

KURWA!!!!!! JESZCZE NIGDY NIE NAJADŁEM SIĘ TYLE WSTYDU!!!!! WYOBRAŹCIE SOBIE, ŻE WCZORAJ, PIERWSZY RAZ SPRÓBOWAŁEM SEKSU Z MOICH PANEM EJ TY KOLO! . TAK NA MARGINESIE,
EJ TY KOLO! JEST DUŻYM DEBILEM O JASNYCH WŁOSACH. NO I TERAZ NAJLEPSZE – PRZY PRÓBIE POKRYCIA EJ TY KOLO! ZAKLESZCZYŁ SIĘ SWOJĄ KUŚKĄ W MOIM ODBYCIE. STARY FAFIK MUSIAŁ WEZWAĆ POGOTOWIE I TAK ZŁĄCZONYCH PRZETRANSPORTOWALI NAS DO SZPITALA. KURWA! JESZCZE DO TERAZ CZUJĘ NA SOBIE DRWIĄCE SPOJRZENIA WETERYNARZY.

EJ TY KOLO! NA 101%

Fffodb t typie

Stalone

Odb ssij nam odb

Jakub

Przepraszam bardzo, że się udzielę, ale proszę powiedz mi, czy nawet 14 latek nie może mieć problemów z psychiką? Każdy człowiek ma taką samą psychikę, ale działającą pod innym kątem. Sam w wieku 13 lat miałem takowe problemy, a Ty mówiąc, że młodzież nie może mieć stanów lękowych – ośmieszasz się i propagujesz nienawiść. Zanim jeszcze raz wjebiesz się bez jakiegokolwiek doświadczenia do takiej dyskusji to proszę Cię, żebyś pierw znał podstawy psychologii, lub chociażby bazuj na własnym doświadczeniu. Jak widzę Twój komentarz to widzę 17 letniego kidosa, słuchającego brutal rapu, chodzącego z butlą po swoim patusiarskim osiedlu, gazując każdego, kto ma odmienne zdanie. Naprawdę szkoda mi Cię, bo przez całe swoje życie jesteś prowokatorem i przedstawicielem swojej dresiarskiem „mafii” bez doświadczenia. Zanim zabierzesz się do komentowania to nabierz samodystansu i doświadczenia w danej kwesti.

MowieJakJest

Dzieci od dawna wiadomo że jak ma się problemy z banią to się nie jara staffu bo występują stany lękowe nawet u tych zdrowych psychicznie. Dodatkowo nie dziwię się że dzieciaki mają spierdolone głowy..mass media ciągle promują przez puste programy, teledyski „PIĘKNYCH”, „BOGATYCH” i Satanizm szerko pojęty poprzez ideologie NEW AGE i ta pogoń za wyimaginowanym światem kończy się właśnie tak.Pozdrawiam, zdrowia z Bogiem!

Robert Lewandowski

Szczerze to jeszcze się nad tym nie zastanawiałem

kapitan zbik

new age xD kurwa ty to jeszcze w 2007 siedzisz

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

Myšlę tak samo 🙁

buba wypierdziuch

ALE SATANIZMU W TO NIE MIESZAJ OBSRANA PAROWO. JEDENAŚCIE PRZYKAZAŃ LAVEYA TO PROTIO

eftef

Jak mialem 19 lat to tez zachorowalem na nerwice lekowa z powodu bardzo duzych problemow rodzinnnychco przekladalo sie to na moja kondycje psychiczna . Przestalem wtedy palic ziolo , zaczalem biegac , czytac , po pol roku zmienilem otoczenie ,wyjechalem z ziomkiem za granice, by poznac troche inne zycie , i jak reka odjal wszystko przeszlo, do jarania wracam co jakis czas , ale bez przesady bo jak wszystko tez w nadmiarze szkodzi ,alkohol i inne uzywki jakis czas temu odstawilem calkowicie , i jedno moge powiedziec …. jak cos jest nie tak na bani to przedewszystkim reset organizmu , umyslu , zdr9wy tryb zycia , dobrze jesc , czyscic toksyczne przyjaznie , znalesc sobie zajecie i wszystko bedzie git .

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

A ty to kto Porycka wiedźma
Buahhahahahaha

EJ TY KOLO!

NIE Z ZIOMKIEM A Z CHŁOPAKIEM, NIE WSTYDZ SIE. CODZIENNA PENETRACJA ODBYTU WYLECZYLA CIE Z LEKOW. MIALES LEK PRZED KOBITAMI CHUJU DO SZCZANIA.

Odb

Sram Typieee duka o tym że jest pierdolnięty.

EJ TY KOLO! NA 101%

MASZ STYL SZORSTKI JAK ODB T MAGD ANALENY ŚRODY.

Odb

ej ty cwelo ssij odbyt stalone i lache magdaleny środy

EJ TY KOLO! NA 101%

BEZ PRZESADY. MAM SWOJĄ GODNOŚĆ.TWOJEJ STAREJ NIE RUSZĘ

Stalone

Odb ssij odb

raport z osiedla

Przechodząc wczoraj w nocy obok posesji sąsiada, postanowiłem zobaczyć co trzyma w plastikowych beczkach, z których wydobywa się smród padliny. Było ciemno i zbierało się na burzę. Przeskoczyłem przez płot, minąłem psa – który tylko merdał ogonem na mój widok – i gdy podchodziłem już do beczek, nagle uderzył piorun. W świetle błyskawicy zobaczyłem w oknie sąsiada z siekierą w ręku. Pewnie rąbał drewno na opał, albo chuj wie co. W każdym razie trochę się wystraszyłem i postanowiłem do beczek już tego dnia nie zaglądać. Wrócę tam dopiero jutro. Zastanawia mnie jednak, że po uderzeniu pioruna, smród padliny ustał, a z jednej beczki zaczęło dochodzić jakby pochlipywanie małego dziecka.

Co może być w tych beczkach?

Jopek

Czekam na dalsze raporty z osiedla !

Odb

Czekam. Somsiad.

Robert Lewandowski

Szczerze to jeszcze się nad tym nie zastanawiałem

Nikt

jak się piję i ćpa to się ma stany lękowe NIC KURWA NOWEGO

Adolf Kwiecien

Czekam na cos o uzaleznieniu od masturbacji

Sokista z Rembertowa

Traper kurwa, gdzie twój traphouse i traphone gnojku? Jedyni traperzy w tym kraju to byli T-raperzy znad wisły.

Bubibi

Ty, co obrażasz Polki. Właśnie ktoś przeskanował ci porty. Fajne filmy oglądasz w sieci. Co by powiedzieli znajomi, gdyby się dowiedzieli? Skończ, kurwo.

Margot i Łania

Trap Typieee rapuje o swoich zaburzeniach analnych
Posłuchajcie singla „Analne Podszepty”.

Gundi gunda

Przecież ten nius nie jest napisany po polsku. Niektóre zdania czytdslem 3 razy żeby zrozumieć ocb.

Elektryczny PONO

Pierdole to.

Myśli samobójcze Mariusza Jopa

Włosów lonowych jeszcze ten cipeusz nie ma a sobie wymyslil Stany lękowe hahaha ja pierdole jaki dzban.
Wyhustaj się w pizdu. Lepiej dla społeczeństwa

Ps. Huj ci w dupe. Liczymy na samobója

Dariusz

Ty kurwa gnido osrana! Jak chciałbym Cię kurwa spotkać to nie masz pojęcia za to co piszesz do ludzi. Śmieciu. Jesteś nikim i wiesz o tym, dlatego tak chętnie hejtujesz

KlulGlamlapu

Chłam

WONSKI DENIRO / OSIEDLE B PACINO

„O RETY KROKIETY
NA WANNIE ROZJ*BANE DROGIE KREMY
DAJCIE WY MNIE WYJŚĆ Z TEJ ŁAZIENKI”

Pastisz flow Belle Mondziaka ️‍ – moja produkcja – jest ogień w kuklach bez kitu sprawdzajcie mordziątka :))))

TO JEST TO MENCIU:

https://youtu.be/Y5OqcoiC92w

EJ TY KOLO! SSANIE DYMANIE

RELAXACYJNY KUTANATOR ODB TU. GORACO POLECAM.

Odb

ej ty cwelo ssij stalone

EJ TY KOLO! NA 101%

JUŻ SSALEM. LIZANIE ODB T GORACO POLECAM.

Ostry cień mgły

Tylko cwele pracują za mniej niż 7tysi.Ufff dobrze, że nie mieszkam w cebulandi z debilskimi polaczkami

Wnuk Tedego

Pierwszy. A jebać ich meczetami nikt normalny nie wie i nie chce wiedzieć kto to

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

Właśnie tak mnie niszczycie !!.

EJ TY KOLO! NA 101%

POLECAM KUTANATOR OKRĘŻNICY.

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

Właśnie tak niszczyliście mnie i mojego mnie

EJ TY KOLO! NA 101%
MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

Powiem coś od czego pęknięcie
Kutanator okrężnicy
Bóg jest potężniejszy
Bóg dał mi dar widzenia poprzez duszę
Ej ty koło! jest kochankiem Sokoła na 101 %
Hej raperzątka z Prosto

Lolek

Sram typie o brązowych prześcieradłach i problemach wydalniczych

SZTOSSSSSSSSSS

ODPIERDOLCIE SIE OD CHŁOPAKÓW!!!! OBY WAS KIEDYŚ SPOTKAŁY TAKIE PROBLEMY! CHUJ WAM W DUPY 🙂

Popularne