Sprawdź nas też tutaj

News

Ukryty utwór Tedego i Księcia Kapoty do odsłuchu

Posłuchajcie nagrania „Biełyje nosy”.

Opublikowany

 

Prawdziwa wisienka na torcie, albo, jak kto woli nagroda dla wytrwałych – Ukryty na „Karmagedonie” utwór Tede & Sir Mich „Biełyje Nosy” z gościnnym udziałem Księcia Kapoty trafił ekskluzywnie do serwisu Tidal. Zapoznacie się z nim poniżej.

Nowy album Tedego & Sir Micha „Karmagedon” ukazał się 9 maja i zadebiutował w miniony czwartek na pierwszym miejscu krajowej listy Olis.

 
18 komentarzy

18
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Lujawka ogluszawka

Potem kurwa dzieciaki kupują jakies klefedrony i sie przekrecaja ale te kurwy i tak powiedział, ze przecież to muzyka dla dorosłych i nie gdzie byli rodzice. Skurwysyny.

skarpetkazdrowanieuciskowa

traktujesz ludzi jak stado bezwolnych baranow… jak jestes glupi to sie nacpasz jakims tanim wynalaskiem i zaden artysta cie do tego nie zmotywuje ani nie zniecheci,wiec zamknij kurwo ryj !

ProfesoorNauk

Oho.Pierwszy dupoliz Tedesa na horyzoncie. Takie teksty o narkotykach wpływają na świadomość. Przecież tak jest od zawsze że dzieciaki chcą być jak ich idole. A swoją drogą żeby być fanem tedego trzeba mieć na prawdę minimalne wymagania słuchowe więc logiczne że taki debil jeden z drugim ulegnie sugestii. „zajeb w nocha! Tak się bawi tedzio! To jest fajne!”

DJ_BUHH_TEDE GIMBY NIE ZNAJO

Najlepsza KOKA – jest za 500 STÓW…
PRAWDA!!!

Kawałek dla BEKI – myśleć Gimby…!

Pumpernikiel Pokruszony Farmazoniarz Wychechłaniec

Kawałek Zapętlony na TIDALu!

Jebać Niebieskich… 🙂
Hahahaaa

Esmeralda Jacek Flak

To są artyści?;p

Lujawka ogluszawka

Nie ludzi tylko dzieci kretynie. Nastepny korwinowiec pierdolacy o rzekomej zdolności wiekszosci ludzi do nie bycia plebsem.

Odb

Tede się ukrył pod kapotą księcia i odsłuchiwał utwory

rypka Plum

„Wisienka na torcie” XD
Redakcja słuchała tego czy z mp3ką gotowy tekst przyszedł?
Z drugiej strony, w sumie jaki tort taka wiśnia.
Tylko tu za cherry robi bizon wyszarpnięty z pomiędzy pośladów.

Wiesiu

Nie rozumiem fenomenu Kapotu. Koleś ma wadę wymowy sprawia wrażenie lekko upośledzonego do tego rapuje jak amatorzy z podziemia z ’96 a mimo to nikomu to nie przeszkadza i wszyscy go propsują. Ktoś wie dlaczego

Johny

Znany w srodowisku, dawal sie wszystkim nazrec za darmo…

Wasz ziom

Zaraz zaraz. Ojciec Flaka to były marszałek. Może to gloryfikowanie dragów to zamierzona operacja. W Polin polaczki mają latać naćpani. Huj wam w dupe za promocję zła

Mama Ruby'iego

Jak to mówią w Chicago Wacka Flaka

EJ TY KOLO...

GOŚCIU MONKE DO PIECZENIA CHLEBA NA NOS WYJEBAL A WY LYKNIECIE ŻE SIUWEX OSTRO WALI W DEKIEL AHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHA

Jasiu

co za gimnazjalna żenada

JANEK

spuszczam ci na mordę kloca milczenia

Trystydycymyt

Tak błyskotliwa odpowiedź? To musi być sam pan Obsraniecki we własnej osobie.

ProfesoorNauk

Popularne