Sprawdź nas też tutaj

News

WuWunio: trzeci zlot patronów Pal Hajs TV

W Bocheńcu pojawiło się ponad 100 widzów.

Opublikowany

 

31 sierpnia 2019 roku w Ośrodku Wypoczynkowym Ptaszyniec w Bocheńcu odbył się trzeci oficjalny zlot patronów Pal Hajs TV! Tym razem odliczyła się ponad setka osób, która zjechała się z najdalszych zakątków naszego kraju i nie tylko. Zloty to świetna okazja do integracji naszej niezwykłej społeczności podczas rozmów przy piwku i kiełbasce z grilla. Kto był ten wie jak cudowna atmosfera panowała na miejscu. A kto nie był musi obejść się smakiem oglądając tę relację.





8 komentarzy
8 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
Twoj Stary 69
3 lat temu

WuWunio lepiej zrób odcinek w Bytomiu jak Kartky wyjebał najbliższych przyjaciół na kasę, podpierdolił sprzęt i najebał swojej ex lasce.

Tryyy
3 lat temu

Trzeba miec niezly kisiel zamiast mozgu, zeby dawac hajs na tego czopka

Odb
3 lat temu

HuJunio: trzeci zlot palantów Pal Hujs TV

Xdauez
3 lat temu

Nudne i wtórne gówno zakończyłem oglądać jego „twórczość” około pół roku temu, zero pomysłów na nowe odcinki, nic specjalnego

Pozdro Odb
3 lat temu

WuWunio: setny zlot patronów Pal Hajs TV
W Bocheńcu pojawiło się ponad trzech widzów.

Wasz ziom Ten
3 lat temu

zwykły kmiot od flaka… typ aż się prosi o lepe na ryj

Prop&Testo
3 lat temu

WuWunio trzeci zlot paramilitariów

Sentino
3 lat temu

Podobno było jechane w kolejarza

Popularne