Sprawdź nas też tutaj

Singiel

Young Igi kończy z trapem? Eksperymenty na nowej płycie

Raper prezentuje „Neandertalczyka”.

Opublikowany

 

fot. krypopatrycja

Dzisiaj odbyła się premiera najnowszego singla Young Igiego – Neandertalczyk, który zapowiada kolejny solowy materiał rapera. Jak mówi o nowym utworze sam artysta:

– Neandertalczyk to powrót do korzeni i muzyczne przedstawienie procesu ewolucji. Każdemu z nas jest ten proces bliski, dlatego też stworzyłem numer, w którym, mam nadzieję, odnajdziecie siebie samych.

W Neandertalczyku Igor zrywa z klasycznym dla siebie trapowym brzmieniem i zaczyna eksperymentować, a znakomity bit PSRa daje ku temu spektrum możliwości. Warstwa liryczna utworu porusza ważne dla Igora tematy dojrzewania i ewolucji, grubą kreską oddzielając nowy rozdział w karierze artysty.

Za oprawę graficzną oraz animację odpowiadają lis kula i Przemek Piekarski.

 
45 komentarzy

45
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Lider Napiwkow

Disco polo ma wiarygodniejszych przedstawicieli niż ta kurwa scena trap. Wszyscy artyści to prostytutki, ale te młode cwele to nie mają zasad. Za złotówkę nagrają z każdym i wszystko. Tfu

Stalone

Na wp.pl właśnie podali informacje że Odb został brutalnie spenetrowany analnie przez Young Igi. Trzymaj się kolo.

wiemy wiemy

Jak wiemy hipokryzja polek niema końca
Depresja kobiety – trzeba pomóc sama sobie nie poradzi, ty nie wiesz co czują osoby chore na depresje
Na jedną kobietę 8 mężczyzn popełnia samobójstwo- To wina mężczyzn, boją się silnych kobiet, muszą sami nad sobą popracować
Ktoś opiszę historyjkę w której p0lka jest suką- haha słaby bejt
Ktoś napisze historyjkę gdzie polak jest chamem i debilem- widzicie i dlatego boicie się kobiet mizoginy bo sami jesteście głupi
Nie che grubej laski wolę szczupłe- Liczy się piękno wewnętrzne incelu, widać że nigdy nie miałeś do czynienia z kobietami, każdy powinien czuć sie dobrze w swoim ciele nie oceniaj
Chcę by chłopak był ode mnie wyższy- a co ty incelu myślisz przecież ona może chcieć założyć szpilki,
P0lak napiszę ,że beka z uganianiem się za mgbewe- a co ty zaglądasz komuś do łóżka, ale was boli ,że on jest od was lepszy a kobieta ma wybór
Polak napiszę ,że nie chce p0lki woli coś innego – (już nie ma ,,nie zaglądaj do łóżka” teraz różowa che zaglądać lepiej niż inkwizycja) patrzcie nie che polki ale ty masz wyobraźnię przegrywie, już widzę jak jakaś cię zechce incelu
Już chyba nie muszę podsumowywać ,że wyzwiska p0lek skupiają się głownie na sferze seksu bo to jedyna wartość jaką rozumieją i jaka znają
Na serio nikt jeszcze nie napisał pracy doktorskiej na temat tak widocznej i łatwej do udowodnienia hipokryzji?

Profesoor Trapu

TEN DURNY KUTAS NAWET TRAPU NIE SLYSZAL, TRAP TO MUZYKA PULAPKI GDZIE PICHCI SIE CRACK NA OBRZEZACH ATLANTY, A NIE KURWA MUZYKA ROBIONA PRZEZ PEDALA Z CHUJEM W USTACH

Pissing Cock

Muzyka? Mocna na wyrost określone…

Shrek

Stalone to kup mu teraz maść na hemoroida

Odb

Young Iga kończy z transem? Eksperymenty na swoim ciele.

Odb

Na wp.pl właśnie podali informacje że stalone został brutalnie spenetrowany analnie przez Young Igi trzymając się kutasa ej ty kolo.

EJ TY KOLO!

EJ CHUJE DO SZCZANIA CZEKAM W CHUJ NA KOLEJNĄ PORCJĘ PRAWDZIWEGO RAPU OD YOUNG IGI, WSZYSTKIE PŁYTY STOJĄ W ORGINALE NA PÓŁECZCE.

Rymuje

Young Igi, sperma w jego ustach nie dziwi

odbtochuj

No ja tyle powiem ze odb to chuj

eluweczka

Z takim głosem to powinien dubbingować filmy porno dla gejów, a nie śpiewać, bo rapem ciężko to nazwać.

gorąca mamuśka w twojej okolicy

a w którym momencie on robił kurwa trap? bo co, bo tak powiedział? ja pierdolę gdzie ja żyję

żENADA

w piździe żyjesz,
zarejestruj się na xxx spermiarze pl i bzikaj

gorąca mamuśka w twojej okolicy

w piździe twojej starej, i tak powstałeś ty, gówniaku

Profesoor Trapu

TA ŻAŁOSNA KURWA OBOK TRAPU NIE STAŁA, TRAP TO GUCCI MANE Z LATAMI W PIERDLU, Z DILOWANIEM DRAGAMI, A NIE PEDAL Z IPHONEM OD BOGATYCH STARYCH KTORY KURWA NIE ZNA HISTORII MUZYKI TRAP ANI NIE MA POJECIA O CO TAM CHODZI, CHETNIE BYM MU WYJEBAL W RYJ

Analny

Young Igi kończy z analem? Eksperymenty na nowej płycie

Twojstaryrobiacymiloda

Śmierdzi mi z dupy

Quelle

Jang Iga to ta córka Tomasza Lisa co wozi sie z Tako Hemingejem pewnie bedzie teraz żerowala na Tacku wiec wyjebane w rapsy i bedzie hajs z plyty Jarmak Ełropa.

Bezel SLU

Czyli jego życie zmieniło się po tym, jak zaraził się koronawirusem i wygrał z nim (XDD). I teraz nowy on, zupełnie inny człowiek jak te dwa pajace ostr i bonson.

Bezel RPS

Zaraził się spermowirusem.

żENADA

Kończy z rapem ? a czy w ogóle zacząła?

PejaTVN

Zrobił kurwa nawijke podkręcona Autotunem i pierdoli coś p korzeniach rapu, jak Ci zaraz przypierdole gowniarzu to się kurwa nakryjesz kapciami, jak widzę twoja morde to mnie aż telepie.

Grzyb

Hej ostatnio w naszej firmie gdzie jestem kierownikiem zatrudniła się nowa sprzątaczka 23 lata atrakcyja miła itd, wykonuje swoją pracę rzetelnie więc gdy kończyła się jej umowa na czas określony o pracę postanowiłem ja zaprosić do gabinetu w celu przedłużenia umowy na czas nieokreślony przyszła do biura ubraan w leginsy adidasy skromnie ale ładnie powiem wam że mnie podnieca chyba zauważyła że pod stołem zaczołem sobie masować naprężonego kutasa lekko się speszyłem a ona zaśmiała po chwili ściąga adidasy daje stópki w seksownych skarpetkach na stół i mówi wąchaj psie ja zdezorientowany jak cholerna wykonuje polecenia seksownej sprzątaczki waląc sobie jednoczesnie konia gdy skończyłem ubustwiać jej stópki weszła na stół ściąga spodnie i nasrala mi na biurko potem kazała sobie wylizac rowka do czysta a na sam koniec zjeść zawartość że stołu gdy kończyłem lizać akurat ulało mi się z chuja lawina spermy elo

Sasha Strokes i jej piekny kutas.

Zdarza się takie życie nic nie poradzisz

Pissing Cock

Dawno mnie tak coś nie obrzydziło – ubUstwiać, kurwa – straszne…

Jeżycka maruda

jaki trap przeciez robil hiphopolo

Mloda Iga

Young Iga kończy z trapem i rozpoczyna karierę trans prostytutki

Bartolini

No nie wiem co o tym myśleć nie chce na to trapu tracić czasu

Pissing Cock

Do jakich on kurwa wraca korzeni?!
” Warstwa liryczna utworu porusza ważne dla Igora tematy dojrzewania i ewolucji” – to już maksymalna kpina z ludzi. Ta gęba przecież pokazuje, że 20 lat na karku i dalej dojrzewa ten trąd na jego ryju. A co do eweloucji, to pokazuje absolutnie jej ślepy zaułek!

pacino aldente

z oddychaniem niech skonczy bedzie najlepiej XD

Ahuy

ahuj mnie obchodzi to

Ciepły marian

young dicky kończy z analem? Eksperymenty na jego małej pycie
Raper penetruje „Neandertalczyka”.

Może nagra ćos takiego ?
pacino aldente

Pan KrzySteak
18 hours ago
O KURWA TAKI OGIEŃ ŻE SIE PALE <3

mysle,ze ten komentarz idealnie obrazuje jak nisko upadlo to smutne socjalistyczne spoleczenstwo zarzadzane przez siwych cweli i milosnikow zoofili .. oby ta ziemia sie rozpierdolila w 2040

strażnik hip hopu

TO JEST PRAWDZIWY HIPHOP https://youtu.be/4xqqIjP14xU

MEMBER U MEMBER KARDIOGNOZJA

Powiem coś od czego pęknięcie.
Jestem Bogiem.
Ja, Milena Petarda Rakieta jestem Bogiem.

Penis

Penis

DRUGIE POKOLENIE GLAMRAPU

Siema glamsrakowicze dawno nie wchodzilem tutaj wlasnie sram i zaraz bede sie podcieral myslac przy tym o tobie kutasiarzu ktory to czytasz. Pozdro dla kumatych i twardoglowych waginosceptykow ktorzy nawet do loda koledze zaloza maske na twarz. ELO

byle nie p0lka

Mam dziewczynę z Wietnamu – miła, kulturalna, nie ubiera się wulgarnie, nie nosi tych obleśnych paznokci hybrydowych jak polki, świetnie gotuje. Nie wstydziłem się przedstawić ją rodzicom, w przeciwieństwie do jakiejś polki karyny – tfu.
Roszczeniowe kurwy, jeśli im coś trzeba to wielkie aj waj a nigdy same nie wyjdą z inicjatywą w stosunku do drugiego człowieka. Łby zajebane przez internet.

eloszak lujec

Wypierdalaj z powrotem na wykop i nie zaśmiecaj tego portalu. Potem ludzie z zewnątrz tu wchodzą i mówią że glamrap to sami stulejarze

Sasha Strokes i jej piekny kutas.

Prawda prawda wypad z glama to portal dla fanów transseksualnego porno i Hoodie Allena.
Pozdro dla kumatych elo.

WKS

Chelsea ma teraz serio niezłą pake bo oprócz Wernera sprowadzili harvetza i thiago Silvę. Mają pulisica, mounta i tego murzyna. Twórzy to razem przyszłościową pake bo wszyscy ( poza Silvą i wernerem) mają poniżej 23 lat.

EJ TY KOLO!

CHUJ MNIE TO INTERE. WYKURWIAJ BEZBEKU

EJ TY KOLO! NA 101%

MNIE INTERSUJE. WYKURWIAJ PRZEGRYWIE PODSZYWIE.

Popularne