Sprawdź nas też tutaj

Singiel

Żabson ft. White 2115 – „Di Maria”

Kolejny singiel z „Trapollo”.

Opublikowany

 

Żabson przygotował następce marcowego album „Żabson to ziomal”. Na mini krążku „Trapollo” znalazło się sześć utworów. Jedynym gościem jest White 2115. – Moja płyta jest eksperymentalną płytą – mówi raper o „Trapollo”. –  To nie znaczy, że każda moja płyta będzie taka. Staram się zmieniać i robić coś innego, bo uważam, że to jest potrzebne, żeby się rozwijać – dodaje. Raper przyznaje, że nie chce być szufladkowany i nie robi rapu tylko własną muzykę określaną mianem trapollo.

Album ukazał się 15 sierpnia i nie trafił do Empików. Jest dostępny jedynie bezpośrednio u artysty.

Tracklista

1. MOJŻESZ
2. INTERNET.WAV
3. GELATO
4. HERMES
5. TRAPOLLO
6. DI MARIA feat. WHITE 2115

Żabson Trapollo okładka

Żabson straci fanów przez „Trapollo”?

Podczas rozmowy z fanami na transmisji live, Żabson przyznał, że chce szybko wydać nową płytę, żeby słuchacze nie myśleli, że na następny krążek znów będą musieli czekać 3 lata. – Mam fazę na tę płytę, zrobiłem ją – mówił. Raper wyjaśnił także, że jego obecna twórczość odbiega od rapu, dlatego nowa płyta została nazwana „Trapollo”. – Liczę się z tym, że tworząc coś nowego, nowy gatunek, nowy vibe, coś czego jeszcze nie było – odpadnie mi trochę fanów, trochę nowych przyjedzie, może dzięki temu spoza rapu. Zamierzam robić również muzykę poza rapową. Ta płyta nazywa się „Trapollo”, bo to trap pollo. Nie wiem czy więcej wyjaśnień to potrzebuje – dodał.

 
21 komentarzy

21
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
tfu

di pedały

cydży

niech ktoś tym homoseksualistom odetnie prąd, zabroni robienaia zdjęć, kurwa ile można dziewczyny

gdsgdsgsg

kumulacja pedalstwa

Hahaha

Łajt co ty tam pierdolisz, że ty masz niby mercedesa jak ty piłujesz starego rzęcha do którego niedługo ci nogi w podłogę wpadną. Co za fejur jebany

Potwierdzone info

Chuj ma, a nie auto. Widziałem go ostatnio, stojąc w korku, jak wsiadał do PKS’a.

huj

dajcie wersje z napisami bo te dwie lesby tak wyją na tym autotjunie, że nie mogę się wsłuchać w tekst, który ma w sobie tyle przesłania co moje gówno w kiblu

­­­­­

od kiedy na spermę kolegi mówi się ‚towar’ kastracie?

DIONIZY ZLOTOPOLSKI

Zabson I White – najseksowniejsi transwestyci w rapgrze ! Te ich chude, kosciste dupska… mmmm:)

ovczar

Trappolo ja pierdole.Te kawałki to są na telefonach nagrywane?Tego marudzenia nie da się sluchać i Wy to nazywacie Rapem? HH?

Flash

jeśli potraktować to jako disco polo to całkiem przyjemny track

Scoots CMC

To nie jest hip-hop

Ziko

Rap się skończył już dawno temu

ŻeCo?

ależ to jest słabe, tylko ameby umysłowe mogą się tym jarać
zero oryginalności, stylu czy charyzmy, jebać

Kazek

czekamy az white usunie te 2115 tak samo jak blacha bo bialas zagrozi ze wiecej go nie bedzie pakowac w dupsko.
JEDNA WIARA JEDEN SKLAD HEHE
z bedoes 2115 na bedoes, blacha 2115 na blacha. JEDNA WIARA JEDEN SKLAD

asdasd

i dobrze, przecież to kurwa przypałowe jak chuj jest. poza tym to żaden gang tylko obsrane cioty, więc już mogli by sobie darować dalsze ośmieszenie

Kazek

uposledzencu nie chodzi o to czy sa gengiem czy srengiem czy chuj wie czym tylko jakie maja podejscie i co dla nich znacza slowa JEDNA WIARA JEDEN SKLAD ktore tak holduja. hipokryci a ty idiota

Co ty pierdolisz

Per upośledzeńcu, „jedna wiara jeden skład – SB MAFFIJA” to nie słowa tych frajerów, tylko SB XDDD 2115 nie ma z tym nic wspólnego

MIRAS X

Tak na nowy miesiąc proponuję https://www.youtube.com/watch?v=wKyn9B6p1-A JAK TO JEST projekt 139

KacperToZiomal

Sztos kolabo!
Preorder łajciora dawno zamówiony, teraz czekać tylko na kuriera.
Wziąłem też udział w tym konkursie na koszulke rockstar bo jest zajebista!

A co do Trapollo? Żabson wyprzeda kolegów z branży o lata świetlne kreując nowy gatunek!

Wujek_Zurek

Chyba z kutasa spadles 😀
Disco polo juz dawno bylo

XDDDD

Nie wiem jak można coś takiego napisać nawet dla beki XD

Popularne