Sprawdź nas też tutaj

News

Żabson komentuje nieudany koncert Reto i otrzymuje ripostę od współorganizatora

„Ściśnij fermenciarzu swoje pomalowane usta, bo ci kiedyś puder z twarzy spadnie”.

Opublikowany

 

zabson

Nieudany koncert Reto w Bydgoszczy odbił się szerokim echem w mediach. Po jednej stronie stoi raper i organizator koncertu, a po drugiej współorganizator i klub, którzy winę zrzucają na artystę. W całym zamieszaniu oczywiście najbardziej poszkodowani są fani, którzy pod adresem rapera nie szczędzili w klubie słów krytyki. Tymczasem do sprawy podczas ostatniej transmisji na żywo odniósł się Żabson, który przyznaje, że nie było go wtedy w Bydgoszczy i nie wie dokładnie co się stało, ale zamierza się na ten temat wypowiedzieć.

Umowa z organizatorem

Żabson wyjaśnia, że każdy artysta przy podpisywaniu umowy umawia się na tzw. rider techniczny, w którym organizator zobowiązuje się spełnić pewne wymogi dotyczące sprzętu: mikrofonu, miksera i nagłośnienia. – Druga sprawa to rider artystyczny, czyli to, czego oczekujesz od klubu, żeby zapewnił ci na backstage’u czy na scenie np. ręczniki czy zgrzewka wody. Ja na przykład żądam sobie piwo bezglutenowe – wyjaśnia Żabson. – Z tego co wiem, Reto nie zagrał koncertu, bo nie spełnione zostały warunki techniczne, które są podstawą. Jeżeli ktoś się k*rwa dziwi, że on nie zagrał koncertu, bo nie miał sprzętu, na którym go może zagrać, na który podpisał umowę, to jest to poj*bane, że ktoś się temu dziwi – dodaje.

„Fani by go później rozliczyli”

Jeden ze słuchaczy skomentował to słowami: „Ja bym dla fanów acapella zagrał i przeprosił widzów”. Na co Żabson zareagował słowami: – O czym ty gadasz? Później fani rozliczaliby go, że zagrał ch*jowy koncert, na ch*jowym nagłośnieniu – twierdzi Żaba. – Śmieszy mnie to, że przyszli jego fani, a koleś krzyczy: „J*bać go, jedziemy z nim”. K*rwa mać, jakie januszostwo – dodaje.

Współorganizator odpowiada Żabsonowi

Do wypowiedzi Żabsona odniósł się współorganizator koncertu Reto w Bydgoszczy, Rap Faza, który od samego początku winą za całe wydarzenie obarcza rapera. – Posłuchaj Żabson, tak jak mówisz, że nie było cię tam, więc? Ściśnij fermenciarzu swoje pomalowane usta, bo ci kiedyś puder z twarzy spadnie. Napisałem już raz, napisze drugi, bo Żaby twojego pokroju nie kumają kilku kwestii. Ja rozumiem, że wszyscy nawzajem musicie sobie dupy lizać. Powtarzam, rider techniczny był, mamy listę od firmy akustycznej – jest wszystko, co miało być. Nie wiem kim był ten mały cyganito od Reto, który mówił: będą odsłuchy i grają. Poszedłem z Djem Reto (jeden z dwóch w porządku chłopaków) na scenę do dja, i co? I odsłuchy były, ale pan artysta się zaparł, że nie zagra.Więc ropuszko lepiej jak po prostu zamkniesz te swoje pomalowane usta – napisał na FB.

Więcej na ten temat:

  1. Reto był w klubie, ale nie zagrał. „Nachlał się i nażarł za darmo i spi*rdolił”
  2. Nieodbyty koncert to jednak wina Reto?
  3. Reto o odwołanym koncercie w Bydgoszczy
  4. Komentarz Reto po trafieniu na Pudelka
 
57 komentarzy

57
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Żabson

Używam takiego podkładu pod makijaż od Max Factora, że nie ma prawa mi spaść puder, więc się zamknij, bo się nie znasz.

Reto

Weź mi podaj na priv, bo mój podkład już nie daje rady i makijaż mi się sypie po kilku godzinach. Buziak!

Rena

Ja pierdole co za pedały. Ale bym was biła kutasem po mordzie!

Norre

Dokładnie wasze 5 minut się kończy cwele

huj

wy kurwy w rurkach to dzięki fanom (zjebom) macie na wiesniackie buty balenciagi, pudry, tusze, szminki, leginsy czy jedną czapke gucci na trzech, i wymogi ma jebany jeden z drugim , piwo bezglutenowe kurwa, wiadro szczochow powinniscie za kazdym razem dostawać

Gordak zwany wiatropędem

Spójrzcie czasem w niebo i ujrzyjcie żołnierzy uciekających przed moją aurą

Young Igi

Żabko, zapraszam cię do mojej ekipy

obiecuję, że poczujesz się dobrze

Young Multi

Ja swoje dredy lepiłem pudrem, ale cukrem pudrem. Dlatego mam takiego pięknego mopa na bani. Żaba trzymaj się homofobia jest na porządku dziennym w tym kraju. HOPLA GEJE!!!

Dickson

Bym cie złapał szczawiu to bym ci nasrał do ryja i se dupe podetarł tym twoim mopem

Odb

Sonabson komentira Retoov neuspjeli koncert i dobiva odgovor od suorganizatora

Norre

Cwelu spedalony dorwaliscie się teraz z boryskiem co jak nie z popkiem w kolabo to z pedalstwem byle coś zarobić z gowniarzami bez pojęcia kurwa pluje na was i ten syf który nazywacie rapem wy kurwy

Wini

Co ty pierdolisz? Mógł wyjść na scenę i powiedzieć, że jest chujnia i nie zagra, ale tego nie zrobił, tylko spierdolił.

hej

Te jebane tępe melepety właśnie tego nie rozumieją, że to jest jedyny powód hejtu na tego pomiota, a tamtem pierdoli jakieś śmieci i mądrości o rajderach…

Janek

Beka, kazdy po nim jedzie jak po suce. Mocnecipsko

ZAMKNIJ MORDE JAK RAP GRA

„Napisałem już raz, napisze drugi, bo Żaby twojego pokroju nie kumają kilku kwestii.” XDDDD sposrod tych wszystkich dissow ten punch rozjebal xD

jentker

„żaby twojego pokroju”? tzn? ten gość zna więcej żab? czy po prostu jest głupi jak większość glamrapowiczów?

Ja pienie

Chyba właśnie ty jesteś jednym z tej większości glamrapowiczów, żeby takiego czegoś nie zrozumieć XD

zenek

u mnie na backstage jest piwo BEZGLUTENOWE – KURWAAA ZA TAKI RAP UMARL TUPAC ??

wwwwww

Oczywiście to piwo to redds żurawinowy ze słomką. Chyba poważnie mamy pierwszego polskiego homo rapera.

rzabzonn

Bezglutenowe piwo xD

Schkürr Schkürr

Też się śmiałem z tych jego bezglutenowych rzeczy, ale on rzeczywiście jest uczulony.

Nicky Santoro

Ten Reto powinien wyjść na scenę do fanów i wyjaśnić dlaczego nie zagra , a tak to zostanie mu granie za 500zł w Hajnówce do kotleta.

paweł

hehe Wygląda ja Szpak.. Michał szpak

kolesGIT

Żaba, jak cie kurwa zobaczę jeszcze raz na Saskiej Kępie to wyłapujesz na pizdę, przysięgam.

mikołajpuszkin

liczę na Ciebie GICIE
wal na pizde tego pazia

zelki wwwww

Ksiezniczka zażądala sobie pifka bezgltenowego ojoj…rzygam zelkami

Wasz ziom

Co to za dziwka męska ?

Gsngringo

Ciekawe walki na tym fame mma się szykują

Żabsyn

Ładne mam włoski ?? hihiih ktoś coś bo mnie cipka swędzi ??xdxd hihiihi :*:*:*

Czapo

Po chuj ten cwel wgl się wypowiada, nikt cię kurwa nie lubi, jesteś zwykłym pedałem i tyle, tak cię postrzega normalnych ludzi grono. Poszol won

wwwwww

Pocisnęli Żabsonowi, odważnie XD

Fufacz

Znowu ten ciotson

Bonifacy

„Ja bym dla fanów acapella zagrał i przeprosił widzów” nie dodaliście na końcu tego jeszcze „PAŁO”
tak napisał ten kolo pozdro!

Ziominho

Nie ma to jak dyplomacja 😀 ale sama prawda o tej chujowej zabie.

Kutas na czole

A ja mam jedno zasadnicze pytanie co to znaczy dostać kutasa na czoło?

no tak

no to to samo jak np byłeś mały i tata przychodził do twojego pokoju jak spałeś. stawał nad tobą i pukał ci prąciem w czoło. wtedy się budziłeś i jego potężny naganiacz trafiał wprost w twoje usta. czaisz?

Kutas na czole

Aha to fajnie
Nic dziwnego że dzisiejsza młodzież to mutanty jak w takie gówna się wczuwają
To teraz powiedzcie mi co to Szpaku i co to bezczel

Valentino

Miałeś takie przeżycia i chwalisz się publicznie!, gratulacje za odwagę do takich prymitywnych wypowiedzi, elo

Fufacz

Chodzi o maseczke przeciwzmarszczkowom

Ivan

Kurwa ja czytam ten glamrap i się wstydzę że słucham rapu w Polsce. Co artykuł się kurwa ośmiesza banda baranów, albo pokazują że mają IQ gąbki do naczyń, albo 3/4 języka sobie do dupy wkładają żeby się wyświetlenia zgadzały

KGR

NIE BYŁO MNIE ALE SIĘ WYPOWIEM, KURWA JAKI POLDON NAJGORSZEGO SORTU XDDDDDDDDDDDDD

Don Poldon

Wypierdalaj stara Kurwo. AVE HEVVRA!

Szpaku

ok

dasdasdas

DOBRZE. TZREBA JECHAĆ Z TYMI PIZDAMI W RURKACH POKROJU YOUNG PIZDY RETO CZY TA ŻABSON KOBIETA W POMALOWANYCH USTACH. JAZDA Z KURWAMI A MAŁOLATY NAUCZCIE SIE RAZ NA ZAWSZE ABY NIE KUPOWAĆ PŁYT TYCH CWELI, KTÓRZY RUCHAJĄ WAS W DUPE NA HAJS I DYMAJĄ WASZE PRZYSZŁE ŻONY PO KONCERTACH

FLY

Za koncert z 10k biorą a kurwa czeka na zgrzewke wody za 4zł I najlepsze „piwo bezglutenowe” pizda lvl hard oni z tym że są ciepło nawet się nie kryją.

Zabsontopedal

I ta pizda w długich włosach to jest raper? Rap schodzi na psy! Jak na rapie się skończy siano to będzie w gejowskich pornolach grał… Jebany Michał Szpak

Tede

ale pizda

Trzecie oko

BĘDZIE BEEF COOO

Ifc

Nie jestem fanem reto ale ty zabson nie masz co się wypowiadać, do reto to ci daleko chłopaczku, pod względem artystycznym jak i osobistym. Wszyscy to wiedzą , borixon to wie, Kuba to wie. Tyle w temacie.

Multum Skilla

Cisne tych wacków w rurkach ….. https://www.youtube.com/watch?v=EJZ7PuXMUuY

00:12 i 17

Opublikowany 9 godzin temu Przez Sebastian Skajnowski

23:23 7

Peja ten od Deja

Nie byłem tam to się wypowiem. Moim zdaniem poniósł go melanż i po prostu wyszedł po angielsku czyli tyłem. To jeszcze dziecko. Można mu wybaczyć.

Cody

Zabson nie toleruję glutenu
Dlatego bezglutenowe piwo 😉
Snoby pierdolone
Mało wiecie a morde wtrącacie

ProfesorNauk

Moja zona nie dość że kłoda to jeszcze jej kutas nie staje, przemyślałem , nie znikam z GR bo wpadne w depresje, nie mam zajęcia, jestem niezaradny życiowo żona z kutasem mnie olewa, tylko tutaj pod kilkoma nickami mogę dać upust swojej frustracji, ale zaraz idę do cydżego i kredensa na orgie i taplanie się w odchodach, i to jest druga oprócz GR rzecz która trzyma mnie na nogach.

Ja pierdolę

Chuj z tym reto i tym żabsonem. Kim kurwa jest ten bucowaty organizator? Januszostwo pełną gębą. Powinien w mordę wyłapać za takie teksty

mikołajpuszkin

od kogo? od ciebie? jak ty cipa jestes

Czapo

Zamknij rylo

 

Popularne