Sprawdź nas też tutaj

News

Zbuku opowiedział na koncercie anegdotę z pogrzebu Bezczela

„K*rwa, jest nieśmiertelny. Śmierć go nie zabiła”

Opublikowany

 

zbuku
fot. epicvlou

Podczas koncertu w Opolu, Zbuku opowiedział zebranym pod scena fanom krótką anegdotę odnośnie pogrzebu Bezczela. – K*rwa, jest nieśmiertelny. Śmierć go nie zabiła.

– Byłem ostatnio na pogrzebie Bezczela. Żegnają go, zakopują jego ciało do ziemi i jako artysta zdałem sobie sprawę, jakie to jest rozpi*rdalające, że nagle z głośników poleciała jego muzyka. Ogólnie było to zajebiste, że chowają gościa do ziemi, a z głośnika leci jego muzyka. Wtedy miałem taki luz – mówię: „k*rwa, jest nieśmiertelny”. Śmierć go nie zabiła, bo zawsze będzie z nami poprzez muzykę. Co więcej, puścili numer „Czarne róże”, gdzie w numerze nawija: „Łzy matki…” a moja dziewczyna mnie szturcha w ramię, obok grobu Bezczela jest grób z nazwiskiem Buczek, czyli z moim, bez daty urodzin i bez daty śmierci. Tak sobie o tym pomyślałem, wróciłem do domu i napisałem taki refren… – powiedział ze sceny Zbuku.

Bezczel zmarł 21 września. Osierocił żonę i syna. Był w trakcie pracy nad nową płytą. Został pochowany na cmentarzu parafialnym w Karakulach. Wytwórnia Step Records poinformowała, że prawdopodobną przyczyną śmierci rapera było zatrzymanie akcji serca.





30 komentarzy
30 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
Gundi gunda
11 miesięcy temu

Osierocił zone

Wiesiu
11 miesięcy temu
Reply to  Gundi gunda

I owdowił dzieci.

Komar to jest zwierzę
11 miesięcy temu
Reply to  Wiesiu

Powiem więcej, żonę która się z nim ożeniła, a on za nią wyszedł.

Vanessa
11 miesięcy temu

Dodam że żonę która byla jego żoną

hhhhh
11 miesięcy temu
Reply to  Vanessa

wzieli rozwód

trener, trenera trenerów tysona
11 miesięcy temu
Reply to  Gundi gunda

Kizo skarży się że youtube nie dopuszcza dzieci 7 letnich do jego muzyki.
Żabson rozdaje płyty z ostatniego wydawnictwa swojej funfli.

Beszczel opowiada cringe anegdotkę z koncertu typa.

Malik porywa udawacza kanye westa.

Polski rap ma się bardzo dobrze.

Czegoś nie rozumiecie?

AD0LF HlTl3R
11 miesięcy temu

po pierwsze:

  • czy w ogóle zbuku gra koncerty? –

po drugie:

  • jeżeli już gra to kto na nie przychodzi?

po trzecie:

  • skoro nikt na nie nie przychodzi to komu on opowiadał tę anegdotę? ściano? wyimaginowanym fanom?

po czwarte:

  • co on jakiś pierdolnięty czy co?
Kąfidęt
11 miesięcy temu

Czyli nazwał go „kurwą”? Dobrze zrozumiałem? Btw Fajna anegdota

Smutny Roman
11 miesięcy temu

„zakopują jego ciało do ziemi i jako artysta zdałem sobie sprawę….”
Naprawdę te kurwa łaki myślą teraz ,że są jakimiś jebanymi artystami? naprawdę, jebany dukaczu masz takie mniemanie o sobie…

Michaelo
11 miesięcy temu

Osierocił żonę i syna brzmi to jak kazirodztwo

Szyja PCV Ursynów.
11 miesięcy temu

Wszystko ok tylko najbardziej mnie interesuje: Co na to Paluch?

Pendrajw
11 miesięcy temu

Czy raperzy już się pogodzili z wyrokiem jaki dostał Bonus RPK? Już nie słychać na osiedlu #muremZaBonusem. Co się stało?

dziad domniemany
11 miesięcy temu
Reply to  Pendrajw

bo się rura rozpruła i posprzedawal dobrych chlopakow

Kleklun
11 miesięcy temu

xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD co za zjeby…niby kreują się na jego przyjaciół, ale jakoś nie przeszkadza im nabijanie wyświetleń na jego tragedii, co za śmiecie…

PejaTVN
11 miesięcy temu

Druku przestań pierdolic, ćpuny to ćpuny. Umierają i już.

kwasniewski_KUCZMA_W_BAGOLU
11 miesięcy temu

Cpajcie wiecej bez regeneracji tlenowo witaminowej stonesi itp walili czysciocha po 20 lat w polsonie wam wala kit ze to koka to jest analog syntetyczny znacznie tanszy i mocniej stymulujacy serce witaminy tlen sauny i rowerek duzo pomidorsow w formie np soku w poldonie spotkałem sie z wielkim o ale koka to jest cpanie straszne a mowiła to p0lka walaca amfetamine regolarnie od 10 lat hahah widziałem starszych gosci kolo 50ki po 15 latach walenia koksu dzien w dzien i nie wygladali tak jak ci co wala polaka pzez 4 albo dopalacze 2

varius manx
11 miesięcy temu

widziałeś orła cien

AD0LF HlTl3R
11 miesięcy temu

Polscy raperzy oraz cała reszta ych celebrytów nigdy nie dorosną do poziom Stones’ów w świadomym zażywaniu narkotyków. Chociaż patrząc na to co się dzieje za oceanem tam niewiele lepiej. Czym młodszy wiekowo narkus tym szybciej się przekręca np. Mac Miller.
Gdybym miał zostać narkomanem to chciałbym być takim jak Mick Jagger – świadomym zażywanych substancji.

kwasniewski_KUCZMA_W_BAGOLU
11 miesięcy temu
Reply to  AD0LF HlTl3R

Adolf uwielbiał amfetamine i kokaine zreszta dwa wynalazki niemieckich chemików

Dollo Popierdollo
11 miesięcy temu

Zboku spuścił się na koncercie i tryskał na swoich fanów.

Hahamil Kakanczar
11 miesięcy temu

No i fajnie

Sierrrota
11 miesięcy temu

Pozdro żona osierocona

Mata
11 miesięcy temu

Supraśl, Kurakale, Kanikuły. Podlasie…

Chuj was to
11 miesięcy temu

Kurwa ludzie ogarnijcie się tylko potraficie hejotwac a jak przychodzi co do czego to morda w worku i chuja was widać jebać was

Popularne