Sprawdź nas też tutaj

News

Bandura popiera rap Medusy i Multiego oraz komentuje usunięcie kanału Lorda Kruszwila

„Jesteś youtuberem, chcesz rapować – mordo rapuj”.

Opublikowany

 

Bandura / fot. kadr z wideo

Po rozpadzie Aspiratio Crew Bandura związał się na dobre z ekipą Crackhouse. Co jakiś czas raczy on nas różnymi singlami, które okraszone są pełnowymiarowymi klipami. Dzisiaj raper podzielił się ze słuchaczami refleksją na temat rapujących youtuberów, a także skomentował usunięcie kanału Lorda Kruszwila.

„Medusa i Young Multi kumają rap”

Bandura mówi otwarcie, że nie ma nic przeciwko rapującym youtuberom, a wręcz zachęca ich do rapowania. – Naszła mnie taka refleksja, co do youtuberów. Jesteś youtuberem, chcesz rapować – mordo rapuj. Kto Ci zabroni, jesteś człowiekiem możesz sobie robić co chcesz. Także nie mam kompletnie do tego problemu. Mówię tutaj o youtuberach, którzy nie mają pojęcia kompletnie o niczym. Nie mówię o Multim czy Medusie – to są ludzie, którzy kumają rap, mają zajawę na to, robią to bardzo fajnie i zajebiście – powiedział raper.

Bandura do Lorda Kruszwila: „K*rwo, oglądają cię dzieci”

Tematem numerem jeden na polskim Youtube jest obecnie usunięcie kanału Lorda Kruszwila. Został on oskarżony przez Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych o seksualne wykorzystywanie dzieci. Popularnym twórcą zajęła się już prokuratura. On sam usunął swój kanał ponieważ z powodu kilku ostrzeżeń zostałby on i tak lada chwila usunięty przez Youtube. Tak na jego temat jego działalności wypowiada się Bandura: – Wczoraj usunęli kanał niejakiemu Lordowi Kruszwilowi. K*rwa, jesteś youtuberem, w 90% oglądają cię dzieci, a typ chodzi ze swoim 8-letnim bratem, czy ch*j wie kim i każe się wypinać dziewczynom i ocenia ich dupy? K*rwo, oglądają cię dzieci! Naprawdę jest to – sorry za język – w ch*j żałosne, tak samo jak ten pierdolony Rafatus – patologiczne streamy, myślę, że to było równie niesmaczne, dlatego j*bać takie zachowania, naprawdę kończą Ci się pomysły, to nie nagrywaj albo nie wiem – rób slime’y – stwierdził.

Warto odnotować, że Lord Kruszwil wraz z Kamerzystą, który dał się poznać w ostatnim czasie też jako raper, a w przeszłości miał oszukiwać nieletnich na usłudze SMS-y Premium założyli już nowy kanał i zachęcają do subskrybowania.

 
44 komentarze

44
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
L.Kruszwil

Zarobiłeś bandurka już na paseczek rolexa? Bo na wskazówki, nigdy nie będzie cie stać, śmieciu.

Odb

Bandera komentuje usunięcie meduz z multiego i popiera lorda kurwila.

ProfesoorNauk

rakuu123 jak to czytasz nie zapomnij skopiować i wstawić na wykop 😉

banduratobzdura

co to slime’y? PRzecież RAfatus już zdisował bandure i aspiratio: https://www.youtube.com/watch?v=GQBunS8-VoM
i co wy na to ludzie powiecie?
różne wynalazki łażą po świecie

Lujawka ogluszawka

A TY KURWO SMIECIU JEBANY DZIECIAKOM WPIERDALASZ DO GLOWY RAZEM ZE SWOIM TRANSWESTYTĄ GEJFIELDEM JAKIES LUIS, GUCCI, VUITON – CIEBIE GAMONIU KTO SLUCHA? DZIECI! OBRONCA DZIECIĘCYCH UMYSLOW SIE ZNALAZŁ! NO SKURYSYN! WPIERDALASZ IM DO GLOWY JAKIES MARKSITOWSKO-MURZYNSKIE KOCOPOLY, KTORYCH NOTA BENE NIE WYMYŚLIŁEŚ, TYLKO PODJEBALES OD MURZYNOW. JUZ NIE WSPOMINAJAC O LIZANIU DUPY BIAŁASOWI, KTORY CIE ZNISZCZYL, A TERAZ JUTUBEROM. WIDZIALEM CIĘ NA KONFERENCJI FAMME MMA SIEDZIALES JAK CIEĆ. JUŻ LIZESZ DUPE NASTEPNYM. JESTES KURWA GORSZY OD GÓWNA. JAK CIE SPOTKAM TO CI PRZYPIERDOLE PRZYSIEGAM. CO ZA ŻAŁOSNY TYP.

Człeniu

Spotkałeś na konferencji i nie przylierdoliłeś żałosny hipokryto. Beka z lamusa. No i z bandury.

Lujawka

Zjebie ogladalem to na yt, przyjebalem i przyjebie jeszcze nie raz w imie zasad.

Człeniu

Nie doczytałem. Zwracam honor lamusie jebany 🙂

Lujawka

Haha spoko

huj

żenujące to jest że bandura się pucuje SB maffi po przegranym beefie

ProfesoorNauk

Legnica ulica Matejki. Ile mam jeszcze czekać odpadzie? Czy tylko w gębie jesteś mocny i w groźbach przez internet? Haha śmieć!

Belmondo Informator

Legnica powiadasz? Czyli ty cygan jesteś, w Legnicy same ciawasy.

huj

Tak jak mówi mój nick jestem zwykłym hujem do szczania i nie przyjade bo sie boje, wziąłbym chętnie z 10 osób ale nie mam kolegów.

ProfesoorNauk

Ejj. Sory mordo. Też nie jestem tym za kogo się podaję. Nie chciałem Cię urazić. Tylko więcej mi nie ubliżaj.

huj

Ale ogólnie gardzę tobą kurwo bez szkoły. Ale przyjechać na twoją wioskę się boję, jeszcze mnie zgwałcisz że swoimi kompanami. Pierdole.

ProfesoorNauk

Oj to se gadaj. I tak Cię lubię.

Maioooooo

Ten beef był wzięty z niczego i o nic wiec nic dziwnego ze się pogodzili jak cywilizowani ludzie. Jakie tam pucowanie

Jebać glamrap

Jebać rapujących youtuberów

ProfesoorNauk

Jebać.

Smuteg

Od zawsze na zawsze

Yebać Kurwy i Wieśniaków

Yebać!!!

Człeniu

Nie ma to jak propsować ameby będąc łakiem. Najlepsze jest to że te pizdy nie zdają sobie sprawy że są zjebami xD to jest kurwa apogeum tego całego szajsu na polskiej scenie. Hahah

2pac rapu krol

medusa ładnie nucił z pamięci discopolo i mowił jak mu sie to podoba i ze woli taką muzyke rok temu jeszcze na lajvach omegle xD taa kumają rap

PIEKNE WŁOSY MARECZKU

meduza, young muti lord kruszwil? Kurwa ludzie to nie jest hip-hop.TO SA JAKIES ZJEBANE TWORY INTERNETU DLA PRZYGLUPOW

Grzegorz Schetyna

Wszystko w temacie, aktorzy, pajace i tym podobne rapowe kurewki ! Od zawsze do odstrzału
Wszelakie SB Mafije i reszta udawanych, przebujanych gamoni…

Real HH

„Medusa i Young Multi kumają rap”no Kurwa chyba jakiś Żart i to niskiej jakości Bandura nie znam cię ale co ty pierdolisz chłopie skąd się wziął z ciebie taki raper jak z kamerzysty i lodzika kruszfilka oddział jebanego śmieszny jesteś.

Pytanie

Kto to kurcze jest

Robert

Zasłyną że nazwał Kruszwila kurwą.

NACZELNY ZJEB

NIE KURCZE TYLKO KURWA, DO CHUJA ALE TU SIĘ PEDALSKA ATMOSFERA ZROBIŁA NA TYM GEJRAPIE, AŻ BYM OBCIĄGNĄŁ JAKIEGOŚ KUTASA

Rumcajs

O kim musiałby być artykuł na tym portalu żeby każdy komentarz go nie wzywał lub obrażał?

Trele Morele

Tupac, Biggie Small, Nas?

bigi

jebac bigiego

twoja_stara

O Gospelu. Jedyny prawdziwy na scenie… i do tego normalny.

Dawid

hahaha gospel to pieprzony idiota

Oskar Pam Pam

O starej Kukona

Czydży

jebać bigiego, nasa i tułaka bo to truskawy , tylko trap od migos, conway, travis scott, westside gunn, kendrick ramal czy trippie redd , tylko bogactwo, jebac biedaków

Analny

Bandura popiera rap Medusy i Multiego, mówiąc że czują bit niczym jego kutasa w swoich analach!

Jurekj

Opublikowany 53 minuty temu Przez Mariusz Jop

18:40 7

Lol

Kto to w ogóle jest. Kto to jest multi i jakiś lord?

Aro

Bandura zdradziłeś Śliwe. Gadasz o nim kłamstwa do Rysia. Po trupach do celu. Brawo!

Beka

Z tego bandury taki sam raper jak z multiego czy meduzy, czyli wyssany z penisa

Turururu

ja pi kurwa c ten xXdxdD

sebix

jebac łaków

TWOJ STARY TRZEZWY

ALE KURWO JEBANA TEN SZTAJF KRUSZWIL NIE USUNAL KANALU TYLKO WSZSYTKO POCHOWAL ZEBY ZROBIC JESZCZE WIEKSZY HAJP NA SWOJA OSOBE PROSTE JAK JEBANIE JAPIENIEEEEEEEEEEEE JEBNIJCIE SIE W CZEREPY KURWISZONY BENC BENC

Popularne