Sprawdź nas też tutaj

News

Banowany Multi wciąż wspierany przez Peję

„Trapstar” zdobywa pierwsze miejsce na Olisie.

Opublikowany

 

Young Multi
Young Multi / fot. Konrad Tułak (GR)

Dzisiaj poznamy cotygodniowe podsumowanie sprzedaży płyt w Polsce. Wytwórnie mają dostęp do rozszerzonej wersji Olisu dzień wcześniej, dzięki czemu wiemy, że najnowszy album Young Multiego zdobył sam szczyt. Z gratulacjami jako jeden z pierwszych pospieszył Peja.

Gratulacje od Peji

Choć część sceny m.in. Bonson, Włodi, Kali, Szpaku czy Paluch – jak możemy wnioskować z ich wypowiedzi – chętnie dała by Multiemu perm bana na hip-hopową działalność, to były letsplayer znów zdobywa szczyt Olisu – co było do przewidzenia. Raper, który zdobył całą swoją publiczność grając w Minecrafta, a nie na twórczości muzycznej dalej może jednak liczyć na wsparcie Peji, który pojawił się na krążku. – Gratulacje za 1 miejsce na OLIS – napisał Poznaniak na Instagramie.

To już drugi szczyt Olisu Multiego w karierze. Wydany w ubiegłym roku album „Nowa Fala” sprzedał się w ponad 15 tysięcznym nakładzie, zdobywając złotą płytę i jedynkę w zestawieniu najlepiej sprzedających się płyt. Czy to powody do zadowolenia? Według Palucha Multi nie zdobył żadnej popularności w rapie, tylko na grach. – Cały ich odbiorca to jest odbiorca gier. Oni nie zostaną tu dłużej niż ich idol, który gra w te gierki i oni to oglądają – mówił kilka dni temu szef BOR-u o Youtuberach, którzy zdecydowali się rapować.

Gratulacje Peji dla Multiego:

Peja gratuluje multiemu

 
40 komentarzy

40
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Young Pener

Ryszard pewnie nakurwial z Multim w minecrafta po nocach i teraz wystraszyl sie, ze prawda wyjdzie

Chuj

Pener sie sprzedal za pare diaxów

Adm

Rysiek osiągnął już mentalne dno. Zero konsekwencji w działaniu. Najpierw jechał wszystkim od komercyjnych dziwek a w pewnym momencie sam się nią stał. Jak chcecie posłuchać dissów na Peję to włączcie sobie stare płyty Rycha.

hej

To naprawdę straszne, że rysiek nie przewidział, że z tego z czego się śmiał i nie popierał 10 lat temu będzie mieć teraz hajs 🙁 Kurwa no jak on tak mógł?

Marcin

utnij ziomek zero, filmik z tamtego roku….
https://www.youtube.com/watch?v=_LGr6rdJ4d8
japa szmato

Bolo

Wiecie co ja wiem, że nie powinno się oceniać ludzi po wyglądzie ale nawet jego morda mnie tak mierzi, że i bez jego kawałków bym go nie lubił
No ma coś w sobie w chuj nie sympatycznego, nawet Rychu jakich by min nie robił wykręconych to nie był tak odpychający jak on

ObrońcaPokornych

Kurwa mam tak samo pisałem tu już nawet o tym. Pozdro

cydży

„Banowany multi”

Chyba bananowy multi. Kurwa nawet tym redaktorzynom z gimnazjum odbijają się już teksty przygłupa w dredach

cydży

I to ze nosił bluzy croppa to nie znaczy ze nie jest bananowcem. Jest po prostu przygłupem bo bluzy croppa nie świadczą o stanie materialnym a o stopniu upośledzenia

cydży

A Noji zapomniałem oczywiście ze rychu to najtwardsza knaga w rapgrze, bo znam z autopsji

Po prostu Szlomo

Ciuchy Cropp town noszą biedaki

cydży to wstrętny gej

Noszą biedaki ale kurwa tylko te głupie. Jak masz łeb na karku to za polowe ceny ubierzesz się kurwa w lumpie ze stylem, a nie jak jakiś robotnik z Gruzji w croppie

Kacper

Ja sam przeczytalem bananowy dzięki za sprostowanie tytułu teraz dopiero widzę BANOWANY xdd

Tomek

Nie rozumiem was wszystkich o co wam kurwa chodzi jak byłem mały mówiłem że w życiu nie będę jadł cebuli i różnych innych rzeczy a teraz to jem i co mnie też będziecie jechać pierdolnijcie się Ludzie się zmieniają taka była młoda kiedyś teraz jest na co innego banda zawistnych debili

Dramat

Moda na debilizm? Świetna moda, naprawdę szanuje.

Cała Polska dziś się śmieje

hahahahhahahahahhahahahahahhahaha oj, rysiu, rysiu

Monar king

Ja pierdole znajdzcie antidotum na to co go ugryzlo w chuja podczas krecenia agenta bo juz mozg mu zzera doszczetnie

Jasiu

CZY WAS TO KURWA DZIWI ZE PENER WSPIERA TEGO WACKA?
NAPRAWDE WAS TO DZIWI?
PO POJSCIU DO TVN MNIE JUZ NIC NIE ZDZIWI XD

Multi ziom

A kim jest kurde szpaku chuj nie zawodnik zwykła pala

Kuba

Paluch się myli. Ja nie oglądałem nigdy multiego. Polubiłem go dopiero jak zaczął robić muzykę

Szajbus

Właśnie nie, Multi już miał ponad milion subskrybentów przed robieniem trapu/rapu. Więc Paluch ma rację 🙂

cydzy

A już chciałem pogratulować za świetny tytuł i że nawet glamrap ich ciśnie, powinno być bananowy…

kredensik

Rychu to juz w ogole odjebal kaszane. Jak mi przejdzie jakos nagranie z youtuberami… ale komentowanie fotek Malika na insta to gorsze niz upijanie matki na zywo przy widzach. Jeszcze chwila i Peja nagra sie Dioxowi, Dichowi tlumaczac tym, ze eksperymentuje i ze jest otwarty na nowe brzmienie. Otwarty jest, ale na fejm ktorego mu brakuje od 3 lat.

tfuu

won szmato na wykop

14:07 47

Z Dioxem to by nie było zdziwienie

TrapQueen

W imieniu wszystkich fanów dziękuję Panu Ryszardowi Andrzejewskiemu za przyjaźń i okazane wsparcie nie tylko zawodowe ale również prywatne.

ProfesorNauk

Bananowy Multi – z takim nagłówkiem się zgodzę. Rychu zjebał nagrywając z nim , Iga to mniejsza siara ale i tak oni wolą nagrywać z Rychem niż z wieprzem więc chuj w dupe flakowi

sadasddadas
Xxxkit

Banow…
Chyba się wam coś poejabło
Bananowy …
A Peja ?
Sprzedałeś się lamusie
Śmieć z TVN
Tede przy tobie to nic
W oczach starych fanów jesteś zerem

surowka

wjechales na Olis…. i tak sie spierdolisz!!

peja

pierdol sie paluch, sam nakurwiasz z jurkowskim w fife ty stary cepie a rzucasz odnosisz się tak do graczy jakby byli trędowaci, żeby ci sie te jedynki bardziej rozeszły, nie pozdrawiam

Jebac

Peja ty Lysa kurwo z zydowska broda biore dlugopis,oraz pisze zwrote lewa noga, dopierdalasz sie do Szpaka i palucha wez wyciagnij lepiej chuja z ucha Bartek aferzysta kombinator wybijam sie na waszej spinie co ty na to? Na jednym statku razem z wujem wkurwiles mnie pizdo flaki ci wypruje, masz problem do Lukasza ze wydal Szpaka jak widzisz ich stan konta pener bierze cie sraka, masz nowego chlopaka czy mopa z Castoramy? Tak czy siak dziadku juz jestes przegrany Na ktorej dzielni rysiu masz dozgonny szacun.
wez wkoncu sklej wary pazerny pajacu.
Nawijasz o tym samym jakis ty nie zarobiony,
Lecz prawda piecze w dupsko jestes kurwa skonczony,
Kurs samoobrony nie pomoze robie czystki, a te twoje gimby przypalaja gwizdki Szukasz pomocy u jakiegos youtubera to kropka nad i, nie ma juz penera.
Za tymi linijkami 3/4 polskiej sceny znajde tu pomoc stare drzewo wytniemy

imię

hahaha!!!! 🙂 z jakiej ciemnej menelskiej dupy po gwałcie wypełzłeś klocu?:D

Benylava

Rychu ile szmalu dostales za ta zwrotke plus klepanie po plecach tego czegos? Nigdy jakos cie nie sluchalem, ale od na legalu szanowalem.w beefie z jackiem bylem po twojej stronie..i co? Oszukalas mnie penerska kurwo za garsc srebrnikow i tysiace fanow w polsce.tfu

arni

jebac peje kurwe z agenta

massivewp

https://www.youtube.com/watch?v=AJeWEBZKiTY

Jak początki wyglądały w innych krajach? Dlaczego zdaniem bohaterów nagrania, forma wykonania jest często ważniejsza od samego tekstu? Które z walk z USA są ich ulubionymi? Czy wszyscy battlerzy dobrze freestyle’ują? 🙂 Sprawdźcie ten filmik!

Specjalne wydanie Massive Word Play!

Z okazji Mikołajków oddaję w wasze ręce przetłumaczony jeden z odcinków VERSUS: FRESH BLOOD 4. Możemy w nim zobaczyć jak Oxxxymiron – lider drużyny Gołębi, aby przedstawić swoim podopiecznym korzenie hip-hopu, tym razem zdecydował się zaprosić niemiecką gwiazdę battle rapu – Tierstara, znanego z organizacji takich battle-lig jak „Rap At Mittwoch” czy „TOPTIER TAKEOVER” (która miała przyjemność gościć Dizastera czy Pat Staya). Cała banda również oglądała wspólnie zachodnie battle dyskutując o istotności formy wykonania występu (performance) na rzecz samego tekstu, a także spróbowała swoich sił we freestyle’u pod klasyczne bity. Po obejrzeniu tego odcinka stwierdziłem, że musicie to zobaczyć. Miłego seansu!

(w opisie filmu znajdziecie również parę słów o tym, czym jest FRESH BLOOD)

Pawel

I chuj, sam preeorder Palucha, w nakładzie 10 tysięcy rozszedl się w 18h, Paluchowi nie sięga nawet do małego palca u nogi! PALUCH TO JEST KOCUR!

Pawel

Dokładnie w 16h ten portal schodzi na psy polskiego rapu

Tylko Multi

Pierwszy Kurwy.
Multi królem sceny.

­­­Trodon

Sceny LGBT.

Popularne