teledysk
Bary z White Widow: „Nie szukałem wrogów nigdy”
Bary udostępnia maxi singiel.
Nowe, podwójne wydanie od Barego zaskakuje odmiennym brzmieniem i klimatycznym teledyskiem autorstwa AKTV13.
Kierunek, który obrał Bary zrywa ze wszystkim, czym zdążył przyzwyczaić swoich słuchaczy i fanów White Widow. Bary zaskakuje nie tylko emocjonalną i refleksyjną nawijką, ale i subtelnym, melodyjnym brzmieniem, idealnym na tytułową, późną jesień.
Maxi-singiel “21 / Jesień” dostępny już jest we wszystkich serwisach streamingowych.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
teledysk
Santana jak Big Pun – powrócił z klipem pełnym broni palnej
Gościnnie w teledysku udziela się uliczny raper.
Polska scena niechętnie dryfuje w klimaty, do których wyjątkową słabość miał Big Punisher. Chodzi oczywiście o kolekcję broni palnej, jaką udało mu się zgromadzić, czym robił wrażenie na innych raperach. W naszym kraju ścieżką nowojorskiej legendy idzie Santana OZP, co zostało udokumentowane po raz kolejny na teledysku.
Fani Santany nie byli przez niego rozpieszczani ilością publikowanej muzyki w ostatnim czasie. Więcej było słychać o jego konflikcie z Robertem RS77 i Sentino niż nagrywkach w studiu. RS77 zszedł na dalszy plan i jeszcze minie najprawdopodobniej wiele lat, zanim będzie potencjalna okazja, żeby wskrzesić złą krew, z Sentino też emocje opadły. Natomiast na kanale poznaniaka pojawił się właśnie nowy teledysk, który odbiega od typowego polskiego rapowego klipu.
Bohater tego tekstu po raz kolejny połączył swoje siły z Wiśnią. Teledysk zrobiono w podobnym klimacie, co wcześniejszy zatytułowany „Faith”. Na planie nie zabrakło pokaźnej kolekcji broni, co nawiązuje do zagranicznej sceny i niełatwo byłoby znaleźć podobny przykład u nas.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
teledysk
Zuziula jest jak Young Leosia i Bambi – mało treści, ładne opakowanie
Hypemanka Young Leosi zadebiutowała solowo.
Kawałki o niczym to domena reprezentantów nowej szkoły. Polskie raperki wyczuły w tym jednak pokaźną niszę i kują żelazo póki gorące. Oto trzecia reprezentantka Baila Ella, która nie wnosi totalnie nic istotnego.
Young Leosia i Bambi osiągnęły ogromny sukces. Jeżeli więc coś działa, to po co to zmieniać. Ten tok rozumowania towarzyszy Baila Ella Records. Wytwórnia rozpoczęła promowanie trzeciej raperki – Zuziuli, hypemanki Leosi, która zadebiutowała solowym kawałkiem „Stalowa Wola”.
To numer, który ma dwie zwrotki, trzy refreny i dwa przedrefreny(!) Słuchając go można odnieść wrażenie, że to jeden długi refren. O czym jest? O ziomkach z Łeby, Słupska, no i ze Stalowej Woli. Z pewnością wielu słuchacze, którzy dopiero pierwszy raz spotkają się z twórczością debiutantki, wniesie to nową jakość do ich życia lub zmusi do refleksji. Na pewno nie zmusiło to do przemyśleń samej autorki, która nie wyciągnęła wniosków z głosów płynących z otoczenia, bo w drugiej zwrotce słyszymy:
„Napisałam parę numerów o tym, co mnie boli, tu nikogo to nie obchodzi” – nawinęła.
Cóż, na chociaż znośną lirykę od płci pięknej w polskim rapie musimy jeszcze poczekać. Póki co dostajemy kawałki pozbawione treści, w których króluje posługiwanie się zbędnymi słowami i nic nie wnoszącymi wypełniaczami. Ile tego typu raperek scena jeszcze udźwignie?
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
teledysk
Kobieta stworzona przez AI w singlu Promptowego i Resta Dixon37
Sztuczna inteligencja i follow up do Płomienia81.
„Tempo” to singiel Promtowego, specjalisty od sztucznej inteligencji, który do numeru zaprosił Resta z Dixon37, a kobiecy refren wygenerował dzięki AI.
– Jakby się tak zastanowić to nie jest numer o Warszawie tylko o narastającym alkoholizmie wśród młodych kobiet – informuje autor.
Kobieta z refrenu nie istnieje. Została stworzona tylko na potrzeby tego numeru dzięki sztucznej inteligencji. Jej słowa to oczywiście follow up do numeru Pezeta i Onara „WWA” z płyty Płomień 81 „Historie z sąsiedztwa”.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
teledysk
54-letni Redman jest w dobrej formie. Powrót po 9 latach z płytą
Pierwszy singiel trafił do sieci.
Redman wraca na scenę z nowym projektem, który zapowiada singiel „Don’t Wanna C Me Rich”. Będzie to pierwsze wydawnictwo amerykańskiego weterana od 9 lat.
Ostatni album Redmana „Mudface” ukazał się w 2015 roku. Od blisko dekady fani słyszą o zapowiedziach krążka „Muddy Waters Too”, który ma być sequelem kultowego albumu z 1996 roku. Mamy dobre wieści, bo raper wypuścił właśnie pierwszy singiel wraz z teledyskiem.
54-latek wciąż jest w formie nie tylko jako raper, ale też producent. To on bowiem opowiada za podkład w singlu „Don’t Wanna C Me Rich”.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
teledysk
Świąteczna kampania z udziałem Pezeta
„Święta nie zawsze i nie dla wszystkich są miłe i kolorowe”.
Utwór Pezeta „Wszyscy to My” powstał we współpracy z T-Mobile Polska i Szlachetną Paczką w ramach promocji akcji „Stare telefony działają cuda”. Usłyszycie w nim połączenie dwóch różnych światów muzycznych, hip hopu i opery.
Pezet i Małgorzata Walewska, w stworzonym wspólnie utworze muzycznym udowadniają, że warto działać razem, otwierać się na innych, a bliskość może przynieść nieoczekiwane efekty. Możemy pochodzić z różnych środowisk, mieć różne opinie, zainteresowania, ale być wrażliwymi na potrzeby innych i przełamując bariery łączyć się w pomaganiu.
– W skrócie opowiada o barierach. O barierach, które człowiek napotyka każdego dnia. Kampania jest świąteczna, więc dodałem do tego kawałek swojej historii o tym, że święta nie zawsze i nie dla wszystkich są miłe i kolorowe, dlatego warto pomagać – komentuje raper.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
teledysk
FonTam w nowej odsłonie, jako Samuraj z Piastowa
„Jestem coraz lepszy, w byciu coraz lepszym”.
FonTam powraca z nowym utworem, który symbolizuje narodziny „Samuraja”.
Postać samuraja z Piastowa w piosence jest metaforą wytrwałości – niezłomności w obliczu różnych, często trudnych wydarzeń. Pomimo przeciwności losu, główny bohater konsekwentnie podąża własną ścieżką, wierny swoim zasadom.
„Samurai to zaledwie początek nowej muzycznej podróży, w którą FonTam zaprasza swoich słuchaczy.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
-
News5 dni temu
Quebonafide we freakach. Wiadomo, jakiego rywala mu szykowano
-
News5 dni temu
Andrzej Dragan tłumaczy, jak zrobił klip Quebonafide
-
News1 dzień temu
Bilon wrócił z uliczną stylówką. Czy odzyska wiarygodność u słuchaczy?
-
News2 dni temu
Sokół otworzył sklep Prosto w prestiżowym miejscu Warszawy
-
News3 dni temu
Marcin Miller: „Bardzo szanuję rap”. Kogo słucha lider Boysów?
-
News5 dni temu
Lil Wayne odpowiada na zaczepkę Kendricka Lamara
-
News3 dni temu
„To najlepsze, co widział polski rap” – weteran sceny o kawałku Quebonafide
-
News3 dni temu
Bambi i Paluch wbili na poznański koncert Okiego