News
CHCĄ PRZEWROTU SPOŁECZNO-POLITYCZNEGO. THE BLACK OPERA WYSTĄPI W POLSCE

Grupa, której skład w dalszym ciągu jest trudny do ustalenia wystąpi u nas w czerwcu.
W świecie, w którym rząd manipuluje społeczeństwem zamiast kierować się jego zdaniem, rodzi się ruch społeczny The Black Opera, dążący do przewrotu społeczno-politycznego poprzez muzykę, tworzony przez raperów, którzy początkowo próbowali ukryć swoją tożsamość i identyfikowali się jako sześciocyfrowe numery #120279 #041380, aby udowodnić, że nie ważne jest to kim jesteśmy, ważne jest to co mówimy. Dziś do założycieli TBO, przyznają się raperzy znani pod pseudonimami Jamall Bufford i Magestik Legend, jednak w dalszym ciągu trudno ostatecznie określić skład i pochodzenie The Black Opera.
Mówią o sobie Advanced Black Ops, pochodzą z Atlanty, Chicago, Detroit, Nowego Jorku, Los Angeles i Paryża. "WE don’t claim just one place; WE take THE WORLD!" Muzykę którą tworzą nazywają New Age Cult Music (NACM), samych siebie "rap's first performing arts group", a ich koncerty to niezapomniany spektakl połączony ze sztuką performance z mocnym, prawdziwym i wyraźnym przekazem, którego będziemy świadkami w sobotę 3 czerwca 2017 roku w Warszawie w Klubie Hydrozagadka.
Koncert będzie promował najnowszy album The Black Opera "African America".
Plotka głosi, że ruch The Black Opera ma w swoich szeregach takich artystów jak Mos Def, Royce Da 5'9", Black Milk, Big K.R.I.T. czy Snoop Dogg, który w swoim show “Underground Heat” wielokrotnie przemycał rewolucyjne treści TB:O “Villains”. The Black Opera daje nam nadzieje, nawołuje do walki: o swoje prawa, swoją godność, swoje wybory. Stoimy u progu wielkiej rewolucji, w której możemy mieć swój udział. To nie my powinniśmy obawiać się systemu, to system powinien obawiać się nas! We are the Black Opera!
Bilety w cenie 20 zł / 25 zł / 35 zł do nabycia on-line w Goingapp oraz w sieci TicketPro w salonach Media Markt i Empik na terenie całego kraju.
New Age Cult Music: The Black Opera w Warszawie.
Sobota, 03.06.2017, Warszawa, Hydrozagadka
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

News
Karol Nawrocki chciał przed laty walczyć z Popkiem. Raper przyjął wyzwanie
Media całkowicie pominęły ten wątek podczas kampanii.

W 2016 roku Karol Nawrocki proponował Popkowi walkę w oktagonie. Po blisko 10 latach raper przyjął wyzwanie.
Nawrocki proponował Popkowi walkę
W grudniu 2016 roku Karol Nawrocki, który był naczelnikiem Oddziałowego Biura Edukacji Publicznej IPN w Gdańsku dodał wpis, po przegranej walce Popka z Pudzianem w 80 sekund.
– Stawiałem minutę, była minuta i 40 sekund. Popek Monster, może ja w następnej gali? Historyk, urzędnik. W twoim zasięgu – proponował wtedy przyszły prezydent.
Popek odpowiada po 9 latach
Po blisko dekadzie Popek przyjął wyzwanie i wytłumaczył, dlaczego tak długo kazał czekać na decyzję.
– Panie prezydencie-elekcje Nawrocki. Przyjmuję rękawicę. Czekałem tylko na to, kiedy zostanie pan prezydentem, bo jako że jestem królem, byłby pan plebsem, a ja nie walczę z takimi – komentuje Popek, obiecując, że jest gotów nawet udawać, że trenuje, byle tylko doszło do tej walki.
Poniżej wideo:

Billund, Dania, 29 maja 2025: Nike wraz z Grupą LEGO ogłosiły dziś, że ich globalne, wieloletnie partnerstwo wystartuje tego lata z serią angażujących aktywacji i produktów sygnowanych wspólnym logo. Mają one zachęcać dzieci na całym świecie do radosnej, aktywnej i kreatywnej zabawy.
Partnerstwo łączy ducha „Just Do It” Nike z kreatywną mocą klocków LEGO®, zapraszając wszystkie dzieci do świata sportu i zabawy. W nadchodzących miesiącach najmłodsi będą mogli wziąć udział w wyjątkowych wydarzeniach organizowanych na całym świecie oraz zapoznać się z pełną kolekcją produktów – od zestawów LEGO aż po obuwie, odzież i akcesoria Nike.
Ponadto, koszykarka i trzykrotna zdobywczyni tytułu MVP w Women’s National Basketball Association, A’ja Wilson wspomoże partnerstwo angażując dzieci do nowej formy zabawy poprzez materiały w kanałach cyfrowych.
A’ja Wilson mówi: „Od dziecka uwielbiałam bawić się klockami LEGO i wiem, że kreatywność, którą wtedy rozwijałam, pomogła mi nie tylko w sporcie, ale też w nauce i codziennym życiu. Cieszę się, że mogę być częścią tej współpracy Nike z Grupą LEGO, ponieważ wiem, że razem możemy pozytywnie wpłynąć na dzieci i dorosłych.”
Więcej szczegółów zostanie ujawnione w nadchodzących tygodniach.
IKONICZNE PRODUKTY DLA DZIECI
Pierwszy zestaw LEGO trafi do sprzedaży 1 lipca – będzie to LEGO® Nike Dunk. Model składający się z 1180 elementów, przeznaczony dla fanów LEGO w wieku od 10. roku życia, zawiera kultowy model buta Nike Dunk, obracającą się piłkę do koszykówki z klocków oraz napis „Dunk”, które można składać, rozkładać i eksponować. W bucie kryją się schowki na pamiątki lub inne drobiazgi, a dodatkowe sznurówki pozwalają na personalizację kolorów. Zainspirowany butem, który zadebiutował ponad 40 lat temu, zestaw to hołd dla kultury sneakersów i kreatywności marki LEGO, łączący budowanie z pasją do koszykówki. W komplecie znajduje się także unikatowa minifigurka koszykarza – B’BallHead. Kolejne zestawy LEGO pojawią się we wrześniu, a szczegóły poznamy latem.

Pierwsze produkty Nike pojawią się w sprzedaży od 1 sierpnia – będą to buty z kolekcji Nike Air Max Dn x LEGO®, odzież i akcesoria. Z kolei od 1 września zadebiutuje kolekcja Nike DunkLow x LEGO® i kolejne nowości, celebrujące sportowy styl życia i zabawę. Projekty inspirowane są charakterystyczną estetyką marki LEGO – od kształtu wypustki po stylistykę minifigurki – połączoną ze sportowym DNA Nike. Jesienią zaprezentowane zostaną kolejne modele obuwia i odzieży.
AKTYWNE I KREATYWNE ZAJĘCIA
Obie marki wspierają dostęp do aktywnej i kreatywnej zabawy społecznościom na całym świecie, a takżę wspólnie apelują do ONZ o ustanowienie 11 czerwca Międzynarodowym Dniem Zabawy.
W nadchodzących miesiącach Nike i Grupa LEGO przygotują niezapomniane wydarzenia. W dniach 7–11 czerwca 2025 r. na terenie LEGOLAND® California Resort działać będzie Nike and LEGO Play Arena – przestrzeń z motywem koszykówki. Dzieci i rodziny zaprojektują własną kolekcjonerską kartę z minifigurką, skonstruują mini-koszulkę do koszykówki i sprawdzą celność rzutów za trzy punkty. Dostęp do strefy Play Arena jest wliczony w bilet wstępu do LEGOLAND California Resort.

Federico Begher, SVP Product Group, New Businesses w Grupie LEGO, powiedział:
„Zabawa ma niesamowitą moc inspirowania i pobudzania kreatywności w każdym dziecku – my w Grupie LEGO głęboko w to wierzymy. Cieszymy się, że możemy rozpocząć ten nowy rozdział z Nike, łącząc radość koszykówki z magią wyobraźni.”
Cal Dowers, VP Global Kids w NIKE, Inc., dodał:
„W Nike skupiamy się na rozwijaniu potencjału dzieci poprzez zabawę. Dzięki pełnej sile Nike – od sportowców po społeczności –możemy angażować i inspirować dzieci do czerpania radości z aktywności fizycznej przez całe życie. Współpraca z Grupą LEGO to wyraz naszego zaangażowania w zapraszanie wszystkich dzieci do świata sportu.”
W czasie letnich rozgrywek piłkarskich w Europie od 19 lipca do 27 lipca fani będą mogli dołączyć do kreatywnego świata zabawy na Nike Summer Playground w Shepherd’s Bush w Londynie. Na dzieci czeka specjalny program skoncentrowany wokół piłki nożnej, a także wydarzenia z partnerstwem organizacji non-profit, wspierające budowanie pewności siebie dziewczynek.
W Chinach kontynentalnych, Nike wzmocni przekaz kampanii poprzez szereg wydarzeń i aktywacji w kluczowych miastach –m.in. w Szanghaju i Pekinie – oraz specjalne ekspozycje i działania w sklepie Nike House of Innovation w Szanghaju. Jesienią firma otworzy w Szanghaju wielofunkcyjne boisko koszykarskie wykonane z recyklingowanych butów. To część zobowiązania do budowy 100 boisk Nike Grind w Chinach – do tej pory powstały już42.
Vanessa Garcia-Brito, Vice President and Chief Impact Officer w NIKE, Inc., skomentowała:
„Nike napędza przyszłość sportu młodzieżowego – z wizją aktywnego, inkluzywnego świata, który inspiruje wszystkich młodych do zabawy i osiągania pełni możliwości. Poprzez odpowiednie podejście trenerskie możemy na nowo uczynić sport radosnym doświadczeniem i zaprosić do niego każde dziecko.Naszym celem jest umożliwić nowemu pokoleniu cieszenie się sportem przez całe życie i pomóc w realizacji ich marzeń.”
Gdzie i kiedy kupić nową serię Nike × LEGO?
Premiera produktów Nike i LEGO, materiałów z udziałem sportowców oraz immersyjnych doświadczeń będzie wspierana we wszystkich kanałach komunikacji obu marek, z pełnym wsparciem marketingowym.
Zestaw LEGO Nike Dunk jest dostępny w przedsprzedaży od 29 maja na LEGO.com/Nike.com, a od 1 lipca w sprzedaży na LEGO.com/Nike i w sklepach LEGO w cenie 439,99 zł. Produkty będą też dostępne w wybranych sklepach Nike na świecie.
Kolekcje Nike Dunk Low x LEGO i Nike Air Max Dn x LEGO®będą dostępne w kanałach Nike, w tym na Nike.com oraz u wybranych partnerów detalicznych.
Więcej informacji na www.lego.com/nike oraz www.nike.com/lego

*Artykuł powstał we współpracy z Nike x Lego

Bambi wystąpiła w reklamie sieci sklepów Żabka. Raperka podjęła współpracę z Żabką wprowadzając do sklepu swoje własne produkty.
Bambi poszła w ślady Kizownika jeżeli chodzi o spożywkę. Miała już swoje zestawy w McDonald’s, a teraz na rynku pojawiły się jej chrupki i napoje.
W sklepach z płazem w logo pojawiły się chrupki „Bambiszonki” o dwóch smakach: ketchupowym oraz pizzowym. Cena za paczkę to 4,99 zł. Kilka dni później na półki sklepowe tej samej sieci trafiły mrożone herbaty o smaku zielonej i jeżynowej w cenie 5,99 zł za puszkę. Również sygnowane logiem raperki.
Poniżej wideo:

Young Leosia i Kacper Błoński spodziewają się dziecka? Takie wnioski można wysnuć po dzisiejszym poście raperki, która zasugerowała, że jest w ciąży.
Kilka miesięcy temu jeden z bukmacherów obstawiał, czy Young Leosia zajdzie w ciążę. Raperka dodała wtedy zdjęcie podpisane, że jest jedynym dzieckiem w pokoju. Od tamtego czasu chyba wiele się zmieniło.
Dzisiaj Sara opublikowała wspólne zdjęcie ze swoim partnerem: „Baby is coming” – napisała.
Część osób bierze deklarację raperki na poważnie, inni dowcipkują, że to Błoński jest w ciąży. Para może sobie robić też po prostu żarty.

Paluch ledwo mieszczący się w TOP10 na OLiSie to rzadki widok, i czegoś takiego nie widzieliśmy od kilkunastu lat. Raper szybko wytłumaczył, dlaczego tak się stało.
Album „PCC 2.5” Palucha i Chrisa Carsona znalazł się dopiero na 9. miejscu na OLiSie. Wyprzedził go m.in. Wena i Floral Bugs. Raper czytał nasz artykuł na ten temat i wyjaśnił, dlaczego tak się stało.
– GlamRap przypomniał o istnieniu OLiS za fizyk. Właśnie zgłosiłem sprzedaż albumu, bo zapomniałem – napisał Palec.
Poznaniak zapomniał zgłosić do ZPAVu sprzedaży fizycznej płyty i nie została ona uwzględniona w czwartkowym zestawieniu. Pod uwagę wzięto tylko streaming. W przyszłym tygodniu jego pozycja powinna być już dużo wyższa.


-
News1 dzień temu
„Rośnie nam Hołownia polskiego rapu”. Bartek Wasyl i potężny hejt
-
News5 dni temu
Arab ujawnił, od czego był uzależniony
-
News2 dni temu
Dziewczyna Sokoła trafiła do szpitala. Niepokojące, co tam zobaczyła
-
News3 dni temu
Kara dostanie pomoc od Sokoła? „Należy się jej kariera”
-
News2 dni temu
Young Leosia w ciąży?
-
News3 dni temu
Karol Nawrocki ujawnił ksywki polskich raperów, których słucha
-
News2 dni temu
Dlaczego Paluch ma tak kiepską pozycję na OLiSie? Raper wyjaśnił
-
News24 godziny temu
Karol Nawrocki chciał przed laty walczyć z Popkiem. Raper przyjął wyzwanie