Sprawdź nas też tutaj

Recenzja

DeNekstBest „Młyn”: Czarny koń – recenzja

W pełni wykorzystany potencjał przyjętego formatu krążka.

Opublikowany

 

DeNekstBest Młyn

Denekstbest odżyło. Poczynając od kontynuacji mixtapeu z 2016 roku, przez fenomenalny debiut Szymona_C i opus magnum w twórczości Sebastiana Fabijańskiego. Ku mojemu zaskoczeniu, chwilę po tych premierach pojawia się już kolejny projekt pod szyldem DNB. “Młyn” to album nagrany w całości podczas pięciodniowej sesji zrealizowanej na wspólnym wyjeździe artystów związanych z wytwórnią. Koncept równie banalny, co wszystkim dobrze w ostatnich latach znany. Zobaczmy co z tego się narodziło.

Kiedyś się jak zombie kręciliśmy po blokach wkoło 
Kilka lat minęło, coś tam się udało paru ziomom 
Chłop mnie podał na psach, po pół roku odwołał zeznania 
Płakała mama, kiedy pocztą przychodziły wezwania

Domeną takich projektów jest spektakularny luz i porywające linie melodyczne. Odcięci od codziennych bodźców, a tym samym niewychodzący z melanżu artyści płodzą najefektywniejsze bengery. Gorzej już niestety z samą liryką przez nich prezentowaną. Stąd nie jestem zbytnim entuzjastą takiego formatu. Przy czym ekipa DeNekstBest okazuje się wyjątkiem potwierdzającym powyższą regułę. “Młyn” porywa nie tylko świetnymi top line’nami, a również nadzwyczajną błyskotliwością muzyków. Podopieczni VNMa wraz z nim samym, zadbali o to, aby każdy pojedynczy numer posiadał określony zamysł. Coś więcej niż “impreza i używki” oraz “używki i impreza”. To właśnie ta pomysłowość stanowi największą zaletę “Młynu” jednocześnie wyróżniając go na tle konkurencji.

Zostanie wilczy bilet nam
Nie chce został nawet chwilę sam
Za to na chodniku wylewam
Nie wierzę w 21 gram

Udział w zamieszaniu wzięli: VNM, Fontam, Szymon_C, Gverilla, K-Leah, Toster, Veri, Emil Blef, Niko oraz Tomson. Bity wyprodukowali dla nich DrySkull, PMBTZ, Janga oraz SurfAir’a. Pojawiły się również scratche od Dj’a Chederac’a. W tym zespole przygotowali nam łączenie dwanaście utworów, oddając w nasze ręce ponad czterdzieści minut muzyki. Dominuje pozytywny vibe i letni klimat, chociaż pojawiają się bardziej sentymentalne fragmenty. Daleko im jednak do HuczuHucza, ewidentnie artystom z DNB udzielił się letni klimat. A co do naszych bohaterów, widać po nich liczne próby wygimnastykowania wokalu. Raz wychodzące lepiej, raz gorzej. Z pewnością jednak nie pozwalają takimi działaniami na nudę w trakcie odsłuchu. To też dla nich idealne miejsce na takie ekscesy, gdzie nie zostaną tak surowo ocenieni, jak na typowych studyjnych longplayach.

Po co pierdolić, jeśli chuja się znasz
Boli mnie fakt poziom rozprawy
to superexpress czy fakt jak w tabloidzie
Chętnie wyczyściłbym ci pamięć tak jak w androidzie

Od czasu “Molzy” to najlepszy wyjazdowy materiał jaki słyszałem. Masa luzu i przyjemnych linii melodycznych spotkała się tutaj z myślącymi głowami, które potrafiły przełożyć swoją narrację w spójną całość. Artyści wykorzystali do cna potencjał przyjętego formatu, dodając do niego swoje autorskie aspekty. Przyznam, jestem miło zaskoczony. To przecież może być rok DeNekstBestu. Czyżby czarny koń 2022 roku?

Miałem ją robić od przodu
ale miała na tył napęd
cały czas gonimy za tym trapem

Ocena płyty DeNekstBest „Młyn”

8.5 Ocena redakcji
3.2 Ocena słuchaczy (3 głosy)
Teksty9
Bity8
Flow8.5
  Zaloguj się, żeby ocenić
Sort by:

 

Verified

Show more
{{ pageNumber+1 }}

Tracklista

  1. Krzywe miny prod. Janga, Szymon_C (1 SINGIEL)
  2. Nie robimy kroku w tył prod. PMBTZ (4 SINGIEL)
  3. Wrak prod. Dryskull, Tomson, Gverilla (5 SINGIEL)
  4. Andromeda prod. Janga (3 SINGIEL)
  5. Mam dość prod. Dryskull (2 SINGIEL)
  6. Cool story bro prod. SurfAir
  7. Trap Skoda prod. PMBTZ (6 SINGIEL)
  8. Odmienne prod. Dryskull
  9. Żyć jak chce prod. Dryskull
  10. Mamo nie krzycz plz prod. Dryskull
  11. Las prod. Niko

32 komentarze
32 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
Skarbnik z Judei
16 dni temu

Jol sprawdzilem to gunwo, zebyscie wy nie musieli. cieplota jak zwykle daje zawyzone noty – ani w tym przekmin nie ma, zadnych punchy, takie pitu pitu rymowanki. Autotune hula itd, ale klipy to juz totalna miazga. Skakanie do kamery w stylowie na guczi boya – swiezo, wizjonersko, bezkompromisowo -CHUlOWO. Oczywiscie nie moglo zabraknac szyderczych linijek wymierzonych w policje i opresyjny system sadowniczy – wiecie – gangsterzy to sa, a chamy w mundurach utrudniaja im robienie ruchow. 8.5 – smiechu warte! Chyba 1,5 za checi i +7 za przelew.

ohui
16 dni temu

oj tak byczq
do tego ta okładka jakby splunąć słuchaczowi w pysk

szkoda ze Gverilla tam skończył bo typ sie zapowiadał konkretnie

gerwand
16 dni temu

CH.UJ.OWE NIE SŁUCHAŁEM

Chłamrap
16 dni temu
Reply to  gerwand

ciep.łota ty lapsie, tak znasz się na rapie jak piłkarz B klasy na piłce, po uj się bierzesz za ocenianie jak sam jesteś p.i.z.d.a.

sprite700
16 dni temu

klasyczna kupiona recenzja xD to teraz moja bo też przesłuchałem : żaden z tych gości nie ma odrobiny osobowości, jakby się postarali a to nawijaliby maks 4/10… a się nie starają. linijki? o chryste, zero panczy, zero ciekawych historii zero nawet jakichś truizmów dla anet z kwejka. „pamięć jak android” to jest dobry pancz ciepłota? w którym roku? 94? śpiewanie… omg błagam przestańcie, nikt z was tego nie potrafi, nawet tomson który był podobno jakimś autorytetem w talent show xD. bity tak generyczne że bolą uszy. daję mocne 2/10. dałbym nawet i 3 ale za przypominanie światu jakim koszmarem jest rap emila blefa powinienem i tak dać zero. reasumując: od jakichś trzech lat każdy upadający raper szuka swojego pomysłu jak skopiować chillwagon i zrobić napad na podstawówki, a nawet obecnie chillwagon nie wie jak to zrobić. vnm weź się za pisanie jak w 2007. twoje ostatnie płyty to dno a jedyne co było ciekawe na poprzedniej płycie twojego labelu to zwrotka łony (i to też taka sobie).

Hmmmm
15 dni temu
Reply to  sprite700

Przeciez ten vnm to c.wel pokroju keke sreke czym sie ta wiara jara zwykly smiec na buta w mord.e

KochanekAnalny
16 dni temu

Fajni chłopcy,widać,że chcą pozować na uliczników ale ich skóra delikatna aż się siurasek podnosi

pusia
16 dni temu
Reply to  KochanekAnalny

sponsorowany artykul i to nie jeden wczesniej , sponsorowana recenzja napisana teraz jak w przedszkolu przeciez ten text jest kwadratowy wycieram nim pu…pe i wale se na to k..n

kasztany lecą z drzew!
16 dni temu

Ciepłota jak zwykle recenzuje gniota 🙂

RUSSIA
16 dni temu

BO TO ROBAK JEST JEMU BY NAWET UKRAINKA D ….UPY ODMÓWIŁA

EJ TY KOLO!!!
16 dni temu
Reply to  RUSSIA

BUAHHAHAHHAHA…

Sadomason
16 dni temu

9 za te infantylne wersy. To ile dostałby KENDRICK LAMAR?

co za BEJ
16 dni temu
Reply to  Sadomason

0, bo gamonie nigdy nie skumają jego linijek… choćby znali angielski

EJ TY KOLO!!!
15 dni temu
Reply to  co za BEJ

DU NEKST BEST AZBEST ahhahahahha
Wyp…….rda…..llllaaaaaaj buahhahahhaha krzyworyjcu j……….e………..b……….any

Syn Orientu
15 dni temu

Bycie raperem to naprawdę niewdzieczne zajęcie. Przez rok czy dwa jesteś gwiazdą, masz wszystko, ale to szybko przemija i zostajesz 38 letnim gosciem, ktory na sile proboje sie utrzymac w branży w której bezwzględnie liczy się młodość i spontaniczność.

VNM sie podnieca, że zarabia 10 koła, a czasem nawet 20 miesiecznie. Moze w 2007 to był ogromny hajs, ale dzisiaj tyle to wyciąga niejeden Mireczek informatyk, lekarz, radca prawny, ba – byle buda z kebabem czy żabka na franczyznie generuje po 30 koła na miecha.

To jest wiecej niż te jego zarobki gwiazdy plus nie przynosi wstydu jak bycie raperem.

W 2013 VNM rõchał düpy, które nawet do mnie nie mówiły co słychać, a dziś te düpy nawet nie mówią co słychać do niego.

Ale ogólnie jest dobrym raperem i fajnym gościem, moze niech się wezmie za jakiś biznes, czy zwykłą pracę, żeby potem nie żałował i nie stał się drugim Wujkiem Samo Zło.

BEKA Z CIEBIE
15 dni temu
Reply to  Syn Orientu

ZAWSZE SMIECHY JAK CZYTAM KOMENTARZE SLUCHACZY RAPU ZE BYCIE RAPEREM PRZYNOSI WSTYD DZIWNE ZE WAM ODPALANIE TEGO GOWNA WSTYDU NIE PRZYNOSI XD

Syn Orientu
15 dni temu
Reply to  BEKA Z CIEBIE

No nie przynosi, bo odpalamy to w telefonie gdy nikogo nie ma w poblizu 🙂

To jest nasze tak zwane guilty pleasure

Odb
16 dni temu

DeNekstAnal „Wanna”: Czerń odbytu – rectum

BIG_FAN_OF_PALUCH#WIERNY NAUKOM PROFESOOOOOOOOORA
16 dni temu

Post (nie)sponsorwany

Samotny
16 dni temu

Przepraszam was za wszystko moi mili. Odchodze na zawsze.

Analny Książę
16 dni temu

dukanie

OSKAR-PAMPAM
16 dni temu

ha….ha…..ha….. fabijoński z jaralalą….. może co najwyżej dołączyć do rzk bandy i zdissować jana jakubowskiego 🙂

JACULA
16 dni temu

MAM TO W DOOPIE

MisterTwister
16 dni temu

J***Ć NOXTER 20 Z WYKOP TO NAJGORSZA K***A TO NIJAKI „RAFAŁEK” ZŁODZIEJ OKRADŁ KOLEGÓW I OSZUKAŁ OJCA.

Podać ci linę? Czy sam zawiśniesz?
16 dni temu
Reply to  MisterTwister

Ch.uja mnie to interesuje cieciu któremu kolega ukradł szminkę

Łobezrane Joł
15 dni temu

Bez stylu i klasy rapowe balasy.

YO...
15 dni temu

20:16 29

Opublikowany 24 godziny temu 25 lipca 2022Przez Bartłomiej Ciepłota

23 godzin temu w tym

Hip hop jest biały
16 dni temu

Dno dna. Infantylne, przewidywalne, było-ban, bez ikry, osobowości i stylu.

Edzio tiktokownik śpiewa
16 dni temu

Mamy nowy tydzień i w nim śpiewamy: Aj lajkju domena łocudzu uuuu. A piosenka dnia to: Głucha noc zgaśli wszystkie światła ciemno już noc nadchodzi gucha.

Zniszczę cię
16 dni temu

Giń ku.rwa

Bartłomiej Ciepławoda
16 dni temu

Pan Yebacz Polki vel Prooofesur TAILAND TRAPUUUOOO ZOSTAL ZNISZCZONY PRZEZ ukazanie prawdy o tym smutnym cucku po 40stce z radomia. Beka z niego i jego sojuszników z mikro ujami XDDD

Pan Yebać pOlki
15 dni temu

Coś się użytkownicy glamrapu z tobą nie zgadzają

Popularne