teledysk
Diddy i PARTYNEXTDOOR w nowej współpracy
Posłuchajcie „Sex In The Porsche”.

Sean „Diddy” Combs łączy siły z PARTYNEXTDOOR w nowym singlu „Sex in the Porsche”. Najnowsze wydawnictwo to nie tylko wizytówka charakterystycznego stylu Seana, ale i rezultat jego nieustannej ewolucji.
„Sex in the Porsche” jest drugim singlem z niecierpliwie oczekiwanego albumu Diddy’ego, który ukaże się na początku przyszłego roku pod skrzydłami jego wytwórni Love Records, działającej we współpracy z legendarnym Motown Records. Poprzedni singiel „Gotta Move On” z Brysonem Tillerem osiągnął ogromny sukces.
„Sex in the Porsche” został napisany przez Diddy’ego i PARTYNEXTDOOR, a produkcją zajęli się Diddy i Nyan. W oficjalnym wideo – stworzonym pod kierownictwem kreatywnym Laurieann Gibson – gościnnie pojawia się raperka i modelka Rubi Rose, której zmysłowy taniec dosłownie odurza widza.
Sean „Diddy” Combs wspiął się na szczyt listy R&B/Hip-Hop Airplay dzięki przebojowi „Gotta Move On”, tym samym osiągając pierwszy hit #1 w Love Records, ale i jedenasty przebój #1 ogółem. Utwór z Brysonem Tillerem zgromadził ponad 95,8 miliona streamów, a oficjalny teledysk w reżyserii Teyany „Spike Tey” Taylor ma już ponad 13 milionów wyświetleń na YouTubie.
W październiku Diddy wydał trzy nowe wersje „Gotta Move On” wyprodukowanego wspólnie z J-Louisem, Teddym Waltonem, RNSOM, Slimwav i Roarkiem Baileyem. Oprócz oryginalnej wersji, artysta podzielił się remiksami Queens Remix, Kings Remix oraz Cool & Dre.
Queens Remix to współpraca z Ashanti i Yung Miami, wyprodukowana przez Rona Browza. Diddy rozpoczyna utwór od samplu „In the Air Tonight” Phila Collinsa. Yung Miami śpiewa ognistą zwrotkę, a Ashanti dodaje pikanterii nie tylko swoim silnym wokalem, ale i odważnym tekstem o minionych relacjach. Kings Remix jest dziełem Fabolous i Tory’ego Laneza. W pakiecie znalazł się także remiks autorstwa Cool & Dre.
Diddy rozpoczął karierę jako dyrektor A&R w Uptown Records i odegrał kluczową rolę w początkach Mary J. Blige i Jodeci. Następnie założył własną wytwórnię Bad Boy Records, która wspierała takie talenty jak Mariah Carey, Method Man, Boyz II Men czy Lil’ Kim.
Początek jego solowej kariery przypada na rok 1997 – wtedy to wydał singiel „Can’t Nobody Hold Me Down” i debiutancki album #1, który pokrył się 7x platyną. Poza jedenastoma hitami #1, Diddy ma na koncie trzy nagrody Grammy (w tym jedną za debiut), tytuł Tekściarza roku ASCAP, setki wyprodukowanych piosenek i występy z największymi artystami. W ciągu ostatnich ponad trzech dekad Bad Boy Records sprzedało ponad 400 milionów albumów i zdobyło ponad 3 miliardy odtworzeń.
Diddy rozpoczął rok jako gospodarz i producent wykonawczy Billboard Music Awards, na których także wystąpił. Zaskoczył występem „First Class” z Jackiem Harlowem oraz „Mo Money, Mo Problems” z synem Christianem Kingiem Combsem i Teyaną „Spike Tey” Taylor. Nagranie występu zgromadziło miliony wyświetleń.
Diddy dał także wyjątkowy występ w ramach iHeartRadio Music Festival, gdzie wystąpił z hitami „Victory”, „Bad Boy 4 Life”, „All About the Benjamins”, „I Need A Girl”, „Last Night”, „Been Around The World” i „Juicy” Biggiego. Bryson Tiller wystąpił z nim w utworze „Gotta Move On”. King Combs, dołączył do ojca na scenie, aby wspólnie wykonać „Can’t Stop Won’t Stop” i „Mo Money Mo Problems”. Diddy zamknął set utworem „Missing You”, w tle którego widać było wideo upamiętniające Kim Porter i The Notorious B.I.G.
W czerwcu Diddy został uhonorowany prestiżową nagrodą za całokształt twórczości podczas BET Awards. To wyjątkowa nagroda dla pionierów branży, którzy znacząco ukształtowali kulturę i byli liderami transformacji pokolenia.
Diddy należy do najlepiej sprzedających się artystów i najbardziej utytułowanych producentów muzycznych w historii. Love Records to jego triumfalny powrót jako producent wykonawczy, kurator i A&R nadchodzącego albumu. W międzyczasie Combs nadal nadzoruje sukcesy wytwórni Bad Boy Records.
PARTYNEXTDOOR jest jednym z najważniejszych wokalistów, autorów piosenek i producentów swojego pokolenia. Jamajskie korzenie kształtują większość jego muzyki, a jego wpływ łatwo można odczuć we współczesnym R&B, rapie i popie. W 2013 roku został pierwszym artystą OVO Sound, pod skrzydłami którego wydał debiutancki album zatytułowany właśnie „PARTYNEXTDOOR”. W 2014 roku ukazały się drugi projekt „PARTYNEXTDOOR TWO” oraz EP-ka „PNDColours”. Wydany w 2016 roku trzeci album „PARTYNEXTDOOR 3” spotkał się z powszechnym uznaniem krytyków.
W 2017 roku zdobył nominację do nagrody Grammy za Najlepszą piosenkę R&B dla 3x platynowego utworu „Come and See Me” z Drakiem. To właśnie PARTYNEXTDOOR napisał przebój Rihanny „Work” (2016), który znalazł się na szczycie listy Billboardu, a także „Wild Thoughts” (2017) DJ Khaleda i Rihanny, który bez trudu osiągnął 2. miejsce.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

teledysk
Hace z tytułowym „Touchdown” – ostatni singiel przed premierą albumu
„Ludzie kradną, by mieć co tu jeść”.

Hace prezentuje ostatni już singiel zapowiadający jego nadchodzący album – dynamiczny, tytułowy „Touchdown”. To finałowe uderzenie przed pełnym lądowaniem, czyli premierą krążka, która nastąpi jeszcze tej wiosny.
Nowy numer to muzyczna esencja Hace – energiczny beat, agresywne flow i autentyczne emocje, które prowadzą słuchacza przez osobistą podróż artysty. „Touchdown” nie tylko dobrze buja, ale też wyznacza kierunek całej płyty, której tytułowy utwór stanowi kluczowy punkt ciężkości.
Dla dotychczasowych słuchaczy to ostatni sygnał przed premierą długo wyczekiwanego materiału. Dla nowych – mocny argument, by sięgnąć po więcej.
Premiera albumu „Touchdown” jeszcze tej wiosny.
teledysk
zdunekk wraca z singlem “milan” – letni vibe i klubowa energia
Połączenie chwytliwej muzyki z prawdziwym przekazem.

Po debiutanckim singlu „gigi & bella”, zdunekk nie zwalnia tempa i prezentuje nowy numer zatytułowany „milan”. Utwór już jest dostępny we wszystkich serwisach streamingowych.
Artystka, która szturmem zdobyła uznanie jury programu Rap Generation, po raz kolejny udowadnia, że potrafi łączyć chwytliwą muzykę z prawdziwym przekazem.
„milan” to utwór stworzony z myślą o wszystkich melanżowiczach, którzy latem wracają do domu o 4 nad ranem – zmęczeni, ale szczęśliwi, z dźwiękami nocy w głowie i dobrym vibem w sercu. To hołd dla beztroskich, spontanicznych momentów – lekko rozmazanych, ale prawdziwych.
Brzmieniowo to energetyczna propozycja z klubowym sznytem – idealna zarówno na rozkręcenie imprezy, jak i na befora. Pulsujący beat, chwytliwa melodia i tekst, z którym łatwo się utożsamić – zdunekk serwuje kawałek, który buja i zaraża pozytywną energią od pierwszych sekund.
teledysk
Kubańczyk żegna wszystkich, których już z nami nie ma
„Do Zobaczenia” to hołd dla zmarłych przyjaciół.

„Do zobaczenia” – nowy singiel Kubańczyka to poruszająca muzyczna podróż do czasów dzieciństwa, osiedlowych boisk i pierwszych marzeń.
Wspólnie z producentem KacperSuperSwag, Kubańczyk stworzył utwór pełen emocji i osobistych wspomnień, osadzony w realiach Stargardu, gdzie dorastał. Numer opowiada o dorastaniu wśród przeciwności losu, o determinacji, by iść swoją drogą mimo wszystko, o wartościach, które kształtują człowieka od najmłodszych lat. „Do Zobaczenia” to również hołd dla tych, których już z nami nie ma – ziomków z podwórek, których pamięć wciąż jest żywa.
Kubańczyk, artysta o ogromnych zasięgach w sieci, kolejny raz udowadnia, że potrafi łączyć osobiste historie z uniwersalnym przekazem, trafiając w emocje słuchaczy. Warstwa muzyczna, za którą odpowiada KacperSuperSwag, to idealne tło dla melancholijnego, ale i pełnego nadziei tekstu. Do utworu powstał również teledysk autorstwa MZQ Media, który w sugestywny sposób oddaje klimat osiedlowego życia i emocjonalny ładunek utworu.
teledysk
Słoń i The Returners wjeżdżają z buta. „Soccer kick” z NY
Brain Dead Familia oraz 2020 label łączą siły.

„Soccer kick” to tytułowy singiel ze wspólnego projektu Słonia i The Returners. Do sieci trafiła właśnie pierwsza zapowiedź płyty, którą wydadzą wspólnie Brain Dead Familia oraz 2020 label.
Jak przystało na Słonia jest mocno, energicznie i bezczelnie, a przy muzycznym i wizualnym błogosławieństwie The Returners wyszła z tego prawdziwa nowojorska petarda.
To jedna z tych kooperacji, o jakiej zawsze marzyliśmy, ale nie śmieliśmy prosić. Po wielu latach dość luźnej współpracy Słoń i The Returners na trwałe połączyli siły tworząc spójną muzyczną całość. „Soccer kick” to wypadkowa ostrego i bezkompromisowego rapu poznaniaka z ugruntowanym stylem i jakością pracy jednego z najbardziej rozpoznawalnych duetów producenckich w Polsce. Co ciekawe wspólny mini-album trafi na rynek wspólnym sumptem Brain Dead Familia oraz 2020 label, a jego premiera została zapowiedziana na – jakże by inaczej – piątek 13 czerwca!
Za nakręcony w hiphopowej mekce teledysk odpowiada oczywiście Szerszeń. Poniżej pełna tracklista nadchodzącej premiery płytowej.
Tracklista
- SOCCER KICK
- DEAD MEAT feat. ?
- WYSTARCZY UŚMIECH feat. ?
- TOKSYNY
- CUT ASY
- PROSTO W ŁEB feat. ?
- PŁATNY ODPUST feat. ?
- NIGHTWING
- BONUS SRAK
Wersja fizyczna albumu dostępna jest jedynie w preorderze. Przedsprzedaż „Soccer kick” – wraz z dedykowanym merchem – ruszyła już na sklepie Vulgarus.pl.
teledysk
Kronkel Dom i Bałagane wyprowadzili wielbłądy na miasto
„Dzwoni Cuzi” na bicie niemieckiego producenta.

Dwóch czołowych reprezentantów nowej i ugruntowanej szkoły rapu łączy siły w singlu, który z pewnością nie przejdzie bez echa.
„Dzwoni Cuzi” to spotkanie Kronkel Doma – artysty znanego z bezkompromisowego stylu i ulicznej melodyjności – z Kazem Bałagane, jednym z najbardziej wpływowych i wyrazistych raperów ostatniej dekady. Tytuł utworu bezpośrednio nawiązuje do klasycznego hitu Bałagane, jednak tym razem zyskuje nowy wymiar – osadzony w estetyce i storytellingu Kronkela.
Za produkcję odpowiada niemiecki producent DVDN, który stworzył przestrzenny, nowoczesny beat z wyraźnym trapowym zacięciem, nadając kompozycji lekko futurystyczny, a jednocześnie miejski vibe. Chemia między artystami jest wyczuwalna – ich wersy, pełne błyskotliwych linijek i charyzmy, idealnie się uzupełniają, tworząc dynamiczny duet.
„Dzwoni Cuzi” to nie tylko ukłon w stronę fanów obydwu raperów, ale także świadectwo ich wzajemnego szacunku i artystycznego porozumienia. Numer jest kolejnym dowodem na to, że Kronkel Dom konsekwentnie buduje swoją pozycję na scenie, nie bojąc się odważnych połączeń i niestandardowych współprac. Utwór zapowiada również intensywny sezon wydawniczy obu artystów – warto śledzić ich dalsze ruchy.
-
News2 dni temu
Współpracownik DJ Hazela ujawnia: strzelił sobie w głowę
-
News4 dni temu
DJ Hazel nie żyje – legendarny polski artysta
-
News5 dni temu
Sushi z Krakowa promuje się na śmierci Joki. Skandaliczna reklama
-
News1 dzień temu
Peja, Kali, WSZ, Rahim na pogrzebie śp. brata Joki
-
News2 dni temu
Zmarł młody polski raper – informuje SBM Label
-
News11 godzin temu
Shark – raperka polskiego pochodzenia we Włoszech. „Jestem złą gangsterką”
-
News4 dni temu
Sentino ujawnił swoje zarobki z muzyki
-
News5 dni temu
Ten Typ Mes ma żal do Białasa i innych raperów, bo rehabilitują hip-hopolo