Sprawdź nas też tutaj

News

Edzio dograł się do „Papugi” Maty, choć nikt go o to nie prosił

„Robię pitos odkąd hip-hop wniosłem se na TikTok”.

Opublikowany

 

edzio

Singiel „Papuga” Maty z udziałem Quebonafide i Malika Montany ma już kilkanaście milionów wyświetleń. Do tego sukcesu postanowił podłączyć się Edzio, który dograł swoją zwrotkę do numeru zwiastującego płytę „Młody Matczak”.

Po dwóch tygodniach od premiery „Papuga” ma 16 mln wyświetleń na Youtube i blisko 8 milionów na Spotify. Od teraz możemy też dołączyć do tego statystyki z TikToka, bo Edzio zdecydował się dograć swoją zwrotkę do tego numeru, chociaż nikt go o to nie prosił.

Wnoszę tu wiele do rapu, zobacz
Dziś wszyscy po mnie chcą papugować

Robię pitos odkąd hip-hop wniosłem se na TikTok – rapuje Edzio.

Zwrotka Edzia do „Papugi” zdobyła na TikToku 750 tys. wyświetleń.

@edziorap

Kto to jest ta papuga?

♬ dźwięk oryginalny – Edzio weź coś nawiń
 
65 komentarzy
65 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
SPALINOWA SIEKERA Z TESCO
1 miesiąc temu

JA PIERDOLE KTO SIE TYM GOWNEM JARA? SAME DZIECI…

Emil
29 dni temu

Ja pierdole nie znasz się to się nie odzywaj ,jestes taki cwany to pokaż co potrafisz ,a tak na prawdę gówno możesz się wypowiedzieć bo jesteś nikim ,tylko hejtujesz a człowiek chce co coś osiągnąć a ty jak się wypowiadasz z tymi bzdetami to sam jesteś wielkim gównem .

Nie jestem robotem
29 dni temu
Reply to  Emil

Stul mordę chujodpcu

Spocone Stringi Alberto
1 miesiąc temu

Pedzio dobrał się do „maczugi” Szmaty, choć nikt go o to nie prosił

„Robię fellatio odkąd hop-hop zrobiłem se na PrąCiu”.

TEDE
1 miesiąc temu

Słabe

Pakuj Hemingeja
1 miesiąc temu
Reply to  TEDE

Wkońcu coś mądrego flaku

Max Hozer to faja i pozer.
1 miesiąc temu
Reply to  TEDE

Max Hozer ciebie też kurwo nikt nie prosi o pisanie takich bredni a jednak tu jesteś.

Utykacz pizd
1 miesiąc temu

Już nie mogę patrzeć na tego blond pedała. Edzio pedzio jebany w dupe kurde felek niech se wsadzi w dupe wafelek.

Emil
29 dni temu
Reply to  Utykacz pizd

Głodnemu co chleb na myśli lubisz to ?

xD
29 dni temu
Reply to  Emil

A ty co mu tak dupe liżesz wszędzie? Każdy kto wyrazi opinie to ty liżesz edziowi pedziowi dziure

SZCZERA PRAWDA
29 dni temu
Reply to  Emil

Głodny głodnemu wypomni haha

diler z bloku
1 miesiąc temu

JA PIERDOLE 16 MLN W TYDZIEN POD KLIPEM SYNALKA PROKURATORA, FEJKA, PSEUDO GANGUSA SZYDĄCEGO Z POLAKÓW I DZIWOLĄGA, KTORY PROMUJE TĘCZOWE IDEOLOGIE. ODBIÓR TEGO TO PRZYKŁAD UPADKU SPOŁECZENSTWA.  

Diler z bloku w obsadzanych pumach co goni chemola
1 miesiąc temu
Reply to  diler z bloku

A gdzie wady prawacki biedaku?

Kozojebca
28 dni temu

nie ma czegoś takiego jak „prawacki”

Keke pizdeke
29 dni temu
Reply to  diler z bloku

Jebac go ale ty to mi zajezdzasz pisowskim pierdolonym cwelostwem wiec wypierdalaj zapomogowy patusiarski smieciu w podskokach tfuuuuuu!!!

ZawszePoważny
29 dni temu
Reply to  diler z bloku

Powaga, te małpiszony nawet w swoim stękaniu na klipach przyznają że zawsze chcieli być czarni tak samo ten placek intruz. Naleśniki po 60 kg udają gangi z Ameryki. A kurwa co drugi w rodzinie to policjant lub konfident co gdy dojdzie co to czego to wołają HALO POLICJA. Pierdole tę całą jebaną spedaloną scenę 2t4 was rozjebie.

Terrorysta24
27 dni temu
Reply to  ZawszePoważny

Ave Ostblokk Terroristen

Odb
1 miesiąc temu

PEdzio doszedł w papudze szMaty, choć nikt go nie nagrywał na sekstejp.

Rum
1 miesiąc temu

2001: Włodi podczas wywiadu Eldo to pedał
2005: Hemp Gru podczas wywiadu jebać UMC Records
2005: Peja podczas wywiadu do Mezo jesteś frajerem
2021:

Charakterniak
25 dni temu
Reply to  Rum

To byl followup do dissu tego typa mesa a mezo mu wyjaśnił ze gral koncert w sosnowcu sponsorowany przez komende policji xD
Ale to czasy byli

chuj
1 miesiąc temu

Chujowe, pozdrawiam

Punch
1 miesiąc temu

Jebać Was Glamrapowe Kurwy!

PejaTVN
1 miesiąc temu

Papugę to niech on sobie lepiej załatwi na rozprawę bo jak mu kiedys wykurwie w ten pusty dzban to się nogami nakryje atencjusz zajebany.

Jp 100%
29 dni temu

Papuga… Stary maty to adwokat. Bananrap. Najzabawniejsze jest to że ten cały niby gangster Malik też jest z tymi rurami. A smartmózgi tego słuchają, bo mają upośledzenie umysłowe od telefonów co za frajerskie czasy przyszły w polskim rapie. Śmiech na sali. Gdzie się podziali obrońcy priorytetów? SB lachociągi. Teraz już się nie dissuje mezokracji. Niestety boją się wychylić. Jak białas miał fejm to major, jongmen, bonus wszyscy koledzy. Tracę szacunek do czego co kiedyś kochałem i na czym się wychowałem. A takiej ku.wie wy.ebał bym kopa na łeb przy pierwszej okazji. Ale nawet w tym feem MMA walczą transwestyci z niby raperami. Dobrze, że jest podziemie gdzie rap to nie lajki. Bo te paluchy itp. to mezokracja. Na każdym krążku piosenki o miłości. Kiedyś z takimi jechali do spodu a teraz to wielcy raperzy. Wolę fokusa z dodą niż te ich grajki o miłości. Ten przynajmniej mówi o ruchaniu. A omijanie takich tekstów to nie hipokryzja a zasady. Ale w Polsce nie ma już żadnych zasad.

xDb
29 dni temu
Reply to  Jp 100%

Stul tam pizde lepiej xD
Chłopie każdy inne gusta ma.
O czym maja śpiewać ze twój stary po 3 żubrach napierdalal cie deska od prasowania? Każdy kiedyś niby wielki gangster a jak sam się znalazł to stopy by najgorszej kurwie wylizał

TWÓJSTARY3000
26 dni temu
Reply to  Jp 100%

Zdradzę Ci sekret – te wszystkie kawałki „na których się wychowałeś” to też farmazon. To całe pierdolenie o zasadach, gangsterce, szacunku i innych bzdetach to taka sama fikcja jak geng Bedoesa. Chłopaki z bloków, ławek czy nawet z gorszych dzielnic koloryzowali – pewnie 90% z nich nie zyło tak jak nawijalo. A Ty się wczuwasz i budujesz na tym swoją tożsamość – beka :). Paradoksalnie mata jest bardziej szczery od tych wszystkich rap- gangusów. A disco polo i rap są tak samo prawdziwe. Pozroelo600

Trochę młodsza
24 dni temu
Reply to  Jp 100%

Ja tylko chciałam przypomnieć o zrobieniu badań na cukrzycę, serducho i poziom cholesterolu.

Chuj ci w dupę
1 miesiąc temu

Ale gówna nam ten Lidzbark narobił! Lidzbarski shit!

BORTWICK
1 miesiąc temu

napiszecie o tym jak OIO spuścili wpierdol dla Kartkyego w hotelu? cały internet huczy, a na glamrapie cisza

Chuj ci w dupę 666
1 miesiąc temu

Fuck the police! Jebać policję! Srać na mordy policjantom!

Chuj ci w dupę
1 miesiąc temu

U buraków polaczkowych i na wieśniaków polaczkowych nie pracujcie!

Artur
1 miesiąc temu
Chuj ci w dupę 666
1 miesiąc temu

Chuj Ci w dupę inwalido!

Ehe ehe
1 miesiąc temu

Nikt cie kurwa nie prosił o tą zwrotkę

Keke pizdeke
29 dni temu

Kurwa mozna byc wiekszym lamusem?

Obrońca praw zwierząt
28 dni temu

Japierdole, kto was ortografii uczył w tych komach, bo o to kto uczył Emila lizania dupy nie muszę pytać.

Edzio
28 dni temu

Kurwa i ten gej myśli że jest zajebisty

Yyttttuuhh
27 dni temu

A kiedyś hip hop łączył

Ada
24 dni temu

Ale patusiarnia w komentarzach.

Przemysław
16 dni temu

Pierdolone pedały jeszcze to nazywają hip hop cioty pierdolone

BeImondo Informator
1 miesiąc temu

Papuga Maty ja pierdole niby wchodze na ten glamrap prawie codziennie chociaż od dawna bieda w komentarz i same nołnejmy wśród zalogowanych a i tak nie kumam kim ci kolesie sa. Mowie o tych o których te niusy sa .

Kikosław
1 miesiąc temu

No Edzio mnie teraz zawiódł… do takich gówno-popowców się dograć

BeImondo Informator
1 miesiąc temu
Reply to  Kikosław

Straszne nie taki hardcorowy raper dogral sie do takich gosci jaka szkoda ze twoja stara to wąsata kurwa.

B. O. R. Biuro Opierdalania Rodzynek
1 miesiąc temu

Ty i rap? Jebany discopolowiec. Strapona w rowa bierzesz.

Chuj ci w dupę
1 miesiąc temu

Karłom rent & zasiłków nie dawać!

Sentino
1 miesiąc temu

zostawcie mnie
halo
policja
zostawcie mnie
zostawcie mnie
zostawcie mnie
halo
policja
aaaaaaaaaa
zostawcie mnie

TOMEK
1 miesiąc temu

Dzisiaj premiera klipu PONO a wy o głupotach piszecie.

Chuj ci w dupę 666
1 miesiąc temu

Chuje w dupy wszystkim inwalidom i kalekom oraz niepełnosprawnym! Sramy na inwalidów! Fuck the police!

Profesor_Nauk
1 miesiąc temu

Pierwszy kurwy!
Jak na prawdziwego króla glamrapu przystało! Zawsze na czas! Ta moja podróba może o czymś takim pomarzyć.

Asap_eldoky
1 miesiąc temu
Reply to  Profesor_Nauk

Ciężko pisać na glamrapie jak trzeba spawać i szef patrzy na ręce

Chuj ci w dupę 666
1 miesiąc temu

Chuje w dupy wszystkim inwalidom i kalekom oraz niepełnosprawnym! Sramy na inwalidów! Fuck the police!

YEBAĆ stare p0lki
1 miesiąc temu

Randki z kobietami 23+ to katastrofa. Rozmowy kręcą się głównie wokół zarobków, pracy, raszpla próbuje znaleźć dobrą partię, księżniczkuje, myśli, że może wszystko. Brak szacunku to kolejna wada starych bab. Liczy się tylko ona, pieniądze. Mężczyzna ma za nią płacić, a ona nawet nie podziękuje. Stare baby są bardzo wymagające i oschłe.

Kolejny minus starych to uroda, a właściwie jej brak. Po przekroczeniu 20 roku życia zaczyna im odbijać, za wszelką cenę próbują zachować młodość. Z zabiegu na zabieg wyglądają coraz gorzej, twarze zmasakrowane, szczególnie usta jak po walce bokserskiej. Stare i zdeformowane. Mogą tylko pomarzyć o wyglądzie młodziutkiej dziewczyny. Usilnie próbują upodobnić się do nastolatek, każda z marnym skutkiem. Jeszcze nie widziałem, żeby któraś z nich wyglądała jak nastolatka. Między sobą wmawiają, że wyglądają młodziutko jak licealistki. Prawda jest brutalna. Żadna z nich nie wygląda jak nastolatka i czas się z tym pogodzić. Wystarczy postawić młodą dziewczynę o

YEBAĆ stare p0lki
1 miesiąc temu

Wystarczy postawić młodą dziewczynę obok raszpli, od razu widać, kto jest młody, a kto z niepowodzeniem próbuje zatrzymać czas. Zazdrość u starych bab jest ogromna. Za wszelką cenę próbują się upodobnić do nastolatek, których tak nie nawidzą. Wiecie dlaczego tak bardzo próbują nam obrzydzić młodziutkie dziewczyny? Bo wiedzą, że ich czas się skończył, są tylko resztkami. Marzenia o chadzie na wysokim stanowisku to mrzonki porównywalne z harlequinem, tak samo nierealne co opowiastki dla starych panien.

Płakać mi się chce ze śmiechu, gdy słyszę opowieści kolejnej zdesperowanej 28-latki, która bezskutecznie próbuję znaleźć frajera. Mężczyźni są dla niej najgorsi, bo nikt jej nie chce. Sama nie zwróci uwagi na listonosza, kuriera, kucharza. Nie jest świadoma, że dla mężczyzn o wyższym statusie jest niewidzialna. Jej czas się skończył wraz z wiekiem. Pora zejść ze sceny z godnością i zrobić miejsce dla młodych dziewczyn w wieku 17-23 lata. To najlepszy czas dla kobiety, jeśli wtedy nie potr

YEBAĆ stare p0lki
1 miesiąc temu

To najlepszy czas dla kobiety, jeśli wtedy nie potrafiła znaleźć dobrej partii to jest na straconej pozycji. Życie idzie do przodu, zegar biologiczny tyka, płodność i atrakcyjność spada z wiekiem. Natury nie oszuka żadna raszpla, choćby wydawała na tuning grube tysiące. Przegapiła swoją szansę w życiu, myślała że zawsze będzie boginą w pięknym, młodym ciele. Upadek jest bolesny i przytłaczający. Jako kobiety musicie widzieć, że w pewnym wieku jesteście niewidzialne dla mężczyzn, zwłaszcza bogatych. Każdy mając do wyboru 19-latkę i 24-latkę wybierze tą pierwszą. Damski przegryw nie istnieje, są tylko nierealne oczekiwania wobec partnera.

Niezależnie, czy macie dobrą czy ch—wą pracę, najgorsze co możecie zrobić to związek ze starą babą. Im młodsza tym mniejsze wymagania, bardziej romantyczna, przede wszystkim ładniejsza. Młodziutka dziewczyna to najpiękniejsze, co stworzyła natura. Ponaciągana i napompowana raszpla to przykry upadek kobiecej urody i początku starości. Lepiej cieszyć s

YEBAĆ stare p0lki
1 miesiąc temu

Niezależnie, czy macie dobrą czy ch—wą pracę, najgorsze co możecie zrobić to związek ze starą babą. Im młodsza tym mniejsze wymagania, bardziej romantyczna, przede wszystkim ładniejsza. Młodziutka dziewczyna to najpiękniejsze, co stworzyła natura. Ponaciągana i napompowana raszpla to przykry upadek kobiecej urody i początku starości. Lepiej cieszyć się życiem z młodą dziewczyną niż dogorywać ze starą.

EJ TY ZJEBIE!!!
1 miesiąc temu

Te młode też mają nasrane we łbie więc nie pierdol głupot

Dzigi
1 miesiąc temu

Wszystkie masą nasrane, tylko te starsze to umieją ukrywać.

Ciocia jola
24 dni temu

Tylko szkoda że uroda pOlaków zakolaków kończy się w wieku 16 lat
Nieliczni dożywają 25go roku życia wyglądają jak choćby 5% Chada Alvaro
Po 25tym roku życia pOlak ma w zasadzie wybór albo zaszyć się w kopalni albo hop na linę
Dla kobiet niewidzialny, może być już tylko nawet nie beta a omega bankomatem
Miesnie sflaczałe wszędzie pojawiają się wstrętne starcze włosy krocze zaczyna śmierdzieć kozim zapachem starego faceta 3 minuty po myciu
Zakola, wypadające zęby, szara cera, wory pod oczami, produkcja testosteronu drastycznie spada
Żałośnie próbują upodobnić się do nastolatków, błazenskie czapeczki,brody by ukryć zmarchy i znikajacą żuchwę
W tym czasie rówieśniczki ruchają młodszych i cieszą się życiem
Oszalały ze złości polak zakolak siada do komputera i łykając łzy zaczyna „randki z kobietami 23+…”
Typie przecież ty byś lizał odbyt 50ce jakby ci się wypiela i łaskawie pozwoliła tylko że stare baby biorą na romans ładnych 18latkow a nie 20+ pokraki którym wypłukało testosteron

Popularne