News
Eripe „Hit me Bedi one more time” – tekst dissu
„Który Bedi się dziś wylosuje? Przyjazny czy wściekły?”.
9 sierpnia Eripe odpowiedział na diss Bedoesa kawałkiem „Hit me Bedi one more time”. Numer jest wypełniony panczami, różnymi odwołaniami i follow upami.
Poniżej cały tekst kawałka:
Znowu odjebałeś syf (Ups), zaraz przeprosisz i znikniesz (Znikniesz)
Albo miłość, albo beef (Ups), dla Ciebie to tylko biznes (Biznes)
Bedosa życia cykl (Ups), zrobiłeś to znowu jak Britney (Britney)
Zrobiłeś to znowu jak Britney, Ty, zrobiłeś to znowu jak Britney
Znowu odjebałeś syf (Ups), zaraz przeprosisz i znikniesz (Znikniesz)
Albo miłość, albo beef (Ups), dla Ciebie to tylko biznes (Biznes)
Bedosa życia cykl (Ups), zrobiłeś to znowu jak Britney (Britney)
Zrobiłeś to znowu jak Britney (Kto?), Ty, zrobiłeś to znowu jak Britney (Kto?)
„Zapamiętam każdego, kto kłamał na mój temat
Udostępniał diss na mnie, ubliżał mi i moim przyjaciołom
I każdego, kto się odwrócił, jak była okazja ze mną pojechać
Bo wydawało się, że jestem na przegranej pozycji”
Huh, co on pierdoli?
Hit me, Bedi, one more time
Dobra, Tabaluga, runda druga — będą w szoku
Ci, co uwierzyli w te Twoje bajki z Doliny Smoków
Teraz chwalisz się, że mnie najebałeś — nie wierzę
Czyli jak przepraszałeś, to nie mówiłeś szczerze?
Słuchaj no mnie, kurwa, panie pół Tony Montana
Przeprosiny nieprzyjęte — będziesz kurwiony do rana
Moja ekipa była pięćset mil od nas, chłopaku
I to nie jest udawany dystans, jak na Twoim tracku
Połowy Twoich wersów trochę nie zrozumiałem (Ups)
Tak jak Twoi fani, połowy moich
Czemu ze sterczącą pałą na mnie diss pisałeś?
Czy to jakiś przekaz homo podprogowy?
Zrobili victory lap już jak po Exit Pollu
Ale pociąg jedzie dalej, a nie zeszli z toru (Śmieszki)
W odgrywaniu scenek macie skilla
Każdy z was wygląda jak cosplay pedofila
Na zdjęciach z kolegami wyglądasz jak fajny wujek
Taki wujek, co dotyka dzieci chujem
Aktywistą jesteś średnim — co się spinasz?
Nie lubisz ruchu, a na myśl o marszu rzygasz
Major Staśko, nie jesteś ode mnie lepszy
Ageism boli tak samo jak fat shaming
Rzucisz wagę, stracę argument? Czekam na vlogi
Jak zwijasz matę z podłogi, Ty Misiu Yogi
A to w sumie się nie czuję, jakbym tu w ogóle walczył
Ta posłuszna kurwa na komendę rapuje i tańczy
Co Ty? Joe Exotic po roku w Bydgoszczy?
Polski Post Malone, co zapomniał pościć?
Ty jak spełnisz to marzenie z „Brokeback Mountain” — Ty pało
To co następne? Transatlantykiem z Rafalalą?
Tera tak jebne, że na zawał cycaty zejdzie
Twoje najlepsze punche w dissie to cytaty ze mnie
Nie no co Ty, ten Twój numer to jest hardcore
Każdą ksywkę byś tam wjebał, to by żarło
Jesteś w kurwę muzykalny, tak jak Janko
I też umrzesz jak on, bo Ci się zakradło (Pod hotel)
Ja to robię taki biznes, że przesada
Na TikToku dzieci się będą wysadzać
Bo to łatwo palne jak nitrogliceryna
A pieniądze tutaj to pizdo liczę w rymach
Grasz przed Fifty’em — podobieństw widzę parę
On też nagrał sextape, ale zapłacił karę
Chyba, że też płaciłeś, to powiedz tu sponsorom
Ile trzeba, żeby spierdolić prokuratorom? (Ała)
To jest beef, a nie stand-up w Jastarnii
Tego nie przejesz, daję tyle mięsa na kartki
Masz nazwisko tej aktorki, leci lep na usta
O, okrutny losie, kurwa, nie ta trzustka
Kłamca jak Jim Carrey, ale Bedi śmiesznie gra
Tytuł jego autobiografii — „Ja, Borys i ja”
(Tam nie było partyzanta)
(Miałem Cię ostrzec? „Ej, uważaj, leci bomba”)
(No, kurwa)
Mówił, że Tomb nie miał czasu — znowu kłamie
Sam się proponował na story, na Instagramie
Ale Ty sam pisałeś, no, kurwa, niesamowite
Żeby raper się chwalił, że sam napisał, to jest hitem
Ja rozumiem, aprobaty Twoich fanów nie kupię
Jestem chujem, jedni mają mnie w uszach, drudzy w dupie
Gratuluję — edukacji, bo suko widzę
Że byś ssał koledze jajca, zamiast podać surowice
A co do pracuj.pl, to co wy tacy kozacy?
Że szydzicie sobie z etatu i ludzi pracy?
W życiu pewnie dnia nie przepracowała ta pizda
Tak samo jak nie przepracowała traumy z dzieciństwa
Ja podałem rękę Boryskowi, żeby przestał płakać
Ale jebany Bedoes nie chce wyjść z chłopaka
Który Bedi się dziś wylosuje? Przyjazny czy wściekły?
Chory czy zdrowy? Przytulaśny, czy wstrętny?
Nie wiadomo, nawet w STS-ie równe kursy
Bo bęben maszyny losującej nigdy nie jest pusty
Na każdy twój wers od dawna odpowiedź mam (Dawaj)
Hit me, Bedi, one more time
(Time, time, time, time)
Chciałbyś, żeby to był koniec? Jeszcze chwila
Parę tematów z kozetki, terapeuty
To urocze, że mnie do niego wysyłasz
Ale chyba powinieneś tam stanąć w kolejce pierwszy
Wiem, że Ty chcesz tutaj tylko akceptacji
Ale sposób w jaki o nią zabiegasz jest obrzydliwy
Od manipulacji do manipulacji
Byleby się od Ciebie nie odwrócili
Ale i tak się odwrócą i to to Cię tak przeraża
„Bądź sobą” — to dla Ciebie jest najgorsza rada
Twoje samouwielbienie Ci przesłania rzeczywistość
Chwila ciszy na socialach i Cię nosi
Z groźbami, że zapamiętasz wrogów, trochę słabo wyszło
Do kogo teraz zadzwonisz, by przeprosić?
Na wiarze akceptacji to chyba najwyższy czas
Żebyś zaakceptował, że jesteś słaby
Jedynym celem wszystkiego, co robisz, tu jest hajs
Udajesz, że jesteś dobry — chcesz być znany
Dla mnie to zawsze tylko rap, dla Ciebie to już tylko rap
Bo byłbyś nikim bez tych farmazonów
Musiałeś się wymyślić, bo prawdziwy „Ty”
To nigdy tak nie zaimponowałby tu nikomu
A jak przestanie Ci iść — zostaniesz sam, no i co zrobisz?
Moi ludzie za mną staną tu na bank
Za Tobą staną ludzie, co chcą przy Tobie zarobić
Ja mam prawdziwych przyjaciół, a nie gang
Ty mi mówisz o miłości? To jest śmieszne
Kochasz siebie, to nie czyni Cię ekspertem
Mam cudowną żonę, dom i psa, i pracę, która czasem wkurwia
I nigdy na koniec dnia tu nie muszę unikać lustra
Więc wszystko, co mi nawiniesz, po mnie spływa
Bo mam zajebiste życie, to nie flex
Też bym Ci takiego życzył, ale wybacz
Jesteś fatalnym człowiekiem, no to cierp
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
News
Kanye West – jaki jest naprawdę? Dokument o raperze, który nie jest laurką
Film „In Whose Name?” trafił na streamingi.
Dokument „In Whose Name?” o Kanye West’cie trafił do streamingu po wrześniowej premierze kinowej. Film jest już dostępny na Apple, Amazon oraz Fandango.
Produkcja powstawała przez sześć lat i została zmontowana z tysięcy godzin materiałów. Skupia się na kluczowych momentach kariery Kanye Westa, ale nie omija jego problemów ze zdrowiem psychicznym ani licznych kontrowersji, które na przestrzeni lat definiowały jego publiczny wizerunek. To nie jest laurka, tylko zapis procesu – momentami niewygodny i bezpośredni.
Reżyser Nico Ballesteros w rozmowie z Deadline ujawnił kulisy powstania filmu. – Mając zaledwie 18 lat, ledwo po skończeniu liceum, moje życie zmieniło się z dnia na dzień. Z klasy średniej trafiłem do świata prywatnych odrzutowców, towarzysząc jednej z najsłynniejszych osób na świecie. Studiowałem film dokumentalny, ale nie miałem jeszcze tematu. Ye stał się tym tematem. Jego świat dał mi cel i przestrzeń do rozwoju. ‘In Whose Name?’ jest zwieńczeniem tej drogi.
Film zawiera sceny, które szybko obiegły internet. Wśród nich znalazły się m.in. kłótnia Kanye Westa z Kris Jenner oraz napięta konfrontacja z Michaelem Che za kulisami programu „Saturday Night Live”. To momenty surowe, pozbawione filtrów i dalekie od kontrolowanego PR-u.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
News
50 Cent kłamie w sprawie postrzelenia Tupaka w studiu? „Diddy i Notorious nie mieli z tym nic wspólnego”
Znany dziennikarz, który był blisko tej sprawy uważa, że Fifty przeinacza fakty.
Touré nie kupuje narracji z nowego dokumentu 50 Centa o Diddym. Dziennikarz wprost mówi, że widzowie są wprowadzani w błąd w sprawie postrzelenia Tupaca w 1994 roku.
Touré prostuje wątek strzelaniny w Quad Studios
W nagraniu opublikowanym na Instagramie Touré odniósł się do fragmentu dokumentu Netflixa o Seanie Combsie, który jego zdaniem sugeruje udział Diddy’ego w strzelaninie w nowojorskim Quad Recording Studios. Reporter podkreślił, że nie zamierza bronić Combsa, ale nie zgadza się na fałszywe skróty myślowe.
– 50 wmówił wam, że Puff stoi za postrzeleniem Paca w Quad Studios. Nie, nie, nie. Nigdy nie będę bronił Puffa, ale będę bronił prawdy – powiedział.

Diddy i Notorious nie mieli z tym nic wspólnego
Touré zaznaczył, że w czasie zdarzenia był bardzo blisko spraw Tupaca, śledząc jego proces o gwałt i widując go niemal codziennie. Według niego nie miało to nic wspólnego ani z Diddym, ani z The Notorious B.I.G., mimo że obaj przebywali w budynku tamtej nocy.
Za kluczową postać uznał Jamesa Jimmy’ego Henchmana Rosemonda, który obecnie odsiaduje wyrok. Jak wyjaśnił, Rosemond zarządzał wówczas karierą rapera Little Shawna związanego z Uptown Records i wielokrotnie kontaktował się z Tupakiem, kusząc go obietnicą 7 tysięcy dolarów za gościnny występ, by zwabić go do studia.
Trudna sytuacja finansowa Tupaca
Touré przypomniał, że Pac był wtedy w trudnej sytuacji finansowej z powodu rosnących kosztów prawnych i braku koncertów, co czyniło tę ofertę atrakcyjną. Gdy raper dotarł do studia, w lobby miało dojść do konfrontacji z trzema uzbrojonymi napastnikami.
– Wszyscy padli na ziemię, ale Pac odmówił. Więc wsadzili w niego pięć kul.

Kto strzelał?
Zdaniem Touré’a strzelcem był Dexter Isaac, który publicznie przyznał się do udziału w ataku i stwierdził, że działał na zlecenie Rosemonda. Sam Henchman również miał potwierdzić, że zaaranżował całą sytuację. Obecność Diddy’ego i Biggiego w Quad Studios nie powinna być interpretowana jako współudział, bo w budynku nagrywało wówczas wielu artystów i producentów.
Touré zwrócił też uwagę na twórczość samego Tupaca, wskazując na numer „Against All Odds”, w którym rapował o podłożeniu mu świni i wprost wspominał Henchmana. Dla dziennikarza to dowód, że Pac doskonale wiedział, kto stał za atakiem.

50 Cent nie komentuje
– Rozumiem, że 50 chce pokazać nową narrację tamtej sytuacji – podsumował Touré.
50 Cent nie odniósł się publicznie do tych słów. Jego dokument wciąż wywołuje gorące dyskusje w środowisku hip hopowym, ponownie otwierając jeden z najbardziej grzejących tematów lat 90.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
21 Savage podzielił się kontrowersyjnym pomysłem, rzucając ideę, która brzmi jak rapowa wersja „The Purge”.
W programie Perspektives with Bank raper poruszył temat przemocy i agresji w środowisku i zaznaczył, że jego zdaniem wszyscy powinni to porzucić. Chwilę później zaproponował jednak rozwiązanie, które wywołało spore poruszenie.
– Uważam, że wszyscy muszą zostawić to przemocowe gówno w spokoju. Powinno się zbudować miasto o nazwie „Crash Out City” dla tych wszystkich poj*banych gangsterów, szczególnie mówię tu o raperach… Trump powinien coś takiego stworzyć – uważa.
Raper kontynuował swoją wizję, tłumacząc, że zamiast wysyłać na takich gości do akcji służby lub wojsko, lepiej zebrać wszystkich gangsterów w jedno miejsce:
– Po co wysyłać na nich Gwardię Narodową? My ich wszystkich zbierzemy, tych, którzy są tacy wyszczekani i tak bardzo nienawidzą swoich wrogów, wsadzimy ich do samolotu i wyślemy do Crash Out City – dodał.
21 Savage poszedł jeszcze dalej, opisując jak według niego wyglądałoby życie w takim mieście:
– Jak tam trafisz, to będzie jak w „Call of Duty”. Wchodzisz do domu, a tam leży broń. Musisz znaleźć magazynek, naboje. Później wychodzisz na zewnątrz i każdy walczy o przetrwanie. Nikt nie idzie do więzienia. Kto przeżyje, to wraca do domu – dodał, podkreślając przy tym absurdalny charakter całej koncepcji.
Warto dodać, że 12 grudnia 21 Savage wypuścił nowy album „What Happened to the Streets?„. Na płycie pojawiają się gościnnie między innymi Drake, GloRilla, G Herbo oraz Young Nudy.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
News
Ja Rule wyśmiewa filmowy look 50 Centa. „Wygląda jak żaba”
Fifty bierze udział w nowej odsłonie filmu „Street Fighter”.
Ja Rule kolejny raz podkręca swój konflikt z 50 Centem. Tym razem obiektem kpin stała się jego filmowa metamorfoza.
Raper z Queens skomentował wygląd 50 Centa w roli Balroga w nadchodzącym reboocie „Street Fighter”. Na platformie X odniósł się do kadru z teasera filmu:
– Ten typ wygląda obłędnie… hahaha #NoFiddy #bullfrog” – napisał Ja Rule, wyśmiewając ekranowy wizerunek swojego wieloletniego rywala.

Udostępniony przez niego kadr pochodzi z krótkiej zapowiedzi filmu i pokazuje 50 Centa w mocno przerysowanej stylizacji. Wciela się on w Balroga, kultowego boksera znanego fanom serii Capcomu.
Nowa odsłona „Street Fightera” powstaje pod szyldem Legendary Entertainment, które przejęło prawa filmowe i telewizyjne do marki. Projekt ma na nowo otworzyć serię po wcześniejszych adaptacjach aktorskich i animowanych, w tym głośnym filmie z 1994 roku z Jean Claude Van Damme’em.
W obsadzie rebootu znaleźli się między innymi Noah Centineo, Andrew Koji, Jason Momoa, Joe Roman Reigns Anoaʻi, Cody Rhodes, Andrew Schulz oraz Eric André, co zapowiada jedną z bardziej nietypowych mieszanek nazwisk w kinie akcji ostatnich lat.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
News
21 Savage nazwał 6ix9ine „szczurem”, a ten go zezłomował jednym filmikiem
„Nie mogę być Central Cee ani Skeptą”.
Beef 21 Savage’a z 6ix9ine’em znów eskaluje i tym razem poleciało grubo. Tekashi odpowiedział skeczem, który uderza w najbardziej drażliwy punkt rywala.
21 Savage w nowym wywiadzie, bez podawania nazwisk wyraźnie odniósł się do 6ix9ine’a, sugerując, że jego kariera została zakończona. – To szczurzy dzieciak w peruce, który donosił i wydał wszystkich w Nowym Jorku. Internet go skasował. Go już nigdzie nie będzie – stwierdził.
Reakcja Tekashiego była natychmiastowa i przesycona kpiną. Wrzucił na Instagram skecz, w którym wciela się w brytyjskiego urzędnika sądowego, a inny aktor gra postać wzorowaną na 21 Savage’u. Całość została zbudowana na żartach z pochodzenia i wizerunku rapera z Atlanty.
– Musisz zrozumieć, ja muszę być z Atlanty – mówi aktor grający 21. – Muszę być gangster-raperem. Nie mogę być Central Cee ani Skeptą i tymi typami. Nikt ich nie traktuje poważnie. Znam Jay-Z, mogę zadzwonić do Jay-Z. Błagam, zrobię wszystko, możesz wziąć mój łańcuch.
W kulminacyjnym momencie 6ix9ine jako sędzia rusza w pogoń za fałszywym 21 Savagem, obala go na ziemię, po czym już jako on sam mówi: „Nigdy nie będziesz Amerykaninem” i wymierza mu policzek.
Skecz bezpośrednio nawiązuje do problemów imigracyjnych 21 Savage’a. W 2019 roku raper został zatrzymany przez ICE za przekroczenie terminu wizy i ujawnienie brytyjskiego obywatelstwa. Sprawa ciągnęła się przez cztery lata, aż w 2023 roku artysta otrzymał zieloną kartę.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
-
News4 dni temuSokół ma pomysł, jak zabezpieczyć finansowo córkę Pona
-
News2 dni temuBudda zbudował platformę za 6 mln zł i dziękuje Pezetowi
-
News2 dni temu50 Cent kłamie w sprawie postrzelenia Tupaka w studiu? „Diddy i Notorious nie mieli z tym nic wspólnego”
-
News2 dni temuTen Typ Mes z odklejką ostateczną? Połączył Tedego ze stanem wojennym
-
News3 dni temuTede nagrywa klip z Mandaryną – całkiem nowe „Ev’ry night”
-
News4 godziny temuMisiek z Nadarzyna zatrzymany przez CBŚP. Co z karierą Karramby?
-
News3 dni temuPeja wspomina na płycie Gohę Magical
-
News1 dzień temu50 Cent chce wciągnąć Eminema do nowego „Street Fightera”