Sprawdź nas też tutaj

News

Fazi atakuje Kaczora BRS: „Z Peterem przegiąłeś”

Spawacz wyzywa zawodnika Step Records od „szmat”.

Opublikowany

 

Kaczor BRS zemścił się na Peterze z Gangu Przemyskiej Patologii, z którym w ubiegłym roku prowadził beef i jak twierdzi pogonił go z miasta. Raper opublikował nagranie, na którym stoi pod więziennymi murami, za którymi przebywa Peter i zaczął go wyjaśniać, informując także, że Peter został pobity.

– Żebyś zdechła na peronce. Ja grypsowałem, grypsować będę do końca życia, a ty zapi*rdalaj na peronce szmato. Kup sobie namiot i do lasu za miasto parówo. – krzyczy na nagraniu Kaczor.

Peter Gang PP od jakiegoś czasu przebywa w więzieniu. Jego ubiegłoroczny beef z Kaczorem przeniósł się ze studia na ulicę. Kaczor BRS został nawet pobity. W obronie Petera niespodziewanie stanął dzisiaj Fazi z Nagłego Ataku Spawacza.

– Brs szmato to co mi odjebales to ujj ale z Peterem przegiąłeś tfuuu… – napisał Fazi na FB.

Warto odnotować, że Fazi i Peter mają na koncie wspólny numer „Rozkminka” i należą do tej samej wytwórni 3Y Gun Label.

Brs szmato to co mi odjebales to ujj ale z Peterem przegiąłeś tfuuu…

Opublikowany przez Fazi Niedziela, 7 lutego 2021

Beef: Kaczor BRS – Peter Gang PP

  1. Peter Gang PP dissuje Kaczora BRS! Mocne oskarżenia
  2. Kaczor BRS zniknął. Oświadczenie Step Records
  3. Kaczor BRS dissuje Petera Gang PP!
  4. Gang PP pod domem Kaczora BRS z maczetami. „Zaj*biemy cię”
  5. Gang PP zaatakował 60-latków? Kaczor BRS komentuje
  6. Kaczor BRS też był pod domem Petera Gang PP z maczetą? (tylko u nas)
  7. Peter Gang PP z drugim dissem na Kaczora BRS
  8. Kaczor BRS zaatakowany przez nieznanych sprawców. „Zabijemy cię”
  9. Kaczor BRS został pobity? „Szybko twarzy nie pokaże”
  10. „W tym beefie granice zostały przekroczone. Czy to się skończy śmiercią?”
  11. „Nie jak frajer w kilku na jednego z gazem” – Kaczor BRS wraca z klipem i preorderem
  12. Peter Gang PP do Kaczora BRS: „Zostałeś pogoniony z miasta”
  13. Peter Gang PP kończy beef z Kaczorem BRS ostatnim dissem
  14. Kaczor BRS: „Peter Gang PP pogoniony z Przemyśla”
 
84 komentarze
84 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Pozdro
7 miesięcy temu

Fazi weź nagraj diss na PaluchCCCP

Fazi Nagraj AntyPaluch i będzie koniec kariery Palczastej Kurwy

Pozdro Fazi

KACZOREK BRS HWDP
7 miesięcy temu
Reply to  Pozdro

https://youtu.be/wQIZH7YnT9k

MACIE TU FILMIK Z AKCJI JAK ZNOKAUTOWALEM TEGO FESTA CO TERAZ JEST DYMANY NA PRZEJSCIOWKACH

Romek pdg
7 miesięcy temu

Disco polo jebane to dopiero jest tfu

Tak jest
7 miesięcy temu

FAZI NA PROPSIE ALE CHUJ W TE MAŁPIE CYRKI JAKIŚ KURWA DURNYCH ULICZNIKÓW.

TylkoGZUZ
7 miesięcy temu
Reply to  Tak jest

Własnie Słucham GZUZ „DONUTS”
TYlko GZUZ Codziennie !!!
Wiadomo że w Polsce słucha się farmazonów typu Bedopies Białas Quebo Srebo taco Sraco i Szpaku Sraku haha haha i inne pozerki Oraz Uliczni raperzy którzy robią groźne miny a ważą po 20 kg haha
GZUZ ma Street Credit na Całym Świecie nieważne gdzie się Pojawi
Klipy GZUZA są na kanałe WORLDSTARHIPHOP Który ma 24 Miliony Subskrypcji Zasięgi są ogromne każdy na świecie wie kto to GZUZ nie ważne czy Słuchają w Meksyku czy w Serbii czy w Japonii czy Tajlandii czy Mauritius czy Dominikana czy Hiszpania czy w Nowej Zelandii

TylkoZdupyGRUZ
7 miesięcy temu
Reply to  TylkoGZUZ

.

The riddler
7 miesięcy temu
Reply to  TylkoGZUZ

Policz ile razy w tekscie znajduję się wyraz GZUZ .
Uzasadnij .

Syn Angeli i Donalda
7 miesięcy temu
Reply to  TylkoGZUZ

Ja mam nawet dziarę

UIO
7 miesięcy temu
Reply to  TylkoGZUZ

Tylko Sutter Kain aka DJ bless

Rbr
7 miesięcy temu
Reply to  TylkoGZUZ

Co to jest to csle gzuzu? Jakieś plemię w afryce?

Bubibi
7 miesięcy temu
Reply to  Tak jest

Stary alkoholik na propsie? Chyba masz syndrom sztokholmski po swoim starym i ubóstwiasz takich uzależnieńców

haha
7 miesięcy temu
Reply to  Bubibi

a ty pewnie słuchasz bedoes i taco ???

Fazi to jest Luj

Ostry kurczak
7 miesięcy temu
Reply to  Bubibi

Ciag chuj i torbe zuj

Amstaff
7 miesięcy temu
Reply to  Tak jest

Chuj mnie to obchodzi

fazi człowiek farmazon
7 miesięcy temu
Reply to  Tak jest

Fazi niech ssie chuja pajac bez mózgu dla debili. Czy on nie miał skończyć z rapem a kierować rapową karierą tej karyny z jego genami?

Czytam GlamRap tylko dla beki
7 miesięcy temu

Ten polski chib-chob to takie żałosne gówno, że czasem wstyd mi się przyznać w towarzystwie, że słucham rapu, żeby przypadkiem nikt nie pomyślał, że polskiego i nie wziął mnie za jakiegoś półgłówka :/

Andrzejek
7 miesięcy temu

To spakuj kurwo graty i wypierdalaj z tego kraju.. chcialbys byc polglowkiem

Czytam GlamRap tylko dla beki
7 miesięcy temu
Reply to  Andrzejek

No na szczęście spakowałem już jakieś 12 lat temu i dziś śmieje się z takich zjebów jak Ty grzejąc dupę pod palmą w Maladze z nowym Rugged Manem na słuchawkach. Bez pozdro

Zulu nation
7 miesięcy temu

Chyba przed kompem na utrzymaniu starych. Nikt pełnoletni tu nie wchodzi, chyba że niedojeby

Czytam GlamRap tylko dla beki
7 miesięcy temu
Reply to  Zulu nation

To jesteś niedojebem czy gnojem na utrzymaniu starych?

AzbeST
7 miesięcy temu

Słuchasz rapu i grzejesz dupę w ośmiu stopniach, bo tyle ostatnio jest w Maladze. Ładnie pojebany jesteś! 12 lat na obczyźnie i dalej bezdomas.

Syn Angeli i Donalda
7 miesięcy temu

Ja już 5 lat braciepozdro i jebać tych co tam siedzą i beczą że im mama nie daje

Gorzka Prawda
7 miesięcy temu

A kurwa Amerykański rap to jest jakaś wyższa sztuka? Przecież to jeszcze wiekszy śmietnik niż to co mamy tutaj, z ta różnica ze tam nie maja dukaczy tylko raperow

Szacunek
7 miesięcy temu

Szacunek Fazi !!!

PozdroLuju
7 miesięcy temu

Fazi pewnie czyta Glam

Więc POZDRO FAZI Luju

Hobbit z shire
7 miesięcy temu

Nie wiem jak wy ale ja kisnę z tych łachów co na sobie noszą
Kurwa jeden manifestuje jaki to z niego nie jaracz a drugi jaki to z niego jest ulicznik
No kurwa litości XD
co to? przedszkole czy ki inny chuj

TylkoGZUZ
7 miesięcy temu

Własnie Słucham GZUZ „DONUTS”
TYlko GZUZ Codziennie !!!
Wiadomo że w Polsce słucha się farmazonów typu Bedopies Białas Quebo Srebo taco Sraco i Szpaku Sraku haha haha i inne pozerki Oraz Uliczni raperzy którzy robią groźne miny a ważą po 20 kg haha
GZUZ ma Street Credit na Całym Świecie nieważne gdzie się Pojawi
Klipy GZUZA są na kanałe WORLDSTARHIPHOP Który ma 24 Miliony Subskrypcji Zasięgi są ogromne każdy na świecie wie kto to GZUZ nie ważne czy Słuchają w Meksyku czy w Serbii czy w Japonii czy Tajlandii czy Mauritius czy Dominikana czy Hiszpania czy w Nowej Zelandii

TylkoZdupyGRUZ
7 miesięcy temu
Reply to  TylkoGZUZ

.

Gurkentopf
7 miesięcy temu
Reply to  TylkoGZUZ

Gzuz ma Street credit. Może parkować bez płacenia w parkometrze albo handlować mlekiem i twarożkiem przy przystanku PKS bez obaw o nalot straży miejskiej. Szacunek

GZUZ
7 miesięcy temu
Reply to  TylkoGZUZ

Warum?

MariuszJachim
7 miesięcy temu

Fazi wielki prawilniak co na detoksie urządzał derby z Suchodolskim

Odb
7 miesięcy temu

Menel atakuje Kwaczora BRS: „Z Peterem mnie zdradziłeś”

Sowabezoka
7 miesięcy temu

Co na to Paluch?

cicho
7 miesięcy temu
Reply to  Sowabezoka

Paluch pizda cichutko bo boi się faziego

Sesulo
7 miesięcy temu

Jebane pseudo prawilniaki 21ego wieku… wyjaśniają sie tylko poto żeby w neta to wrzucić bo może ktoś łyknie że są twardzi jebac takich kiepow.

sprawiedliwosc 12
7 miesięcy temu
Reply to  Sesulo

Tym razem nie tylko po to… Peter po takiej akcji ba lipach zJeżdża na Haliny momentalnie i o to kaczorowi chodziło….

Cypis japa i dupa
7 miesięcy temu

Powiedział ten co nigdy nikomu nic nie odjebał xDDD ale chuj czekam na dalsze wydarzenia tego cyrku

Gollum
7 miesięcy temu

Chuj mnie obchodzi ta patologia.

Pogromca kurew
7 miesięcy temu

Te wszystkie patusy powinny gnić w pierdlu na dożywotce.

Pogromca kurew
7 miesięcy temu
Reply to  Pogromca kurew

Co za kurwa się podszywa pod wszystkich ostatnio. Wypierdalaj bezbeku i znajdź sobie swój nick

Pogromca kurew
7 miesięcy temu
Reply to  Pogromca kurew

Wypierdalać oboje. Znajdźcie sobie swoje nicki, a nie kradniecie mój, cwele

Chuj Ci w Serce
7 miesięcy temu
Reply to  Pogromca kurew

Chyba z twoją starą która siedzi za to że cię nie wyskrobała

FAZI MENELU
7 miesięcy temu

ALIMENTY ZAPLACILES?

The Lox
7 miesięcy temu

Fazi olej te kurwy.

phonk shit halun
7 miesięcy temu

mój pies już jest bardziej inteligentny niż te małpy fazi chłop po 40 grubo, a mentalnie nadal 15 lat

Hujew
7 miesięcy temu

Piorą beret twarde narkotyki

STOP DOPALACZOM
7 miesięcy temu

Fazi ten menel znów w cugu?

Hehe
7 miesięcy temu

Jak on już sie nie wygrzebie

Rzabzon
7 miesięcy temu

Po co Fazi się wpierdalasz, chcesz prawdy? Taka jest prawda. Wyglądasz jak narkoman, co zapierdala po kablach, a więc, Towar w strzykawkach, to raczej twoja działka.

Oprawca
7 miesięcy temu

Matole z tym że Cię ludzie popierają to chyba tylko zgodzi się ktoś z IQ na poziomie ameby (więcej lajków wpierdziel) hemoroidy mówisz ma Fazi? A dobrze Ci się je lizało jęzorem? (inaczej byś nie wiedział). Co do kaczoea- lepszy robi rap ale mega frajerskie jest to że „dojeżdża” rywala jak ten siedzi. Wcześniej siedział cicho na piździe. Tyle w temacie frajerze

gazi
7 miesięcy temu

jak tam po odwyku z suchodolskim w krakowie? warto bylo?

Ziomal
7 miesięcy temu
Reply to  gazi

Do dziś nie zapłacił alimendów

Xxx
7 miesięcy temu

Kaczor dziecko Czarnobyla, beztalencie

Pokemon
7 miesięcy temu

Najlepsze jest to że płyty wszystkich tych wacuchów razem do kupy nie przekroczą sprzedaży 100 sztuk także chuj mnie obchodzi zdanie jakiś pedzi

Zawsze bedzie na 2 dni fazi
7 miesięcy temu
Reply to  Pokemon

Heeh

Jacek Szafałowicz
7 miesięcy temu

Polaczki naśladują murzynów z USA (amerykańców). Gówien warszawskich cała polandia cudlandia nienawidzi.

Donkondom
7 miesięcy temu

I dobrze kurwa chociaż coś się dzieje to jest właśnie hip hop i beef, a nie lizanie sobie dupy, pomimo że rapowo niebsą jakimiś kotami.

karmen
7 miesięcy temu

uderz się w łeb wielkim młotkiem albo rozpędź się trzymając w gębie tego rolexa 200 mph tylko wcześniej rozpruj hamulce – że też takie śmiecie jak ty psują powietrze na tym świecie, przecież chwasty to się wyrywa!

Pozdrooo
7 miesięcy temu

Fazi nagraj jakiś kawałek na Drillowym Bicie

Fazi nagraj DRILL

POZDRO FAZI

ooordzoP
7 miesięcy temu
Reply to  Pozdrooo

Fazie powierć mi w dupie dildosen

Fazi wierć dildosem

Powtórzmy to fazi

Skalar123
7 miesięcy temu

Nie zesraj się cioto, co kobiety nie potrafi sobie znaleźć, troll jebany

Obsraniec
7 miesięcy temu

Ja uwielbiam kanapkę ze Sraką Czekoladową moja ulubiona i jeszcze popijam sikami ciepłymi

Cesiek
7 miesięcy temu

Kaczor szmata po 1,nie grypsowal chyba ze na wolnosci albo w psychiatryku i odwyku z ktorego teraz wyskoczyl poraz setny,po 2 nie pogonil petera z miasta ani on bo sam byl pogoniony ani nikt inny vo jedynie peter pogoniony z ekipy,po 3 kaczor po dzisiejszej decyzji ekipy jestes zwykla szmata i wypierdalasz znowu z rewirow i masz kora w dupe stara ruro

Pamiętam cię Burku na RMF Maxxie
7 miesięcy temu

BRS dobrze nawija-chuj w to że to Patus a co do kurwy Peterka to ma rację.

Krzysztof
7 miesięcy temu

Lubie w dupe na kwasie ….
Rap jest dla frajerów a Hip Hop dla blokowiskowych nierobów .

Syn Angeli i Donalda
7 miesięcy temu

Fazi synu kurwy precz do jaskini wąchać klej ‍♂️

Pener
7 miesięcy temu

Fazi ty kurwo bez honoru zamknij morde helupiarzu

KACZOREK BRS HWDP
7 miesięcy temu

https://youtu.be/wQIZH7YnT9k

MACIE TU FILMIK Z AKCJI JAK ZNOKAUTOWALEM TEGO FESTA CO TERAZ JEST DYMANY NA PRZEJSCIOWKACH
NIKT NIE BĘDZIE PSUL MOJEGO DOBREGO IMIENIA

Jeb się
7 miesięcy temu

Wypierdalaj cwelu bez szkoly

Patryk
7 miesięcy temu

Dokładnie kaczor jebac go

Piotruś
7 miesięcy temu
Reply to  Patryk

Robi miny jak burak chciał kupę

UIO
7 miesięcy temu
Reply to  Patryk

SUTTER KAIN

wypiedalać
7 miesięcy temu

Wypierdalać z tymi menelami.

Ale
7 miesięcy temu
Reply to  wypiedalać

Faziego ty ty szanuj

Major Suchodolski
7 miesięcy temu
Reply to  Ale

Właśnie całe te

wypad
7 miesięcy temu

wypierdalaj z tym gównem na pół strony przestań wklejać te wysrywy tutaj

Haha
7 miesięcy temu
Reply to  wypad

Pan pałka czy parowka

ANTYFRAJER
7 miesięcy temu
Reply to  Ale

zamknij ryj fazi niech zacznie sypac hajs na corke

Pezet
7 miesięcy temu
Reply to  wypiedalać

Cześć! Ruchałem Ci dziewczynę!

Borixon
7 miesięcy temu
Reply to  Pezet

Ja nawet Tedemu nie ruchałem 🙁

Rafalala
7 miesięcy temu
Reply to  Borixon

Cześć, z tej strony dziewczyna tedego. Borixon mnie ruchał.
Pozdrawiam glamrapowiczów

Cześć!
7 miesięcy temu
Reply to  Rafalala

Wypierdalaj!

Ziomal
7 miesięcy temu
Reply to  Borixon

Ale ruchales popkowi

KACZOREK BRS HWDP
7 miesięcy temu
Reply to  wypiedalać

https://youtu.be/wQIZH7YnT9k

MACIE TU FILMIK Z AKCJI JAK ZNOKAUTOWALEM TEGO FESTA CO TERAZ JEST DYMANY NA PRZEJSCIOWKACH

Popularne