Sprawdź nas też tutaj

News

Fest Festival wraca, chociaż nie oddali wszystkim pieniędzy, a władze Parku nic o tym nie wiedzą

„To próba wywarcia presji”.

Opublikowany

 

fot. Adrian Chmielewski

Fest Festival, na którym fani postawili już krzyżyk ogłosił powrót w 2025 roku. Problem w tym, że organizatorzy nie rozliczyli się do końca z niedoszłymi uczestnikami odwołanego wydarzenia w ubiegłym roku. Co więcej, władze Parku Śląskiego są zaskoczone komunikatem organizatorów.

Powrót Fest Festivalu

– Fest Festival powróci 15-16 sierpnia 2025 roku. Najbliższy rok poświęcimy na odbudowę festiwalu i Waszego zaufania, aby coroczne spotkania na nowo wpisały się w harmonogram festiwalowych wydarzeń. Nie możemy się doczekać, aż znów Was zobaczymy w zielonym sercu Śląska z uśmiechami na twarzy – informuje Marcin Szymanowski, prezes spółki Fest Festival.

Władze Parku zaskoczone

– Jesteśmy zaskoczeni treścią komunikatu zamieszczoną przez Organizatora Fest Festivalu. O jego planach dowiedzieliśmy się dzisiaj z doniesień medialnych. W naszej ocenie jest to działanie mające na celu zmuszenie spółki Park Śląski do przedłużenia umowy dzierżawy terenu na kolejne lata oraz próba wywarcia presji na wszystkie instytucje mające wpływ na organizację tego wydarzenia – komentuje Aneta Miler, rzeczniczka Parku Śląskiego.

– Jednocześnie informujemy, że Spółka Park Śląski sprzeciwia się wszelkim próbom szantażu i ewentualnych prób przerzucenia odpowiedzialności na naszą Spółkę – dodaje.

Kompromitacja Fest Festivalu w 2023

Fest Festival w 2023 roku to jedna wielka klapa. Został odwołany na pięć dni przed rozpoczęciem. Organizatorzy do samego końca stwarzali pozory, że wszystko jest w porządku i prowadzili sprzedaż biletów jak długo było to możliwe.

– Część niedoszłych uczestników do dziś nie odzyskała pieniędzy. Pokrzywdzeni byli również wolontariusze, którzy aby móc pracować przy Fest Festivalu, musieli wpłacić kaucję w wysokości 699 zł fundacji Follow The Step. Jako rekompensatę za straty zaproponowano bilety na następną edycję wydarzenia i zniżkę na 2026 rok. Dziś na stronie festiwalu pojawiło się kilka dość ogólnikowych informacji na temat zwrotów kosztów poniesionych w 2023 roku – podaje Dziennik Zachodni.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

 
Kliknij i skomentuj
Subscribe
Powiadom o

News

Filipek wściekły na swojego rywala, wyzywa go od „sprzedajnych k***w”

Starcie rapera na gali Clout stoi pod znakiem zapytania.

Opublikowany

 

filipek
fot. Fame MMA

Filipek został ogłoszony zawodnikiem federacji Clout, ale jego walka z Adrianem Ciosem stoi pod znakiem zapytania. Wszystko przez konkurencyjną galę Fame’u, która odbędzie się dzień wcześniej.

5 października na Clout 6 pojawić ma się czterech raperów. Wśród nich jest Filipek, który ma zmierzyć się z Adrianem Ciosem. Między panami jest sporo złej krwi, a teraz raper z Milicza jest na swojego oponenta jeszcze bardziej wściekły. Otóż federacja Fame postanowiła zrobić konkurencję Cloutowi i na 4 października, czyli dzień przed galą Cloutu zaplanowali własną galę „The Freak”. Pierwszym ogłoszonym starciem jest walka dwóch na jednego: Denis Załęcki vs Natan Marcoń & Adrian Cios.

Pod znakiem zapytania stoi więc teraz walka Adriana Ciosa z Filipkiem, która ma się odbyć następnego dnia. Może nie być on zdolny do walki po spotkaniu się w oktagonie z Denisem Załęckim. Filipek podsumował jego postawę krótko: „Synonim sprzedajnej k***y”.

Sam Adrian Cios tłumaczył się z tej decyzji, że federacja Clout nie jest wobec niego w porządku i przy pomocy Zbigniewa Stonogi – według niego – nowego inwestora Cloutu nagrywała jego prywatne rozmowy, które wypłynęły.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

News

Fan Tedego wytatuował sobie twarz rapera

Odważna dziara.

Opublikowany

 

Przez

Ksywki raperów zdobią nie tylko mury, ale w ostatnich latach przede wszystkim ciała oddanych fanów. Jeden ze słuchaczy Tedego postanowił wytatuować sobie twarz swojego idola.

– Tatuaż wykonany na warszawskim konwencie. Z racji, że konwent odbywał się w Warszawie, wykonaliśmy tatuaż z wizerunkiem znanego warszawskiego rapera Tedego. Pozdro Jacek, do zobaczenia na koncercie – poinformowało studiu tatuażu z Zabrza Blink Tattoo.

Fan Tedego zdecydował się na dziarę z wizerunkiem swojego idola na łydce.

Poniżej wideo (strzałka w prawo):


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

News

Mata pierwszym Polakiem na soundtracku EA FC 25

Młody Matczak w towarzystwie A$AP Rockiego, Billie Eilish i Coldplay.

Opublikowany

 

Przez

Po ostatnich przebojach lata (“1 na 100”, “Falochrony”) Mata uderza ponownie, tym razem solowo – “Lloret de Mar” dostępne na każdej platformie streamingowej.

Z Ostrowa do Hiszpanii, z boisk A-Klasy do największej piłkarskiej gry na świecie – Mata przedstawia “Lloret de Mar”, będący pierwszym w historii polskim utworem, który znalazł się na oficjalnym soundtracku globalnej wersji gry EA FC 25, której to poprzednia edycja znalazła się w zestawieniu Top 10 najczęściej kupowanych gier na całym świecie. Obok Maty na soundtracku znaleźli się artyści tacy jak A$AP Rocky, Billie Eilish, Charlie xcx czy Coldplay.

Soundtrack FC25

Mieszając polski tekst z angielskimi i hiszpańskimi frazami na wolno płynącym afrobeacie, Mata przenosi słuchacza na spalone słońcem plaże i uliczki Hiszpanii, gdzie “zawsze trwa lato”. Za produkcję podkładu do utworu odpowiada trio Pedro (“JESTEM POJ384NY”, “Kiss cam (podryw roku)”), DKanee (“Za tych co nie mogą”, “JOEY TRIBBIANI”) oraz brytyjski producent Joe Stanley, który współpracował z takimi raperami jak Central Cee czy ArrDee.

Za klimatyczny obrazek zrealizowany w całości w Hiszpanii odpowiedzialny jest duet reżyserski Andiamo, który ma na koncie produkcje takie jak “Pezet ft. Kayah – Nisko jest niebo” czy “Pro8l3m & Brodka – Żar”. W teledysku nie zabrakło także niespodziewanych występów bramkarza Wojciecha Szczęsnego wraz z Mariną Łuczenko-Szczęsną jak i polskiego streamera PLKD.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

News

Bedoes kupił auta dla swojej mamy i babci oraz rodziny narzeczonej

Raper dba o najbliższych.

Opublikowany

 

Przez

Kilka miesięcy temu, Bedoes pochwalił się nowym Porsche, a teraz z całkiem nowych aut mogą cieszyć się członkowie jego rodziny.

Bedoes i jego narzeczona Roksana postanowili sprawić radość bliskim i kupili im samochody.

– Kupiłem auto dla mojej mamy i babci, a z Roksaną kupiliśmy również jedno dla jej rodziców. Dziękuję Wam za wsparcie i możliwość robienia takich wspaniałych rzeczy dla najbliższych – poinformował raper.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

News

Powódź ogarnęła Polskę. Kali wyszedł ze szczodrą propozycją

Gest godny naśladowania.

Opublikowany

 

Przez

źródło: instagram/k4lion

Woda zalewa południe Polski, a ludzie walczą o swoje życie i dobytek próbując zminimalizować straty wywołane przez powódź. Ze szczodrą propozycją wyszedł do nich Kali.

Szef Ganja Mafii ogłosił, że chętnie zagra w przyszłym miesiącu kilka koncertów na rzecz powodzian.

– Mam sporo wolnych terminów na jesień. Jeśli są organizatorzy zainteresowani zorganizowaniem koncertów charytatywnych dla powodzian, piszcie na booking @ganjamafia.com – napisał raper.

Kali poinformował również, że zrzeka się w 100% wynagrodzenia za koncerty.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

News

Guzior powtórzył sukces White’a 2115 i Maty

Mamy trzecie 100 baniek pod jednym numerem polskiego artysty.

Opublikowany

 

guzior kuban

W kwietniu White 2115 stał się pierwszym polskim artystą, którego numer przekroczył 100 milionów streamów na platformie Spotify. W czerwcu to samo dokonanie powtórzył Mata. Teraz na podium zameldował się kolejny raper ze stoma bańkami pod jednym utworem.

„BLUEBERRY” było trzecim singlem, promującym diamentowy już album „PLEŚŃ”. Ukazał się 24 listopada 2020 roku, więc potrzebował niespełna 4 lat, by wbić ponad 100 milionów. Tym samym dołączył do „Californi” White’a 2115 i „Kiss Cam” Maty.

Co ciekawe, do 100 milionów odtworzeń zbliża się również teledysk do „BLUEBERRY” – aktualnie brakuje mu nieco ponad półtora miliona viewsów. Wyczyn ten udał się „Fali”, która z kolei na Spotify ma „zaledwie” 84 miliony odsłuchów.


Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl

Czytaj dalej

Popularne

Copyright © Łukasz Kazek dla GlamRap.pl 2011-2024.
(Ta strona może używać Cookies, przeglądanie jej to zgoda na ich używanie.)

error: