Sprawdź nas też tutaj

News

GSP chce walczyć z Rafalalą w oktagonie

„To obrzydliwy, 120 kilowy typ, który spowodował rozpad legendarnego składu Mobbyn”.

Opublikowany

 

gsp rafalala

Rafalala to współautor i sprężyna jednego z największych skandali w historii polskiego rapu. Wszyscy znamy historię wanny i przetrącenia kariery zdolnego zawodnika, za którym będzie się to już ciągnęło nieustannie. Gdyby nie Rafalala, zapewne inaczej potoczyłyby się też losy Mobbyn i GSP, będącego częścią trójmiejskiego składu. Nie ma co się dziwić, że Mahatma ma wiele powodów, żeby wyjaśnić dawne antagonizmy po męsku. Przy okazji robiąc to legalnie, bez narażania się na niepotrzebny przypał.

Okazja może się nadarzyć już niebawem, bo GSP rzucił rękawicę Rafalali na niedawnej konferencji VIP MMA. Obaj zawodnicy reprezentują organizację Marcina Najmana, więc od strony formalnej jest to jak najbardziej realne.

– Ja bym chciał publicznie zaproponować, że podjąłbym się walki z Rafałem, zwanym Ritą Chmiel, ze skutymi kajdankami rękami z tyłu, walcząc tylko nogami. – rzucił na konferencji Mahatma. Dalej pojawił się też wątek akcji, w jaką wmieszał się Belmondo.

– To nie jest żadna baba, to obrzydliwy 120 kilowy typ, który spowodował rozpad legendarnego składu Mobbyn, narobił mi bardzo dużo złego, no i uważam go za turbo śmiecia. – puentował GSP.

Czy ten pojedynek dojdzie do skutku? Pewnie więcej szczegółów pojawi się wkrótce.

 
75 komentarzy
75 komentarzy
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
FAN RAFALALI
4 miesięcy temu

TYLKO W POLSCE TRANS POTRAFI ROZJEBAĆ BEKOWY SKŁAD JAKICHŚ KURWA PLACKÓW Z DUPY

Belmondo
4 miesięcy temu
Reply to  FAN RAFALALI

Kurwa, w koncu coś o rapie

Fan Belmonda
4 miesięcy temu
Reply to  FAN RAFALALI

walka Oyche Doniza z Rafalala, został zbity chujem po pysku

OJCZE PENIS Z DONICZKI NIE LUBI PICZKI
4 miesięcy temu
Reply to  FAN RAFALALI

JA TAM LUBIE BYC NAPIERDALANY KUTASEM PO RYJU,WYZNALEM TO RAFALOWI JAK KIEDYS ESEMESOWALISMY

CZERWSTWY
4 miesięcy temu
Reply to  FAN RAFALALI

SIEBIE KURWA WSZYSCY WARCI

Huj
4 miesięcy temu
Reply to  FAN RAFALALI

Ale bym chciał zeby rafalala upokorzył tego smiecia tak zeby sie publicznie wstydzil pokazywać. Zeby go publicznie zdominowal w tej klatce, najebal garsci w ryj i wyruchał. A na koniec naszczal i nasral na niego. A to wszystko bylo by nagrywane z bliska.

Pogromca kurew
4 miesięcy temu

Beka będzie jak ten pseudogangus dostanie wpierdol od Rafalali. A dostanie, Rafalal to kawał chłopa, jeszcze go do tego zgwałci w klatce. CZekam!

Srałem ale już skończyłem
4 miesięcy temu
Reply to  Pogromca kurew

tak będzie 🙂 i wtedy do siebie wrócą 🙂 XD kurwa jaki wstyd dla rodziny…

Zdzisław
4 miesięcy temu
Reply to  Pogromca kurew

Po czym tak wnioskujesz? Po waszym ostatnim starciu?

SPALINOWA SIEKERA Z TESCO
4 miesięcy temu

SPOWODOWAL ROZPAD HEHEHEH KTO KOMU WSKOCZYL DO WANNY,MASZ KUMPLI PEDALOW NIE ODWRACAJ KOTA OGONEM TEPAKU PIERDOLONY

Srałem ale już skończyłem
4 miesięcy temu

Też wyczuwasz zazdorść w wypowiedzi tego grajka? zupełnie jakby on tam chciał być 🙂

Gurkentopf
4 miesięcy temu

Gsp, mobbyn, mahatma? Legendy? Co to za nazwy. Nie dziwię się że transy na nich biją

PejaTVN
4 miesięcy temu

Czekałem na ten News. Oto dzisiejszy idol młodzieży, chce się bic z transwestyta tylko dlatego ,ze wyszło na jaw kilka faktów o jego pedalskim koledze z zespołu. Polska przeprasza

GandziorTVP
4 miesięcy temu
Reply to  PejaTVN

rychu nie pierdol, wracaj bo woda w wannie stygnie.

erdo w rowerze błażeja
4 miesięcy temu

to jest kurwa esencja glamrapu. cała działalność tego portalu od poczatków jego istnienia zamyka się w tym newsie.

tabz
4 miesięcy temu

gdy myslisz że to gówno zwane polskim hip hopem nie może upaść już niżej…

Beka z typa
4 miesięcy temu
Reply to  tabz

nigdy nie jest tak źle żeby nie mogło być bardziej gównianie. typy od disco polo wyjaśniają rap graczy, prawilniaki rozpierdalają się za krówkę ciągutkę, wielcy bandyci na klipach to zwykli złodzieje telefonów to teraz rafalalek wyliże dupsko rapera.

zapakować na wynos?

ajak
4 miesięcy temu

będą sie bili kutasami po głowach

B. O. R. Biuro Opierdalania Rodzynek
4 miesięcy temu

xDDD zarejestruj się w pośredniaku, cwelu

Waco
4 miesięcy temu

Gsp chce walczyć z Rafalala, skuty kajdankami, co z nim jest kurwa nie tak? Może niech jeszcze zaproponuje dilda w tylkach..

STOP DOPALACZOM
4 miesięcy temu

GSP to jakaś sieć komórkowa?

Antek
4 miesięcy temu

GSP chce poczuć gorzki smak penisa. Powodzenia w oktagonie!

Antek
4 miesięcy temu
Reply to  Antek

PS. To śmieszne, że GSP uważa Falafela jako przyczynę rozpadu Mobbyn. Oyche Doniz długo przed tą akcją informował o skłonnościach Tytusa – nie było dowodów, więc miał czas się odmulić, ale tego nie zrobił.

Antek
4 miesięcy temu
Reply to  Antek

I szczerze mowiac tez chcialbym poczuc ten gorzki smak…

Wyrok w zawieszeniu
4 miesięcy temu

Rafał go zabije

maksj2007mc
4 miesięcy temu

Przelizalbym ta rafalale

Maciej
4 miesięcy temu

Ladna ta Rafalala zaprosilbym ja na randke

Bubibi
4 miesięcy temu

Ze związanymi z tyłu rękami dostanie oklep kutasem po ryju i zostanie mu tylko ukoić swoje smutki w wannie

Rafalala
4 miesięcy temu

Chętnie napierdole garści tej paruwie ale w ulicznym starciu. Bez świadków.

Rafalala
4 miesięcy temu
Reply to  Rafalala

A tak serio bez zartow to chcialbym parowe do ryja . Naprawde marze o tym.

Rene Descartes
4 miesięcy temu

Zamknac ryje wszyscy i klekac przed Rafalala wy gniotki pryszczate.

Rysiek z Nadarzyna
4 miesięcy temu

Hahahahahahah będę walił konia na tej walce

floda
4 miesięcy temu

Legendarnego LMAOOOO
Rafalala wyr00cha go na tym ringu i będzie płacz. Chłopcze, zastanów się dobrze czy tego właśnie chcesz?

Profesoor Trapu Król migomatu
4 miesięcy temu

Rafalala jeśli to czytasz. Proszę wyślij mi swoje majteczki po całym dniu chodzenia w nich. Takie ujebane moczem i kleksem.

AntFan
4 miesięcy temu

Pewnie zaproponował jej żeby razem się wykąpały w wannie a ona odmówiła więc się wkurzył i chce z nią walczyć!

Ehe ehe
4 miesięcy temu

Zapomniałeś dodać pedale ze skutymi rękoma i dildem w dupie

Ojcze doniz
4 miesięcy temu

Gsp chce łóżkowe zapasy z rafałkiem ? Wcale mnie to nie dziwi

Sebastian Alvarez Kapuczino
4 miesięcy temu

Będzie beka jak ten głupek dostanie w pizdę od Rafałki

Doris
4 miesięcy temu

To dlatego że belmondo obciągał rafałowi skład musiał się rozpaść?
Mogli dalej nagrywać.

FacetBiałasa
4 miesięcy temu

Ciekawe kto ma większego huja gsp czy rafalala.

prącie wdłoniz
4 miesięcy temu

ponoc walka juz ustawiona, w 3 rundzie rafalala w dosiadzie napierdala gps ciulskiem po ryju a gpsiak odklepuje 3 razy jajami w mate

Michoo
4 miesięcy temu

Rafał go najebie

Shdheh
4 miesięcy temu

Gsp dostanie chujem po cipce to mu sie odechce. Rafalala go najebie.

michoo
4 miesięcy temu

Wiadomo, że GSP zbierze wpierdol od Rafała…

Chuj ci w dupę 666
4 miesięcy temu

Chuje w dupy wszystkim inwalidom i kalekom oraz niepełnosprawnym! Sramy na inwalidów! Fuck the police!

Chuj ci w dupę 666
4 miesięcy temu

Chuje w dupy wszystkim inwalidom i kalekom oraz niepełnosprawnym! Sramy na inwalidów! Fuck the police!

YO..
4 miesięcy temu

16:59 29
Opublikowany 4 godziny temu 16 września 2021Przez Jan Michalczewski

Polski janusz 666
4 miesięcy temu

Rydzyka, andrzeja dudę, kaczyńskiego I petru oraz tuska wygnamy do afryki! Przesiedlimy ich I niech zrywają tam banana na czarno! Wygonimy z polski macierewicza I lecha wałęsę oraz ich dzieci! Liroy und Mike and kikiz to sługusy sejmu polaczkowego! Polaczkowy shit z PiS I koalicji obywatelskiej! Fuck poznań! Jebać kraków I gdańsk! Srać na łódź I warszawę!

Karzeł 666
4 miesięcy temu

Z tego Lidzbarka Warmińskiego sporo ludzi zajebali maczetami i zapierdolili siekierami rąbiąc ich.

Karzeł 666
4 miesięcy temu

Rodzina fabisiaków z lidzbarka warmińskiego to inwalidzi katolscy z PiS karłowaci I niedouczeni. To nie jest elita tylko plebs polaczkowy I patologiczny. Kara śmierci dla nich! Euthanasia dla andrzeja krzywiela! Psychiatra plichtowski z olsztyn to nie mój ziomal, ani psychiatra rusiłowicz z lidzbarka warmińskiego!

Karzeł 666
4 miesięcy temu

Rydzyka, andrzdja dudę, kaczyńskiego I petru oraz tuska wygnamy do afryki! Przesiedlimy ich I niech zrywają tam banana na czarno! Wygonimy z polski macierewicza I lech wałęsę oraz ich dzieci!

Karzeł 666
4 miesięcy temu

Rydzyka, andrzeja dudę, kaczyńskiego I petru oraz tuska wygnamy do afryki! Przesiedlimy ich I niech zrywają tam banana na czarno! Wygonimy z polski macierewicza I lecha wałęsę oraz ich dzieci! Liroy und Mike and kikiz to sługusy sejmu polaczkowego! Polaczkowy shit z PiS I koalicji obywatelskiej! Fuck poznań! Jebać kraków I gdańsk! Srać na łódź I warszawę!

Karzeł 666
4 miesięcy temu

Rydzyka, andrzeja dudę, kaczyńskiego I petru oraz tuska wygnamy do afryki! Przesiedlimy ich I niech zrywają tam banana na czarno! Wygonimy z polski macierewicza I lecha wałęsę oraz ich dzieci! Liroy und Mike and kikiz to sługusy sejmu polaczkowego! Polaczkowy shit z PiS I koalicji obywatelskiej! Fuck poznań! Jebać kraków I gdańsk! Srać na łódź I warszawę!

Karzeł 666
4 miesięcy temu

Chuje w dupy wszystkim inwalidom i kalekom oraz niepełnosprawnym! Sramy na inwalidów! Fuck the police!

PIOTRUS
4 miesięcy temu
Reply to  Karzeł 666

twoja STARA PIERDOLONA

Karzeł 666
4 miesięcy temu

Niedojeby & karły polaczkowe chore!

KOSMOO
4 miesięcy temu
Reply to  Karzeł 666

UJEBANY CWELU JEBANY

Karzeł 666
4 miesięcy temu

Jebać sądy & psychiatrów, bo to są kurwy i chuje!

Karzeł 666
4 miesięcy temu

Jebać sądy & psychiatrów, bo to są kurwy i chuje!

BARON
4 miesięcy temu
Reply to  Karzeł 666

CMOKNIJ MNIE W PIZDE

Karzeł 666
4 miesięcy temu

Rydzyka, andrzeja dudę, kaczyńskiego I petru oraz tuska wygnamy do afryki! Przesiedlimy ich I niech zrywają tam banana na czarno! Wygonimy z polski macierewicza I lecha wałęsę oraz ich dzieci! Liroy und Mike and kikiz to sługusy sejmu polaczkowego! Polaczkowy shit z PiS I koalicji obywatelskiej! Fuck poznań! Jebać kraków I gdańsk! Srać na łódź I warszawę!

Karzeł 666
4 miesięcy temu
Reply to  Karzeł 666

Jestem fetyszystą i wącham skarpety koleżanki.

Sętino
4 miesięcy temu

Pierszy!!!

Twojstary
4 miesięcy temu
Reply to  Sętino

…ssiesz pałę dwubiegunowcu mieszkajacy u swojej kobity

Karzeł 666
4 miesięcy temu

Synowie polsaczkowych gówien czyli shit policyjny & ich dzieci! Ojciec pies! Brat rodzony syneczka policyjnego tatusia brat inwalidy psiego Marka Goraja został porąbany siekerami w Szwecji. Jacka Szafałowicza zastrzeliła policja w USA! Arkadiusz Janusza (Wojkjan armeniec holenderski) poderżnięte gardło miał przez swojego syna. Murzynownię & muslimów wpuszczono!

MAUA PAUA
4 miesięcy temu

MAUA PAUA to nowy król glamrapu! Jesli mozecie dajcie kilka łapek żeby oznajmić to światu!

MAUA PAUA
4 miesięcy temu
Reply to  MAUA PAUA

Odwdzięczę się tym samym!!!

Antek
4 miesięcy temu
Reply to  MAUA PAUA

To tak nie działa. Prawdziwy samiec alfa nie musi nikomu mówić, że jest samcem alfa. Wszyscy to wiedzą i czują.

Profesoor Trapu Król migomatu
4 miesięcy temu
Reply to  MAUA PAUA

Proszę wyślij mi swoje majteczki po całym dniu chodzenia w nich. Takie ujebane moczem i kleksem.

BORTWICK
4 miesięcy temu

napiszecie o tym jak OIO spuścili wpierdol dla Kartkyego w hotelu? cały internet huczy, a na glamrapie cisza

almondo dekorator
4 miesięcy temu
Reply to  BORTWICK

Dla? Może byś się wziął za przeczytanie pierwszej w życiu książki zamiast się zajmować pierdołami, wyjdzie to na dobre tobie, jak i całemu społeczeństwu.

Baruch Spinoza
4 miesięcy temu
Reply to  BORTWICK

Bili się na torebusie?

Popularne