teledysk
Guzior łączy siły z Vito Bambino i reklamuje markę Ballantine’s
Posłuchajcie numeru „Chabo”.
Spotkania tej dwójki artystów nie dało się przewidzieć. Guzior i Vito Bambino łączy niepodrabialny styl, ogromna popularność i chęć do podążania własnymi drogami, które właśnie się przecięły. „Chabo” to singiel stworzony przez Guziora i Vito Bambino, w ramach projektu Tak To Robię dla marki Ballantine’s.
Choć z pozoru więcej ich dzieli, niż łączy, to w pierwszym wspólnym utworze Vito i Guzior uzupełniają się jak dzień i noc. Mocne zderzenie artystów z różnych biegunów sceny muzycznej zaowocowało intrygującym utworem o tajemniczym tytule “Chabo” i towarzyszącej mu teledyskowej opowieści. Rozpoznawalne rapowe brzmienie Guziora połączone z wyrazistym wokalem Vito Bambino i zapadającym w pamięć tekstem dały nam utwór, który trudno wyrzucić z głowy. Za warstwę muzyczną odpowiada Favst, producent dobrze znany ze współpracy z czołowymi rapowymi artystami w Polsce. Kawałek stworzony przez tę kreatywną trójkę to przede wszystkim pochwała niezależności i sposobów na niepoddawanie się społecznemu szufladkowaniu. Artyści od początku chcieli stworzyć numer, w którym zachęcą do działania w zgodzie ze sobą i dewizą „Tak To Robię”. “Chabo” jest dokładnie o tym.
– Bandyta czy hultaj? Chabo na fulltime. Dzisiaj kulturka – wieczoru perspektywy to furtka – słyszymy w refrenie. Tytuł utworu to słowo „rzucone na stół” przez Vito Bambino, który choć urodził się w Polsce, to większość życia spędził w Niemczech. Chabo , to w niemieckim slangu ulicznym „ziomek”, przyjaciel, osoba żyjąca po swojemu. Ale jak żyć na swoich zasadach? Na te pytania odpowiada duet i pokazuje, co dla nich znaczy „Tak To Robię”. A przekaz, jaki niosą artyści to przede wszystkim odwaga do podążania własną, nie zawsze oczywistą, drogą i bycie w zgodzie z własnymi przekonaniami.
Równie nieprzeciętny jak artyści i tematyka jest filmowy teledysk do numeru Guziora i Vito Bambino. To opowieść o przenikaniu się z pozoru odległych światów, wartości i historii. Guzior jest paralelą nocy, która dla wielu stanowi tę ulotną część doby, w której mogą być naprawdę sobą, uwolnieni od konwenansów i spod czujnego oka i ocen innych. To nieskrępowanie, brak oczekiwań i wolność, jaką daje przebywanie z ludźmi. Jasne, kontrastujące światło dnia tworzy zupełnie inną przestrzeń, którą symbolicznie wypełnia Vito Bambino. Choć z założenia powinna być ona bezpieczna, sprzyjająca i optymistyczna to – jak pokazuje teledysk – codzienna rzeczywistość nie zawsze taka jest. O tym jak nie dać się przytłoczyć codzienności i jak robić swoje przekonują nas nie tylko bohaterowie teledysku, ale i sami artyści. Jak? W klipie zostały zaszyte QR kody, które przenoszą do ekskluzywnych materiałów.
W wersach Guziora słyszymy rozliczanie się ze środowiskiem, które nakłada na niego presję – zarówno twórczą, jak i wizerunkową. Raper stroni od social mediów i nie dzieli się swoim życiem inaczej niż poprzez muzykę, co dla wielu jest niezrozumiałe. Słyszymy więc: Nie patrz mi w oczy tylko na dorobek. Z drugiej strony spotyka go nacisk na częstsze wydawanie albumów, więc w „Chabo” odnosi się do tego, że po przerwie zawsze wraca ze zdwojoną siłą i za każdym razem udowadnia, że milczenie miewa sens: Kilka kroków w przód, a kilka w tył. Co przetańczę, to jutro odrobię, Twoje zdrowie!
Vito znany jest z twórczości, która podbija z równie dobrym skutkiem playlisty radiowe i serca słuchaczy alternatywy. Jak radzi sobie z rosnącymi oczekiwaniami fanów i sceny? Jak sam przyznaje: – Staram się nie czytać za dużo na swój temat. To działa w jedną i drugą stronę, bo omija mnie przez to masa pozytywnych komentarzy, ale to z kolei pomaga się uziemić. Jestem dorosłym typem, który kuma jak działają niektóre mechanizmy społeczne i wiem, że większość zarzutów skierowanych w moją stronę najzwyczajniej się nie pokrywa.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
teledysk
Jongmen siedzi, a jego kumple wypuszczają „Ponad Mury”
Do siec trafił uliczny kawałek „Ponad Mury” z udziałem Pawki, Fidziego, Jongmena i The Outlawz.
Zatrzymany w Dubaju Jongmen od kilku tygodni przebywa w areszcie i mówi się o jego deportacji do Polski. Tymczasem Pawko, Fidzi i The Outlawz wypuścili numer „Ponad Mury”.
W kawałku udziela się również Jongmen i to jego ostatni numer który nagrał przed zatrzymaniem. Nagranie zwiastuje projekt „Lacoca Mixtape 2”.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
teledysk
TwoFace „Ain Eingarp” – lovesong z ciężkimi emocjami w tle
„Przed oczami migają klisze, chwila – Twoje serce obok wszywał Religa”.
Emocjonalny numer TwoFace’a to storytelling dotyczący jego trudnego rozstania i wejścia w nowy szczęśliwy i zdrowy związek.
– Tytuł „Ain Eingarp” to alegoria do I części Harrego Pottera – zwierciadła, które pokazywało tylko najgłębsze pragnienia serca
Za klimatyczny bit mix master i realizację odpowiada Adash, a klip wykonał Dawid Ludowicz.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
teledysk
Destro – finalista „Rap Generation” z nowym klipem i materiałem
23-letni raper wypuścił EP-kę.
Destro to 23-letni raper z Gniezna, który wiosną tego roku dzięki niesamowitej charyzmie i rapowym umiejętnościom zjednał sobie jurorów oraz widzów Rap Generation, docierając do finału i wygrywając show.
Raper postanowił zamknąć rok krótkim materiałem opublikowanym wraz z teledyskiem do utworu “NIEMIŁO(ść)”. Mini-album “Oprócz błękitnego nieba” to zapis na temat szczerych, silnych emocji, trudnych relacji i walki z własnymi demonami.
Utwór „NIEMIŁO(ść)” z projektu, wyprodukowany przez OER’a, to gorzki, ale jednocześnie energetyczny rapowy numer w stylu UK Garage, w której to mieszance gatunków raper z Gniezna czuje się coraz mocniej – co pokazuje na całym projekcie.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
teledysk
Berson i Bonus RPK z warszawską jakością
Niespodziewana kooperacja Spółki Zoo i Ciemnej Strefy.
Berson w ostatnim czasie ciśnie coraz mocniej i zalewa nas nowymi kawałkami. Tym razem połączył siły z Bonusem RPK.
Reprezentanci Spółki Zoo i Ciemnej Strefy zaprezentowali wspólny numer „Daję jakość”. To surowy, uliczny rap, do którego przyzwyczaili nas raperzy.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
teledysk
Sztoss „kochać” – pionier polskiego r&b w klimacie afro
Sztoss z klimatem, w którym czuje się niewiarygodnie swobodnie.
Pionier polskiego r&b sięga po brzmienia afro i tworzy doskonały numer, żeby ocieplić zimowe wieczory swoim pulsującym rytmem. Utwór tworzy doskonały balans między emocjonalną balladą, a nowoczesnym brzmieniem.
“kochać” to kolejny dowód na to, że Sztoss jest absolutnie wszechstronnym artystą, który nie uznaje szufladek i granic. Artysta po raz kolejny pokazuje, że ma niezwykły dar do tworzenia melodii, które zaczynają żyć własnym życiem w świadomości słuchaczy.
Jeśli szukasz biletów na koncerty hip-hop/rap, zdobędziesz je w 100% legalnie u naszych przyjaciół z Biletomat.pl
-
News4 dni temuPeja do przewodniczącego Lewicy: „Czerwony nygusie”
-
News4 dni temuNas ujawnił, dlaczego Eminem odmówił mu zwrotki
-
News3 dni temuWaldemar Kasta dołączył do rosyjskiej federacji
-
News3 dni temuFu był w rozsypce po śmierci Pona. Wiemy, skąd przyszło wsparcie
-
News2 dni temuRumunia: Wiz Khalifa skazany na więzienie
-
News2 dni temuWaldemar Kasta zrezygnował z gali w Moskwie. „Przerwałem udział w wydarzeniu na żywo”
-
News1 dzień temuTaco Hemingway „Latarnie wszędzie dawno zgasły”- nowa pyta promowana na Narodowym
-
News3 dni temuSprzedał katalog za miliard dolarów, nie sprzedając go. The Weeknd ustawił nowy standard dla artystów