Sprawdź nas też tutaj

News

HEWRA DISSUJE MOBBYN!

Opublikowany

 

Rozłam, rozłam i jeszcze raz rozłam.

Dwie niszowe, ale w swoich kręgach bardzo popularne ekipy już za sobą nie przepadają. "Hewra i mobbyn to marka, narkomanczeros". Niestety te wersy nie są już aktualne. Młody Dron aka Meat JWP oraz Amen Pacieżu aka Foster JWP wydali diss na przedstawicieli teamu Mobbyn, w skład którego wchodzą Oyche Doniz aka Doni JWP oraz Belmondo aka Młody G.

 

Wszystko zaczęło się od Oyche Doniza, który na Instagramie udostępniał filmiki, na których oddaje mocz na graffiti JWP oraz mówi o "oficjalnym pierdoleniu Hewry". Nagrania te już zniknęły, jednak członkowie Hewry zdecydowali się zareagować, publikując utwór "Cosa".

 
67 komentarzy

67
Dodaj komentarz

1500
najnowszy najstarszy oceniany
Don Burak

Ostatnio słuchałem tych kawałków i zastanawiałem się co to za ludzie, i jestem w szoku, że maczali palce w tym ludzi z JWP.
Ogólnie w przeciwieństwie do tych wszystkich małolatów ten trap ma pierdolnięcie.

A$AP SMROKU

Wy kurwy jebane, jedyne co ogarniacie z rapu to paru mainstreamowych chujowych grajków a o muzyce macie takie pojęcie jak ksiądz o uczciwej pracy. H & M robili najlepsze trapy w PL jak się z jajka na jajko u ojca przewracaliście. Poziom komentarzy to dno. A każda kurwa która psioczy na Belmonda jest już namierzana.

Pozdrawiam jedyny obrońca starej gwardii GLAMRAPU A$AP SMROKU

rampampapapap

Wydaje mi sie że to taka ustawka żeby podbić fejm. Narobią troche szumu i zaraz sie pogodzą.

bazzy

HEWRA I MOBBYN TO MARKA

TEDE JWP

Przykro mi

trrs

CAŁA POLSKA NIE MOŻE W TO UWIERZYĆ CO SIĘ DZIEJE, WSZYSTKIE KRAJOWE MEDIA SIĘ O TYM ROZPISUJĄ ŁĄCZNIE Z ZAGRANICĄ A GLAM RAP SIĘ OBUDZIŁ NAGLE I UDAJE GŁUPIEGO… HEWRA I I MOBBYN TO NIESAMOWITE! PO TYM NEWSIE WALKA POPKA Z PUDZIANEM PRZEJDZIE GŁUCHYM ECHEM BO HEWRA I MOBBYM SIĘ SKŁÓCILI, NOWA PŁYTA DODY TEŻ BĘDZIE NIEWYPAŁ. NO BO HEWRA I MOBBYN MAJĄ BEEF. NAWET KURSKI NIE ODMÓWIŁ PODANIA TEGO W TVP I TVP INFO A TVN24 BĘDZIE CAŁĄ DOBĘ O TYM INFORMOWAĆ NAS…ŁZY, SMUTEK, ŻAL I SRAKA NA DO WANNY

FST

FAKE. ALE JAKBY CO TO NIKT JAK MOBBYN

Lil Whitey

Widze, ze tu elitki intelektualne niezle są, 4/5 osob nigdy w uszach H&M nie mieli i sie wypowiadają, bravo, tą muzyke trzeba ćpać z dystansem, jednak wsluchując się, mozna zrozumieć, o co biega, wiec dzieciaki, nawet nie wchodzcie na te kanaly na YT, skoro nie jestescie w stanie pojąć przekazu.

Toonypedal

Lipa ale jest trochę zajebistych kawałków wiec wyjebane nie bede płakal chłopaków sprawa

Erdo i Redddd

SLIZGERZY BENDOM PLONONC

Kolos

Przecież nie od dzis wiadomo ze belmondo to farmazon który wisi wszystkim pieniądze bo jedyne co robi w życiu to ćpa za pieniądze bogatej matki celebrytki i bogatego ojca muzyka. Doni straszna pozerka wszyscy o nim zapomnieli bo jest po prostu hujowy przypominam jego zwroty na płycie jwp. Na oczy nie widzieli tego o czym nawijają.

Gsg

To za co ten hajs wisi skoro starzy go sponsorują?

trrs

TWARZOWEGO OD ROKU NIE PŁACI

Gh

Bo widzisz często ci co maja pieniadze sa największymi pazerotami. Znam takie przyklady.

Mikor

A daj jakies info konkretne bo tak to se kazdy moze pierdolic

pstoprawda

Mikor – zamówiona koszulka kilka miesiecy temu, bez zwrotu. Kurwa nie chce mi sie pisac szczegolow ale co ten belmondziak robi to zchachmencone. I zgadzam się z kimś wyżej że to wcale nie zaden beef tylko zeby fejm podbic

Bite

MATKA BELMONDA MA HAJS, ALE Z TYM INFEM O OJCU TO CIE JEBLO

Kolos

cpanie zamiast handel tematem co bierzesz w kredyt kosztuje prawda?

Gsg

No ale napisałeś, że cpa za hajs starej i starego. Coś się gubisz

cozashieeet

Hahah kurwa i to jest diss? Nie za takie rapy chada uciekal przed policjom!!!!

1985

Banda toyowych łaków,kurwa to nawet nie jest rap ani hip hop ani kurwa graffiti, wypierdalac z tym.gzm

InspektorG

Pajacu pierdolony, HEWRAMABYN to młode JWP i tak samo jak cała reszta tego składu zaczynali od graffiti a nie muzyki wiec o hiphopie to synek chuja wiesz najwidoczniej. Jedna sprawa ze większość z nich to banany ale druga jest taka ze jako jedni z pierwszych w Pl zaczęli nagrywać trap cos na miarę warszawskiego Drillu. Pizde sklej lamusie bo chyba nie chodziłes po miejscach w Warszawie gdzie wisza ich prace. Elo

alecokurwa

No Grafiti wisi w chuj, pewnie w dębowej ramce. Pajacu.

Gsg

No ta Foster i doni to młode jwp 😀 kurwa skąd wy bierzecie te informacje?

1985 to cwel

twoja matka nie jest kurwą, a jednak się kurwi co to kurwa ma być do chuja lamusie?!

Freddie King

A bałagan nie jest w mobbyn?

potluck4life

przede wszystkim jest w stepie ;D
powinien znowu nagrać ze zbokiem analfabeta 😉

trepsky

ale ze bałagan ma powiązania z mobbyn to ty wiedz
po pierwsze – mobbyn to nie label, tylko kolektyw więc może być tu i tu
po drugie, kaz w jakiś sposób należy do mobbyn, wystarczy przesłuchać „Do zobaczenia” lub uważnie przypatrzeć się w teledysk do „Intro”gdzie przez ułamek sekundy widać napis GRUZ a pod nim MOBBYN

pozdro

belmondźiak

elo props chuj w dupe zapiekanką co to jest obsrana

andrzejer

nie, on tylko buja się z tym kretynem Tytusem aka gwiazda pomorza xD

to ja

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=XIEaGkRUviI[/youtube]

Doniu pierdoli imprezowe kurwy co lecom na 2 baty

cydży

KURWA A TO KTO TO JEST DO CHUJA? CO TO ZA ZUPEŁNE ZERA? PIERWSZY RAZ O NICH SŁYSZĘ A TU JUŻ SIE NIENAWIDZĄ I DISUJĄ. CO ZA BANDA CHUJA. NIECH KTOS RAZ A PORZĄDNIE WEŹMIĘ SIE ZA TO POLSKIE „RAPAOWE” SCIERWO I ZDELEGALIZUJE TEN SYF.

niedlapozera

MOBBYN/HEWRA to kolektywy nie dla takich łaków jak ty, twory za dobre na te zjebaną scenę nie pozdrawiam ;)))

Yuoop

DZIECI SIE DISSUJA…

Dżaberłok

teledysk spoko taki psychodeliczny i kojarzy mi się z latami 90 ale nie rozumiem o co tu chodzi

Kanał Ogólny

Bo to hewra i mobbyn… SORRY HEWRA|MOBBYN

krokodylew

a kto to te mobyny i mewry ?

FUCKYALL

HEWRA>MOBBYN

FUCKYALL

Z TEGO CO WIEM TO WIEKSZOSC TYCH NUMEROW H&M POWSTALA DZIEKI LUDZIOM Z HEWRY WIEC KRZYZ NA DROGE BELMONDO!

567h6

CO TO ZA NOLNEJMY WYPIERDALAC Z TYM SYFEM

kiiikke

Hewra i Mobbyn to marka skrrttt. Zawiodłem tylko tych którzy mnie zaiwedli

TedeKurwąJest

Hewra

Yuoop

KTO DISSUJE KOGO?

Narco polo

MABBYN OFICJALNIE JEBIE HEWRE, A WY I TAK MYSLICIE ZE TO MOBBYN

Ludwikkk

kto dissuje kogo?

FUCKYALL

MABYN SRABYN, SZKODA ZE BELMONDO TO ZWYKŁA RURA I NA BANK PRZEZ NIEGO ROZPAD.

proste

banda jebanych pazerniakow, a ta cpunka mloda dzi najwieksza rura do srania hehehe
jebac ich wszystkich sie nadaja do szorowania drachy w sraczu a nie trapy belkoczo pierdolone stekajace rurwy

niedlapozera

Te rury do srania>jakieś tedziaki z meinstrimku ;]]]]]]

9PEJA9SLU7

Odwołuje ten diss.

muody

ma ktos ig oyca?

szpada oyca

kurwiu nieuku, wez se wpisz na ig oyche doniz to zajmuje mnej niz komcio tutaj maloletnia szlaufo

rudy pszemek iluzja

JEBAC PATOLANDIE. POZDRO Z UK PIKERS

KAZ

lochy_wy_kurwyjebane

gdyby nie ta pizda rura jebana to chlopaki dalej by sztame trzymali. dronik od poczatku wiedzial ze lochy to kurwy

Wojtekz2A

JA TAM PROPSUJE MOBBYN NO BO TEEN BELMONDO CZY JAK MU TAM MAGRAL Z TYM BALAGANE FAJNO PIOSENKE MORDZIATY MORDZIATY I DLATEGO SOM LEPSI

P.S CZEKAM NA PLYTE ZAREGO POZDRAWIAM
WOJTEK Z 2A Z WASZEJ GIMBAZY DO ZOBA NA PRZERWIE NA SZLUGU

zxc

jak to jest pewno prowo dla rozglosu

szoruj_szpadel

Ciekawe co na to Ero czy Kosi

Apadż

JWP bardziej kojarzy mi się z mocnym truechoolowym rapem z ulicą niż trapami, chociaż nawet prawilni otwierają się ten gatunek rapu

@s@p

z tego co widziałem na ig erosa to był na ich koncercie

Pr

doni

Niechciany niemiecki

Ja pierdole zamknijcir ryje belmondo jest spoko bylismy razem na robocie w niemcach

sadam_husajn

up,na szparagach

Sakrat

Akurat Hewra to nie JWP tylko BC jak już

Damian Mroczek

To niezły dis jakiegoś upośledzonego debila co jęknął z 5 razy i nic nie daje się zrozumieć

xd

PRZECIEŻ TE ŁAKI OBCHODZĄ TYLKO GIMNAZJA DAJCIE SPOKÓJ TYLKO PALUCH OKO OKO OKO

EMILF

Paluchem jestes rozgrzewany a Oko to cie piecze po kazdym uikendzie ukladzie rozrodczy pawiana

elo

A dzisiaj akurat Paluch wrzucił na instagrama zdjęcie z Bałaganem XD

polonia

co to jest mabbyn ? kartky ich zjada

Popularne